ZS/3/1997 BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA Núm. 75 1Pag. 15 Nombre places: 2. 1.4. Operaries de neteja. Nombre places: 4. 1.5. Conserge-conservador instal·lacions municipals. Nombre de places: 1. Vacants: 1. Coberta personal interí. 1.6. Auxiliar administrativa. Nombre de places: 1 . Vacants: 1. Coberta personal interf. 2. De caracter temporal: 2.1. Monitors Centre Obert a temps parcial (20 hores setmanals). Nombre places: 2. 2.2. Auxiliar administrativa consultori. Nombre de places: 1 . 2.3. Auxiliar administrativa. Nombre de places: 1 . e) Personal eventual. . 1. Arquitecte. Nombre de places: 1, (de­dicació de quatre hores setmanals). 2. Aparellador. Nombre de places: 1, (de­dicació de 1Ohores setmanals). Balenya, 17 de mar~ de 1997. _~_'Alcalde, }osep Maria Puigdomenech Boix. 0297013705 --· Barbera del Valles ANUNCI Aprovat inicialment per aquest Ajuntament el projecte del Pla Especial de Millora Urbana de l'illa de Ca n'Amiguet, a l'ambit compres entre la Via Sant Oleguer, Ctra. de Barcelona, Xarxa Arterial i l'equipament municipal d'a­ quest nom, segons projecte redactat pels pro­ pis Serveis Tecnics d'Arquitectura Municipals, se sotmet a informació pública durant el ter­ mini d'un mes, a comptar des de la seva publi­ cació al BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA i al Diari Oficial de la Genera/itat de Catalunya, per tal que es pugui examinar el projecte i demés documentació continguda a l'expe­ dient administratiu, a les oficines del Depar­ tament d'Urbanisme, i formular, si escau, les al·legacions que es creguin oportunes. Si un cop transcorregut el període d'infor­ mació pública no s'hi hagués formulat cap al·legació ni reclamació en contra, el projecte es considerara aprovat provisionalment en els termes i condicions previstos a l'acord d'a­ provació inicial. Barbera del Valles, 1 7 de mare; de 1997. L'Alcalde, }osé Antonio Robles Serrano. 0297013628 --· Barcelona ANUNCI D'INFORMACIÓ PÚBLICA En compliment de la resolució del President ~la Comissió d'Equilibri Territorial i Plane­Jament Urba del 12 de marc; de 1997 pel que Administración Local ubicació en la planta baixa i altell de l'ús d'ha­bitatge vinculat entre ambdues plantes, pro­mogut per Cake, S.A., se sotmet a informació pública l'esmentat instrument de planejament pel termini de vint dies habils comptats des de la publicació d'aquest edicte al BUTLLtrí OFICIAL DE LA PROVÍNCIA, de conformitat amb allo que disposen els articles 64 i 66 del Decret Legislatiu 1/1990, de 12 de juliol. L'expedient restara exposat al públic en el Departament de Tramitació i Documentació Urbanística d'aquest Ajuntament (Av. Prfncep d'Asturies, número 61, planta baixa, dies lal?o­rables de dilluns a dijous de 9 a 14 hores i de 16 a 18 hores i de 9 a 14 hores els diven­dres). Dins el termini esmentat els interessats podran examinar-lo i presentar les al-legacions que considerin pertinents. Barcelona, 13 de marc; de 1997. La Secretaria general aceta/., Irene Pagés Perarnau. 0297013460 --· Barcelona ANUNCI En compliment de la resolució de 12 de marc; de 1997, del President de la Comissió d'Equilibri Territorial i Planejament Urba, per delegació de 1'Alcaldía de 21 de febrer de 1997, s'acorda: Aprovar inicialment el Projecte d'urbanit­zació del carrer Musitu fins al carrer del Pare Fidel Fita i enllac; amb el de Bertran, amb un pressupost per coneixement de 1'Administra­ció de 35.910.265 pessetes (16 % IVA inclbs); sotmetre l'expedient a informació pública durant el termini de trenta dies, i en el cas que en aquesi termini no es formulin al·le­gacions desfavorables o informes que facin palesa la necessitat d'introduir-hi rectifica­cions, tenir per elevat automaticament aquest acord d'aprovació inicial a aprovació defini­tiva, mitjanc;ant !'oportuna certificació previa, acreditativa del resultat de la informació pública. La qual cosa es publica per públic coneixe­ment i als efectes d'immediata executivitat de conformitat amb l'article 89 i amb relació amb l'article 64 del Decret Legislatiu 1/1990, de 12 de juliol. L'expedient restara exposat al públic en la Gerencia d'urbanisme d'aquest Ajuntament (PI. Lesseps, número 12, planta 1 0), de dilluns a divendres de 9 a 14 hores. Dins el termini esmentat els interessats podran examinar-ho i presentar les al·legacions que considerin pertinents. Barcelona, 19 de marc; de 1997. El Secretari general aceta/., Manuel Mallo Gómez. 