19 I 9 I 2000 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA Núm. 225 I Pàg. 17 AJUNTAMENTS Barcelona EDICTE Aprovats definitivament pel Plenari del Consell Municipal de 21 de juliol de 2000, i de conformitat amb els articles 212.5 i 202.1.d) del Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals, es transcriuen els esta- tuts de la societat privada municipal 22 Arro- ba BCN, S.A. ESTATUTS TíTOL I DENOMINACIÓ, OBJECTE, DURADA I DOMICILI Article 1 La societat anònima es denominarà 22 Arroba BCN, SA, amb naturalesa jurídica de Societat Privada Municipal de l'Excm. Ajun- tament de Barcelona. Per tant, la Societat es regirà pels presents estatuts i, en tot cas, pel que disposen les Lleis de Règim Local, la Carta Municipal de Barcelona, els seus Reglaments, els preceptes de la Llei de Socie- tats Anònimes i altres disposicions que li siguin aplicables. Article 2 Constitueix l'objecte de la Societat el desenvolupament i l'execució de tota mena d'actuacions urbanístiques referides a les àrees industrials i productives de la ciutat de Barcelona amb qualificació urbanística 22@ i vinculades, tant pel que fa a l'elaboració del planejament com a la seva gestió, projectació i execució; la planificació, promoció, dis- seny, construcció i gestió d'infrastructures, serveis urbans, equipaments i espais públics; i la promoció nacional i internacional de les àrees industrials i productives referides, així com l'impuls per la creació d'empreses i acti- vitats vinculades a les tecnologies de la infor- mació i les comunicacions. L'àmbit territorial on actuarà la Societat serà el municipi de Barcelona. Per a desenvolupar el seu objectes social, la Societat podrà desenvolupar les següents activitats: a) Redactar directament o mitjançant con- tractació de tercers projectes d'urbanització, edificació i obra civil, adjudicar les obres corresponents, dirigir i controlar la seva exe- cució i recepcionar-les. b) Redactar instruments de planejament i de gestió urbanística. e) Executar el planejament urbanístic apro- vat per l'Ajuntament per qualsevol dels siste- mes d'actuació previstos legalment i subs- criure els convenis urbanístics pertinents, podent resultar beneficiaris de les quotes d'urbanització que eventualment puguin aprovar-se. d) Adquirir, transmetre, constituir, modifi- car i extingir tota classe de drets reals i perso- nals sobre béns mobles i immobles que auto- ritzi la legislació vigent. Administració Local e) Actuar com a beneficiària d'expropia- cions. f) Subscriure convenis amb els organismes competents que puguin col·laborar, per raó de la seva competència, en l'optimització de la gestió. g) Vendre, si és necessari anticipadament, els solars resultants de l'ordenació urbanísti- ca. h) Gestionar els serveis implantats fins que no siguin formalment assumits per l'entitat corresponent. i) Gestionar processos d'adjudicació en ,. règim de concessió d'instal·lacions i equipa- ments. j) Rebre ajuts i subvencions i accedir al mercat de capitals a través de les operacions de préstec o qualsevol modalitat de captació de recursos. k) Intervenir, participar, organitzar, desen- volupar i gestionar totes aquelles activitats mercantils relacionades amb l'objecte social, sigui des d'una perspectiva financera com immobiliària, hipotecària i registra!, tant per compte propi o aliè. I) Promoure tota mena d'accions destina- des divulgar les possibilitats de les àrees industrials de la ciutat de Barcelona i a atreu- re i estimular la implantació d'empreses activitats econòmiques. Article 3 La Societat podrà realitzar el seu objecte social directament o indirectament, fins i tot mitjançant la titularitat d'accions o participa- cions en el Capital Social d'altres societats, a traves de qualsevol figura permesa en l'orde- nament jurídic. Article 4 La durada de la Societat s'estableix per temps indefinit. La Junta General podrà, en compliment dels requisits previstos a la Llei i als presents estatuts, acordar en qualsevol temps la seva dissolució i liquidació, com també la fusió amb altres o l'escissió en altra o altres societats, amb objecte idèntic, anàleg o semblant. Article 5 La Societat començarà les seves activitats el dia de l'atorgament de l'escriptura funda- cional. Article 6 El domicili social s'estableix a