Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions BASES PER L’ATORGAMENT DE SUBVENCIONS DESTINADES A INVERSIONS EN TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I COMUNICACIONS 1. OBJECTE I COMPATIBILITATS L’objecte d’aquesta convocatòria es la concessió de subvencions per inversions en tecnologies de la informació i comunicacions per entitats que tinguin com a activitat principal la innovació cultural o social amb seu a Barcelona o que desenvolupin aquesta activitat a la mateixa ciutat. Aquestes inversions han de correspondre a projectes ja iniciats l’any 2013 o previstos pel 2014. Les tecnologies de la informació i comunicacions (TIC) d’una entitat agrupen els elements i les tècniques utilitzades en el tractament i la transmissió de les informacions. En aquest cas, les TIC han de permetre realitzar processos d’innovació i creativitat aplicats a la cultura i/o a la ciutadania. Aquests elements poden ser de comunicacions (enrutadors, commutadors, cablejat estructurat...), maquinari (servidors, emmagatzemament de dades, ...), programari (desenvolupament d’aplicacions) i/o audiovisuals (càmeres, altaveus, microfonia...), així com material de prototipatge per espais de creació basats en impressió 3D. 1.2.- Compatibilitats Les subvencions a les que es refereixen aquestes bases són compatibles amb altres ajuts, ingressos o recursos per la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o ens públic o privat. Les subvencions a les que es refereix aquesta convocatòria també seran compatibles amb altres subvencions municipals atorgades per altres activitats. En cap cas l’import de la suma de les subvencions rebudes podrà superar el cost dels actius subvencionats. 2. FINALITAT La finalitat d’aquesta convocatòria és la millora de l’entorn tecnològic d’entitats culturals, creatives, i orientades a la innovació amb seu fiscal a Barcelona i que desenvolupin la seva activitat a la mateixa ciutat, per tal d’ampliar les seves capacitats innovadores i creatives. A través d’aquesta convocatòria es pretén:  Millorar la situació tecnològica de les entitats a les que s’adreça aquesta convocatòria per fomentar la generació de nous projectes rellevants en el camp de la innovació i la creativitat en cultura i/o ciutadania Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions  Incentivar l’actualització dels actius TIC de les entitats destinatàries per a que les permeti millorar la seves capacitats i processos interns, així com el seu posicionament, amb l’objectiu de facilitar les col·laboracions amb d’altres entitats locals o internacionals Els actius subvencionats s’hauran de vincular directa i/o indirectament amb projectes amb components creatius i d’innovació i hauran de tenir com objectiu la millora del posicionament dels beneficiaris dins el seu sector i permetre la seva participació en projectes de caire local o internacional que, per les seves mancances tecnològiques, no son viables en l’actualitat. 3. SOL.LICITANTS Aquesta convocatòria es destina a entitats dels àmbits de la cultura, la creativitat i la innovació que requereixin d’una inversió en material TIC per a millorar la seva situació tecnològica. El tipus d’entitats que podran optar aquesta convocatòria son:  Entitats de co-working  Entitats dedicades a la innovació  Entitats de divulgació i generació de continguts científics  Entitats de creació i experimentació cultural i/o ciutadana  Entitats de crowdfounding  Entitats o escoles d’estudis específics en l’àmbit de la cultura, creació o innovació  Universitats 4. RÈGIM JURÍDIC Sense perjudici del que s’estableix als articles 62 i 63 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú, l’atorgament de les subvencions a les quals fan referència aquestes bases té caràcter voluntari i eventual, és modificable en els supòsits previstos per la normativa aplicable, no genera cap dret a l’obtenció d’altres subvencions en anys posteriors i no es pot al·legar com a precedent. L’atorgament de les subvencions es condiciona, en tot cas, a la realització futura o ja executada de l’activitat i no té caràcter reintegrable. La gestió de les subvencions s’efectuarà d’acord amb els principis de publicitat, transparència, concurrència objectivitat, igualtat, no discriminació, eficàcia