NÚM. 05 20-2-2015 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1067 8009911 Divisió de Coordinació Departament de Gestió de Processos Administratius i Tràmits 7015582 Divisió de Coordinació Departament de Gestió de Processos Administratius i Tràmits 7014122 Divisió de Coordinació Departament de Gestió de Processos Administratius i Tràmits 7012278 Divisió de Coordinació Departament de Gestió de Processos Administratius i Tràmits 7008717 Divisió de Coordinació Departament de Gestió de Processos Administratius i Tràmits 7013614 Divisió de Coordinació Departament de Gestió de Processos Administratius i Tràmits 7010965 Divisió de Coordinació Departament de Gestió de Processos Administratius i Tràmits 7012525 Divisió de Coordinació Departament de Gestió de Processos Administratius i Tràmits 7014510 Divisió de Coordinació Departament de Gestió de Processos Administratius i Tràmits 7014373 Divisió de Coordinació Departament de Gestió de Processos Administratius i Tràmits * * * Decret. En ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21 de la Llei reguladora de les bases del règim local, i l’article 13 de la Carta Municipal, disposo: Crear una Direcció Adjunta a la Gerència Municipal i assignar una dotació de Director/a 2 [20.20.GE.10] S 08011077, del vigent Catàleg de llocs de treball. Fer efectius els canvis d’aquest decret amb data 31 de desembre de 2014. Barcelona, 5 de febrer de 2015. L’alcalde, Xavier Trias i Vidal de Llobatera. (Ref. 372/15) * * * Decret. L’Alcalde, de conformitat amb l’article 52.2 de la Carta Municipal de Barcelona, i amb el que es disposa a l’article 12.3 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, per la que s’aprova l’Estatut bàsic de l’empleat públic, i l’art. 304 i següents del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya, resol: Cessar amb efectes 31 de gener de 2015, com a personal eventual, el Sr. Ramon Sanahuja Vélez (mat. 25240), com a director/a 2, de la família General, codi 20.20.GE.30, adscrit a la Direcció de Serveis d’Immigració i Interculturalitat de la Direcció Executiva de Qualitat de Vida i Igualtat (Gerència de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports). Que es doni compte de la present resolució al Consell Municipal en la pròxima sessió que se celebri. Barcelona, 5 de febrer de 2015. L’alcalde, Xavier Trias i Vidal de Llobatera. (Ref. 373/15) * * * Decret. L’Alcalde, de conformitat amb l’article 52.2 de la Carta Municipal de Barcelona, el que es disposa a l’article 12.3 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, per la que s’aprova l’Estatut bàsic de l’empleat públic, i l’art. 304 i següents del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya, resol: El nomenament com a personal eventual, amb efectes 1 de febrer de 2015, del Sr. Ramon Sanahuja Vélez (mat. 25240), en el lloc de director/a 2 de la família General – codi 20.20.GE.30, amb complement de destinació de nivell 28, adscrit a la Direcció de Serveis d’Intervenció Social de la Gerència de Qualitat de Vida, Igualtat i Esports, amb efectes 1 de febrer de 2015. La publicació de la present resolució, en la Gaseta Municipal als efectes pertinents.