la ciutat de Barcelona. La seu social estarà a la Plaça Sant Jaume, s/n. Els administradors podran acordar el trasllat de la seu social dins del mateix terme municipal, així com la creació, supressió o trasllat de sucursals, agències o delegacions, tant en territori nacional com a l'estranger, que el desenvolupament de l'acti- vitat de l'empresa faci necessari o conve- nient. TíTOL 11 CAPIT AL SOCIAL I ACCIONS Article 7 El capital social es fixa en la suma de sei- xanta mil cinc-cents EUR (60.500 EUR), com- pletament subscrit i desemborsat per l' Ajun- tament de Barcelona, dividit en sis-centes cinc accions nominatives de cent EUR (1 00 EUR) de valor nominal cadascuna d'elles, numerades correlativament de 1'1 al 605, ambdós inclosos, pertanyents a una mateixa classe i a una mateixa sèrie. Les accions estaran representades per títols, que podran ésser simples o múltiples. El títol de cada acció ha de contenir necessà- riament les mencions assenyalades com a mínimes en la Llei. Article B L'accionista té dret al lliurament, lliure de despeses, tant dels títols simples com dels títols múltiples. En cas de lliurament del títol múltiple, l'accionista té dret a exigir de la Societat que, prèvia anul·lació dels que a tal efecte presenti, expedeixi tants títols simples com accions siguin de la seva titularitat o un o diversos títols múltiples representatius d'un nombre d'accions diferent del que figurés en aquest o aquells dels quals es sol·licita l'a- nul·lació. Cada títol simple o múltiple anirà firmat per un o diversos administradors. La firma podrà ésser autògrafa o estar reproduïda per mitjans mecànics. La Societat durà un Llibre-registre d'ac- cions nominatives, degudament legalitzat als efectes previstos per la Llei. Qualsevol accio- nista que ho sol·liciti podrà examinar l'es- mentat LI ib re. Article 9 L'acció confereix al seu titular legítim la condició de soci i implica per aquest, ple i total acatament de tot allò disposat en els presents estatuts i en els acords vàlidament adoptats pels òrgans rectors de la Societat, i li atribueix els drets inherents a dita condició d'acord amb la Llei i els presents estatuts. Article 1 O El capital social podrà ser augmentat o dis- minuït una o varies vegades, d'acord amb els requisits que preveuen les Lleis de Regim Local i Especial de Barcelona, i els seus Reglaments, així com la Llei de Societats Anònimes. TíTOL 111 ÒRGANS DE LA SOCIETAT Article 11 Els òrgans socials de govern i administra- ció seran la Junta General, el Consell d'Ad- ministració, el Conseller Delegat, si s'escau, i el Gerent. De la junta General Article 12 El Ple de la corporació municipal de l'A- juntament de Barcelona (Plenari del Consell Municipal) exercirà les funcions de la junta General de la Societat, en la forma i amb les atribucions i facultats que la llei determini. En especial, seran facultats de la Junta General: - Nomenar el Consell d'Administració i Núm. 225 I Pàg. 18 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA 19/9/2000 acordar-ne la renovació o ratificació, si escau. - La modificació dels estatuts socials. - L'augment o reducció del capital social. - L'emissió d'obligacions. - Aprovar les operacions de crèdit a llarg i curt termini. - Aquelles que la legislació mercantil atri- bueix a la Junta General. Article 13 Les juntes generals podran ser ordinàries o extraordinàries. La Junta General ordinària es reunirà dins els sis primers mesos de cada exercici, per censurar la gestió social, apro- var, si escau, els comptes de l'exercici ante- rior i resoldre sobre l'aplicació del resultat. La Junta General extraordinària és qualsevol altra que no sigui l'ordinària. Pel que fa a la convocatòria, la constitu- ció, els quòrums i majories, els drets d'as- sistència i de vot, el procediment, les vota- cions i adopció d'acords de les juntes gene- rals ordinàries, com també de les extraor- dinàries, s'acomodaran a les disposicions administratives per les quals es regeix la cor- poració municipal de l'Ajuntament de Barce- lona, respectant i dins els límits que com a mínim estableix la Llei de societats anòni- mes. Les Juntes generals hauran d'ésser convo- cades per I'Organ d'Administració de la Societat. Article 14 Els membres del Consell d'Administració assistiran a les juntes