Núm. 254 / Pàg. 60 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA 24 / 10 / 2006 Administració Local celona, el Pla especial urbanístic per a l'orde- Barcelona Barcelona nació del recinte del Col·legi Pare Manyanet, ubicat a l'illa delimitada pels carrers d'En- EDICTE EDICTE tença, de la travessera de les Corts, de Prat d'En Rull i del Taquígraf Garriga, promogut Des dels Serveis Tècnics del Districte de Des dels Serveis Tècnics del Districte de per la Congregació Fills de la Sagrada Famí- Gràcia es segueix expedient, incoat per Mag- Gràcia es segueix expedient, incoat per Juan lia; exposar-lo al públic pel termini d'un mes; dalena Pons*Requena per a la concessió de Vicente Herrero*Gómez per a la concessió i sotmetre'l al Consell Municipal per a la seva llicència ambiental per l'exercici de l'activitat de llicència ambiental per l'exercici de l'acti- aprovació definitiva. de Escola de dansa en el local situat a C vitat de Rentat manual de vehicles. en el El document restarà exposat al públic en el Gomis 84 -88, (Exp. 06-2006-0245). local situat a C. Pere Serafí, 21, bj. (Exp. 06- Departament d'Informació i Documentació D'acord amb el que estableix l'article 50 2006-0280). del Sector d'Urbanisme i Infraestructures (Av. de l'Ordenança Municipal d'Activitats i d'In- D'acord amb el que estableix l'article 50 Diagonal, núm. 230, planta segona, de tervenció Integral de la Administració de l'Ordenança Municipal d'Activitats i d'In- dilluns a dijous de 9.00 a 14.00 h., i de Ambiental de Barcelona, se sotmet, la tervenció Integral de la Administració 16.00 a 17,30. h., i divendres de 9.00 a sol·licitud i documentació aportada, a infor- Ambiental de Barcelona, se sotmet, la 14.00 h.). mació pública per un període de vint dies, sol·licitud i documentació aportada, a infor- Dins el termini d'un mes, que començarà perquè qui es consideri interessat pugui for- mació pública per un període de vint dies, a comptar a partir de l'última de les dues mular les al·legacions adients. perquè qui es consideri interessat pugui for- publicacions obligatòries (en el BUTLLETÍ OFI- L'expedient es troba als Serveis Tècnics mular les al·legacions adients. CIAL DE LA PROVÍNCIA de Barcelona o en un esmentats (Francisco Giner, 46 Tel. L'expedient es troba als Serveis Tècnics dels diaris de més divulgació), de conformitat 291.66.31). esmentats (Francisco Giner, 46 Tel. amb l'article 3.4 del Reglament parcial de la Barcelona, 18 d'octubre de 2006. 291.66.31). Llei d'Urbanisme, podeu examinar-lo i pre- La Cap de la Secretaria Tècnic-Jurídica, Barcelona, 18 d'octubre de 2006. sentar les al·legacions que considereu perti- Blanca Blázquez i Bandres. La Cap de la Secretaria Tècnic-Jurídica, nents. 022006028550 Blanca Blázquez i Bandres. Barcelona, 9 d'octubre de 2006. A 022006028554 La Secretària delegada, p.d., Natàlia A Amorós i Bosch. 022006027759 A Barcelona el Decret 244/2005, de 8 de novembre, d'ac- grames i serveis socials d'atenció a la gent tualització del Pla per al dret a l'habitatge gran. Per tant restaran excloses d'aquest ser- ANUNCI 2004-2007. vei, les persones grans que presentin una Del total d'habitatges que inclou aquesta puntuació superior a 14 en l'escala d'activi- L'Alcaldia per resolució de data 7 de oferta, hi ha una reserva d'habitatges per a tats bàsiques de la vida diària o una puntua- setembre de 2006 ha aprovat la normativa persones amb discapacitats, en un percentat- ció inferior a 3 en l'escala d'avaluació cogni- reguladora del procés d'adjudicació dels ge no inferior al 3%, d'acord amb l'article 7 tiva. habitatges amb serveis per a la gent gran a la del Decret 244/2005, de 8 de novembre, - activitats bàsiques de la vida diària: pun- ciutat de Barcelona, formalitzada en data 24 d'actualització del Pla per al dret a l'habitat- tuació superior a 14. de juliol de 2006, mitjançant el II Acord ge 2004-2007. - test d'avaluació cognitiva: puntuació d'actuació entre el Sector de Serveis Perso- Aquests habitatges per a persones amb dis- inferior a 3. nals i el Patronat Municipal de l'Habitatge: capacitats, seran adjudicats en primer lloc, a Cas de sol·licitar habitatge per a persones NORMATIVA REGULADORA DEL PROCÉS persones que acreditin la necessitat d'un amb discapacitats i adequat per a persones D'ADJUDICACIÓ DELS HABITATGES AMB SERVEIS PER habitatge adequat per a persones amb mobi- amb mobilitat reduïda, la persona que acre- A LA GENT GRAN A LA CIUTAT DE BARCELONA litat reduïda. En segon lloc, els habitatges diti la mobilitat reduïda, només caldrà que 1. Requisits d'accés i barem de puntuació d'aquestes característiques que restin superi el test d'avaluació cognitiva, la resta per a la priorització de les sol·licituds. vacants, seran adjudicats a persones de la només haurà de completar-ho). 