Secretaria General Ref:CG 10/16 v. 17- 3- 2016 12: 40 Ref:CG 10/16 ACORDS adoptats per la Comissió de Govern en la sessió ordinària de 17 de març de 2016. Aprovació de l'acta de la sessió de 10 de març de 2016. Part Decisòria Propostes d’acord ALCALDIA 1.- (20164136 (456-2015 DSAJ) APROVAR el conveni de col·laboració entre el consorci Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona i l'Ajuntament de Barcelona, pel disseny, implementació i avaluació del Pla de Seguretat Ciutadana 2016-2019. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa vinculada a aquest conveni, al consorci Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona, amb NIF P0800013E, per la quantitat de 109.000 euros, amb càrrec a la partida 0401 22610 13221 dels pressupostos de 2016, 2017, 2018 i 2019, tot supeditant la despesa a l'existència de crèdit suficient i adequat en els exercicis 2017 a 2019. FACULTAR el Sr. Jordi Samsó i Huerta, Gerent de Seguretat i Prevenció de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat conveni, així com la de tots els documents que se'n derivin. ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 2.- (296/2016) APROVAR les modificacions en l’organigrama de la Gerència de Recursos Humans i Organització assignant les adscripcions, denominacions i funcions als òrgans afectats, tal i com es detalla als annexos. PUBLICAR la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 3.- (0286/16) INICIAR l'expedient per a la contractació de coordinació i gestió de projectes de web a l'Ajuntament de Barcelona, amb núm. de contracte 16001290, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 580.000,00 euros, IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 479.338,84 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 100.661,16 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus amb motiu, ateses les característiques del contracte. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 4.- (2016/77) APROVAR inicialment la modificació parcial de les Bases 1, 3, 5, 6.2, condició 2 de la Base 6, supòsit 1 i 3 de la Base 6, supòsit general 2 de la Base 6 i Base 7 de les Reguladores per a l’atorgament de subvencions a empreses en el marc del Programa Barcelona es Compromet d’impuls a la creació d’ocupació a Barcelona, aprovades per la Comissió de Govern en sessió de Ref:CG 10/16 v. 17- 3- 2016 12: 40 2 29 d’octubre de 2014 i modificades el 17 de desembre de 2014 i 22 de juliol de 2015, segons el redactat que consta a l’expedient, restant inalterables la resta d’articles i paràgrafs de les presents Bases. ORDENAR la publicació de les modificacions en el Butlletí Oficial de la Província, en el Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Barcelona així com la inserció d’una referència de l’anunci en la Gaseta Municipal. SOTMETRE-LES a informació pública per un termini de 20 dies a partir del següent al de la publicació esmentada. APROVAR definitivament les modificacions esmentades, sempre que no s’hagin formulat al·legacions durant el període d’informació pública que facin necessària la seva rectificació. 5.- (2016/124) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i l’Instituto de Turismo Responsable (ITR) per a la creació del nou estàndard de turisme responsable i sostenible Biosphere-Barcelona. FACULTAR el Regidor d’Ocupació, Empresa, Comerç i Turisme, Agustí Colom i Cabau, per a la signatura del conveni. 6.- (E.08.6005.16) PERMUTAR amb la cooperativa Fem Ciutat SCCL la finca de propietat municipal situada en el carrer Aneto núms. 16-20, destinada a la construcció, en part de la dita finca, d’un edifici d’habitatges de protecció oficial en règim general destinat a venda, valorada en 2.701.005,08 euros, més l’impost corresponent, per una contraprestació que consistirà en la transmissió a l’Ajuntament de Barcelona en el termini de tres anys a comptar des de la formalització de l’escriptura de permuta, prorrogables per un màxim de dos anys més, de la propietat d’un equipament municipal, a construir en la part que es qualificarà d’equipament segons la Modificació del Pla General Metropolità que a tals efectes l’Ajuntament de Barcelona redactarà i promourà per a la seva aprovació definitiva, equipament valorat en 2.406.424,00 euros, més l’impost corresponent, abonant la diferència de valor a favor de la Corporació, per import de 294.581,08 euros en el moment de formalització de