generals, amb veu i sense vot. També podran assistir-hi el Gerent i altres persones que, d'acord amb el que dis- posa l'article 104.3 de la Llei de societats anònimes, siguin autoritzades pel President de la Junta. Article 15 La Junta General extraordinària es reuneix a convocatòria del President, a iniciativa seva o a petició dels membres de la corporació municipal de l'Ajuntament de Barcelona, els quals, segons la seva normativa orgànica, poden sol-licitar reunions extraordinàries i també, a instància del Consell d'Administra- ció de la Societat, quan això ho estimi conve- nient pels interessos socials. Article 16 Actuaran de President i Secretari de les juntes generals l'Alcalde i el Secretari de la corporació municipal de l'Ajuntament de Barcelona. Article 17 S'ha d'estendre acta de reunió de la Junta General, la qual ha de ser aprovada i constar en el termes i formes que adoptin les de la corporació municipal de l'Ajuntament de Barcelona i d'acord amb el que estableix la Llei de societats anònimes. Aquesta acta s'ha d'inscriure en un llibre especial d'actes de la Junta General de la Societat, amb la signatura del President i del Secretari. L'acta, aprovada en qualsevol de les formes que determina la Llei, tindrà força executiva a partir de la data Administració Local de la seva aprovació. De l'Administració Article 18 L'administració i la representació de la Societat correspon al Consell d'Administració actuant col·legiadament. L'execució dels seus acords correspondrà al conseller o consellers que el mateix Consell designi i, si no n'hi hagués, al President o a l'apoderat amb facul- tats per a executar i elevar a públics els acords socials. L'òrgan d'administració podrà fer i dur a terme tot allò que estigui comprès dintre de l'objecte social, com també exercitar quantes facultats no estiguin expressament reservades per la Llei o per aquests estatuts a la Junta General. A manera enunciativa, corresponen a l'òrgan d'administració les facultats següents i tot allò relacionat amb elles àmpliament i sense cap limitació: a) Representar amb plena responsabilitat la Societat en qualsevol classe d'actes i contrac- tes, en judici i fora d'ell, davant de terceres persones, Estat, Comunitats Autònomes, Província, Municipi, Jutjats i Tribunals de qualsevol ordre i jurisdicció, oficines d'orga- nismes administratius i de qualsevol altra naturalesa. b) Adquirir, disposar, alienar, gravar tota classe de béns mobles i immobles, i consti- tuir, acceptar, modificar i extingir tota classe de drets personals i reals, fins i tot hipote- ques, d'acord amb el procediment assenyalat a l'article 12. e) Dirigir l'organització empresarial de la Societat i els seus negocis. d) Atorgar tota classe d'actes, contractes o negocis jurídics, amb els pactes, clàusules i condicions que estimin oportú establir; tran- sigir i pactar l'arbitratge; prendre part en con- cursos i subhastes, fer propostes i acceptar adjudicacions. Adquirir, gravar i alienar, per qualsevol títol, i, en general, realitzar qualse- vol operació sobre accions, obligacions o altres títols valors, com també realitzar actes dels quals resulti la participació en altres societats, bé concorrent a la seva constitució o subscrivint accions en augment de capital o altres emissions de títols valors. e) Administrar béns mobles i immobles; fer declaracions d'edificació i plantació, limita- cions, fitacions, divisions materials; concer- tar, modificar i extingir arrendaments i quals- sevulla altres cessions d'ús i gaudiment. f) Girar, acceptar, endossar, intervenir i protestar lletres de canvi i altres documents de gir. g) Disposar, seguir, obrir i cancel·lar comptes i dipòsits de qualsevol tipus en bancs, instituts i organismes oficials i altres entitats, fent tot allò que la legislació i la pràctica bancària permetin. Llogar i utilitzar caixes de seguretat. h) Nomenar i separar el President del propi Consell. Nomenar i separar directors, representants i tot el personal de la Societat, firmar contractes de treballs, de transport i traspàs de locals de negoci; retirar i remetre gèneres, lliuraments, enviaments i girs. i) Comparèixer davant tota mena de jutjats i tribunals de qualsevol jurisdicció i davant tota classe d'organismes públics per qualse- vol concepte i