2. Bases del procés d'adjudicació. llista general amb discapacitats. * Acreditar la residència continuada, mit- 3. Composició i reglament de funciona- Els habitatges seran cedits mitjançant con- jançant l'empadronament, en el municipi de ment de la Comissió de Valoració i Admis- tracte d'ús i d'habitació, del qual en seran Barcelona, en els darrers 5 anys (l'antiguitat sions. titulars totes les persones majors de 65 anys s'entén referida a la data d'inici del termini 4. Tipologia de serveis, responsabilitat i que constin a la sol·licitud. de presentació de sol·licituds). aportació econòmica de les parts. Requisits d'accés * No ser titular del ple domini o d'un dret 1. Requisits d'accés i barem de puntuació * Tenir més de 65 anys totes les persones real d'ús i gaudi sobre algun altre habitatge. Cas de ser-ho d'un habitatge no accessible i per a la priorització de les sol·licituds que vagin a viure a l'habitatge, a data d'inici del termini de presentació de sol·licituds. que aquest sigui la residència habitual i per-Aquest annex delimita els requisits neces- * Composició familiar o grup de convivèn- manent del sol·licitant o convivent (hi constisaris per poder optar a un habitatge amb ser- veis de lloguer i el barem de puntuació que cia de com a màxim dues persones. empadronat), en el moment de formular la s'utilitzarà per procedir a les assignacions. * Gaudir d'unes condicions personals que petició, haurà de formalitzar un document pel qual es compromet a oferir l'habitatge a Els habitatges inclosos en aquest II Acord garanteixin poder dur una vida autònoma, d'Actuació seran qualificats com a habitatges totes les persones que constin a la petició. El la Xarxa de Mediació per al Lloguer Social en amb protecció oficial destinats a l'arrenda- grau d'autonomia funcional es delimitarà d'a- les condicions que preveu el Decret ment de renda bàsica a 30 anys, d'acord amb cord amb allò establert a la sol·licitud de pro- 244/2005, de 8 de novembre. * No ser propietari de cap habitatge prote- 24 / 10 / 2006 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA Núm. 254 / Pàg. 61 Administració Local git. Excepcionalment, s'admetrà ser adjudica- de renda d'efectes múltiples) -16.443 EUR- * Destinar l'habitatge a residència habitual tari d'un habitatge de protecció oficial de que en funció del número de membres: i permanent. Els adjudicataris disposen del promoció pública en règim de lloguer, sem- Nombre de membres que consten a la termini de tres mesos per ocupar l'habitatge pre i quan, la titularitat d'aquest habitatge es sol·licitud: 1 membre. 2,5 IPREM aplicant un cop signat el contracte d'ús i d'habitació. posi a disposició de l'Administració compe- el coeficient ponderador: 21.924 EUR. * Aportar la documentació requerida que tent. Nombre de membres que consten a la acrediti la necessitat d'habitatge, les cir- * Ingressos anuals (de totes les persones sol·licitud: 2 membres. 2,5 IPREM aplicant cumstàncies personals, familiars i econòmi- que consten a la sol·licitud) ponderats infe- el coeficient ponderador: 22.602,06 EUR. ques. riors a 2,5 vegades l'PREM (indicador públic (IPREM any 2005). BAREM DE PUNTUACIÓ# 1. Necessitat d'habitatge# Les puntuacions corresponents a les situacions descrites en aquest apartat, en cap cas podran ser acumulades. Cas de concórrer vàries situacions, en la valoració es tindrà en compte, únicament, la de major puntuació.# § Causa§ Punts# 1.1§ Tenir llogat un habitatge en condicions deficients d'habitabilitat, que no compleixi els requisits per a l'obtenció de la cèdula d'habitabilitat, segons normativa vigent§ 25# 1.2§ Tenir llogat un habitatge amb superfície inadequada, és a dir, que l'habitatge tingui una superfície per sota dels índex següents:§ # § 1 persona: 20 m2.§ # § 2 persones: 32 m2.