NÚM. 11 a 10-IV-2008a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1099 PREUS PÚBLICS DE L’ESPAI FOTOGRÀFIC DEL CENTRE CÍVIC CAN BASTÉ PER A L’ANY 2008 La Comissió de Govern, en sessió del dia 12 de març de 2008, ha acordat: Aprovar la proposta de preus públics de l’espai fotogràfic del Centre cívic Can Basté per a l’any 2008, elaborada per la Divisió de Serveis Personals del Districte de Nou Barris, aprovada com a tal per la Comissió de Govern del Districte de Nou Barris en la seva sessió de 21 de gener de 2008 i de la que en va restar assabentat el Consell Plenari del Districte en sessió de 5 de febrer de 2008. DISPOSICIONS GENERALS Acords dels òrgans de govern ANNEX ESPAI FOTOGRÀFIC DEL CENTRE CÍVIC CAN BASTÉ Abonats individuals – Plató (1 sessió) ................................... 20,00 – Plató (10 sessions) .............................. 55,50 – Laboratori (1 sessió) ........................... 5,50 – Laboratori (10 sessions) ..................... 27,75 Empreses – Plató o laboratori. Lloguer 1 sessió .... 110,00 Decrets de l'Alcaldia Decret. En ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21 de la Llei reguladora de les bases del règim local, i l’article 13 de la Carta Munici- pal, disposo: Incorporar a la Direcció de Serveis Jurídics i a la Sotsdirecció de Serveis Jurídics les funcions de Coor- dinació dels diferents serveis jurídics municipals des- centralitzats en els sectors, districtes, organismes au- tònoms, EPES, societats municipals i d’altres ens municipals, d’acord amb el que figura als annexos. Barcelona, 12 de març de 2008. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 1351) Annex 1. Incorporació de funcions de coordinació a la Direcció de Serveis Jurídics Direcció de Serveis Jurídics Òrgan superior immediat: Gerència de Serveis Ge- nerals i Coordinació Territorial Nivell associat: 30 Finalitat Direcció superior dels Serveis Jurídics municipals i assessorament directe a l’Alcaldia i altres òrgans de govern. Funcions principals – Representar a l’Ajuntament de Barcelona davant altres administracions en els assumptes relacio- nats amb l’assessorament i la defensa jurídica. – Exercir funcions d’assessoria i d’emissió d’infor- mes i dictàmens de caire jurídic sol·licitats per l’Alcaldia i altres òrgans de govern municipal. – Informar sobre les qüestions de competència en- tre l’Ajuntament i altres entitats públiques. – Assessorament, en el seu cas, de tots els orga- nismes públics i empreses públiques municipals. – Coordinació dels diferents serveis jurídics munici- pals descentralitzats (sectors, districtes, organis- mes autònoms, EPES, societats municipals i d’al- tres ens municipals). – Dissenyar les línies de prevenció i defensa jurídi- ca de l’Ajuntament en col·laboració amb els di-