en tota classe de judicis i pro- cediments inclosos arbitratges; interposar recursos, inclosos els de cassació, revisió, o nul·litat, ratificar escrits i desistir de les actua- cions, ja directament o per mitjà d'advocats i procuradors, als quals podrà conferir els oportuns poders. j) Sol-licitar, obtenir, adquirir, cedir i explotar concessions, patents, privilegis i li icències. k) Atorgar i signar tota classe de docu- ments públics i privats; retirar i cobrar qual- sevol quantitat o fons de qualsevol organis- mes públic o privat, firmant a l'efecte cartes de pagament, rebuts, factures i lliuraments. I) Executar i, en tot cas, elevar a públics els acords adoptats per la Junta General. m) Atorgar poders de totes classes, tant judicials com extrajudicials, i modificar o revocar els apoderaments conferits. Article 19 Els membres del Consell d'Administració, escollits entre persones professionalment qualificades, seran nomenats per la Junta General pel termini de quatre anys i, en tot cas, coincident amb el mandat consistorial. El càrrec de conseller serà renunciable, revocable, i pot ser indefinidament reelegit per períodes d'igual durada. El càrrec d'Administrador és gratuït. Seran d'aplicació les causes d'incapacitat per al càrrec o prohibicions que preveu l'arti- cle 124 de la Llei de societats anònimes, com també les normes sobre incompatibilitat, per als consellers representants de les Adminis- tracions públiques. També queda prohibit ocupar i, si escau, exercir càrrecs en la Socie- tat a les persones declarades incompatibles i a aquelles que es trobin sotmeses en causa legal d'incapacitat o incompatibilitat, espe- cialment les d'alts càrrecs determinades per la Llei 12/1995, d'11 de maig, i altres que puguin establir-se en el futur. Article 20 El Consell d'Administració ha d'estar inte- grat per un mínim de 5 i un màxim de 15 membres, el nomenament dels quals corres- pon a la Junta General. Si durant el termini pel qual van ser nome- nats es produeixen vacants, la Junta General podrà designar altres persones. Aquests subs- tituts cessaran el dia que hauria correspost de fer-ho als que substitueixin. Article 21 El Consell escollirà el seu President entre els seus membres. El Consell nomenarà la persona que, pertanyent-t'hi o no, hagi de tenir el càrrec de secretari, tanmateix el Con- sell d'Administració podrà escollir entre els seus membres un o més vice-presidents, fins a un màxim de tres; i, sempre que aquests nomenaments no haguessin estat fets per la Junta al temps de l'elecció dels consellers, ocuparan els esmentats càrrecs al temps de la reelecció. 19 I 9 I 2ooo BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA Núm. 225 I Pàg. 19 El President del Consell d'Administració podrà delegar les seves facultats i serà substi- tuït en cas d'absència, malaltia o qualsevol altra impossibilitat, pels vice-presidents, pel seu ordre. El secretari, encara que no sigui conseller, tindrà fac u I tats per a certificar i elevar a públics els acords socials. Article 22 El Consell quedarà vàlidament constituït quan concorrin a la reunió, presents o repre- sentats per un altre conseller, la meitat més un dels seus membres. La representació es conferirà mitjançant carta dirigida al Presi- dent. Els acords s'adoptaran per majoria absoluta dels assistents a fa reunió. El Gerent podrà assistir a les sessions, amb veu però sense vot. La votació per escrit i sense sessió serà vàlida si cap conseller s'oposa a aquest procediment. Les discussions i els acords del Consell s'han de portar al llibre d'actes, les quals seran signades pel President i el secretari. En cas d'empat, decidirà el vot personal del que fos President. El Consell es reunirà sempre que ho acordi el President, al qual correspon convocar-fo, o qui en la seva absència o impossibilitat actuï en lloc seu, o quan ho sof·ficitin fa majoria dels consellers. En aquest segon supòsit, no es pot demorar la celebració del Consell més de quinze dies des que hagués estat sol·lici- tat. Article 23 El Consell podrà designar entre els seus membres un Conseller Delegat, al qual, sense perjudici dels apoderaments que pugui con- ferir a qualsevol altra persona, podrà delegar fes facultats legalment delegabfes que la Llei i els estatuts atribueixen al Consell