1Dimecres, 7 de setembre de 2011 ADMINISTRACIÓ LOCAL Ajuntament de Barcelona ANUNCI La Comissió de Govern, en data 27 de juliol de 2011, ha acordat: “APROVAR els preus públics pels serveis d'educació, per al curs 2011/2012, pels serveis d'escolaritat, ensenyament, assistència a cursos, alimentació i/o altres prestacions de serveis a les Escoles Bressol, a les Escoles Municipals de Música i al Conservatori Municipal de Música i els criteris per a l’atorgament de bonificacions.” Contra l’esmentat acord els interessats podran interposar directament recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptadors des del dia següent al de la publicació del present anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. PREUS PÚBLICS PELS SERVEIS D’EDUCACIÓ, PER AL CURS 2011/2012 1. ESCOLES BRESSOL 1.1 Preus Públics Preu anual (EUR) Escolaritat 1.566 Alimentació: 1.127 esmorzar 103 dinar i berenar 1.024 TOTAL 2.693 Àpats esporàdics: esmorzar o berenar 1 dinar i berenar 7 - Per Trinitat Nova (que té un horari reduït), són preus anuals de 1.154 i 305 EUR, per Escolaritat i Alimentació, respectivament. - Si el servei de berenar es gaudeix sense dinar al centre el preu mensual serà de 9,3 EUR al mes. El preu públic fixat per a les famílies el curs 2011/2012 que facin ús del servei de menjador complert és de 269,3 EUR mensuals, dels quals 156,6 corresponen a l’escolarització i 112,7 al servei complet d’alimentació (esmorzar 10,3 EUR, dinar i berenar 102,4 EUR). S’abonaran 10 mensualitats per curs. La forma de cobrament habitual serà la domiciliació bancària. Es preveu també altres formes de cobrament com els xecs o els tiquets guarderia. Per als alumnes escolaritzats quan comença el curs, els terminis són 10 mesos. Cada mes es cobra el 10% de l’import total del curs (escolaritat i l’alimentació contractada): Mes Set. Oct. Nov. Des. Gen. Feb. Març Abril Maig Juny Dia 5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Import 10% 10% 10% 10% 10% 10% 10% 10% 10% 10% En el cas del berenar, només es cobra 9 mesos, perquè ni al setembre ni al juliol hi ha servei d’escola a partir de les 15 h: Mes Oct. Nov. Des. Gen. Feb. Març Abril Maig Juny Dia 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Import 9,3 EUR 9,3 EUR 9,3 EUR 9,3 EUR 9,3 EUR 9,3 EUR 9,3 EUR 9,3 EUR 9,3 EUR C VE -N úm . d e re gi st re : 0 22 01 10 21 80 5 2Dimecres, 7 de setembre de 2011 1.2 Serveis educatius a la petita infància. El suport a la petita infància es configura com un servei educatiu en què les relacions personals constitueixen un element fonamental a partir del contacte interpersonal, la convivència i la diversitat com a valors. Així, els diferents projectes que configuren la xarxa d'atenció a la petita infància de la ciutat es fonamenten en l'atenció educativa, on es potencia i afavoreix el desenvolupament personal oferint cura, educació, lleure i suport, tant als infants com als progenitors: - Espais familiars. Ofereixen als infants un context educatiu i, a les famílies, la possibilitat de compartir l'experiència d'educar els seus fills i filles. - Ja tenim un fill. Programa adreçat als pares i mares que fa poc temps que han tingut un fill o filla. Es tracta de donar orientacions des de diversos vessants: educatiu, sanitari i psicològic. Programes Hores setmanals Curs 2011/2012 Preu mensual (EUR) Espais familiars (2,5 h dues vegades per setmana)= 5h/set. 20,00 Ja tenim un fill 2,5h/setmana 10,00 2. ESCOLES DE MÚSICA 2.1 Preus públics Conveni amb el Dept. d'Ensenyament (alumnes 4-18 anys) Modalitat Hores lectives setmanals per alumne Preu públic curs 2011/2012 Iniciació a.1 0,06 - 0,09 263 a.2 0,10 - 0,15 288 a.3 0,16 - 0,19 296 Bàsic b.1 0,20 - 0,25 307 b.2 0,26 - 0,29 329 b.3 0,30 - 0,35 355 b.4 0,36 - 0,40 459 b.5 0,41- 0,45 487 b.6 0,46 - 0,50 558 b.7 0,51- 0,59 584 b.8 0,60 - 0,65 678 b.9 0,66 - 0,69 714 b.10 0,70 - 0,79 743 b.11 0,80 - 0,84 811 Aprofundiment b.12 0,85 - 0,90 887 c.1 0,91 - 0,95 939 c.2 0,96 - 1,04 960 c.3 1,05 - 1,09 1.012 c.4 1,10 - 1,15 1.143 Avançat c.5 1,16 - 1,25 1.174 c.6 1,26 - 1,35 1.231 c.7 1,36 - 1,40 1.265 c.8 1,41 - 1,49 1.320 c.9 1,50 - 1,55 1.346 Per al càlcul de les hores setmanals lectives a aplicar a cada modalitat d’ensenyament musical es tindran en compte els següents ràtios d’alumnes: Llenguatge musical: 12 alumnes. C VE -N úm . d e re gi st re : 0 22 01 10 21 80 5 3Dimecres, 7 de setembre de 2011 Agrupacions entre 2 i 5 alumnes: 3 alumnes. Agrupacions entre 6 i 11 alumnes: 8 alumnes. Agrupacions entre 12 i 25 alumnes: 15 alumnes. Agrupacions de més de 26 alumnes: 25 alumnes. Alumnes no inclosos en el conveni amb el Dept. D'Ensenyament: Modalitat Hores lectives set/alumne Preu públic curs 2011/2012 d.1 Coral (1,5 h.) 0,06 202 d.2 Orquestra (1,5 h.) 0,06 297 d.3 Ensembles/combos (1 h.) 0,17 376 d.4 Orquestres (1,5 h.)+Ensemble/Combo (1h.) 0,23 673 d.5 Cambra (1h.) o Instrument en grup (1h./3 alumnes) o Ensemble (2h.) 0,33 516 d.6 Instrument individual (1/2 h.) 0,50 861 d.7 Instrument individual (1/2 h.)+ Orquestres (1,5h.) 0,56 1.158 d.8 Instrument individual (1/2 h.)+ Ensemble/Combo (1h.) 0,67 1.237 d.9 Instrument individual (1/2 h.)+ Ensemble/Combo (1h.)