Divendres, 25 de novembre de 2011 ADMINISTRACIÓ LOCAL Ajuntament de Barcelona Secretaria General ANUNCI Conforme a allò que disposa l’article 13.3 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre (Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú) i a fi d’agilitar el procediment administratiu i el funcionament d’aquest Ajuntament es fa públic l’acord adoptat per la Comissió de Presidència i Règim Interior en la sessió celebrada en data 19 d’octubre de 2011: 1r) DELEGAR, de conformitat amb l'article 40.2 de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic, l'adopció dels actes derivats de l'adjudicació dels contractes aprovats per les comissions del Consell Municipal, en els termes següents: 1. En la Comissió de Govern: a) La pròrroga dels contractes, sempre que estigui prevista en el plec de clàusules administratives particulars, que no impliquin modificació del contracte. b) Les modificacions dels contractes pels supòsits establerts legalment per la normativa de contractació que no s'hagin previst en la documentació de la licitació. c) la imposició de penalitzacions per demora previstes en el plec de clàusules administratives particulars. d) La imposició de sancions per incompliment del contracte. e) la resolució del recurs especial en matèria de contractació. 2. En el responsable de l'àmbit material del contracte i membre de la Comissió de Govern: a) el reajustament d'anualitats i la redistribució de les autoritzacions i/o disposicions aprovades. b) la signatura dels documents per a la formalització del contracte. c) la designació del responsable del contracte, la del coordinador en matèria de seguretat i salut en l'execució de l'obra. d) l'aprovació del pla de seguretat i salut en el treball. e) l'aprovació del programa de treball. f) la modificació del contracte en els supòsits de fusió per absorció, escissió, aportació o transmissió d'empreses o branques d'activitats de les mateixes. g) la revisió de preus sempre que estigui prevista en el plec de clàusules administratives particulars. h) la cancel·lació i/o devolució de la garantia definitiva i complementària. i) l'aprovació de la certificació final en els contractes d'obres. j) la liquidació del contracte sense saldo o amb saldo resultant a favor de l'ajuntament. 3. En el Primer Tinent d'Alcalde: a) la decisió sobre la sol·licitud d'adopció de mesures provisionals en els supòsits previstos en la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de Contractes de l Sector Públic. 2n) ESTABLIR que de les resolucions adoptades en virtut d'aquest encàrrec se'n donarà compte a la comissió del consell municipal competent per raó de la matèria, mitjançant el despatx d'ofici. Barcelona, 26 d’octubre de 2011 El secretari general, Jordi Cases i Pallarès https: //bop.diba.cat ● bop@ diba.cat ● DL: B-41698-2002 CVE-Núm. de registre: 022011027978