Núm. 153 / Pàg. 56 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA 27 / 6 / 2003 Administració Local 9. Obertura de les ofertes Badia del Vallès Gracia Peral. a) Entitat: Ajuntament de Badalona, Secre- f) Regidories d’ensenyament i cooperació, taria general. ANUNCI integrades a l’àrea de Serveis Personals: Sra. b) Adreça: c. del Mar, 2, Sala de Juntes de Carmen Piñeiro Tobio. Regidoria d’esports,De conformitat amb el disposen els arti- la 2a planta. integrada a l’àrea de serveis personals: Sr.cles 44, 46 i 52 del Decret 2568/1986, de 28 c) Localitat: Badalona. José Luis Gracia Jacobo.de novembre, així com l’article 13 de la llei d) Data: Desè dia natural següent a l’últim g) Regidoria de serveis socials, infància i30/1992, de 26 de novembre, es fan públi- assenyalat per a la presentació de proposi- ocupació, integrada a l’àrea de Serveis Perso-ques les següents resolucions d’aquesta cions. Si aquest dia fos dissabte o festiu, s’en- nals: Sr. Enrique Sanchez Moral.Alcaldia: tendrà prorrogat al dia hàbil següent. h) Regidoria de promoció econòmica,1. Núm. 555/03, que nomena tinents d’al- e) Hora: 12 h. integrada a l’àrea de Economia i Promociócalde i les funcions següents: 10. Altres informacions Econòmica: Sra. Ana Pérez Viñas.- Tinent d’alcalde primer: senyor Juan i) Regidoria de planificació urbanística, El contracte s’adjudicarà d’acord amb els Antonio Lancho Aceituno. integrada a l’àrea de Urbanisme i Medi criteris de valoració del concurs establerts en - Tinent d’alcalde segon: senyor José Luis Ambient: Sr. Carles Sanchís Villanueva. la clàusula 14 del plec de clàusules adminis- Gracia Jacabo. tratives particulars, sens perjudici de la facul- - Tinent d’alcalde tercer: senyor Fernando Badia del Vallès, 19 de juny de 2003. tat de l’òrgan de contractació de declarar-lo Domínguez Pérez. L’Alcalde, José Luis Jimeno Sáez. desert. - Tinent d’alcalde quart: senyora Ana 022003012772 11. Despeses dels anuncis Pérez Viñas. A - Tinent d’alcalde cinquè: senyor Enrique A càrrec de l’adjudicatari del contracte. Sánchez Moral. Badalona, 5 de juny de 2003. a) Tinent d’alcalde primer: direcció, ins- El Regidor de l’Àrea de Via Pública, p.d., Balenyàpecció i impuls de l’àrea de Presidència, inte- Julián García Gómez. grada pels següents serveis: Seguretat Ciuta- EDICTE 022003012760 dana, Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), Comunicació, Relacions Institucionals, Coor- Per resolució dictada el dia 11 de juny de A dinació Política. 2003, va ser elevat a definitiu l’acord d’apro- b) Tinent d’alcalde segon: direcció, ins- vació del projecte de remodelació de la pecció i impuls de l’àrea d’Urbanisme i Medi xarxa d’abastament d’aigua potable de Badia del Vallès Ambient, integrada pels següents serveis: Pla- Balenyà, 1a fase, la qual cosa es fa pública nificació urbanística, Obres, Serveis, Via de conformitat amb el que estableix l’article EDICTE Pública, Transports, Vivenda, Medi Ambient, 38.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel Parcs i Jardins, Manteniment. qual s’aprova el Reglament d’obres, activitatsIncoat expedient per a la tramitació de baixa d’ofici del Padró municipal d’habitants, c) Tinent d’alcalde tercer: direcció, inspec- i serveis de les Corporacions locals. ció i impuls de l’àrea d’Economia i Promoció Contra aquest acte administratiu que ésés preceptiu que amb caràcter previ a la for- Econòmica i integrada pels següents serveis: definitiu en via administrativa podeu interpo-mulació de proposta de resolució, és disposi sar, en el termini