+ Orquestra (1,5h.) 0,73 1.534 taller 1 Taller 12 h. mínim 6 persones 265 taller 2 Taller 10 h. mínim 10 persones 78 taller 3 Taller 16h. mínim 10 persones 124 taller 4 Taller 16h. mínim 4 persones 309 taller 5 Taller 24h. mínim 30 persones 185 Els preus s’abonaran de la següent manera: - Rebut de juliol, formalització matrícula, una aportació del 25% de l’import total. - Rebut d’octubre, una aportació del 15% de l’import total. - Rebuts de desembre, febrer, i abril, una aportació del 20% de l’import total. La forma de cobrament habitual serà la domiciliació bancària. Servei de préstec d’instruments: a) Instruments el valor del qual sigui inferior o igual a 800 EUR: 125 EUR/curs. Pròrroga estiu: 35 EUR. b) Instruments el valor del qual sigui superior a 800 EUR: 160 EUR/curs. Pròrroga estiu: 50 EUR. Cessió ús d’espais i altres prestacions del servei d’ús d’espais: Espais EEMM 1 hora 4 hores Sala audicions > 100 pax 60 EUR 180 EUR Aules 20 EUR 60 EUR Aquests preus inclouen despeses de neteja, calefacció/aire condicionat. No inclouen el servei d’obertura i vigilància del centre ni la neteja extraordinària, que es facturaran segons preus de les empreses externes que realitzin el servei. Sobre aquests preus públics s’ha d’aplicar l’impost sobre el valor afegit (tipus del 18%). Altres prestacions: 1 hora 4 hores Piano cua 53 EUR 160 EUR Piano de cua més back line, faristols, cadires i equip de so 60 EUR 180 EUR Sobre aquests preus públics s’ha d’aplicar l’impost sobre el valor afegit (tipus del 18%). C VE -N úm . d e re gi st re : 0 22 01 10 21 80 5 4Dimecres, 7 de setembre de 2011 Si la demanda d’espais comporta un ús periòdic setmanal o mensual i de durada d’un curs escolar, caldrà establir amb l’entitat un acord de col·laboració que fixarà les contraprestacions que l’entitat aporti en benefici de l’activitat musical de l’escola. En el cas de que la demanda de cessió d’ús d’espais sigui realitzada per alguna de les institucions o persones següents: - Organismes dependents de l’Ajuntament. - Consorci d’Educació. - Personal del centre (en actiu o jubilats). I sempre que no afecti el funcionament regular del centre, s’aplicaran aquests criteris: - Bonificació (20%) en el preu hora del lloguer d’espais per activitats externes del personal del centre (en actiu o jubilats) sempre i quan no cobrin entrada ni percebin cap tipus de remuneració. - Cessió gratuïta dels espais als organismes dependents de l’Ajuntament de Barcelona sempre que organitzi l’activitat el propi organisme. - Cessió gratuïta dels espais al Consorci d’Educació de Barcelona sempre que organitzi l’activitat el propi Consorci. En tots els casos els casos les entitats organitzadores hauran de cobrir les despeses de neteja, vigilància o afinació d’instruments que generi l’activitat. 3. CONSERVATORI MUNICIPAL DE MÚSICA (Grau Professional, no reglat, banc d’instruments, material pels alumnes i cessió d’ús d’espais) 3.1 Preus públics GRAU PROFESSIONAL: 1r i 2n curs (5,3 h/setmana): 728. 3r i 4t curs (6,3 h/setmana): 798. 5è i 6è curs (10 h/setmana): 1.064. Segon instrument Grau Professional (1h/set.): 260. Alumnes 6è (Curs amb una o dues assignatures pendents): 260. Drets a la prova d'accés a Grau Professional: 124. Els preus del grau professional s’abonaran de la següent manera: - Rebut de juliol, formalització matrícula, una aportació del 25% de l’import total. - Rebut d’octubre, una aportació del 15% de l’import total. - Rebuts de desembre, febrer, i abril, una aportació del 20% de l’import total. La forma de cobrament habitual serà la domiciliació bancària. ENSENYAMENT NO REGLAT AL CONSERVATORI: Alumnes no inclosos en el conveni amb el Dept. D'Educació. Modalitat Hores totals curs Preu públic curs 2011/2012 Cursos OBERTS col·lectius: Assignatures del currículum del grau professional 30 h 144 Assignatures del currículum del grau professional 60 h 288 Assignatures fora del currículum del grau professional 45h 347 Cursos OBERTS individuals: Instrument individual (1/2h) 15 861 Instrument individual (1h) 30 1.440 Cambra (1h) 30 516 Classes Magistrals: Cursos col·lectius 15 h 15 80 C VE -N úm . d e re gi st re : 0 22 01 10 21 80 5 5Dimecres, 7 de setembre de 2011 Modalitat Hores totals curs Preu públic curs 2011/2012 Cursos d'interpretació 15 h amb 1 h individual de classe 15 80 Cursos d'interpretació 15 h sense classe individual (oient) 15 28 Els preus de l’ensenyament no reglat s’abonaran en el moment de formalització de la matrícula. BANC D’INSTRUMENTS: a) Instruments el valor del qual sigui inferior o igual a 800 EUR: 125 EUR/curs. Pròrroga estiu: 35 EUR. b) Instruments el valor del qual sigui superior a 800 EUR: 160 EUR/curs. Pròrroga estiu: 50 EUR. MATERIAL PELS ALUMNES: Carpetes amb separadors: 8,00 EUR. Carpetes sense separadors: 5,00 EUR. CESSIÓ D’ÚS D’ESPAIS AL CONSERVATORI: Auditori 1 hora 88 EUR 4 hores 265 EUR Sala Audicions 1 hora 45 EUR 4 hores 135 EUR Aules > 50 m2 1 hora 35 EUR 4 hores 105 EUR Aules < 50 m2 1 hora 20 EUR 4 hores 60 EUR Sobre aquests preus públics s’ha d’aplicar l’impost sobre el valor afegit (tipus del 18%). Altres prestacions del servei de cessió d’espais: 1 hora 4 hores Piano cua 53 EUR 160 EUR Piano de cua més back line, faristols, cadires i equip de so 60 EUR 180 EUR Sobre aquests preus públics s’ha d’aplicar l’impost sobre el valor afegit (tipus del 18%). Si la demanda d’espais comporta un ús periòdic setmanal o mensual i de durada d’un curs escolar, caldrà establir amb l’entitat un acord de col·laboració que fixarà la tarifa i les contraprestacions que l’entitat aporti en benefici de l’activitat musical de l’escola. En el cas de que la demanda de cessió d’ús d’espais sigui realitzada per algun de les institucions o persones següents: - Organismes dependents de l’Ajuntament, - Consorci d’Educació, - Personal del centre (en actiu o jubilats). I sempre que no afecti el funcionament regular del centre, s’aplicaran aquests criteris: - Bonificació (20%) en el preu hora del lloguer d’espais per activitats externes del personal del centre (en actiu o jubilats) sempre i quan no cobrin entrada ni percebin cap tipus de remuneració. - Cessió gratuïta dels espais als organismes dependents de l’Ajuntament de Barcelona sempre que organitzi l’activitat el propi organisme. - Cessió gratuïta dels espais al Consorci d’Educació de Barcelona sempre que organitzi l’activitat el propi Consorci. CV E- N úm . d e re gi st re : 0 22 01 10 21 80 5 6Dimecres, 7 de setembre de 2011 - Cessió gratuïta dels espais (màxim 1 vegada al trimestre) als centres següents: CEPA Oriol Martorell. CEIP Concepció. IES Serrat i Bonastre. Atesa la dedicació musical vinculada al Conservatori. En tots els casos, les entitats organitzadores hauran de cobrir les despeses de neteja, vigilància o afinació d’instruments que generi l’activitat. NORMATIVA PER A LES BONIFICACIONS DELS PREUS PÚBLICS DE L’INSTITUT MUNICIPAL