d' Adminis- tració. La delegació permanent d'algunes o totes les seves facultats legalment delegables en el Conseller Delegat i la designació de l'admi- nistrador que hagi d'ocupar aquest càrrec, requerirà per a la seva validesa el vot favora- ble dels dos terços dels components del Con- sell i no produiran efecte fins a la seva ins- cripció en el Registre Mercantil. El Conseller Delegat tindrà fes facultats que té el Consell d'Administració, però amb les excepcions que s'expressen a continua- ció: 1. Aquelles què, per mandat de fa llei o qualsevol altra norma de compliment obligat corresponguin inexcusablement al Consell d'Administració. 2. L'aprovació de propostes que s'hagin de fer a la Junta General d'Accionistes, tant ordinària com extraordinària. 3. Aquelles que específicament es reservi el mateix Consell d'Administració Del Gerent Article 24 Serà competència del Consell d' Adminis- tració el nomenament o cessament del Gerent. El Consell d'Administració fixarà la remu- neració, termini i causes de cessament en fes Administració Local seves funcions i tot allò que sigui necessari per atorgar, al seu favor, poders de represen- tació de la Societat, amb les facultats necessàries per al seu compliment i execu- ció. El Gerent podrà assistir a les reunions del Consell d'Administració per tal de ser infor- mat i informar, i hi tindrà veu, però no vot. Article 25 Li correspondran les facultats necessàries per a la deguda execució dels acords de la Junta General, del Consell d'Administració i, si s'escau, fes decisions del Conseller Dele- gat, així com qualsevulla altres que els esmentats òrgans de govern li encarreguin amb poders per aquest fi. El Gerent assumirà les funcions que es derivin de les anteriors facultats, en especial, les següents: a) Dirigirà, administrarà i gestionarà els negocis de fa Societat, controlant i supervi- sant la marxa de l'explotació i ostentarà la representació de la Societat front als tercers, resolent per pròpia iniciativa aquells assump- tes de fa seva competència. b) Dirigirà i organitzarà el treball a desen- volupar, establint els requisits i exigències per cada lloc de treball, i adscrivint i traslla- dant al personal als diferents centres de tre- ball de fa Societat. e) Efectuarà nomenaments, ascensos, retri- bucions, recompenses, sancions i separa- cions del personal, segons els procediments legals i reglamentaris. d) Exercirà la direcció superior i fa inspec- ció dels serveis i dependències. e) Vetllarà per la millora en els mètodes de treball i per la introducció de les millores tec- nològiques adients, i també per la conserva- ció i el manteniment dels centres, instaf·lacions i demés equipaments, així com per l'optimització de fes despeses. f) Qualsevulla altra facultat orientada a fa direcció del curs ordinari de l'activitat de la Societat. TíTOL IV DE L'EXERCICI SOCIAL I DELS COMPTES ANUALS Article 26 L'exercici social començarà el dia 1 de gener i acabarà el 31 de desembre de cada any, amb excepció del primer exercici social, que començarà el dia de l'atorgament de l'escriptura de constitució i acabarà el dia 31 de desembre del mateix any. Article 27 La Societat haurà de dur, de conformitat amb allò que disposa el Codi de Comerç, una comptabilitat ordenada, adequada a l'ac- tivitat de la seva empresa, que permeti un seguiment cronològic de fes operacions, com també l'elaboració d'inventaris i balanços. Els llibres de comptabilitat han de ser legalit- zats pel Registre Mercantil corresponent al lloc del domicili social. Els administradors estan obligats a formu- lar, en el termini màxim de tres mesos a comptar del tancament de l'exercici social, els comptes anuals, l'informe de gestió i la proposta d'aplicació del resultat. Els comptes anuals han de comprendre el balanç, el compte de pèrdues i guanys i la memòria. Aquests documents, que formen una unitat, hauran de ser redactats amb claredat i mos- trar la imatge fidel del patrimoni, de la situa- ció financera i dels resultats de la Societat, d'acord amb allò establert en la Llei i en el Codi de Comerç, i hauran d'estar signats per tots els administradors, i sotmesos posterior- ment a fa consideració i aprovació de la junta General ordinària de la Societat que s'ha de celebrar dins dels sis mesos següents al