de dos mesos a comptar des un termini d’audiència perquè els interessats Hisenda, Comerç, Locals, Patrimoni, Com- del dia següent al de la recepció d’aquesta puguin manifestar la seva conformitat amb la pres, Promoció econòmica. mateixa. d) Tinent d’alcalde quart: direcció, inspec- notificació, recurs contenciós administratiu Mitjançant aquest anunci, d’acord amb el ció i impuls de l’àrea d’Organització Interior davant la Sala del Tribunal Superior de Justí- que preveu la Llei 30/1992, de 26 de novem- i Governació i integrada pels següents ser- cia de Catalunya. bre, es practica tràmit d’audiència, per un veis: Recursos humans, Governació, Informà- Tanmateix, podeu interposar contra aquest període de deu dies hàbils des que es publi- tica, Coordinació Tècnica. acte administratiu recurs de reposició en el qui aquest anunci al B O e) Tinent d’alcalde cinquè: direcció, ins- termini d’un mes a comptar des del dia UTLLETÍ FICIAL DE LA següent al de la recepció d’aquesta notifica- PROVÍNCIA, perquè les persones que després pecció i impuls de l’àrea de Serveis Personals s’indiquen, puguin comparèixer, atès que no i integrada pels següents serveis: Cultura, Par- ció i contra la seva resolució i en el termini ticipació Ciutadana, Serveis Socials, Infància, de dos mesos recurs contenciós administratius’els hi ha pogut notificar de forma personal. Sr. Miguel Hernández Personal Ensenyament, Cooperació, Igualtat, Joventut, davant la Sala del Tribunal Superior de Justí- cia de Catalunya. En el supòsit que no es Sra. Dolores Roman Muñoz Sanitat, Consum, Esports, Ocupació. Sra. Maite Hernández Roman 2. Núm. 561/03, de data 16 de juny de dictés resolució expressa en el termini d’un 2003, per la qual es disposen les següents mes s’entendrà expedita la via contenciosaSra. Azahara Hernández Roman durant sis mesos. Sra. Noelia Hernández Roman delegacions de funcions a favor dels diferentsregidors: En tot cas, si ho creieu convenient, podeuSr. Jose Fenet Cid De La Paz Sra. Angela Flores Amaya a) Regidories de Recursos Humans (inte- interposar qualsevol altre recurs previst a la Sra. Maria Luz Flores Gomez grada a l’àrea d’organització interior), Segu- legislació vigent. Sr. Juan Cortez Flores retat ciutadana i Oficina d’atenció al ciutadà Balenyà, 11 de juny de 2003. Sra. Nuria Marsiñach Saez (integrades a l’àrea de Presidència): Sr. Fran- L’Alcalde en funcions, Josep Maria Puig- Sr. Juan Cortez Marsiñach cisco Muñiz Tinoco. domènech i Boix. Sr. Roberto Rascon Leal b) Regidories de cultura i participació ciu- Sr. Carlos Rascon Leal tadana, integrades a l’àrea de Serveis Perso- 022003012721 Sra. Sandra Torres Perez nals: Sra. Eva Menor Cantador. A Sr. Manuel Artero Sánchez c) Regidories de medi ambient i parcs i jar- Sra. Esther Artero Sánchez dins, integrades a l’àrea de Urbanisme i MediAmbient: Sr. David Sanuy Sales. Barcelona Badia del Vallès, 18 de juny de 2003. d) Regidories de Sanitat i Consum, integra- L’Alcalde (signatura il·legible). des a l’àrea de Serveis Personals: Sra. Mont- ANUNCI 022003012679 serrat Carbonell Rosell. El Plenari del Consell Municipal en la ses- e) Regidories d’igualtat i joventut, integra- A sió extraordinària i urgent de data 14 de junydes a l’àrea de Serveis Personals: Sra. Raquel de 2003, va acordar: 27 / 6 / 2003 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA Núm. 153 / Pàg. 57 Administració Local Modificar la disposició addicional segona modificacions del planejament general. Orgànic Municipal, quan afecti al nombre, del Reglament Orgànic de l’Ajuntament