D’EDUCACIÓ DE L’AJUNTAMENT DE BARCELONA BONIFICACIONS ALS PREUS PÚBLICS D’ALIMENTACIÓ I ESCOLARITAT DE LES ESCOLES BRESSOL MUNICIPALS Les bonificacions del preu públic s'estableixen d'acord amb l'article 44.2 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, que permet la reducció de tarifes de preus públics quan existeixin raons socials, benèfiques, culturals o d'interès públic que així ho aconsellin. L'Institut d’Educació determina la concessió de bonificacions en les quotes d’escolaritat i alimentació a l’alumnat de les Escoles Bressol Municipals de Barcelona. Es preveu que es destinarà aproximadament un 20% dels ingressos a percebre dels usuaris a bonificacions per als nens i nenes de les famílies amb majors dificultats econòmiques i socials, a fi de facilitar la seva escolarització. Aquestes bonificacions s’atorguen a les famílies amb una situació socioeconòmica més desfavorida i poden arribar fins el 90%, 70%, 50%, 30% del preu públic, segons els casos. Podran sol·licitar bonificació aquells alumnes que es matriculin en les escoles bressol municipals de Barcelona, estant al corrent de pagament de les obligacions amb l’ Institut d’Educació de Barcelona i l’ Institut Municipal d’Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona, i que acompleixin els requisits que s’indiquen en aquest document. REQUISITS ECONÒMICS PER A LA SOL·LICITUD DE BONIFICACIONS: Podran sol·licitar bonificació en la quota d’escolaritat i alimentació de les escoles bressol municipals els alumnes que compleixin uns determinats requisits econòmics. El factor determinant serà el total de renda familiar disponible associat al nombre de membres de la unitat familiar. Per establir la base de càlcul anual de la unitat familiar i saber en quin tram de bonificació es troba, es calcula la suma dels ingressos anuals que per qualsevol concepte percep aquesta unitat i es relaciona el total d'ingressos amb el nombre total de membres de la unitat familiar. Es computaran com a ingressos familiars la totalitat dels ingressos de la unitat familiar durant l’any corresponent al darrer exercici fiscal liquidat en el moment de cada convocatòria. Qui es considera membre computable de la unitat familiar a efectes de bonificació? Als efectes del càlcul dels ingressos familiars, són membres computables de la unitat familiar: - El pare i la mare o tutors/es legals de l’alumnat (ingressos considerats al 100%) En cas de divorci o separació legal, no és membre computable aquell/a ex cònjuge que no convisqui amb el nen/a, però tanmateix sí serà membre computable el/la nou cònjuge o unit per anàloga relació, així com les seves rendes. - Els/les germans/es solters/es menors de 25 anys que convisquin en el domicili familiar a 31 de desembre de l’any anterior (ingressos considerats al 50%). - Germans i germanes majors de 25 anys només amb discapacitat física, psíquica o sensorial (els seus ingressos, en el seu cas, es consideren al 50%). - Ascendents que justifiquin la seva residència (els seus ingressos, en el seu cas, es consideren al 50%). C VE -N úm . d e re gi st re : 0 22 01 10 21 80 5 7Dimecres, 7 de setembre de 2011 Com es calcula la renda de la unitat familiar? La renda es calcularà de la següent manera: Per als membres de la família que hagin presentat declaració de l’IRPF es sumarà la base imposable general amb la base imposable de l’estalvi, excloent els saldos nets negatius de pèrdues i guanys patrimonials corresponents a exercicis anteriors, així com el saldo net negatiu de rendiments de capital mobiliari que constitueixin la renda de l’estalvi corresponent a exercicis anteriors. Per al membres de la família que obtinguin ingressos propis però no hagin presentat declaració de l’IRPF, que presentaran certificat d’imputacions d’Hisenda, es sumarà la base imposable general amb la base imposable de l’estalvi, excloent els saldos nets negatius de pèrdues i guanys patrimonials corresponents a exercicis anteriors, així com el saldo net negatiu de rendiments de capital mobiliari que constitueixin la renda de l’estalvi corresponent a exercicis anteriors. Sobre aquest càlcul dels ingressos per unitat familiar es podran aplicar una sèrie de factors de correcció en els següents casos: - Si es tracta de famílies nombroses o monoparentals de categoria general o especial es deduiran 500,00 ó 765,00 EUR, respectivament, dels ingressos anuals per cada fill. - Quan hi hagi acolliment es considerarà com a membre de la unitat familiar i es deduirà de la renda com si fos un fill en el cas de ser família nombrosa o monoparental. - Si existeixen casos de discapacitat superior al 33 ó 65% es deduiran 1.811,00 ó 2.881,00 EUR, respectivament, per cada afectat. Llindars de renda: Els llindars de renda que no pot superar la unitat familiar per tenir dret a bonificació són els següents: Membres de la unitat familiar Llindar màxim de renda (EUR) 2 17.377 3 22.820 4 27.069 5 30.717 6 34.241 7 37.576 8 40.882 A partir del vuitè membre de la unitat familiar, s’afegiran 3.282 EUR per cada nou membre computable de la unitat familiar. Tindrà el mateix efecte excloent l’existència d’activitats econòmiques de què siguin titulars els membres computables de la unitat familiar per les quals hagin tingut el darrer any fiscal un volum de facturació superior a 155.500 EUR. Aquests llindars s’estableixen d’acord amb la normativa del Ministerio de Educación (Real Decreto 557/2010, de 7 de maig, pel qual s’estableixen els llindars de renda i quantia de les beques i ajuts del Ministerio de Educación pel curs 2010/2011), en els quals s’empara també la convocatòria del Departament d’Educació de la Generalitat d’atorgament d’ajuts per a l’escolarització de nens i nenes de 0 a 3 anys que es trobin en situacions socioeconòmiques desfavorides. QUANTIA DE LES BONIFICACIONS: Es determinen quatre tipus de bonificacions (90%, 70%, 50% ó 30%), en funció de la renda calculada per a la unitat familiar i el nombre de membres de la mateixa: Tram de bonificació segons ingressos familiars ajustats: Membres de la