§ 25# 1.3§ Tenir llogat un habitatge, la renda del qual superi el 20% dels ingressos de la unitat familiar o grup de convivència§ 10# § Tenir llogat un habitatge, la renda del qual superi el 30% dels ingressos de la unitat familiar o grup de convivència§ 20# 1.4§ Comunicació fefaent o tenir iniciat un expedient judicial de resolució contractual, no imputable al sol·licitant, o de denegació de pròrroga legal d'arrenda- ment, o de denegació de subrogació en el supòsit de la disposició addicional 4 de a Llei 29/1994, de 24 de novembre§ 30# 1.5§ Allotjament en un habitatge cedit a precari per institucions públiques o privades§ 15# 1.6§ Allotjament en convivència amb altres caps de família, o en habitacions rellogades, sotsarrendament o hostes§ 15# 1.7§ Estar mancat d'habitatge o haver-ne perdut el seu ús com a conseqüència d'una separació matrimonial legal o de fet, o divorci, en els darrers dos anys a la presentació de la sol·licitud§ 30# 2. Dificultats d'accessibilitat a l'habitatge on viu actualment# § Motiu§ Punts# 2.1§ Cas de sol·licitar un habitatge adequat per a persones amb mobilitat reduïda, tenir llogat un habitatge o ser propietari d'un habitatge situat en un edifici que disposa d'ascensor però que té dificultats d'accessibilitat (ascensor no té les dimensions mínimes de 1,20 m. en sentit d'accés, 0,90 m. en sentit perpendicu- lar i 1,20 m. de superfície o entre l'ascensor i el carrer o entre l'ascensor i la porta de l'habitatge hi ha un tram d'escala, un graó de més de 2 cm. D'alçada o una rampa amb pendent superior al 12%)§ 5# § Tenir llogat o ser propietari d'un habitatge no accessible, situat en 1a. o 2a, planta sense ascensor§ 10# § Tenir llogat o ser propietari d'un habitatge no accessible, situat en 3a. o més plantes, sense ascensor§ 15# 2.2§ Allotjament en convivència amb altres caps de família, o en habitacions rellogades, sotsarrendament, o hostes, en un habitatge no accessible § 5# 3. Circumstàncies personals i familiars# § Circumstància§ Punts# 3.1§ Que el sol·licitant, i en el seu cas, el cònjuge o membre del grup de convivència, tinguin, a la data d'inici del termini de presentació de sol·licituds, (cas d'es- tar inclosos en diferents trams, la puntuació serà la corresponent al tram d'edat de menys edat):§ # § - de 65 a 69 anys§ 5# § - de 70 a 79 anys§ 3# § - més de 80 anys§ 1# 3.2§ Antiguitat en l'empadronament en el municipi de Barcelona (l'antiguitat s'entén referida a la data d'inici del termini de presentació de sol·licituds):§ # § - amb una antiguitat igual o superior a 10 anys§ 5# § - amb una antiguitat superior a 5 anys i inferior a 10§ 2# 4. Ingressos econòmics# Nivell d'ingressos§ Punts# Nivell d'ingressos§ Punts# Fins a 1 vegada l'IPREM (6.577,20 EUR)§ 20# Superiors a 1,5 vegades l'IPREM (9.865,81EUR) i inferiors a 2,5 vegades l'IPREM (16.443 EUR)§ 10# Superiors a 1 vegada l'IPREM (6.577,21 EUR) i inferiors a 1,5 vegades l'IPREM (9.865,8 EUR)§ 15# Nota: En la valoració dels ingressos es 2. Bases del procés d'adjudicació ditativa de què es reuneixen els requisits i es consideraran els ingressos obtinguts pel con- Aquest annex delimita el procés d'adjudi- presentaran davant del PMHB, del Sector de junt de membres de la unitat familiar o del cació que han de tenir els habitatges amb Serveis Personals, de les Oficines d'Atenció grup de convivència (les persones que han serveis incorporant les fases i requisits que al Ciutadà i a les Oficines d'Habitatge. d'anar a viure a l'habitatge sol·licitat). Cas s'hauran de seguir a tal efecte. El termini de presentació de sol·licituds que aquests siguin superiors a 2,5 vegades l'I- PREM serà aplicat el coeficient ponderatiu, 1. Termini de presentació de sol·licituds serà de dos mesos. Documentació que cal aportar conjunta- que s'especifica en els requisits, en funció del Les sol·licituds que es formalitzaran segons ment amb l'imprès de sol·licitud (de la perso- nombre de membres. el model oficial que facilitarà el PMHB, ani- na sol·licitant i de la persona amb qui vagi a ran acompanyades de la documentació acre- Núm. 254 / Pàg. 62 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA 24 / 10 / 2006 Administració Local conviure a l'habitatge sol·licitat). 3. Revisió i valoració de les sol·licituds prelació mitjançant un sorteig davant de * Fotocòpia de DNI/NIF o permís de La Comissió de Valoració i Admissions notari. residència. revisarà, estudiarà i valorarà, mitjançant l'a- Els empats de puntuació determinants * Fotocòpia del llibre de família (cas d'es- plicació del barem aprovat, les peticions for- d'adjudicació es resoldran, en primer lloc, en tar casat) o bé certificat acreditatiu de la ins- mulades. favor d'aquelles sol·licituds amb ingressos cripció de la parella de fet al corresponent 4. Elaboració de les llistes provisionals de econòmics més baixos. En segon lloc, en Registre Públic. sol·licitants admesos i exclosos favor de les sol·licituds amb puntuació més * Fe de vida i estat a obtenir en el Registre alta en l'apartat "necessitat d'habitatge" del Civil (Pl. Medinacelli, 3), cas d'estar solter, La Comissió de Valoració i Admissions barem de puntuació. En cas de persistir l'em- vidu, divorciat. elaborarà les llistes provisionals de