2834 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 14 10-5-2015 Decrets de l’Alcaldia Decrets. En ús de les atribucions que em confereix l'article 13 de la Carta Municipal de Barcelona Primer. Aprovar les instruccions tècniques derivades del Decret d’Alcaldia sobre contractació responsable amb criteris socials i ambientals, de 20 de novembre de 2013, que s’annexen. Segon. Aprovar els terminis d’entrada en vigor següents: Entraran en vigor en el termini de sis mesos comptadors des de la seva publicació: La instrucció tècnica per a l’aplicació de criteris de sostenibilitat en els serveis d’alimentació, la instrucció tècnica per a l’aplicació de criteris de sostenibilitat en els elements de comunicació, la instrucció tècnica per a l’aplicació de criteris de sostenibilitat en projectes d’obres, la instrucció tècnica per a l’aplicació de criteris de sostenibilitat en esdeveniments, la instrucció tècnica per a l’aplicació de criteris de sostenibilitat en els productes tèxtils i la instrucció tècnica per a l’aplicació de criteris de sostenibilitat en els vehicles. Entraran en vigor en el termini de tres mesos comptadors des de la seva publicació: La instrucció tècnica per a l’aplicació de criteris de sostenibilitat en el subministrament d’electricitat, la instrucció tècnica per a l’aplicació de criteris de sostenibilitat en els equips informàtics, la instrucció tècnica per a l’aplicació de criteris de sostenibilitat en la fusta, la instrucció tècnica per a l’aplicació de criteris de sostenibilitat en el mobiliari d’oficina, instrucció tècnica per a l’aplicació de criteris de sostenibilitat en el paper, la instrucció tècnica per a l’aplicació de criteris de sostenibilitat en la neteja i la recollida selectiva de residus d’edificis. Tercer. Derogar, un cop hagin entrat en vigor les noves instruccions, el Decret de política responsable de la fusta del 2004 i la instrucció als serveis: ús de paper reciclat del 2002. Quart. Publicar les instruccions a la Gaseta Municipal i a la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Barcelona pel seu general coneixement. Barcelona, 28 d’abril de 2015. L’alcalde, Xavier Trias i Vidal de Llobatera. (Ref. 1244/15) * * * Decret. En ús de les facultats atribuïdes a aquesta Alcaldia per l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona i l’article 22 del Reglament orgànic de l’Ajuntament de Barcelona, disposo: Crear la Direcció Adjunta a la Secretaria General, adscrita a la Secretaria General, amb les funcions que es detallen als annexos i assignar-li una dotació del lloc de Director/a 2 [20.20.GE.10] del vigent Catàleg de Llocs de Treball. Fer efectius els canvis d’aquest decret amb data 20 d’abril de 2015. Barcelona, 4 de maig de 2015. L’alcalde, Xavier Trias i Vidal de Llobatera. (Ref. 1272/15) ANNEX1: DESCRIPCIÓ DE LES FUNCIONS DE LA DIRECCIÓ ADJUNTA Direcció Adjunta a la Secretaria General Òrgan superior immediat: Secretaria General Nivell Associat: 28 Missió: Assistència i col·laboració immediata amb la Secretaria General. Funcions: • Assistir, impulsar i coordinar les secretaries delegades territorials, sectorials i ens instrumentals. NÚM. 14 10-5-2015 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 2835 • Col·laborar en l’elaboració i/o seguiment dels informes jurídics preceptius de la Secretaria General. • Elaborar estudis i informes jurídics, instruccions i circulars. • Impulsar i fer el seguiment de projectes de millora de la producció i actuació jurídica municipal. • Coordinar i supervisar la gestió administrativa que li sigui delegada pel Secretari General. • Dur a terme les delegacions que li encomani la Secretaria General. Barcelona, 4 de maig de 2015. L’alcalde, Xavier Trias i Vidal de Llobatera. (Ref. 1272/15)