i eficiència. Aquest procediment per a la concessió de les subvencions es tramitarà en règim de concurrència pública, mitjançant la convocatòria de concurs públic. Aquestes bases es regulen, en tot allò no previst en les mateixes, per la llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, el Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions s’aprova el Reglament de la llei, i la Normativa general Reguladora de les Subvencions de l’Ajuntament, de 17 de desembre de 2010, i en general, és d’aplicació tota la normativa municipal en matèria urbanística. Igualment, aquesta convocatòria i els seus possibles beneficiaris es regeixen d’acord amb allò que estableix la Llei 11/2009, del 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives i el decret 112/2010, de 31 d’agost, pel qual s’aprova el Reglament d’espectacles públics i activitats recreatives, en especial pel que fa referència als règims d’intervenció administrativa en funció de l’aforament dels espais. 5. CONDICIONS I REQUISITS Per a poder optar a les subvencions els sol·licitants hauran d’acreditar el requisits següents: 1. Estar legalment constituïdes amb un mínim d’un any. 2. La finalitat definida en els seus estatuts/escriptures ha d’incloure la creativitat, la innovació, i/o la ciutadania com a eixos de la seva activitat 3. Els sol·licitants hauran de ser empreses, associacions, universitats o fundacions de caràcter privat 6. PRIORITATS Tindran prioritat aquelles inversions relacionades amb projectes relacionats amb la creació i innovació que justifiquin la inversió del material sol·licitat per les entitats. L’àmbit d’actuació de la convocatòria pretén incentivar l’adequació tecnològica de les entitats privades sol·licitants, per tal de que millorin les infraestructures i equipaments TIC. Principalment l’objecte d’aquesta convocatòria es la subvenció de material de xarxa, informàtic i/o audiovisual així com determinades instal·lacions. La intensitat de la convocatòria quedarà regulada d’aquesta manera:  Material de Xarxa (Subvenció màxima de fins al 70% del cost) o Material de xarxes wifi, switchos, routers, cablejat estructurat.  Material Informàtic (Subvenció màxima de fins al 60% del cost) o Tal com PCs, pantalles, capturadores de vídeo, arduino, plataformes de sensors, circuïteria electrònica, ...  Material Audiovisual (Subvenció màxima de fins al 50% del cost) o Microfonia, taules d’àudio, càmeres, estacions d’edició, trípodes, il·luminació, ...  Material de prototipatge (Subvenció màxima de fins al 50%) o Impressores 3D, talladors làser, ...  Aplicacions  Instal·lacions (Subvenció màxima de fins al 60% del cost) Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions o Instal·lacions de cable estructurat noves o bé per millorar instal·lacions ja existents o Instal·lacions de xarxes sense fils, basades en tecnologies de connexió que serveixin a projectes concrets i permetin l’accés de les entitats beneficiaries a xarxes que d’altra manera no serien accessibles. 7. QUANTIA: Contingut (diners que posem a la convocatòria i topall) 7.1.- L’import total d’aquesta convocatòria és fixa en 300.000 € 7.2 La quantia màxima de les subvencions serà de fins al 70% de l’import total, IVA inclòs. 7.3 La quantia màxima no podrà superar el 60% de la facturació total de l’empresa o entitat 7.4 L’import d’aquesta convocatòria es fixa en TRES-CENTS MIL EUROS (300.000,00€), amb càrrec al número de compte major 65700000, PEP D.006.17/70.700, de la previsió de l’estat d’ingressos i despeses de l’Institut de Cultura per a l’any 2013. 8. DOCUMENTACIÓ A APORTAR 8.1.- Documentació sobre l’entitat i el/la seu/va representant: a) Còpia compulsada del document d’identitat de la persona nomenada com a representant. b) Còpia compulsada de la documentació acreditativa de la representació amb què actua, degudament inscrita al registre corresponent, si escau. c) Còpia compulsada de la documentació que acrediti la personalitat jurídica de l’entitat, inscrita al registre corresponent (NIF i estatuts o escriptures). d) Declaració responsable de no estar sotmès a cap dels supòsits de prohibició d’obtenir subvencions, de conformitat amb l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Aquesta declaració constarà en el formulari de