sol·lici- pat es dirimirà en favor d'aquells sol·licitants * Fotocòpia sentència de separació o tants admesos i exclosos i les proposarà al que no siguin titulars del ple domini o d'un divorci i del conveni regulador, en el cas de President del PMHB per a la seva aprovació. dret real d'ús i gaudi sobre algun altre habi- ser una persona separada o divorciada. Les llistes provisionals d'admesos estaran tatge. Els empats posteriors es resoldran per * Fotocòpia de la cartilla sanitària. integrades per tots aquells sol·licitants que sorteig celebrat davant de notari. * Fotocòpia del contracte d'arrendament compleixin els requisits de la convocatòria, L'adjudicació de l'habitatge a les persones de l'habitatge on a l'actualitat resideix. amb indicació de la puntuació assolida. A les que constin a la llista definitiva d'adjudicata- * Fotocòpia darrer rebut de lloguer pagat. llistes provisionals d'exclosos, s'indicarà el ris, té caràcter provisional, i resta condiciona- * Fotocòpia de l'escriptura de compraven- motiu d'exclusió. da a l'avaluació de les circumstàncies perso- da, cas d'habitatge en propietat no accessi- Les sol·licituds formulades per a l'adjudi- nals i socials a efectuar abans de la formalit- ble. cació d'un dels habitatges de la reserva d'ha- zació del contracte d'ús i d'habitació, restant * Fotocòpia de la declaració de l'Impost bitatges per a persones amb mobilitat reduï- subjecte a gaudir el nivell d'autonomia per- de la Renda de les Persones Físiques de l'any da, seran incloses en una llista provisional sonal requerit per a aquest tipus d'equipa- 2005 (presentada a l'any 2006). Cas de no independent de la llista provisional general. ment. És a dir, no s'adjudicarà cap habitatge, estar obligat, caldrà aportar: És a dir, hi haurà dues llistes: la llista de si prèviament el sol·licitant i el convivent no - Cas de ser pensionista: Certificat de l'Ins- sol·licitants d'habitatges adequats per a per- acrediten gaudir d'unes condicions personals titut Nacional de la Seguretat Social que sones amb mobilitat reduïda i la llista gene- que garanteixin poder dur una vida autòno- acrediti l'import de la pensió de l'any 2005. ral. ma, tal com estableixen els requisits de la - Cas de no percebre cap pensió: certificat 5. Exposició de les llistes provisionals de convocatòria. negatiu de pensió de l'Institut Nacional de la sol·licitants admesos i exclosos i La llista definitiva de sol·licitants exclosos Seguretat Social. comunicació als interessats estarà formada per la relació de tots els * La documentació necessària per acredi- Exposició de les llistes provisionals de sol·licitants que no reuneixen els requisits, tar la necessitat d'habitatge. sol·licitants admesos i exclosos en el tauler amb indicació, en cada cas, del motiu d'ex- * Cas de ser una persona amb discapaci- d'anuncis del PMHB i del Sector de Serveis clusió. tat:: Resolució de reconeixement de la condi- Personals, i a través d'Internet, durant un ter- La llista definitiva d'espera estarà formada ció de persona amb disminució, expedit pel mini de quinze dies. Durant aquest termini per tots aquells sol·licitants que no han asso- Departament de Benestar i Família de la els sol·licitants que ho considerin oportú lit la puntuació suficient per poder ser adjudi- Generalitat de Catalunya. podran formular reclamació, degudament cataris. Aquesta llista d'espera tindrà una * Cas de sol·licitar un habitatge adequat documentada, davant del PMHB. vigència de 2 anys a partir de la firma del per a persones amb mobilitat reduïda: Reso- La llista provisional d'admesos de la reser- contracte d'ús i d'habitació de la última pro- lució de reconeixement de la condició de va d'habitatges per a persones amb mobilitat moció de l'oferta. persona amb disminució i certificat que acre- reduïda, es podrà consultar presencialment En el cas dels sol·licitants que constin a les diti la necessitat d'un habitatge adequat per a en les oficines assenyalades en el paràgraf llistes definitives d'adjudicataris, però que persones amb mobilitat reduïda, expedits pel anterior i per consulta personalitzada a través l'adjudicació de l'habitatge resti condiciona- Departament de Benestar i Família de la d'Internet, per motius de la Llei de Protecció da a oferir l'habitatge a la Xarxa de Medica- Generalitat de Catalunya. de Dades. ció per al Lloguer Social en les condicions * Autorització al PMHB a fi que es pugui L'exposició de les llistes provisionals (així que preveu el Decret 244/2005, de 8 de sol·licitar: com el resultat de la valoració de cadascuna novembre, hauran de formalitzar-ho. - certificat