família 70% 50% 30% Fins a De a De a 2 8.689 8.690 12.164 12.165 17.377 3 11.410 11.411 15.974 15.975 22.820 C VE -N úm . d e re gi st re : 0 22 01 10 21 80 5 8Dimecres, 7 de setembre de 2011 Membres de la família 70% 50% 30% Fins a De a De a 4 13.535 13.536 18.948 18.949 27.069 5 15.359 15.360 21.502 21.503 30.717 6 17.121 17.122 23.969 23.970 34.241 7 18.788 18.789 26.303 26.304 37.576 8 20.441 20.442 28.617 28.618 40.882 9 22.082 22.083 30.915 30.916 44.164 10 23.723 23.724 33.212 33.213 47.446 Un cop determinat el percentatge de bonificació que li correspon en funció del tram assignat segons els ingressos familiars (ajustades a la baixa si hi ha persones amb discapacitats a la família, o es tracta de famílies nombroses o monoparentals), es farà un salt de tram si el beneficiari de la bonificació compleix algun dels següents requisits: - Si té un infant en acolliment. - Si coexisteixen dos germans matriculats en el mateix curs en les escoles bressol municipals de Barcelona. En els casos on existeixi informe de serveis socials amb una determinació de la seva situació qualificada com a grau 4 o 5 els sol·licitants tindran el 90% de bonificació (sempre i quan no superin els llindars màxims de renda establerts), i si té una qualificació com a grau 1,2 o 3 gaudiran del 70% de bonificació (amb els mateixos llindars de renda). TRAMITACIÓ DE LES SOL·LICITUDS: Sol·licituds i documentació a presentar: Les sol·licituds de bonificació es presentaran a l’Institut d’Educació a través del centre educatiu on es matriculi l’alumne en el moment de formalitzar la matrícula. Si la bonificació es sol·licita per a més d’un membre de la família, es presentarà un imprès per a cada membre, però només caldrà lliurar un exemplar de la documentació adjunta sempre que l’alumnat estigui matriculat en el mateix centre. A la sol·licitud caldrà adjuntar l’original i la fotocòpia de la següent documentació: 1. En tots els casos: a) Declaració anual de l’IRPF, o certificat d’imputacions de l’Agència Tributària, corresponent al darrer exercici fiscal liquidat. 2. Si procedeix: a) Certificat que acrediti la discapacitat del/s membre/s del nucli familiar i el grau de discapacitat. b) Carnet de família nombrosa o monoparental vigent. c) Sentència o conveni de separació o divorci. d) Resolució d’acolliment de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència. e) En cas que la família estigui atesa pels Serveis Socials, persona i centre que els està atenent (l’IMEB sol·licitarà informe i valoració directament als serveis socials). Les persones sol·licitants hauran d’aportar la documentació requerida i podran afegir-hi altres documents que puguin justificar la seva situació. No s’acceptaran declaracions jurades ni justificacions de despeses. Per tal de poder sol·licitar bonificació s’haurà d’estar al corrent de pagament de les obligacions amb l’Institut d’Educació de Barcelona i l’Institut Municipal d’Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona. Procediment: La direcció del centre educatiu revisarà les sol·licituds i la documentació presentada, comprovarà que l’imprès de sol·licitud ha estat correctament emplenat, que s’ha aportat la documentació requerida i procedirà a informar de les dades necessàries a l’aplicatiu de gestió de les bonificacions. Aquest aplicatiu facilitarà un càlcul provisional del percentatge de bonificació a atorgar al sol·licitant en funció del compliment dels requisits econòmics. El gaudiment C VE -N úm . d e re gi st re : 0 22 01 10 21 80 5 9Dimecres, 7 de setembre de 2011 d’aquesta bonificació estarà subjecte a la comprovació (que es realitzarà posteriorment), de que els pares i mares o tutors legals es troben al corrent de les seves obligacions tributàries amb l’Institut Municipal d’Hisenda i amb l’Institut d’Educació. En el supòsit que les dades siguin incompletes o manqui documentació, la direcció del centre establirà un termini de deu dies hàbils per efectuar les correccions pertinents i perquè les persones interessades puguin esmenar o completar les dades o adjuntar la documentació no presentada inicialment. Les persones interessades que transcorregut aquest termini no esmenin les errades esmentades es considerarà que desisteixen de la seva petició, la qual s’arxivarà sense cap més tràmit. La sol·licitud i documentació presentada romandrà arxivada al centre i podrà ser requerida per l’IMEB en qualsevol moment. Concessió de les bonificacions: Les famílies s’enduran còpia de la sol·licitud on consta la bonificació atorgada provisionalment. La direcció del centre remetrà a la seu central de l’Institut Municipal d’Educació la relació de bonificacions atorgades de forma provisional. Després de fer les comprovacions oportunes sobre l’existència de deutes amb l’Institut Municipal d’Hisenda i l’Institut Municipal d’Educació s’enviarà un SMS al sol·licitant en els termes següents segons correspongui: - Si s’han informat deutes amb l’IMEB es generarà el SMS corresponent, amb el text: “IMEB l’informa: en 15 dies denegarà la sol·licitud de bonificació N. 00000000000 si no liquida el deute pendent amb aquest organisme”. - Si s’han informat deutes amb l’IMH es generarà el SMS corresponent, amb el text: “IMEB l’informa: en 15 dies denegarà la sol·licitud de bonificació N. 00000000000 si no liquida el deute pendent amb l’Institut Mpal. d’Hisenda”. - Si no s’han informat deutes amb l’IMEB ni amb l’IMH, o aquests deutes han estat liquidats durant el termini concedit, la sol·licitud de bonificació atorgada provisionalment passa a ser atorgada definitivament i es generarà el SMS corresponent, amb el text: “IMEB l’informa: a la seva sol·licitud N. 0000000000000 li ha estat concedida una bonificació del nn%”. La Direcció de Recursos i Serveis Generals de l’IMEB aplicarà d’ofici la bonificació concedida en les liquidacions generades mensualment, fent constar en el rebut emès l’import total del servei i la minoració d’aquest import en funció del percentatge de bonificació atorgat. Els sol·licitants que compleixin els requisits