tancament de l'exercici. Degut al caràcter públic del seu acciona- riat, la Societat estarà igualment sotmesa al règim de comptabilitat publica d'acord amb el que estableixi la normativa legal en vigor. La funció interventora i fes de control finan- cer i d'eficàcia de la Societat es realitzen d'a- cord amb el que preveu fa legislació regula- dora de fes hisendes locals i les normes mer- cantils aplicables. Article 28 Dintre del mes següent a l'aprovació dels comptes anuals es presentaran, juntament amb l'oportuna certificació acreditativa de l'esmentada aprovació i aplicació del resul- tat, per al seu dipòsit en el Registre Mercantil en fa forma que determina fa Llei. Article 29 En qualsevol cas, de conformitat amb l'ar- ticle 293.2 del Decret 17911995, de 13 de juny de fa Generalitat de Catalunya pel què s'aprova el Reglament de serveis dels Ens Locals, l'Ajuntament de Barcelona resta facultat per procedir a auditar, fiscalitzar i inspeccionar fa comptabilitat de la Societat, havent els membres dels òrgans de govern de la mateixa cooperar en l'exercici de l'esmen- tada facultat. TíTOL v DISSOLUCIÓ I LIQUIDACIÓ Article 30 La Societat es dissoldrà per qualsevol de les causes previstes a fa Llei de societats anò- nimes i en la legislació de règim focal. Una vegada dissolta la Societat, es proce- dirà a fa seva liquidació conforme a les dis- posicions legals que l'afectin. En cas de dissolució, la liquidació quedarà a càrrec dels administradors que, amb caràc- ter de liquidadors, practicaran la liquidació i divisió segons els acords de la Junta General i les disposicions vigents. Si es donés el cas que el nombre d'administradors o consellers fos parell, la junta designarà per majoria una altra persona més com a liquidador, amb la finalitat que el seu nombre sigui senar. Article 31 Una vegada satisfets tots els creditors i consignat l'import dels seus crèdits contra la Societat, i assegurats completament els no vençuts, l'actiu resultant revertirà a la corpo- ració municipal de l'Ajuntament de Barcelo- Núm. 225 I Pàg. 20 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA 19 I 9 I 2000 na. Barcelona, 15 de setembre de 2000. El Secretari general, Francesc Lliset i Borrell. 022000030243 --· Barcelona Districte d'Horta-Guinardó EDICTE 1. Entitat adjudicadora Organisme: Ajuntament de Barcelona - Districte d'Horta-Guinardó. Dependència que tramita l'expedient: Departament d'Administració. Número d'expedient: 612100. Número de contracte: 00003672. 2. Objecte del contracte Ampliació Centre Cívic Matas i Ramis. Termini d'execució: 3 mesos. 3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació Tramitació: Urgent. Procediment: Obert. Forma: Concurs. 4. Pressupost base de licitació Pressupost total: 54.998.302 pessetes (330.546,45 EUR). 5. Garantia provisional 2 per 100 de l'import del pressupost 1.099.966 pessetes (6.61 0,93 EUR). 6. Obtenció de documentació i informació (*Veure nota a l'apartat 10) Entitat: Ajuntament de Barcelona - Distric- te d'Horta-Guinardó. Domicili: Ronda del Guinardó, número 49. Localitat i codi postal: Barcelona - 08024. Telèfon: 93.291.67.40. Telefax: 93.291.67.69. Data límit d'obtenció de documents i informació: El dia en que finalitzi el termini de presentació d'ofertes. 7. Requisits específics del contractista Classificació: Grup C; subgrup 1-3-4-6; categoria C. B. Presentació d'ofertes o de sol-licituds de participació Data límit de presentació: Tretze dies naturals des del dia següent al de la publica- ció d'aquest anunci en el BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA. Documentació a presentar: La que s'espe- cifica en el plec de condicions. Lloc de presentació: Ajuntament de Barce- lona - Districte Horta-Guinardó. Domicili: Ronda del Guinardó, número 49. Localitat i codi postal: Barcelona- 08024. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir l'oferta (concurs): 3 mesos. Admissió de variants (concursos): No. 9. Obertura d'ofertes Administració Local Ajuntament de Barcelona - Districte Horta- Guinardó: Ronda del Guinardó, número 49, Barcelona. Data: El primer dia hàbil següent a l'aca- bament del termini de proposicions. Hora: 12 hores. 1 O. Altres informacions Els plecs de condicions es recolliran a la Copisteria Consdecor, S.A., carrer Torrent de l'Olla, número 216, previ encàrrec per telè- fon al número 93.415.55.85. 