negatiu/positiu de titularitat de les peticions) es comunicarà a totes les En el cas que no es pugui formalitzar la cadastral de béns de naturalesa urbana i rús- persones que han presentat petició. cessió voluntària del dret d'ús i gaudi i/o tica, al Centre de Gestió Cadastral i Coopera- 6. Revisió de les reclamacions formulades i administració de l'habitatge per causes impu- ció Tributària; confecció de les llistes definitives tables al sol·licitant (com per exemple que - certificat negatiu/positiu de tributar per d'adjudicataris, d'exclosos i d'espera l'habitatge no disposi de la cèdula d'habitabi- l'Impost sobre el Patrimoni, a la Direcció litat i no tingui condicions per obtenir-la), es General de Tributs de la Generalitat de Cata- La Comissió de Valoració i Admissions perdrà el dret a l'adjudicació de l'habitatge lunya; revisarà les reclamacions formulades i con- amb serveis per a la gent gran. (d'acord amb - certificat d'empadronament i convivèn- feccionarà les llistes definitives d'adjudicata- allò que preveu el Decret 244/05, de 8 de cia, a l'Ajuntament de Barcelona; i. ris, d'exclosos i d'espera i les proposarà al novembre, d'actualització del Pla per al dret - informació de caràcter tributari o econò- President del PMHB per a la seva aprovació. a l'habitatge 2004-2007). mic legalment pertinent a l'Agència Tributa- Les llistes definitives d'adjudicataris, amb indicació del nombre total d'habitatges a 7. Publicació de les llistes definitivesria. d'adjudicataris, d'exclosos i d'espera * Qualsevol altra documentació que el adjudicar, ordenada segons la puntuació PMHB pugui estimar necessària per a la obtinguda per ordre correlatiu, detallarà el L'exposició de les llistes definitives al tau- ler d'anuncis del PMHB i del Sector de Ser- correcta comprovació de què es reuneixen nom, cognoms, NIF de l'adjudicatari i pun- tuació. A l'igual que a les llistes provisionals, veis Personals, i a través d'Internet. I comuni-els requisits establerts a la convocatòria. les sol·licituds formulades per a la reserva cació a tots els sol·licitants de l'estat de la 2. Requeriment de documentació d'habitatges adequats per a persones amb petició presentada (en el cas de sol·licitants Es podrà requerir mitjançant carta, la mobilitat reduïda, seran incloses en una llista que hagin formular reclamació se'ls indicarà documentació no presentada, a fi que els definitiva independent de la llista general. si aquesta ha estat o no estimada). sol·licitants l'aportin en el termini de deu En els empats de puntuació no determi- Les llistes definitives de la reserva d'habi- dies. nants d'adjudicació, s'establirà l'ordre de tatges per a persones amb mobilitat reduïda, 24 / 10 / 2006 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA Núm. 254 / Pàg. 63 Administració Local es podran consultar presencialment en les quest I Acord. bitatge. oficines assenyalades en el paràgraf anterior i En tot cas, les persones que consten a la * 1 tècnic/a del Sector de Serveis Perso- per consulta personalitzada a través d'Inter- llista definitiva d'espera (sol·licitant i convi- nals, que actua com a Secretari. net, per motius de la Llei de Protecció de vent, si és el cas), prèviament, a la formalitza- * 1 tècnic/a de cadascun dels Districtes on Dades. ció de l'adjudicació de l'habitatge, se'ls ava- estan ubicats els equipaments. 8. Convocatòria dels adjudicataris per triar luaran les circumstàncies personals i socials i * 2 membres del Consell Assessor de la promoció i habitatge caldrà gaudir el nivell d'autonomia personal Gent Gran de Barcelona (Permanent / Distric- Els sol·licitants que constin a les llistes requerit per aquest tipus d'equipament. tes). definitives d'adjudicataris, seguint l'ordre de Aquesta avaluació serà efectuada pel Sector * 1 representant del grup de gent gran del puntuació, seran citats pel Patronat Munici- de Serveis Personals, en el termini d'un mes, Consell Municipal de Benestar Social. pal de l'Habitatge per triar promoció. a comptar des del moment que li siguin Normes de funcionament Prèviament, a la citació per triar habitatge, comunicades les dades dels sol·licitants. * La presidència correspon al Gerent del dins de la promoció escollida, les persones També hauran d'acreditar la situació Patronat Municipal de l'Habitatge, que podrà que consten a la llista definitiva d'adjudicata- econòmica i patrimonial (del sol·licitant i delegar en la persona que determini. ris i el convivent, si és el cas, se'ls avaluaran convivent, en el seu cas), per poder procedir * Atès el volum de sol·licituds que al les circumstàncies