econòmics però que siguin morosos amb l’IMH o l’IMEB, i que després de rebre l’avís sobre la necessitat de liquidar el deute no ho regularitzin, l’IMEB emetrà una resolució denegant la sol·licitud de bonificació i la notificarà mitjançant carta certificada a l’interessat. Contra aquesta resolució es podrà presentar recurs d’alçada davant de l’alcaldia en el termini d’un mes. En qualsevol cas, es consideraran desestimades les sol·licituds de bonificacions no resoltes per resolució expressa, en el termini màxim de sis mesos comptats des de l’endemà de la finalització del termini de presentació de sol·licituds. Incompatibilitats: - No es podrà gaudir d’altres bonificacions, ajuts o subvencions, pel mateix concepte, atorgats per altres administracions públiques o ens públics o privats. - No pot tenir deutes amb l’administració ni deixar d’atendre el pagament de les quotes que es generin durant el curs escolar. BONIFICACIONS ALS PREUS PÚBLICS D’ESCOLARITAT DE LES ESCOLES MUNICIPALS DE MÚSICA Les bonificacions del preu públic s'estableixen d'acord amb l'article 44.2 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, que permet la reducció de tarifes de preus públics quan existeixin raons socials, benèfiques, culturals o d'interès públic que així ho aconsellin. CV E- N úm . d e re gi st re : 0 22 01 10 21 80 5 10 Dimecres, 7 de setembre de 2011 L’Institut d’Educació determina la concessió de bonificacions en les quotes d’escolaritat a l’alumnat de 5 a 18 anys de les Escoles Municipals de Música: EMM Eixample. EMM Sant Andreu. EMM Can Ponsic. EMM Nou Barris. Es preveu destinar aproximadament un 8% dels ingressos a percebre dels usuaris a bonificacions per als nens i nenes de les famílies amb majors dificultats econòmiques i socials, a fi de facilitar la seva escolarització. Aquests bonificacions s’atorguen a les famílies amb una situació socioeconòmica més desfavorida i poden arribar fins el 90%, 70%, 50%, 30% del preu públic, segons els casos. Podran sol·licitar bonificació les famílies dels alumnes que es matriculin en les escoles municipals de música de Barcelona, estant al corrent de pagament de les obligacions amb l’Institut d’Educació de Barcelona i que acompleixin els requisits que s’indiquen en aquest document. REQUISITS ECONÒMICS PER A LA SOL·LICITUD DE BONIFICACIONS Podran sol·licitar bonificació en la quota d’escolaritat els alumnes que compleixin uns determinats requisits econòmics. El factor determinant serà el total de renda familiar disponible associat al nombre de membres de la unitat familiar. Per establir la base de càlcul anual de la unitat familiar i saber en quin tram de bonificació es troba, es calcula la suma dels ingressos anuals que per qualsevol concepte percep aquesta unitat i es relaciona el total d'ingressos amb el nombre total de membres de la unitat familiar. Es computaran com a ingressos familiars la totalitat dels ingressos de la unitat familiar durant l’any corresponent al darrer exercici fiscal liquidat en el moment de cada convocatòria. Qui es considera membre computable de la unitat familiar a efectes de bonificació? Als efectes del càlcul dels ingressos familiars, són membres computables de la unitat familiar: - El pare i la mare o tutors/es legals de l’alumnat (ingressos considerats al 100%) En cas de divorci o separació legal, no és membre computable aquell/a ex cònjuge que no convisqui amb el nen/a, però tanmateix sí serà membre computable el/la nou cònjuge o unit per anàloga relació, així com les seves rendes. - Els/les germans/es solters/es menors de 25 anys que convisquin en el domicili familiar a 31 de desembre de l’any anterior (ingressos considerats al 50%). - Germans i germanes majors de 25 anys només amb discapacitat física, psíquica o sensorial (els seus ingressos, en el seu cas, es consideren al 50%). - Ascendents que justifiquin la seva residència (els seus ingressos, en el seu cas, es consideren al 50%). Com es calcula la renda de la unitat familiar? La renda es calcularà de la següent manera: Per als membres de la família que hagin presentat declaració de l’IRPF es sumarà la base imposable general amb la base imposable de l’estalvi, excloent els saldos nets negatius de pèrdues i guanys patrimonials corresponents a exercicis anteriors, així com el saldo net negatiu de rendiments de capital mobiliari que constitueixin la renda de l’estalvi corresponent a exercicis anteriors. Per al membres de la família que obtinguin ingressos propis però no hagin presentat declaració de l’IRPF, que presentaran certificat d’imputacions d’Hisenda, es sumarà la base imposable general amb la base imposable de l’estalvi, excloent els saldos nets negatius de pèrdues i guanys patrimonials corresponents a exercicis anteriors, així com el saldo net negatiu de rendiments de capital mobiliari que constitueixin la renda de l’estalvi corresponent a exercicis anteriors. C VE -N úm . d e re gi st re : 0 22 01 10 21 80 5 11 Dimecres, 7 de setembre de 2011 Sobre aquest càlcul dels ingressos per unitat familiar es podran aplicar una sèrie de factors de correcció en els següents casos: - Si es tracta de famílies nombroses o monoparentals de categoria general o especial es deduiran 500,00 ó 765,00 EUR, respectivament, dels ingressos anuals per cada fill. - Quan hi hagi acolliment es considerarà com a membre de la unitat familiar i es deduirà de la renda com si fos un fill en el cas de ser família nombrosa o monoparental. - Si existeixen casos de discapacitat superior al 33 ó 65% es deduiran 1.811,00 ó 2.881,00 EUR, respectivament, per cada afectat. Llindars de renda: Els llindars de renda que no pot superar la unitat familiar per tenir dret a bonificació són els següents: Membres de la unitat familiar Llindar màxim de renda (EUR) 2 17.377 3 22.820 4 27.069 5 30.717 6 34.241 7 37.576 8 40.882 A partir del vuitè membre de la unitat familiar, s’afegiran 3.282 EUR per cada nou membre computable de la unitat familiar. Tindrà el mateix efecte excloent l’existència d’activitats econòmiques de què siguin titulars