sol·licitud normalitzat. e) Autorització per l’ICUB per a comprovar que l’empresa o entitat es troba al corrent del compliment de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. f) Si l’empresa o entitat sol·licitant té 50 o més treballadors, declaració responsable del compliment de l’obligació que preveu l’article 38.1 de la llei 13/1982, de 7 d’abril, d’integració social de minusvàlids, o el Reial decret 364/2005, de 8 d’abril, pel qual es regula el compliment alternatiu amb caràcter excepcional de la quota de reserva en favor dels treballadors amb discapacitat, d’acord amb el que estableix l’article 92.5 del Text refós de la Llei de finances públiques de Catalunya. Aquesta declaració constarà en el formulari de sol·licitud normalitzat. Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions g) Memòria de gestió de l’any 2012, en el cas d’haver desenvolupat algun tipus d’activitat l’any 2012. h) Pressupost per a l’any 2013 de l’entitat. i) Memòria de projectes d’innovació o creativitat realitzats per la entitat en els anys 2012 i 2013. 8.2.- Documentació sobre el projecte a) Memòria explicativa del projecte on es detallaran les inversions a fer, la utilitat i justificació de la inversió. b) Pressupost detallat de la inversió des del 31/10/2013 al 31/12/2014 c) Factures justificatives de la inversió/ons pel període del 1/01/2013 fins al 30/10/2013 9. SOL.LICITUDS Les sol·licituds per concórrer a la convocatòria d’aquestes bases s’hauran de presentar mitjançant el formulari normalitzat facilitat per l’Institut de Cultura de Barcelona, s’hauran de presentar al Registre de l’Institut de Cultura de Barcelona (La Rambla, 99, 4a planta. 08001 Barcelona), en el següent horari: del 25 de setembre al 24 de juny: de les 8:30 h a les 15:00 h, de dilluns a divendres, excepte els dijous que restarà obert fins a les 17:30 h El formulari de sol·licitud normalitzat es podrà obtenir a la seu i a la pàgina web de l’Institut de Cultura de Barcelona 10. TERMINI DE LLIURAMENT DE SOL.LICITUDS El termini de lliurament de sol·licituds s’iniciarà el dia 15 de novembre del 2013, en cas que no es presentin al·legacions i es considerin definitivament aprovades, i finalitzarà el 29 de novembre de 2013. 11. CRITERIS DE VALORACIÓ S’estableixen els següents criteris de valoració Adequació del projecte (40 punts)  Innovació cultural o social esperada del projecte  Impacte ciutadà. Es valorarà l’impacte ciutadà que genera la inversió i per tant es necessari explicar en quina mesura beneficiarà la inversió al funcionament de la entitat en relació a la percepció del ciutadà, especialment el barceloní  Projecte col·laboratiu amb altres entitats, especialment internacionals Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions  Millora de la projecció internacional que suposa la inversió. Es valorarà la planificació d’objectius concrets de cara a millorar el posicionament i la col·laboració de l’entitat mitjançant el material subvencionat en aquest convocatòria  La compartició d’aquests actius amb altres entitats d’innovació que no hagin estat subvencionades per aquesta convocatòria Experiència de l’entitat en projectes d’innovació cultural, creatius o associativa (20 punts)  Projectes realitzats prèviament i el seu impacte en la innovació cultural, creativa o associativa  Formar part d’una xarxa de col·laboració internacional Adequació dels actius proposats a l’objecte del projecte (40 punts)  Reutilització dels actius per altres projectes d’innovació  Adequació i obsolescència tecnològica dels actius proposats  Adequació del pressupost dels actius als objectius proposats.  Impacte de les compres sobre el sector TIC català 12. PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ I TRAMITACIÓ 12.1.- El procediment de concessió de les subvencions es tramitarà en règim de concurrència competitiva. 12.2.- Les sol·licituds seran valorades per una Comissió de Valoració composta per: - Gerent de l’Institut de Cultura de Barcelona - Directora de recursos de l’Institut de Cultura de Barcelona - Directora del Departament de Creativitat i Innovació de l’Institut de Cultura de Barcelona - Secretaria delegada de l’Institut de Cultura de Barcelona - Un expert de vàlua contrastada en el Món de la innovació Tecnològica, Creativa i Cultural 13. RESOLUCIÓ 13.1.