personals i socials. Caldrà al càlcul de l'aportació mensual que hauran menys inicialment caldrà avaluar, la Comis- gaudir del nivell d'autonomia personal d'efectuar com a usuari/s d'un habitatge amb sió de Valoració i Admissions podrà nomenar requerit per aquest tipus d'equipament. serveis per a la gent gran. una subcomissió d'avaluació que estudiarà i Aquesta avaluació serà efectuada pel Sec- 3. Composició i reglament de funcionament prioritzarà les demandes presentades que tor de Serveis Personals, que disposarà del de la comissió de valoració i admissions seran sotmeses posteriorment a la resolució termini d'un mes, a comptar des del moment Aquest annex delimita la composició i el de la Comissió de Valoració i Admissions. que li siguin comunicades les dades dels reglament de funcionament que haurà de * La Comissió de Valoració i Admissions adjudicataris, per realitzar-ho. regir la operativa que tindrà com a finalitat s'haurà de reunir un cop rebi les propostes En primer lloc, es citarà a les persones que avaluar i resoldre la llista de persones adme- per tal de procedir a la primera adjudicació. consten a la llista definitiva d'adjudicataris de ses als habitatges amb serveis. El procedi- * La convocatòria s'haurà de fer amb vuit la reserva d'habitatges adequats per a perso- ment que es proposa s'estableix tenint en dies d'antelació, exceptuant els casos nes amb mobilitat reduïda. Els habitatges d'a- compte els següents aspectes: d'urgència que a judici del seu president així questes característiques que restin vacants, * La publicitat de l'oferta que asseguri la ho justifiquin. s'incorporaran per oferir-los a les persones lliure concurrència de totes les persones inte- * Les actes seran signades pel tècnic del amb discapacitat de la llista d'adjudicataris ressades en accedir a un d'aquests habitatges. Sector de Serveis Personals amb el vist-i-plau general. * El compliment dels requisits que la nor- del Gerent del Patronat Municipal de l'Habi- Les persones que constin a la llista definiti- mativa estableix per tal d'accedir a un habi- tatge. va d'adjudicataris hauran d'acreditar la situa- tatge protegit. * Els acords es comunicaran als Districtes ció econòmica i patrimonial (del sol·licitant i * L'establiment d'unes bases que serveixin corresponents i als interessats. convivent, en el seu cas), per poder procedir per prioritzar les demandes d'acord amb cri- * Els interessats disposen d'un termini de al càlcul de l'aportació mensual que hauran teris plenament objectius. quinze dies per interposar les corresponents d'efectuar com a usuari/s d'un habitatge amb * La voluntat del Patronat Municipal de reclamacions. serveis per a la gent gran. l'Habitatge i del Sector de Serveis Personals * Els acords i les reclamacions presentades 9. Visita habitatge reservat per part dels de promoure la participació de les entitats de seran elevades a la Presidència del Patronat adjudicataris gent gran en el procés d'adjudicació. Municipal de l'Habitatge, per tal que d'acord Una vegada finalitzin les obres de cons- * La necessitat de garantir la participació amb els estatuts del Patronat Municipal de trucció dels habitatges, es convocarà als dels Districtes Municipals en tot el procés l'Habitatge procedeixi a la resolució de les adjudicataris per a la visita de l'habitatge d'adjudicació. mateixes i a la adjudicació definitiva dels adjudicat. * La poca oferta existent d'aquest tipus habitatges.d'habitatges fa necessari centralitzar les reso- 10. Formalització del contracte d'ús i 4. Tipologia de serveis, responsabilitat ilucions últimes d'admissió en un únic òrgan habitació i entrega de claus aportació econòmica de les partsdepenent del Patronat Municipal de l'Habi- Es comunicarà a tots els adjudicataris L'objectiu d'aquests habitatges és oferir atatge i del Sector de Serveis Personals. (sol·licitant i convivent, si és el cas), la data les persones grans un habitatge adaptat,En base a tot l'anterior, es proposa la crea- de signatura del contracte d'ús i habitació. segur, confortable i integrat a la comunitat,ció i definició de la Comissió de Valoració i Si els adjudicataris no formalitzen el con- on puguin trobar el suport necessari per man-Admissions. tracte d'ús i habitació en la data assenyalada, tenir la seva autonomia, el màxim de tempsFuncions llevat de justa causa, s'entendrà que renun- possible. cien a l'habitatge adjudicat. * Resoldre, en funció de les places exis- 1. Tipologia de serveistents en primera adjudicació, els ingressos 11. Citació dels sol·licitants que consten a la Tenint en compte que, no totes