11. El preu d'aquest anunci anirà a càrrec de l'adjudicatari del contracte. Barcelona, 13 de setembre de 2000. El Secretari general, p.d., el Secretari Tec- nicojurídic, F. Xavier Sanchez i just. 022000030579 --· Barcelona Districte de Sarrià-Sant Gervasi ANUNCI Número contracte: 00003661. Número expedient: 3061/00. Classe contracte: Con- sultoria i assistència. Tramitació: Urgent. Pressupost: 9.999.000 pessetes (60.095,20 EUR) IVA inclòs. Procediment: Obert. Modalitat de l'adjudi- cació: Concurs. Òrgan gestor: Districte de Sarrià Sant-Gervasi. Òrgan de contractació: El Gerent Municipal. Objecte del contracte: Direcció Facultativa de les Obres VI Fase de Les Planes. Constitució de garantia: Provisional: 199.980 pessetes (1.201,90 EUR). Obtenció del Plec de clàusules econòmic- administratives particulars i tècniques, a la Copisteria Miracle, carrer Rector Ubach, número 1 O, Tel. 93-200.85.44. Condicions de capacitat, solvència tècnica i econòmica: Els licitadors hauran de reunir les que s'especifiquen en el plec de condi- cions econòmico administratives particulars i acompanyar la documentació que en ell es detalla. Presentació d'ofertes: Les proposicions, juntament amb tots els documents que reque- reix el plec de clàusules, es redactaran indis- tintament en idioma català o castellà i es pre- sentaran en dos sobres tancats, signats pel licitador o persona que el representi, en els que constarà: Sobre número 1: Documenta- ció administrativa i justificativa dels criteris d'adjudicació que ve referendada en el plec de clàusules econòmic administratives parti- culars; sobre número 2: Proposició econòmi- ca. Les proposicions podran presentar-se en mà o per correu certificat al Registre General del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, carrer Angli, número 31, planta baixa, telèfon 93- 291.65.78, o en els altres Registres Generals desconcentrats qualsevol dia laborable, excepte els dissabtes, en que es presentaran al Registre General de l'Ajuntament de Bar- celona. Termini de presentació d'ofertes: Finalit- zarà el dia que es compleixin fins els 8 dies naturals des de la publicació d'aquest anunci en el BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA. Si aquest dia fos festiu el termini de presentació de proposicions finalitzaria el següent dia hàbil. Obertura d'ofertes: Es celebrarà en acte públic a la Sala de Reunions de les oficines del carrer Angli, número 31, planta primera. Així, mateix podran assistir a l'esmentada obertura els representants de les empreses licitadores. Nota: El preu d'aquest anunci anirà a càrrec de l'adjudicatari del contracte. Barcelona, setembre de 2000. El Cap de la Secretaria Tecnicojurídica, Lluís Muixí i Rosset. 022000030583 --· Cabrera de Mar EDICTE L'Alcaldia en data 2 de setembre de 2000, va aprovar inicialment el projecte d'urbanit- zació de la Unitat d'Actuació C "Ca l'Arnau". L'esmentat projecte es sotmet a informació pública durant el termini de vint dies, a comptar a partir de l'endemà de la publica- ció del present edicte en el BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PRovíNCIA, termini durant el qual les persones interessades podran presentar davant l'Ajuntament les reclamacions i sug- geriment que creguin convenients, tal com determina l'article 66 en relació amb els arti- cles 64 i 65 del Decret Legislatiu Autonòmic 1/1990, de 12 de juliol, pel qual s'aprova la refosa dels textos legals vigents a Catalunya en matèria urbanística. Cas de que durant el termini d'informació pública no es presentes- sin reclamacions i suggeriments al respecte, es considerarà aprovat definitivament sense necessitat d'adoptar nou acord al respecte. Cabrera de Mar, 2 de setembre de 2000. L'Alcalde, Carles Rocabert i Shelly. 022000030233 Caldes de Montbui EDICTE --· L'Alcaldia en data 4 de setembre de 2000, ha dictat la resolució següent: 1. Aprovar inicialment la modificació de l'estudi de detall número 1 de Torre del Negrell, referent a les parcel·les 15 i 26 pre- sentat per la societat lnmollar, S.A. 2. Exposar al públic mitjançant la publica- ció del corresponent edicte al BUTLLETÍ OFI- CIAL DE LA PROVÍNCIA durant el termini de vint dies, per tal que es pugui examinar i presen-