NÚM. 22 20-7-2013 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 3441 ANNEX1: DESCRIPCIÓ DE LES FUNCIONS DEL DEPARTAMENT DE COORDINACIÓ DE CASALS DE BARRI Departament de Coordinació de Casals de Barri Òrgan superior immediat: Gerència de Recursos Nivell associat: 26 Missió: • Coordinació general dels casals de barri de la ciutat determinant les característiques bàsiques i les línies d’actuació comunes als centres de forma concertada amb els districtes. • Funcions: • Definir l’estratègia conjunta d’actuació dels casals de barri, d’acord amb les línies d’actuació acordades amb els districtes. • Coordinar els sistemes de control de la gestió, indicadors i avaluació comuns als casals de barri. • Coordinar el procés d’atorgament de subvencions a les entitats en aquest àmbit. • Vetllar per la implementació de les polítiques públiques municipals als territoris, districtes i barris, a través de la xarxa dels casals de barri. • Definir, impulsar, desenvolupar i avaluar les activitats de la xarxa de casals de barri. • Donar suport tècnic als districtes i a la xarxa dels casals de barri en matèries transversals. * * * Decret. En ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21 de la Llei Reguladora de les Bases del Règim Local, i l’article 13 de la Carta Municipal, disposo: Crear el Departament de Consum, adscrit a la Direcció de Serveis de Comerç i Consum, amb les funcions que es detallen als annexos i assignar-li una dotació del lloc de Cap de Departament 1 [40.10.GE.10] del vigent Catàleg de Llocs de Treball. Deixar a extingir el lloc de Responsable Gestió Reclamacions S 07012293, adscrit a la Direcció de Serveis de Comerç i Consum. Assignar una dotació del lloc de treball de Cap de Secció 2 [50.20.GE.10], S 08007775, d’acord amb el vigent Catàleg de llocs de Treball, adscrit al Departament de Consum. Traslladar els llocs de treball i les persones que els ocupen, adscrits en l’àmbit de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, tal com es detalla als annexos, per tal d’adaptar-los a les necessitats organitzatives, tot mantenint la forma d’ocupació dels ocupants als respectius llocs de treball. Fer efectiu aquest decret amb data 1 de juliol de 2013. Barcelona, 5 de juliol de 2013. L’alcalde, Xavier Trias i Vidal de Llobatera. (Ref. Exp. OR-000012) ANNEX1: DESCRIPCIÓ DE LES FUNCIONS DEL DEPARTAMENT DE CONSUM Departament de Consum Òrgan superior immediat: Direcció de Serveis de Comerç i Consum Nivell associat: 26 Missió: Direcció, promoció, i coordinació dels serveis de consum de competència municipal i coordinació amb les activitats vinculades en l'àmbit del comerç. 3442 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 22 20-7-2013 Funcions:  Promocionar i coordinar els serveis en matèria de consum.  Informar i divulgar les polítiques municipals en matèria de consum i de defensa del consumidor.  Coordinar els serveis de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor.  Dirigir els projectes en l'àmbit del consum i comerç que li siguin encomanats.  Donar suport a la Direcció en matèria de comerç. ANNEX2: TAULA DE MOVIMENTS A continuació, es detallen els moviments de personal derivats d’aquest expedient: a Cognoms, Nom Unitat organitzativa actual Unitat organitzativa de destí BARBETA ESTRADA, EULALIA Direcció de Serveis de Comerç i Consum Departament de Consum CARO CLADELLAS, CARME Direcció de Serveis de Comerç i Consum Departament de Consum HERRERO GUIJO, MANUEL Direcció de Serveis de Comerç i Consum Departament de Consum MARTIN IÑIGO, ALBA Direcció de Serveis de Comerç i Consum Departament de Consum PEREZ DOCAMPO, MANUELA Direcció de Serveis de Comerç i Consum Departament de Consum SANCHEZ DOMINGUEZ, JORGE R Direcció de Serveis de Comerç i Consum Departament de Consum SANFELIU SANCHEZ, CARLES Direcció de Serveis de Comerç i Consum Departament de Consum SERRANO LORENTE, ALICIA Direcció de Serveis de Comerç i Consum Departament de Consum SOLE GARRETA, JORDI Direcció de Serveis de Comerç i Consum Departament de Consum TORRENT MONTANER, ESTHER Direcció de Serveis de Comerç i Consum Departament de Consum * * * Decret. En ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21 de la Llei Reguladora de les Bases del Règim Local, i l’article 13 de la Carta Municipal, disposo: Crear el Departament de Coordinació de Processos de Mobilitat, adscrit a la Direcció de Serveis de Mobilitat, amb les funcions que es detallen als annexos i assignar-li una dotació del lloc de cap de departament 1 (40.10.GE.10) del vigent Catàleg de Llocs de Treball. Fer efectius els canvis d’aquest decret amb data d’efectes 1 de juliol de 2013. Barcelona, 8 de juliol de 2013. L’alcalde, Xavier Trias i Vidal de Llobatera. (Ref. Exp. OR-000013) ANNEX1: DESCRIPCIÓ DE LES FUNCIONS DEL DEPARTAMENT DE COORDINACIÓ DE PROCESSOS DE MOBILITAT Departament de Coordinació de Processos de Mobilitat Òrgan superior immediat: Direcció de Serveis de Mobilitat Nivell associat: 26 Finalitat: Coordina els processos i projectes transversals de la direcció que requereixen d’interlocució amb altres gerències municipals. Funcions:  Coordinar els plans i projectes transversals de la direcció.  Mantenir la interlocució amb les gerències territorials per al desenvolupament dels programes de mobilitat.