la permuta; CONDICIONAR aquesta permuta, amb caràcter resolutori, a l’aprovació efectiva i definitiva de la MPGM promoguda per la Corporació i, en conseqüència, TRANSFORMAR, en cas d’incompliment d’aquesta condició, l’esmentada permuta en compravenda a favor de la cooperativa Fem Ciutat SCCL, que haurà d’abonar, com a preu, la diferència de valor de la finca transmesa, per un import de 2.406.424,00 euros, amb la corresponent regularització impositiva, si escau; AUTORITZAR la dita Cooperativa per tal que sobre la finca objecte de permuta pugui constituir una hipoteca, una ampliació de la mateixa i/o segona hipoteca, a favor d’una entitat de crèdit per tal de garantir l’atorgament de préstecs o crèdits per finançar la construcció de la promoció amb lliuraments supeditats al control per l’entitat creditora, de la realització de l’edificació i proporcional al desenvolupament d’aquesta, en els termes que s’estableixen en l’escriptura de permuta; ACCEPTAR que la hipoteca o hipoteques que es puguin constituir s’inscriguin en el Registre de la Propietat amb rang preferent a les condicions resolutòries que s’imposin a l’escriptura, llevat de la que fa referència a l’aprovació efectiva i definitiva de la MPGM promoguda per la Corporació, si bé, si s’executa la condició resolutòria, s’haurà de restar el saldo viu del crèdit garantit amb la hipoteca de la possible indemnització que li correspongui a la Cooperativa; FORMALITZAR la permuta en escriptura pública, que contindrà expressament les previsions de l’article 170 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme segons la redacció donada per la Llei 3/2012, de 22 de febrer, de modificació del Text Refós de la Llei d’Urbanisme; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 7.- (E.08.6012.16) APROVAR el Conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i les comunitats de propietaris de les finques del carrer Sant Iscle núms. 34-36, Sant Iscle núms. 46-48 i Doctor Pi i Molist núms. 39-61, per a la cessió a l’Ajuntament de Barcelona de l’ús dels espais de la seva propietat, grafiats en el plànol annex, per tal de dur a terme per la societat privada municipal Barcelona d’Infraestructures Municipals SA (BIMSA), dins de l’execució del projecte “d’obres de construcció d’un equipament destinat a piscina, pista poliesportiva i ordenació de l’espai públic de Ref:CG 10/16 v. 17- 3- 2016 12: 40 3 l’interior d’illa situat al carrer Sant Iscle 50-54”, una àmplia i completa reurbanització de l’interior de l’illa i, com a conseqüència, ACCEPTAR la cessió de l’ús dels referits espais, per un termini de setanta cinc anys i amb caràcter gratuït, d’acord amb les condicions de l’esmentat Conveni; i FACULTAR l’Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, Primer Tinent d’Alcalde, per a la seva formalització. 8.- (3-020/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-020/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 36.100,98 euros, per atendre transferències de crèdit a diversos orgànics, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16030491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 9.- (2016/82) APROVAR l’adaptació de les Bases per sol·licitar i atorgar subvencions de l'Ajuntament de Barcelona a les entitats dedicades a l’àmbit de la Cooperació Internacional i la Justícia Global, aprovades per acord de la Comissió de Govern de 9 de maig de 2012, en el sentit de permetre la presentació telemàtica de la sol·licitud i altra documentació d’acord amb el que prevegi la convocatòria. ORDENAR la publicació de l’adaptació de les Bases al Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament, així com la inserció d'una referència d'aquest anunci en la Gaseta Municipal. ÀREA DE DRETS SOCIALS 10.