els membres computables de la unitat familiar per les quals hagin tingut el darrer any fiscal un volum de facturació superior a 155.500 EUR. Aquests llindars s’estableixen d’acord amb la normativa del Ministerio de Educación (Real Decreto 557/2010, de 7 de maig, pel qual s’estableixen els llindars de renda i quantia de les beques i ajuts del Ministerio de Educación pel curs 2010/2011), en els quals s’empara també la convocatòria del Departament d’Educació de la Generalitat d’atorgament d’ajuts per a l’escolarització de nens i nenes de 0 a 3 anys que es trobin en situacions socioeconòmiques desfavorides. QUANTIA DE LES BONIFICACIONS Es determinen quatre tipus de bonificacions (90%, 70%, 50% ó 30%), en funció de la renda calculada per a la unitat familiar i el nombre de membres de la mateixa: Tram de bonificació segons ingressos familiars ajustats Membres de la família 70% 50% 30% Fins a De a De a 2 8.689 8.690 12.164 12.165 17.377 3 11.410 11.411 15.974 15.975 22.820 4 13.535 13.536 18.948 18.949 27.069 5 15.359 15.360 21.502 21.503 30.717 6 17.121 17.122 23.969 23.970 34.241 7 18.788 18.789 26.303 26.304 37.576 8 20.441 20.442 28.617 28.618 40.882 9 22.082 22.083 30.915 30.916 44.164 10 23.723 23.724 33.212 33.213 47.446 Un cop determinat el percentatge de bonificació que li correspon en funció del tram assignat segons els ingressos familiars (ajustades a la baixa si hi ha persones amb discapacitats a la família, o es tracta de famílies nombroses o monoparentals), es farà un salt de tram si el beneficiari de la bonificació compleix algun dels següents requisits: - Si té un infant en acolliment. C VE -N úm . d e re gi st re : 0 22 01 10 21 80 5 12 Dimecres, 7 de setembre de 2011 En els casos on existeixi informe de serveis socials amb una determinació de la seva situació qualificada com a grau 4 o 5 els sol·licitants tindran el 90% de bonificació (sempre i quan no superin els llindars màxims de renda establerts), i si té una qualificació com a grau 1,2 o 3 gaudiran del 70% de bonificació (amb els mateixos llindars de renda). TRAMITACIÓ DE LES SOL·LICITUDS Sol·licituds i documentació a presentar: Les sol·licituds de bonificació es presentaran a l’Institut d’Educació a través de l’escola municipal de música on es matriculi l’alumne. Si la bonificació es sol·licita per a més d’un membre de la família, es presentarà un imprès per a cada membre, però només caldrà lliurar un exemplar de la documentació adjunta sempre que l’alumnat estigui matriculat en el mateix centre. A la sol·licitud caldrà adjuntar l’original i la fotocòpia de la següent documentació: 1. En tots els casos: a) Declaració anual de l’IRPF, o certificat d’imputacions de l’Agència Tributària, corresponent al darrer exercici fiscal liquidat. b) Certificat de convivència. 2. Si procedeix: a) Certificat que acrediti la discapacitat del/s membre/s del nucli familiar i el grau de discapacitat. b) Carnet de família nombrosa o monoparental vigent. c) Sentència o conveni de separació o divorci. d) Resolució d’acolliment de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència. e) En cas que la família estigui atesa pels Serveis Socials, persona i centre que els està atenent (l’IMEB sol·licitarà informe i valoració directament als serveis socials). Les persones sol·licitants hauran d’aportar la documentació requerida i podran afegir-hi altres documents que puguin justificar la seva situació. No s’acceptaran declaracions jurades ni justificacions de despeses. Per tal de poder sol·licitar bonificació s’haurà d’estar al corrent de pagament de les obligacions amb l’Institut d’Educació de Barcelona. L’escola de música comprovarà aquest punt abans de recepcionar les sol·licituds de bonificació. Procediment: La direcció de l’escola municipal de música revisarà les sol·licituds i la documentació presentada, comprovarà que l’imprès de sol·licitud ha estat correctament emplenat, que s’ha aportat la documentació requerida i procedirà a informar de les dades necessàries a l’aplicatiu de gestió de les bonificacions. Aquest aplicatiu facilitarà un càlcul del percentatge de bonificació a atorgar al sol·licitant en funció del compliment dels requisits econòmics. En el supòsit que les dades siguin incompletes o manqui documentació, la direcció del centre establirà un termini de deu dies hàbils per efectuar les correccions pertinents i perquè les persones interessades puguin esmenar o completar les dades o adjuntar la documentació no presentada inicialment. Les persones interessades que transcorregut aquest termini no esmenin les errades esmentades es considerarà que desisteixen de la seva petició, la qual s’arxivarà sense cap més tràmit. La sol·licitud i documentació presentada romandrà arxivada al centre i podrà ser requerida per l’IMEB en qualsevol moment. Concessió de les bonificacions: Les famílies s’enduran còpia de la sol·licitud. C VE -N úm . d e re gi st re : 0 22 01 10 21 80 5 13 Dimecres, 7 de setembre de 2011 La direcció de l’escola municipal de música remetrà a la seu central de l’Institut Municipal d’Educació la proposta de relació de bonificacions a atorgar per tal que sigui validada. La relació de bonificacions, validada pels serveis centrals de l’IMEB, segellada i signada pel Gerent de l’IMEB, s’exposarà en el tauler d’anuncis del centre educatiu, i si no existeixen reclamacions, transcorregut el termini que indiqui el calendari de preinscripció i matrícula, es considerarà com a definitiva. L’IMEB i les escoles de música de gestió indirecta aplicaran d’ofici la bonificació concedida en les liquidacions generades mensualment, fent constar en el rebut emès l’import total del servei i la minoració d’aquest import en funció del percentatge de bonificació atorgat. Incompatibilitats: - No es podrà gaudir d’altres bonificacions, ajuts o subvencions, pel mateix concepte, atorgats per altres administracions públiques o ens públics o privats. - No pot tenir deutes amb l’administració ni deixar d’atendre el pagament de les quotes que es generin durant el curs