de b) Projectes infraestructurals de la ciutat i denominació i àmbit material de les Comis- Barcelona, aprovat pel Plenari del Consell del seu entorn. Abasta també la definició de sions del Consell Municipal podrà ser acor- Municipal en sessió de 16 de febrer de 2001 criteris aplicables a la participació municipal dada pel Plenari del Consell Municipal, a que quedarà redactada en la forma següent: en la gestió d’infraestructures i la titularitat proposta de l’Alcaldia, sense necessitat de “Disposició Addicional Segona. d’altres administracions públiques. sotmetre-la al tràmit d’informació pública. Primer. - Comissions Consell Municipal. Es c) Projecte d’urbanització i actuacions en Barcelona, 18 de juny de 2003. constitueixen les Comissions permanents espais públics. El Secretari general, Jordi Cases i Pallarès. següents: d) Disciplina urbanística. Comissió de Presidència, Hisenda i Coor- e) Paisatge urbà. 022003012729 dinació Territorial. f) Gestió urbanística. A Comissió d’Urbanisme, Infraestructures i g) Gestió del sòl. Habitatge. h) Habitatge. Comissió de Promoció Econòmica, Ocu- 3. Correspon a la Comissió de Promoció pació i Coneixement. Econòmica, Ocupació i Coneixement: Barcelona Comissió de Sostenibilitat, Serveis Urbans a) Promoció econòmica de la ciutat. Pro- Institut Municipal d’Hisenda i Medi Ambient. moció de les iniciatives empresarials. Comissió de Cultura, Educació i Benestar b) Ocupació i innovació. EDICTE DE NOTIFICACIÓ Social. c) Comerç. Renovació del comerç urbà, D’EMBARGAMENT Comissió de Seguretat i Mobilitat. mercats municipals. Fires. Segon. - Àmbit material de les Comissions d) Consum. Atenció als consumidors. DE BÉNS IMMOBLES del Consell Municipal. e) Turisme. Promoció turística de Barcelo- El Director gerent de l’Institut Municipal Les Comissions exerciran les atribucions na. d’Hisenda de Barcelona, conferides per la Carta Municipal de Barcelo- f) Impuls del coneixement de les tecnolo- Comunica: Que en els expedients admi- na, aquest Reglament i les delegades pel Ple- gies de la informació i comunicació, i de la nistratius de constrenyiment que se segueixen nari del Consell Municipal en les matèries cultura científica i tecnològica. en aquest Institut contra els deutors relacio- que s’assenyalen a continuació: 4. Correspon a la Comissió de Sostenibili- nats, per dèbits a la Hisenda Municipal pels 1. Correspon a la Comissió de Presidència, tat, Serveis Urbans i Medi Ambient: conceptes que es detallen a la relació, ha Hisenda i Coordinació Territorial: a) Agenda 21. estat dictada provisió d’embargament de a) Organització i funcionament dels b) Educació i participació ambiental. béns que es transcriu a continuació: òrgans col·legiats de govern municipal. Entre c) Verd urbà i platges. altres matèries, inclou: d) Estalvi energètic i energies renovables. Provisió. - Tramitant-se en aquest Institut - Aprovació de models de declaració d’in- e) Vigilància i reducció de contaminació. expedients administratius de constrenyiment compatibilitats i de patrimoni. f) Neteja urbana. contra els deutors relacionats, per l’import i - Declaració de comptabilitat i incompati- g) Residus sòlids urbans. conceptes que també s’indiquen, i notificats bilitats dels/de les regidors/es. h) Clavegueram. els deutes perseguits en aquests expedients - Resolució dels expedients d’abstenció i i) Manteniment, pavimentació, enllumenat d’acord amb allò que disposa l’art. 103 del recusació quan afectin l’Alcalde. i aigües. Reglament General de Recaptació, aprovat - En general, la