- (20140162) PRORROGAR, de mutu acord, el termini de vigència del contracte que té per objecte el concert de 152 places de menjador social nocturn al menjador social “La Terrasseta”, durant el termini comprès entre l’1 de maig de 2016 i el 31 de desembre de 2017, adjudicat el 30 d’abril de 2014 a l’Associació Rauxa, d’acord amb el que estableix la clàusula 3 del plec de clàusules administratives particulars, i atesa la conformitat del contractista, d’acord amb el que estableixen els articles 23.2 i 278 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, Text refós de la Llei de contractes del sector públic, per un import de 495.245,33 euros, exempt d’IVA. APROVAR la revisió de preus del contracte núm. 14001686 d’acord amb la clàusula 14 de plec de clàusules administratives particulars, en la quantitat de 611,95 euros, exempt d’IVA, la qual cosa implica que, a partir del dia 1 de maig de 2016, el preu de l’àpat/dia sigui de 5,3479 euros, exempt d’IVA. AUTORITZAR I DISPOSAR, a favor de l’Associació Rauxa, amb NIF G58858416, la despesa de l’esmentat contracte per un import de 495.857,28 euros, exempt d’IVA, amb càrrec als Pressupostos i Partida indicades en el document comptable, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents. REQUERIR l’adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d’aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Departament de Serveis Jurídics de l’Àrea de Drets Socials (passeig de Sant Joan núm. 75, 9è). 11.- (20160002) INICIAR l’expedient per a la contractació de la realització de les tasques necessàries per a la gestió del Programa Noves Famílies a la ciutat de Barcelona: acompanyament al reagrupament familiar per a persones estrangeres, amb la finalitat de foment de la inserció laboral de les persones en risc d’exclusió, durant els anys 2016 i 2017, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, amb núm. de contracte 15003326, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 700.693,95 euros, IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l’esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s’indiquen en el document comptable, amb el següent desglossament: Ref:CG 10/16 v. 17- 3- 2016 12: 40 4 636.994,50 euros de pressupost net i 63.699,45 euros en concepte d’IVA al tipus impositiu del 10%, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 12.- (2016/014) APROVAR el Conveni interadministratiu entre l'Ajuntament de Barcelona (Regidoria de Comerç i Districte de Sants-Montjuïc), l'Institut Municipal del Paisatge Urbà i Qualitat de Vida (IMPUiQV), l'Institut Municipal de Persones amb Discapacitat (IMPD) i l'Associació de Comerciants de Creu Coberta per al foment de l'accessibilitat dels comerços de l'eix comercial Creu Coberta, que comporta una despesa de 160.000,00 euros, d'acord amb les partides i pressupost aprovats als corresponents documents comptables. FACULTAR per a la seva formalització el regidor de Comerç Sr. Agustí Colom i Cabau. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 13.- (20150760) ACCEPTAR la designació realitzada per la Federation International de Roller Sports (FIRS) el 21 de febrer de 2015, per la qual es designa a la ciutat de Barcelona com la ciutat que acollirà l’edició del World Championship Roller Games de l’any 2019. APROVAR el protocol de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona, la Federació Internacional de Patinatge, la Real Federació de Patinatge i la Federació Catalana de Patinatge. ENCARREGAR a l’Institut Barcelona Esports l’exercici de totes les accions necessàries que se’n derivin per a l’acompliment de la designació que s’accepta i que inclou l’aprovació del conveni de subvenció de caràcter excepcional de l’IBE a l’organitzador, que s’adjunta i consta a l’expedient, tot això de conformitat amb l'art. 3.1 dels seus estatuts. NOTIFICAR aquest acord a l’Institut Barcelona Esports per al seu coneixement i efectes. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 14.- (0188/16) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i Consell d'Associacions de Barcelona, amb NIF G64629538, per a Conveni de col·laboració de la cogestió de la Torre Jussana, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 266.800,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 266.800,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de Consell d'Associacions de Barcelona, amb NIF G64629538, per a Conveni col·laboració cogestió de la Torre Jussana. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de data 31 de març de 2017, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament i justificació dels fons rebuts. Districte de Ciutat Vella 15.- INICIAR l'expedient per a la contractació de l'arrendament i manteniment 5 cabines sanitàries públiques automàtiques i autorentables al Districte de Ciutat Vella, amb núm. de contracte 16001320, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 552.500,52 euros, IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 456.612,00 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 95.888,52 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG 10/16 v. 17- 3- 2016 12: 40 5 ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de Sant Martí - Districte de l'Eixample 16.