escolar. BONIFICACIONS ALS PREUS PÚBLICS D’ESCOLARITAT DEL CONSERVATORI MUNICIPAL DE MÚSICA Les bonificacions del preu públic s'estableixen d'acord amb l'article 44.2 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, que permet la reducció de tarifes de preus públics quan existeixin raons socials, benèfiques, culturals o d'interès públic que així ho aconsellin. L’Institut d’Educació determina la concessió de bonificacions en les quotes d’escolaritat del Grau Professional a l’alumnat del Conservatori Municipal de Música. Podran sol·licitar bonificació aquells alumnes que realitzi estudis de Grau Professional en el Conservatori Municipal de Música de Barcelona. Queden exclosos de bonificació: a) els preus públics de doble instrument. b) els preus públics de segona especialitat. Es preveu que es destinarà aproximadament un 8% dels ingressos a percebre dels usuaris a bonificacions per als nens i nenes de les famílies amb majors dificultats econòmiques i socials, a fi de facilitar la seva escolarització. Aquests bonificacions s’atorguen a les famílies amb una situació socioeconòmica més desfavorida i poden arribar fins el 90%, 70%, 50%, 30% del preu públic, segons els casos. Podran sol·licitar bonificació aquells alumnes que es matriculin en el grau professional del Conservatori Municipal de Música de Barcelona, estant al corrent de pagament de les obligacions amb l’Institut d’Educació de Barcelona i que acompleixin els requisits que s’indiquen en aquest document. REQUISITS ECONÒMICS PER A LA SOL·LICITUD DE BONIFICACIONS Podran sol·licitar bonificació en la quota d’escolaritat els alumnes que compleixin uns determinats requisits econòmics i acadèmics. El factor determinant serà el total de renda familiar disponible associat al nombre de membres de la unitat familiar. Per establir la base de càlcul anual de la unitat familiar i saber en quin tram de bonificació es troba, es calcula la suma dels ingressos anuals que per qualsevol concepte percep aquesta unitat i es relaciona el total d'ingressos amb el nombre total de membres de la unitat familiar. Es computaran com a ingressos familiars la totalitat dels ingressos de la unitat familiar durant l’any corresponent al darrer exercici fiscal liquidat en el moment de cada convocatòria. Qui es considera membre computable de la unitat familiar a efectes de bonificació? Als efectes del càlcul dels ingressos familiars, són membres computables de la unitat familiar: - El pare i la mare o tutors/es legals de l’alumnat (ingressos considerats al 100%) En cas de divorci o separació legal, no és membre computable aquell/a ex cònjuge que no convisqui amb el nen/a, però tanmateix sí serà membre computable el/la nou cònjuge o unit per anàloga relació, així com les seves rendes. C VE -N úm . d e re gi st re : 0 22 01 10 21 80 5 14 Dimecres, 7 de setembre de 2011 - Els/les germans/es solters/es menors de 25 anys que convisquin en el domicili familiar a 31 de desembre de l’any anterior (ingressos considerats al 50%). - Germans i germanes majors de 25 anys només amb discapacitat física, psíquica o sensorial (els seus ingressos, en el seu cas, es consideren al 50%). - Ascendents que justifiquin la seva residència (els seus ingressos, en el seu cas, es consideren al 50%). En els casos en què el/la sol·licitant al·legui la seva independència econòmica, qualsevol que sigui el seu estat civil, haurà d’acreditar aquesta circumstància, els mitjans econòmics amb què compta i la titularitat o lloguer del seu domicili. De no justificar suficientment aquests extrems, la sol·licitud serà denegada. Com es calcula la renda de la unitat familiar? La renda es calcularà de la següent manera: Per als membres de la família que hagin presentat declaració de l’IRPF es sumarà la base imposable general amb la base imposable de l’estalvi, excloent els saldos nets negatius de pèrdues i guanys patrimonials corresponents a exercicis anteriors, així com el saldo net negatiu de rendiments de capital mobiliari que constitueixin la renda de l’estalvi corresponent a exercicis anteriors. Per al membres de la família que obtinguin ingressos propis però no hagin presentat declaració de l’IRPF, que presentaran certificat d’imputacions d’Hisenda, es sumarà la base imposable general amb la base imposable de l’estalvi, excloent els saldos nets negatius de pèrdues i guanys patrimonials corresponents a exercicis anteriors, així com el saldo net negatiu de rendiments de capital mobiliari que constitueixin la renda de l’estalvi corresponent a exercicis anteriors. Sobre aquest càlcul dels ingressos per unitat familiar es podran aplicar una sèrie de factors de correcció en els següents casos: - Si es tracta de famílies nombroses o monoparentals de categoria general o especial es deduiran 500,00 ó 765,00 EUR, respectivament, dels ingressos anuals per cada fill. - Quan hi hagi acolliment es considerarà com a membre de la unitat familiar i es deduirà de la renda com si fos un fill en el cas de ser família nombrosa o monoparental. - Si existeixen casos de discapacitat superior al 33 ó 65% es deduiran 1.811,00 ó 2.881,00 EUR, respectivament, per cada afectat. Llindars de renda: Els llindars de renda que no pot superar la unitat familiar per tenir dret a bonificació són els següents: Membres de la unitat familiar Llindar màxim de renda (EUR) 1 10.668 2 17.377 3 22.820 4 27.069 5 30.717 6 34.241 7 37.576 8 40.882 A partir del vuitè membre de la unitat familiar, s’afegiran 3.282 EUR per cada nou membre computable de la unitat familiar. Tindrà el mateix efecte excloent l’existència d’activitats econòmiques de què siguin titulars els membres computables de la unitat familiar per les quals hagin tingut el darrer any fiscal un volum de facturació superior a 155.500 EUR. Aquests llindars s’estableixen d’acord amb la normativa del Ministerio de Educación (Real Decreto 557/2010, de 7 de maig, pel qual s’estableixen els llindars de renda i quantia de les beques i ajuts del Ministerio de Educación pel curs C VE -N úm . d e re gi st re : 0 22 01 10 21 80 5 