GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 29 10-XI-1993 Partida 22709 0207 44202 21200 0703 12104 22609 0505.41320 22706 0501 12100 22719 0502 32440 22706 0501 12100 22109 0110 12100 22602 0501 12100 22602 0501 32470 22602 050132480 Desc_rip~~ó. Nete¡a v1ana ............................................. : ......... , ......... . Manteniment edificis ialtres construccions ......... : .... : ..... . Altres despeses de funcioQament ................................. . Estudis i treballs tècnics ... , .......................................... :. Altres contractes dEl serveis .......................................... . Estudis i treballs tècnics ................................ • ............... . Altre material de consum no inventariable ..................... . Publicitat· . , ..................................................................... . Publicitat i propaganda ................................................. . Publicitat i propaganda ................................ : ................ . Altes 1.833.407 1.000.000 6.698.100 6.500.000 377.883.026 Baixes 1.833.407 1.000.000 6.698.100 3.000.000 2.000.000 1.500.000 377.883.026 Decrets de l'Alcaldia Decret. A.tès el que preveu l'apartat 4 de la lnstruc-· ció relativa als Arxius Municipals de Districte, aprovada per Decret d'aquesta· Alcaldia d.e data 2 de juliol del 1991. Atesos els informes favorables a la proposta d'apro­vació del reglament dels Consells Assessors dels Arxius . Municipals dels Districtes, emesos a aquest efecte per part de la Gerència de Serveis Centrals i per la Comissió de Coordinadors de Districtes, i Fent ús de Jes atribucions que em confereixen els articles 21è de la Llei de Bases de Règim Local i 7è de la Llei de Règim Especial de Barcelona, disposo Aprovar tes normes de funcionament intern .dels Consells Assessors dels Arxius Municipals de Districte, que consten en document annex, amb la finalitat que s'impulsin i !3S. promocionin totes aquelles iniCiatives que tinguin com a objectiu la difusió dels fons· docu­mentals i'él fomentde la història dels Districtes. Barcelona, 6 d'octubre de 1993. L'Alcalde, Pasqual Mp.ragall i Mira. (Ret. 6192) Annex NORME§ ·DE FUNCIONAMENT DELS CONSeLLS ASSESSORS DELS ARXIUS MUNICIPALS DE DISTRICTE I. COMPOSICIÓ ' 1. El Consell Assessor estarà format per represen~ tants del Consell Municipal de Districte, de les entitats o assoèiacions rellevants i, a títol individual, per persones representatives de la vida cultural i associativa de l'àm­bit del Districte. 2: Els· membres del Consell Assessor seran nome­nats pel Regidorcpresident del Districte fins a un màxim de dotze components. Després de cada renovació del Consell del Districte, es renovaran o confirmaran tots els membres del Consell Assessor. 3. El Consell Assessor serà presidit pel Regidor­president del Districte o persofla en qui delegui, i el Cap del Nucli Orgànic d'Arxiu Biblioteca n'exerçirà les funcions de· Secretari. 11. FUNCIONS El Consell Assessor tindrà les funcions següents: 4. Formular propostes d'organització de cursos de difusió, sessions d'estudi, exposicions i altres activitats culturals que contribueixin a la recuperaèió de la memò­ria històrica dels barris que integren l'actual Districte. 5. Col·laborar en la tasca de captació de la docu­ .. mentació generada per les diverses associacions, enti­tats i institucions culturals, cíviques i econòmiques de l'àmbit del Districte. · 6. Promoure l'estudi i la recerca de la història del Districte i de les publicacions destinades a divulgar els coneixements històrics i orientar els treballs escolars. 7. ·Contribuir a la sensibilització i defensa del patrimo­ni documental, artístic i arquitectònic de l'àmbit del Dis­tricte. 8. El Consell Assessor podrà proposar la creació de comissions específiques per tal d'impulsar iniciatives o activitats concretes. 111. RÈGIM DE FUNCIONAMENT 9. El Cònsell Assessor es reunirà prèvia convocatòria del President en quantes sessions ordinaries sigui ne-· cessari, ·i en sessió extraordinària a instància de la " ¡neitat o més dels seus membres. Per a la vat.idesa dels acords del Consell caldrà; que hi estiguin presents, amb el President i el Secretari, un terç dels seus mèmbres, pel cap baix. 10. Correspondrà al president donar a les propostes del Consell, la tramitació o el suport que calguin per a la seva éfectivitat. . 11. El Secretari portarà un llíbre d'a_çtes on farà constar les deliberacions, propostes i acords a què .s'arribi en cadascuna de les sessions del Consell. 12. ·El Consell Assessor podrà convocar a les reu­nions, de manera puntua], a d'altres persones o repre-· sentants d'entitats quan l'interè.s del'tema a debatre ho aconselli. ·