- (10BC 2015/140) APROVAR inicialment, el Projecte executiu de la urbanització provisional de l'àmbit oriental de la banda muntanya de la plaça de les Glòries Catalanes, a Barcelona - sectors Dos de Maig 180X, 182X i 187I, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 574.984,22 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); i SOTMETRE l’expedient a informació pública durant el termini de trenta dies hàbils mitjançant anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un diari dels de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Ciutat Vella 17.- (1BD 2014/130) APROVAR definitivament el Projecte de millora integral de la plaça del Llagut a la Barceloneta, al Districte de Ciutat Vella a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 641.597,34 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Sants-Montjuïc 18.- (16PL16382) APROVAR inicialment, de conformitat amb l'article 68.1,a) de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació puntual del Pla Especial Urbanístic per a la concreció dels usos dels equipaments (7C) i l’ordenació de les edificacions en l’àmbit delimitat pels carrers Metal·lúrgia i Foc, el límit del Pla de Millora Urbana Porta Firal, el carrer Alts Forns i el límit nord dels pavellons 4 i 6 de Barcelona, promogut per Fira 2000, SA; EXPOSAR-LO al públic pel termini d’un mes; SOTMETRE’L al Consell Municipal per a la seva aprovació definitiva; i DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 19.- (15SD0052B) Vist el Dictamen número 54/2016 de la Comissió Jurídica Assessora i havent estat incorporades a l’expedient les observacions contingudes en l’esmentat dictamen, tal com consta a l’Informe de la Instructora, procedeix: RESOLDRE el procediment previst a l’article 139 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, per a determinar la responsabilitat patrimonial de l’administració derivada de l’enderroc de l’edifici situat al carrer Dalmases núm. 63, en compliment de la sentència núm. 560, de 10 de juliol de 2003 (recurs 259/2001 interposat per Luis Costa Ran i Luis Via Fernández contra el Decret de 10 d’abril de 2000 del Primer Tinent d’Alcaldia pel qual es concedia llicència per a rehabilitació d’una edificació catalogada al passeig de la Bonanova núm. 55 -Torre Muley Afid- i construcció d’un edifici de nova planta al carrer Dalmases núm. 63), en el sentit d’ESTIMAR l’existència d’un dany degut al funcionament de l’administració municipal i, en conseqüència, APROVAR l’“Acord de finalització convencional” de la responsabilitat patrimonial signat el 25 de Ref:CG 10/16 v. 17- 3- 2016 12: 40 6 novembre de 2015, que comporta l’adquisició per part de l’Ajuntament de les entitats registrals afectades per l’enderroc per la quantia de 14.888.631,16 euros i el compliment per ambdues parts de la resta de clàusules que s’hi estipulen, d’acord amb l’informe d’instrucció de 9 de novembre de 2015, que consta a l’expedient i que es dóna per reproduït íntegrament. INICIAR els tràmits, mitjançant la Direcció de Patrimoni i Inversions, per a l’adquisició per part de l’Ajuntament de les entitats registrals que composen la Comunitat de Propietaris de l’entitat o subcomunitat B (immoble situat al carrer Dalmases núm. 63, finca registral núm. 32.517), per una quantitat total de 14.888.631,16 euros i d’acord amb la resta de clàusules contingudes al document “Acord de finalització convencional” signat el 25 de novembre de 2015. COMUNICAR als Serveis Jurídics aquest acord per tal que informin a la Secció Tercera de la Sala del contenciós administratiu del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya de les actuacions portades a terme en relació a les interlocutòries de 5 de gener i de 16 de febrer de 2015, i a la Comissió Jurídica Assessora per tal de donar compliment al que disposa l’article 13.5 de la Llei 5/2005 de 2 maig. NOTIFICAR als interessats aquest acord. Districte de Gràcia 20.- (6BD 2016/015) APROVAR el Projecte de clavegueram als carrers Providència i Biada, entre els carrers Rabassa i Torrent de l’Olla, al Districte de Gràcia de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d’1.204.528,45 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Sant Andreu 21.