- L’òrgan competent per a la resolució d’aquesta convocatòria, d’acord a l’article 6.2.i) dels estatuts de l’Institut de Cultura de Barcelona, és el seu President. La resolució no posarà fi a la via administrativa, contra la qual els interessats podran interposar recurs d’alçada davant d’Alcaldia en el termini d’un mes a comptar des de la publicació de la mateixa. Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions 13.2.- El termini per a la resolució d’aquesta convocatòria és de 2 mesos a comptar des de la finalització del termini de lliurament de sol·licituds. 14. NOTIFICACIÓ I PUBLICITAT L’Institut de Cultura de Barcelona publicarà les subvencions concedides en el Butlletí Oficial de la Província, i exposarà una relació al tauler d’anuncis del Palau de la Virreina (La Rambla, 99). A més, la relació de les subvencions concedides s’incorporarà a la pàgina web de l’Institut de Cultura, així com en altres mitjans que es considerin oportuns. 15. PAGAMENT El termini de pagament de les subvencions serà el que estableixin les normes municipals vigents i la forma de pagament serà mitjançant transferència en el compte bancari indicat en el model de sol·licitud establert a tal efecte. Les subvencions concedides es faran efectives de forma directa i per avançat, un cop resolta la convocatòria. 16. OBLIGACIONS DEL BENEFICIARI La subvenció ha de ser acceptada pel beneficiari amb la finalitat de complir les condicions fixades per a la seva aprovació. L’atorgament de les subvencions s’ha d’ajustar al règim d’incompatibilitats vigent, tenint en compte les vinculacions derivades del dret comunitari europeu. a) Dur a terme l’adquisició d’equipament tècnic que fonamenten la concessió de la subvenció, d’acord amb la documentació presentada juntament amb la sol·licitud. b) Acceptar i complir la Normativa General Reguladora de les Subvencions, aprovada per l’Ajuntament amb data 17 de desembre de 2010, i la restant normativa d’aplicació: Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i RD 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei. c) Justificar l’aplicació dels fons rebuts dins dels terminis establerts, així com la realització del projecte i el compliment de la finalitat que determina la concessió de la subvenció. d) Quan l'import de la despesa subvencionable superi les quantitats establertes a la normativa de Contractes del Sector Públic (18.000 € en el cas de prestacions de serveis, subministraments o lliurament de béns, i 50.000 € en el cas d’execucions d’obres), el beneficiari haurà de sol·licitar com a mínim tres ofertes de diferents proveïdors, amb caràcter previ a la contractació del compromís per a la prestació del servei o el lliurament del bé, a excepció que per les especials característiques de les despeses subvencionades no existeixi en el mercat prou nombre d'entitats que el subministrin o prestin, o a excepció que la despesa s'hagués fet amb anterioritat a la sol·licitud de la subvenció. Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions e) Col·laborar en les actuacions de comprovació i informació que dugui a terme l’Institut de Cultura de Barcelona. f) Disposar de la documentació comptable que pugui ser exigida pels òrgans de fiscalització i facilitar-la per tal de garantir-ne les facultats d’inspecció i control. g) Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, mentre puguin ser objecte de les actuacions de comprovació i control. h) Declarar les subvencions rebudes de l’Ajuntament o d’altres administracions o ens públics en el darrer any. i) Fer constar en els materials de comunicació i difusió la frase “Amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona – Institut de Cultura”, d’acord amb la normativa d’imatge corporativa de l’Ajuntament de Barcelona i de l’Institut de Cultura de Barcelona. j) En el cas d’adquisició de material tècnic, destinar aquest equipament adquirit mitjançant la subvenció a la finalitat prevista durant un període mínim de cinc anys. Aquesta declaració constarà en el formulari de sol·licitud normalitzat. k) Les entitats beneficiàries es comprometen a utilitzar preferentment el català en tot el material gràfic i audiovisual adreçat al públic (cartells, anuncis, comunicats, etc) quan estigui vinculat a l’objecte de la subvenció atorgada. Els beneficiaris de subvencions restaran sotmesos a les responsabilitats i el règim sancionador que sobre infraccions administratives en la matèria estableix la Llei general pressupostària. L’Institut de Cultura de Barcelona quedarà exempt de les responsabilitats civil, mercantil, laboral o de qualsevol altra mena derivades de les actuacions a que quedin obligades les persones o entitats destinatàries de les subvencions atorgades. El destí de les subvencions concedides no podrà alterar-se en cap cas per part del beneficiari. 