les perso-que procedeixi realitzar en base a les deman- llista definitiva d'espera nes precisen els mateixos serveis ni amb lades presentades, els requisits de la convo- Els habitatges que restin vacants un cop mateixa intensitat, podem distingir dos tipuscatòria i les bases establertes en la mateixa. hagin estan citades totes les persones que de serveis: els serveis d'administració i man-* Resoldre les reclamacions dels interessats. consten a la llista definitiva d'adjudicataris, teniment i els serveis de suport.Composició s'oferiran als sol·licitants que consten a la Serveis d'administració i manteniment. llista definitiva d'espera, en ordre decreixent Integren la Comissió: Un primer bloc de serveis són els d'admi- de puntuació. Els empats a puntuació es diri- * Gerent del Patronat Municipal d'Habitat- nistració i manteniment de l'habitatge que miran per sorteig davant de notari. ge o persona en la que delegui, que actua van adreçats a tots els residents, sigui quina També s'oferiran a aquesta llista definitiva com a President. sigui la seva situació personal o d'autonomia d'espera, les segones i posteriors adjudica- * Gerent del Sector de Serveis Personals o funcional. Podem fer esment dels següents cions dels habitatges desocupats de les pro- persona en la que delegui. serveis: mocions incloses al I Acord d'Actuació, una * Gerents dels Districtes on estan ubicats els * Cobrament de rebuts mensuals. vegada caduqui o s'exhaureixi la llista defini- equipaments o persones en les que deleguin. * Manteniment i, si s'escau, reparacions tiva d'espera del procés d'adjudicació d'a- * 1 tècnic/a del Patronat Municipal d'Ha- dels habitatges. Núm. 254 / Pàg. 64 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA 24 / 10 / 2006 Administració Local * Control de l'estat d'ocupació. Els residents, amb l'import dels ingressos b) Dependència que tramita l'expedient: * Repercussió als usuaris de les despeses que els resti, un cop descomptada la quanti- Direcció de Serveis de Gestió Econòmica i comunitàries que es generin, si s'escau. tat mínima a garantir assenyalada en el parà- Control de Recursos del Sector de Seguretat i Serveis de suport. graf anterior, hauran de fer front al pagament Mobilitat. Són serveis preceptius, la intensitat dels anual del lloguer o cànon de l'habitatge adju- c) Núm. d'expedient: 20064138. quals estarà en correspondència al grau d'au- dicat, incrementat amb la quota comple- Núm. de contracte: 06003063. tonomia personal de l'usuari. S'estableix que mentària per despeses d'administració i man- 2. Objecte del contracte aquests serveis seran els següents: teniment i de consergeria. * Servei de consergeria. Si no poden assumir-ho, el Patronat Muni- a) Descripció de l'objecte: subministra- * Servei de suport social, mitjançant la cipal de l'Habitatge els girarà un rebut per ment i instal·lació dels elements necessaris l'import corresponent a la quantitat de la que per al funcionament d'un sistema centralitzatfigura d'un professional del treball social. * Servei de suport personal, mitjançant la poden fer-se càrrec. Tenint en compte, que de tancament d'accessos a la Ronda Litoral. b) Lloc d'execució: Barcelona. figura d'un professional de treball familiar o en els casos en què els usuaris tinguin estal- vis, la part del saldo d'aquests que excedeixi c) Termini d'execució: tres mesos, a comp-auxiliar de geriatria. al 85% de l'import anual de l'indicador de tar des del dia següent al de la formalització* Servei de neteja d'espais comuns i dels apartaments. renda de suficiència (IRS), es dividirà entre del contracte. * Servei de teleassistència. 60 i l'import resultant s'incorporarà a l'es- 3. Tramitació, procediment i formad'adjudicació 2. Aportació econòmica de les parts mentada quantitat.La diferència existent entre aquesta quanti- a) Tramitació: ordinària. En segon lloc cal detallar l'aportació tat abonada pels residents i la renda o cànon b) Procediment: obert. econòmica de les parts en funció dels dife- establert, incrementat amb la quota comple- c) Forma: concurs. rents serveis esmentats i de la situació econò- mentària per despeses d'administració i man- mica del resident, d'acord amb els següents 4. Pressupost base de licitacióteniment i de consergeria, serà tramitada al punts: Import total: 231.065,69 EUR IVA inclòs, aSector de Serveis Personals per a la seva ges- 1. El resident és el qui s'ha de fer càrrec càrrec del Pressupost Municipal del 2006.tió d'acord amb els següents criteris: del pagament del lloguer o cànon que s'esta- a) El Sector de Serveis Personals ha proce- 5. Garanties bleixi, així com de tots els serveis d'adminis- dit a tramitar les sol·licituds d'aquest Ajunta- Provisional: no s'exigeix. tració i manteniment, consergeria i serveis de ment per tal de ser acreditat com a entitat Definitiva: 4 per 100 de l'import d'adjudi- suport personal i social. col·laboradora del programa de suport a l'a- cació. 