- (15GU01) RESOLDRE les al·legacions formulades en el tràmit d’informació pública del Projecte de delimitació del Polígon d’actuació urbanística 3 de la Unitat d’actuació B de la Modificació del Pla general metropolità al Polígon de les Cases Barates del Bon Pastor, en el sentit que justificadament i raonada figura en l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de 14 de març de 2016 que consta en l’expedient i que es dóna per reproduït. APROVAR definitivament, a l'empara de l'article 119.2.a) del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, el Projecte de delimitació del Polígon d’actuació urbanística 3 de la Unitat d’actuació B de la Modificació del Pla general metropolità al Polígon de les Cases Barates del Bon Pastor formulat pel Patronat Municipal de l’Habitatge de Barcelona, en qualitat de propietari únic dels terrenys inclosos a l’àmbit, amb determinació del sistema de reparcel·lació en la modalitat de cooperació, per a la seva execució, que es tramita simultàniament amb el Projecte de reparcel·lació. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en un diari dels de més circulació de la província; i NOTIFICAR-LO individualment a tots els interessats afectats. COMUNICAR-HO a la Subcomissió d’Urbanisme del municipi de Barcelona, en compliment de l’article 65.3 de la Llei 2/1998, de 30 de desembre, de la Carta Municipal de Barcelona. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 22.- (15GU02) RESOLDRE les al·legacions formulades en el tràmit d’informació pública del Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, del Polígon d’actuació urbanística 3 de la Unitat d’actuació B de la Modificació del Pla general metropolità al Polígon de les Cases Barates del Bon Pastor, en el sentit que justificadament i raonada figura en l’informe de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística de 14 de març de 2016 que consta en l’expedient i que es dóna per reproduït. Ref:CG 10/16 v. 17- 3- 2016 12: 40 7 APROVAR definitivament, a l'empara de l'article 119.2.a) del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme, el Projecte de reparcel·lació, en la modalitat de cooperació, del Polígon d’actuació urbanística 3 de la Unitat d’actuació B de la Modificació del Pla general metropolità al Polígon de les Cases Barates del Bon Pastor formulat pel Patronat Municipal de l’Habitatge de Barcelona, en qualitat de propietari únic, que es tramita simultàniament amb el Projecte de delimitació i determinació del sistema i modalitat d’execució. DETERMINAR, de conformitat amb l'article 153 del Reglament de la Llei d'urbanisme, que la fermesa en via administrativa de l'acord d'aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació, produirà essencialment els efectes econòmics i jurídics continguts a l'article 127 del Text refós de la Llei d'urbanisme i, per tant, entre altres, la cessió, en ple domini i lliure de càrregues, a l'Administració actuant dels terrenys de cessió obligatòria per a llur afectació als usos previstos en el planejament. RECONÈIXER, de conformitat amb l’article 219 undecies del Reglament de la Llei d’urbanisme, amb la redacció donada pel Decret 80/2009, de 19 de maig, el dret al reallotjament dels ocupants legals d’habitatges que han acreditat que reuneixen els requisits legals establerts i que ho han sol·licitat expressament en el tràmit d’audiència derivat de l’aprovació inicial del projecte de reparcel·lació, que es relacionen en document annex 1. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en un diari dels de més circulació de la província; i NOTIFICAR-LO individualment a tots els interessats afectats. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Motilitat. Districte de Sant Martí 23.- (10BC 2015/134) APROVAR definitivament el Projecte reformat de consolidació estructural i treballs sota rasant a l’edifici de Ca l’Alier, al Districte de Sant Martí, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic Jurídic de la societat municipal BIMSA que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 3.264.433,82 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); PUBLICAR aquest Acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), en un diari dels de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’anuncis de la Corporació; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. EL SECRETARI GENERAL Jordi Cases i Pallarès