15 Dimecres, 7 de setembre de 2011 2010/2011), en els quals s’empara també la convocatòria del Departament d’Educació de la Generalitat d’atorgament d’ajuts per a l’escolarització de nens i nenes de 0 a 3 anys que es trobin en situacions socioeconòmiques desfavorides. REQUISITS ACADÈMICS - Per poder sol·licitar bonificació s’haurà d’haver aprovat el curs anterior o haver superat la prova d’accés pels alumnes de nova incorporació. QUANTIA DE LES BONIFICACIONS Es determinen quatre tipus de bonificacions (90%, 70%, 50% ó 30%), en funció de la renda calculada per a la unitat familiar i el nombre de membres de la mateixa: Tram de bonificació segons ingressos familiars ajustats. Membres de la família 70% 50% 30% Fins a De a De a 1 5.334 5.335 7.468 7.469 10.668 2 8.689 8.690 12.164 12.165 17.377 3 11.410 11.411 15.974 15.975 22.820 4 13.535 13.536 18.948 18.949 27.069 5 15.359 15.360 21.502 21.503 30.717 6 17.121 17.122 23.969 23.970 34.241 7 18.788 18.789 26.303 26.304 37.576 8 20.441 20.442 28.617 28.618 40.882 9 22.082 22.083 30.915 30.916 44.164 10 23.723 23.724 33.212 33.213 47.446 Un cop determinat el percentatge de bonificació que li correspon en funció del tram assignat segons els ingressos familiars (ajustades a la baixa si hi ha persones amb discapacitats a la família, o es tracta de famílies nombroses o monoparentals), es farà un salt de tram si el beneficiari de la bonificació compleix algun dels següents requisits: - Si té un infant en acolliment. En els casos on existeixi informe de serveis socials amb una determinació de la seva situació qualificada com a grau 4 o 5 els sol·licitants tindran el 90% de bonificació (sempre i quan no superin els llindars màxims de renda establerts), i si té una qualificació com a grau 1,2 o 3 gaudiran del 70% de bonificació (amb els mateixos llindars de renda). TRAMITACIÓ DE LES SOL·LICITUDS Sol·licituds i documentació a presentar: Les sol·licituds de bonificació es presentaran a l’Institut d’Educació a través del centre educatiu on es matriculi l’alumne. Si la bonificació es sol·licita per a més d’un membre de la família, es presentarà un imprès per a cada membre, però només caldrà lliurar un exemplar de la documentació adjunta sempre que l’alumnat estigui matriculat en el mateix centre. A la sol·licitud caldrà adjuntar l’original i la fotocòpia de la següent documentació: 1. En tots els casos: a) Declaració anual de l’IRPF, o certificat d’imputacions de l’Agència Tributària, corresponent al darrer exercici fiscal liquidat. b) Certificat de convivència. 2. Si procedeix: a) Certificat que acrediti la discapacitat del/s membre/s del nucli familiar i el grau de discapacitat. CV E- N úm . d e re gi st re : 0 22 01 10 21 80 5 16 Dimecres, 7 de setembre de 2011 b) Carnet de família nombrosa o monoparental vigent. c) Sentència o conveni de separació o divorci. d) Resolució d’acolliment de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència. e) En cas que la família estigui atesa pels Serveis Socials, persona i centre que els està atenent (l’IMEB sol·licitarà informe i valoració directament als serveis socials). 3. Si el/la sol·licitant al·lega independència econòmica: a) Acreditació de la titularitat o lloguer del seu domicili. Les persones sol·licitants hauran d’aportar la documentació requerida i podran afegir-hi altres documents que puguin justificar la seva situació. No s’acceptaran declaracions jurades ni justificacions de despeses. Per tal de poder sol·licitar bonificació s’haurà d’estar al corrent de pagament de les obligacions amb l’Institut d’Educació de Barcelona. El Conservatori comprovarà aquest punt abans de recepcionar les sol·licituds de bonificació. Procediment: La direcció del centre educatiu revisarà les sol·licituds i la documentació presentada, comprovarà que l’imprès de sol·licitud ha estat correctament emplenat, que s’ha aportat la documentació requerida i procedirà a informar de les dades necessàries a l’aplicatiu de gestió de les bonificacions. Aquest aplicatiu facilitarà un càlcul del percentatge de bonificació a atorgar al sol·licitant en funció del compliment dels requisits econòmics. En el supòsit que les dades siguin incompletes o manqui documentació, la direcció del centre establirà un termini de deu dies hàbils per efectuar les correccions pertinents i perquè les persones interessades puguin esmenar o completar les dades o adjuntar la documentació no presentada inicialment. Les persones interessades que transcorregut aquest termini no esmenin les errades esmentades es considerarà que desisteixen de la seva petició, la qual s’arxivarà sense cap més tràmit. La sol·licitud i documentació presentada romandrà arxivada al centre i podrà ser requerida per l’IMEB en qualsevol moment. Concessió de les bonificacions: Les famílies s’enduran còpia de la sol·licitud. La direcció del centre remetrà a la seu central de l’Institut Municipal d’Educació la proposta de relació de bonificacions a atorgar per tal que sigui validada. La relació de bonificacions, validada pels serveis centrals de l’IMEB, segellada i signada pel Gerent de l’IMEB, s’exposarà en el tauler d’anuncis del centre educatiu, i si no existeixen reclamacions, transcorregut el termini que indiqui el calendari de preinscripció i matrícula, es considerarà com a definitiva. L’IMEB aplicarà d’ofici la bonificació concedida en les liquidacions generades mensualment, fent constar en el rebut emès l’import total del servei i la minoració d’aquest import en funció del percentatge de bonificació atorgat. Incompatibilitats: - No es podrà gaudir d’altres bonificacions, ajuts o subvencions, pel mateix concepte, atorgats per altres administracions públiques o ens públics o privats. - No pot tenir deutes amb l’administració ni deixar d’atendre el pagament de les quotes que es generin durant el curs escolar. Barcelona, 30 d’agost de 2011 La secretària accidental de la Corporació, Sònia Castañer i González CV E- N úm . d e re gi st re : 0 22 01 10 21 80 5 https: //bop.diba.cat ● bop@ diba.cat ● DL: B-41698-2002