2. El Patronat Municipal de l'Habitatge colliment residencial per a gent gran dels 6. Informació assumeix, la gestió, bé de forma directa bé establiments de titularitat municipal, com a contractant-la amb tercers, de la prestació a) Entitat: Direcció de Serveis de Gestióòrgan encarregat per acord del Consell Muni- dels serveis d'administració i manteniment Econòmica i Control de Recursos del Sectorcipal de data 22 de març de 2002. següents: de Seguretat i Mobilitat.b) Detectada la insuficiència de recursos * Cobrament de rebuts mensuals. b) Domicili: Edifici Ciutat de Barcelona, c/dels residents per a fer front al pagament del * Manteniment i, si s'escau, reparacions de la Guàrdia Urbana, 2-4.lloguer o cànon de l'habitatge que se'ls adju- dels habitatges. c) Localitat i codi postal: Barcelona-diqui, gestionarà la tramitació de la correspo- * Repercussió als usuaris de les despeses 08004.nent sol·licitud de subvenció als diferents comunitàries que es generin, si s'escau. d) Telèfon: 932915095 i 932915155.programes d'ajuts que hagi convocat la 3. El Sector de Serveis Personals assumeix, e) Telefax: 932915060.Generalitat de Catalunya. la gestió, bé de forma directa bé contractant- f) Horari: de dilluns a divendres de 9 a 14c) El Sector de Serveis Personals assumirà, la amb tercers, de la prestació dels serveis hores.quan sigui necessari i mentre duri la tramita- següents: ció de l'atorgament de les sol·licituds que 7. Obtenció de documentació (Plec de * Neteja diària de les zones comunes i consten als dos apartats anteriors, la diferèn- clàusules econòmico-administratives mensual dels habitatges. cia existent entre la quantitat de la que poden particulars i tècniques) * Control de l'estat d'ocupació. fer-se càrrec els residents i la renda o cànon a) Lloc: Copisteria Miracle. * Teleassistència. establert, incrementat amb la quota comple- b) Domicili: carrer Joaquim Pou, 2. Així com els serveis de consergeria, suport mentària per despeses d'administració i man- c) Localitat i codi postal: Barcelona- social i suport personal. teniment i de consergeria. 08002. El Patronat Municipal de l'Habitatge girarà 4. Anualment els Serveis Econòmics del d) Telèfon: 933171226. un rebut mensual als residents dels habitatges Patronat Municipal de l'Habitatge i del Sector e) Data límit d'obtenció de documents: pels serveis d'administració i manteniment, de Serveis Personals, quantificaran els Fins el dia de la presentació de pliques. de consergeria i serveis de suport social i per- imports a abonar per aquests diferents con- 8. Requisits específics del contractista sonal, amb independentment de qui hagi ceptes i establiran la forma i els terminis de prestat el servei, ja sigui el Sector de Serveis Els que s'especifiquen en els plecs de con-l'aportació econòmica de cadascuna de les Personals o entitats col·laboradores. dicionsparts. S'estableix que es considerarà que els resi- 9. Presentació d'ofertes dents tenen ingressos suficients per fer front Barcelona, 2 d'octubre de 2006. a) Data límit de presentació: Fins el dia en al pagament del lloguer o cànon de l'habitat- El Secretari general, Jordi Cases i Pallarès. que es compleixin 15 dies naturals a comptar ge que se'ls adjudiqui, sempre i quan l'im- 022006028643 des del següent al de publicació de l'anunci port anual del mateix, incrementat amb la en el BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA. quota complementària per despeses d'admi- A b) Documentació que cal presentar: La nistració i manteniment, de consergeria i de que s'indica en la clàusula 7 del plec de suport social i personal, garanteixi que dispo- clàusules particulars administratives. sin d'una quantitat mínima equivalent al 85% Barcelona c) Lloc de presentació: Registre situat a la de l'Indicador de renda de suficiència (IRS). Direcció de Serveis de Gestió Econòmica i Cas de tenir una persona a càrrec, cal garan- ANUNCI Control de Recursos del Sector de Seguretat i tir la disposició d'una quantitat mínima equi- valent al 110% de l'esmentat indicador de 1. Entitat adjudicadora Mobilitat (Edifici Ciutat de Barcelona, c/ de la Guàrdia Urbana, 2-4 de Barcelona) o en suficiència de renda. a) Organisme: Ajuntament de Barcelona. qualsevol altre oficina del Registre General.