17. JUSTIFICACIÓ I CONTROL 17.1.- L’Institut de Cultura de Barcelona podrà comprovar, en qualsevol moment i pels mitjans que cregui oportuns, el destí de les quantitats atorgades en relació a les seves finalitats. 17.2.- El perceptor de la subvenció haurà de donar lliure accés a la comptabilitat de l’entitat (llibres i registres comptables) i aportar la justificació dels fons rebuts, així com el balanç econòmic i la memòria descriptiva del projecte executat. El termini màxim per a la justificació de les subvencions concedides serà el 31 de desembre de 2014. 17.3.- La justificació es durà a terme mitjançant el lliurament, per part dels beneficiaris, de: a) Un compte justificatiu de les inversions realitzades, amb desglossament de totes les despeses derivades de la seva realització, així com de tots els ingressos que n’han permès el finançament. Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions b) Una relació de factures o documents de valor probatori equivalent (amb el corresponent comprovant de pagament), corresponents a la subvenció municipal, que hauran de complir els requeriments establerts en l’article 6 del Reglament RD 1496/2003, de 28 de novembre (BOE 29.11.2003), pel qual es regulen les obligacions de facturació. Aquestes factures o documents de valor probatori equivalent hauran de ser documents originals. Aquests documents s’invalidaran fent constar “Aquest document ha servit per justificar una subvenció atorgada per l’Institut de Cultura de Barcelona”; si l’entitat sol·licita la devolució d’aquests documents originals invalidats se substituiran per fotocòpies compulsades. c) En el cas de les subvencions superiors a 60.000 €, una relació de totes les factures pagades, així com una acreditació del cost total de l’activitat subvencionada mitjançant compte justificatiu amb informe d’auditor, d’acord amb l’Ordre EHA/1434/2007, de 17 de maig, que aprova les normes d’actuació dels auditors de comptes en la revisió de comptes justificatives de subvencions, en l’àmbit del sector públic estatal. L’informe d’auditor es durà a terme per part d’auditors inscrits en el Registre Oficial d’Auditors de Comptes. En cas que els comptes anuals del beneficiari estiguin auditats, l’auditor ha de ser el mateix que auditi aquests comptes. Cal que mitjançant l’auditoria també s’acrediti el pagament de les despeses, així com els imports i la procedència dels ingressos de l’activitat subvencionada. d) Una memòria descriptiva del desenvolupament de les inversions. 17.4.- La manca de justificació o la justificació incompleta dels fons rebuts podrà comportar l’anul·lació total o parcial de l’aportació i el reintegrament de la mateixa, d’acord amb l’article 14 i 30 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i els articles arts. 9, 10, i 13 de la Normativa General reguladora de Subvencions de l’Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Plenari del Consell Municipal el 17 de desembre del 2010 18. ANUL.LACIÓ I REINTEGRAMENT 18.1.- Serà motiu de reintegrament l’incompliment dels requisits exigits legalment per a poder dur a terme l’activitat. 18.2.- Sens perjudici de l’exigència de les responsabilitats que s’escaiguin, l’Institut de Cultura de Barcelona procedirà a l’anul·lació total o parcial de la subvenció proposada o concedida en els casos d’incompliment següents: - de l’obligació de la justificació - de la finalitat per a la qual la subvenció va ser concedida - de les condicions imposades als beneficiaris amb motiu de la concessió de la subvenció - de les obligacions fiscals comptables o de conservació de documents - de l’incompliment de la normativa reguladora. Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions Però també constituirà motiu d’anul·lació: - La resistència, excusa, obstrucció o negativa a les actuacions de comprovació i control per part de l’òrgan municipal tutor de la subvenció. - La superació del percentatge fixat en aquestes bases en relació amb el cost efectiu. Per fer efectiu l’import total o parcial de la subvenció a retornar, a la qual s’afegiran els interessos de demora corresponents, podrà procedir-se per la via de constrenyiment quan no es retorni el reintegrament de manera voluntària. Per a més informació i sol·licitud d’impresos, contactar amb jsabater@bcn.cat Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions Etiqueta Registre Oficial Instància de sol·licitud de Subvenció EL/LA QUI SUBSCRIU SOL·LICITA SUBVENCIÓ A L’INSTITUT DE CULTURA D’ACORD AMB LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS PER A INVERSIONS EN TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I COMUNICACIONS, EN ELS SEGÜENTS TERMES: 1. ENTITAT SOL·LICITANT Nom NIF Adreça CP Districte Telèfon Fax E-mail Web Naturalesa jurídica 2. DADES DEL PROJECTE Denominació: Dates del projecte: Despesa total del projecte: Import total sol·licitat: 3. PERSONA REPRESENTANT Nom i cognoms DNI/NIF Càrrec que ocupa a l’entitat La persona signant DECLARA que compleix i accepta els continguts de la declaració que consta a l’apèndix 1 Barcelona,......... de ......................... de 2013 Segell de l’entitat Signatura del / de la representant autoritzat/da Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions Apèndix 1 De conformitat amb l’article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades personals (LOPD), informem que les dades de caràcter personal facilitades seran incorporades en fitxers automatitzats de titularitat municipal, amb la finalitat de resoldre la subvenció sol·licitada. Podran exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició mitjançant escrit adreçat a l’ Institut de Cultura de Barcelona, La Rambla, 99, 4a planta. 08002 – Barcelona. El / la sol·licitant declara: - Que totes les dades que consten en aquesta sol·licitud, i als documents que l’acompanyen, són certes. - Que compleix i accepta la normativa vigent reguladora de les subvencions que atorga l’Ajuntament i tots els requisits exigits a les bases i la convocatòria per sol·licitar i atorgar aquestes subvencions. - Que, en cas de no instar a la reformulació de la seva sol·licitud, accepta la subvenció en el cas que li sigui atorgada. - Que està assabentat / da que la manca de justificació documental de les subvencions rebudes d’aquest Ajuntament no només comporta l’anul·lació de la subvenció i l’exigència de responsabilitats als perceptors, sinó que com a conseqüència no es tramitarà aquesta sol·licitud. - Que no es troba incurs en les condicions per no obtenir la condició de beneficiari assenyalades en els apartats 2 i 3 de l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions Annex 1 Sol·licitud de transferència bancària per a pagament a creditors Nom de l’entitat NIF núm. (Titular del compte corrent) Domicili (Titular del compte corrent) BANC Nom de l’entitat bancària Codi banc Codi Oficina Dígit control Número c/c Domicili de l’entitat bancària Població i província DECLARO sota la meva responsabilitat que aquestes dades corresponen al compte corrent obert al nom que s’esmenta. Barcelona,......... de ...................... de 2013 DILIGÈNCIA DE CONFORMITAT DE L’ENTITAT BANCÀRIA Aquestes dades coincideixen amb les existents en aquesta oficina. El / La director/a Signatura i segell de l’entitat bancària NOTA: Només cal lliurar aquest document en el cas de presentar sol·licitud de subvenció a l’Institut de Cultura per primera vegada. Si ja s’ha presentat aquest document en ocasions anteriors, només caldrà portar-lo si se n’han modificat les dades. Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions Annex 2 Declaració de les subvencions rebudes de les administracions o ens públics durant els anys 2011, 2012 i 2013 En / Na , amb DNI / NIF núm. que actua en nom i representació de l’entitat amb NIF núm. DECLARA (Marqueu amb una X l’opció corresponent) □ Que durant els anys 2011 i 2012 NO HA REBUT cap subvenció per part de l’Ajuntament de Barcelona ni de cap altra administració o ens públic. □ Que les subvencions que ha sol·licitat de les administracions o ens públics durant els anys 2011 i 2012 han estat les següents: Any 2011 Any 2012 Any 2013 Institut de Cultura de Barcelona: _________ _________ _________ Ajuntament de Barcelona: _________ _________ _________ Diputació de Barcelona: _________ _________ _________ Generalitat de Catalunya: _________ _________ _________ Administració central: _________ _________ _________ Altres: _________ _________ _________ La manca de justificació documental d’aquestes subvencions no només comporta l’anul·lació de les subvencions rebudes i l’exigència d’altres responsabilitats per als perceptors, sinó que com a conseqüència d’aquesta manca de justificació no es tramitarà aquesta sol·licitud. I, perquè així consti, signo aquesta declaració. Barcelona,......... de ................... de 2013 Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions Annex 3 Declaració del sol·licitant La persona signant SOL·LICITA subvenció pel motiu especificat, assumeix totes les responsabilitats que es puguin derivar de la seva declaració, i DECLARA: □ Que no es troba incursa en cap dels supòsits de prohibició d’obtenir subvencions, de conformitat amb l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions. □ Que compleix l’obligació d’integració social de minusvàlids –article 38.1 de la Llei 13/1982, de 7 d’abril, RD 364/2005, de 8 d’abril i article 92.5 del Text refós de la Llei de finances públiques de Catalunya (només per al cas d’empreses de 50 o més treballadors). □ Que s’han sol·licitat / obtingut les següents subvencions per al mateix projecte: 1. 2. 3. 4. 5. □ Que en cas d’obtenir subvenció, el beneficiari donarà compliment a totes les obligacions que s’estableixen en les bases 16 i 17 de la convocatòria. □ Que autoritza l’Institut de Cultura de Barcelona a obtenir els certificats d’estar al corrent de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social. En cas contrari, el sol·licitant haurà de lliurar ambdós certificats dins del termini establert. Barcelona,......... de .................... de 2013 Signatura de la persona sol·licitant Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions Annex 4 Declaració de vigència de la documentació En / Na , amb DNI / NIF núm. que actua en nom i representació de l’entitat amb NIF núm. DECLARA sota la seva responsabilitat que, de la documentació presentada a la convocatòria de subvencions de l’Ajuntament de Barcelona en els darrers cinc anys, no han sofert cap modificació els documents següents: □ DNI / NIF de la persona signant de la sol·licitud □ NIF / CIF de l’entitat □ Estatuts / escriptures de l’entitat □ Inscripció al registre corresponent □ Domiciliació bancària I, perquè així consti, a l’empara del que s’estableix a l’article 35 f) de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, declara sota la seva responsabilitat el manteniment de la vigència de la documentació. Barcelona,......... de .................... 2013 Signatura de la persona sol·licitant Bases convocatòria subvencions per a inversions en tecnologies de la informació i comunicacions Documentació que s’adjunta Les sol·licituds han d’anar acompanyades de la documentació següent, ordenada tal com es descriu a continuació Annexos □ Instància de sol·licitud de subvenció □ Domiciliació bancària (annex 1) □ Declaració de subvencions rebudes els anys 2011, 2012 i 2013 (annex 2) □ Formulari - declaració (annex 3) □ Certificat de vigència de la documentació (annex 4) Dades de l’entitat (fotocòpia compulsada) □ DNI de la persona nomenada com a representant. □ Documentació acreditativa de la representació amb què actua el representant, degudament inscrita al registre corresponent, si escau. □ Documentació acreditativa de la personalitat jurídica de l’entitat, inscrita al registre corresponent (NIF i estatuts o escriptures). □ Memòria de gestió de l’any 2012 □ Pressupost de l’any 2013 de l’entitat. □ Memòria de projectes d’innovació o creativitat realitzats per l’entitat en els anys 2012 i 2013. Documentació sobre el projecte □ Factures i/o pressupostos de la inversió realitzada / a realitzar. Els pressupostos inclouran la previsió del seu finançament, amb indicació de la subvenció sol·licitada.