determinació del règim 5. Correspon a la Comissió de Cultura, per Reial Decret 1684/1990 de 20 de desem- organitzatiu i de funcionament dels òrgans Educació i Benestar Social: bre, i transcorregut el termini que els fou col·legiats de govern, quan aquesta com- a) Cultura. Promoció de la producció de atorgat, conforme l’art. 108 de l’esmentat petència no estigui atribuïda a un altre òrgan continguts culturals i científics. Equipaments Reglament, sense que els hagin satisfet, municipal. culturals. Biblioteques. declaro embargats els béns immobles propie- b) Potestat de planificació, mitjançant l’a- b) Educació. Millora de la qualitat de l’e- tat dels deutors relacionats en l’annex, que provació inicial del Pla general d’acció muni- ducació. Millora i manteniment dels serveis i comença per ABARCA GUERRERO, ARVIN i fina- cipal, del Programa d’actuació municipal, del instal·lacions educatives. litza per TORTOSA MILLAN, FCO (lLEGALS Pla d’inversions i del Pla financer. c) Serveis Socials, atenció primària i HEREUS), pel descobert que s’indica. c) Potestats tributària, pressupostària i assistència social. De l’esmentat embargament s’efectuarà financera. S’hi inclou l’aprovació inicial del d) Esports. anotació preventiva en el Registre de la Pro- pressupost i de les ordenances fiscals i l’exer- e) Joventut. pietat a favor de l’Ajuntament de Barcelona. cici de les funcions de la Comissió Especial f) Salut Pública. En compliment d’allò que disposa l’art. de Comptes establerta per la Llei bàsica de g) Dona 124.2 del Reglament General de Recaptació, règim local. h) Drets Civils. s’ha de notificar aquesta provisió d’embarga- d) Personal municipal. 6. Correspon a la Comissió de Seguretat i ment al deutor i, si escau, al seu cònjuge, als e) Patrimoni. Mobilitat: tercers posseïdors i als creditors hipotecaris i f) Serveis Generals. a) Prevenció i protecció civil. sigui expedit, segons preveu l’art. 125 de l’es- g) Serveis i relacions institucionals i ciuta- b) Seguretat ciutadana. mentat text legal, el corresponent manament danes. c) Mobilitat, transports i circulació. al Sr. Registrador de la Propietat i es portin a h) Organització municipal. En aquesta d) Disciplina i seguretat viària. terme les actuacions pertinents per a que matèria, s’inclouen els assumptes relatius a la e) Aparcaments. sigui dictat l’acord d’alienació i provisió de descentralització municipal. 7. Correspon al Consell Municipal desig- subhasta, tot això en compliment dels art. i) Participació ciutadana. nar la Comissió que ha de tractar les matèries 145 i 146 de l’esmentat Reglament. j) Programa “Barcelona Solidària”. Coope- no indicades als números precedents. Mentre En compliment del que disposa l’article ració. no s’adopti aquest acord, s’estarà a allò que 105.6 de la Llei General Tributària, i havent- k) Control dels mitjans de comunicació de decideixi l’Alcaldia mitjançant Decret. se intentat la notificació en la forma prevista l’Ajuntament de Barcelona. 8. Dins l’àmbit material de cada Comissió, al mateix article sense resultats positius, es 2. Correspon a la Comissió d’Urbanisme, l’Alcalde podrà distribuir lliurement les res- comunica al deutor, i, en el seu cas, al seu Infraestructures i Habitatge: ponsabilitats polítiques entre els membres del cònjuge i al/s copropietari/s que, en el termi- a) Planificació i ordenació territorial i Consell Municipal. ni de deu dies, comptadors des del dia urbanística. Inclou l’aprovació inicial de les 9. La modificació d’aquest Reglament següent a la present publicació, haurà de