0297013504 --· Barcelona ANUNCI Les Normes reguladores del Consell de Convivencia, Defensa i Protecció deis Ani­mals, aprovades inicialment pel Consell Ple­nari en sessió de 20 de desembre de 1996, han quedat aprovades definitivament en no haver-s'hi presentat al·legacions durant el període d'informació pública, en conseqüen­cia es fa públic tot seguit el text íntegre de les esmentades Normes que entraran en vigor a partir de l'endema de la seva publicació al BUTLLETÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA. CONSELL MUNICIPAL DE CONVIVENCIA, DEFEN­SA 1PROTECCIÓ DELS ANIMALS NORMES REGULADORES TíTOL l. DISPOSICIONS GENERALS Article 1 r. El Consell Municipal de Defensa i Protecció deis Animals de Barcelona, és un organ con­sultiu i de participació sectorial, creat de con­formitat amb el que preveuen els articles 12 de les Normes Reguladores de la Participació Ciutadana, i 59 i 60 de la Llei Municipal i de Regim Local de Catalunya. El Consell és igualment una instancia de col·laboració activa per a aquelles qüestions d'interes per a les entitats i associacions ani­malistes de la ciutat i, en concret, per a aque­lles competencies i funcions que suposin una millora continuada en el dialeg, la relació i els serveis que 1' Ajuntament manté o haura de mantenir amb les entitats proteccionistes i representants socials per incrementar i sos­tenir la qualitat de vida de la ciutat, emmarcat en el concepte i el discurs de la biodiversitat i la convivencia urbana i global. Article 2n. El Consell Municipal que es crea és l'organ consultiu i de participació sectorial de 1'Ajun­ tament de Barcelona, adscrit a l'ambit de Comerc; i Consum. Article 3r. El Consell Municipal de Defensa i Protecció deis Animals té per objecte: a) Conservar i millorar la convivencia i la biodiversitat urbana a la nostra ciutat. b) Estudiar, emetre informes i elaborar pro­ postes sobre els temes que consideri d'interes per les associacions i el municipi per tal de facilitar aquells canvis que portin a una ciutat més cívica i estructurada des de les aporta­ cions deis ciutadans. e) Afavorir i potenciar la coordinació entre les lnstitucions que hi són implicades. d) Impulsar la coordinació i col·laboració entre les entitats animalistes, les associacions ciutadaAes, els sectors professionals i repre­ sentants municipals. e) Treballar peral dialeg i la col·laboració continuada entre aquelles associacions i l'ad­ ministració pública, especialment la muni­ cipal. s'aprova inicialment I'Estudi de Detall de la f) Cooperar activament amb 1'Ajuntament parcel·la situada al carrer d'Escornalbou, per a desenvolupar accions que donin a núrnero 19, als efectes de l'ordenació de la coneixer les associacions i els seus objectius _N_ú_m_._7_5_1_Pa~·g~._1_6____________~8~U~T~L~LE~T~f~()~F~IC~I~A~L~n~t~L~A~P~R~O~V~Í~~·~c~/A~D~E~8~A~R~C~E~L~O~N~A~----------------2_B~/~3~ Administración local i facilitar serveis pera la rnillora continuada. gl Concertar actuacions arnb les entitats que treballen en el camp ele la defensa i pro­terció deis anirnals. associacions ciutadanes i sectors professionals. hi Analitzar la situació que en el seu rnarc es troba la ciutat així corn les actuacions que shi duen a terrne. il Proposar i promocionar iniciatives rela­cionades arnb els estudis i análisis derivarles de les realitats estudiarles. JI Ser un punt de contacte i cornunicaci!'J que aíavoreixi la relació arnb altres entitats i organisrnes anirnalistes de la resta de Cata­lunya per tal cl'interranviar idees i propostes i, en el seu cas, mancomunar esfor<;os i projectes. kl Col-laborar i vetllar pera la rnillora de les norrnatives rnunicipals al respecte, reco­llicles en I'Ordenan<;:a sobre Tmen<;:a ci'Ani­mals, així corn en aquel les altres Orclenances que també hi fan referencia. 11 Treballar pera la Barcelona de la civilitat. per a la Barcelona on els ciutadans i ciuta­dancs es preocupen pera cercar, col-lectiva­rnent. solucions a alió que els preocupa en aquesta realitat riutaclana. mi El-laborar una Mernória Anual que incorpori, entre altres qúestions, una análisi de la realitat en aqueli mon1ent. fact balan<; de les actuacions dutes a ternw fins aleshores i dissenyi una proposta-pla d'actuació futura Article 4t Les funcions del Consell s·exerciran mitjan­ <;:ant l'elaboració d'inforrnes, dictarnens i demandes que tindran rang de recornanació per órgans del govern municipal, no essent. en cap cas vinculants. El consell elaborara propostes i col-laborará en la gestió d'aquells serveis municipals que s'acordin. TÍTOL JI. 0RGANITZACIÓ 1 FLCNCIONAMENT Article Se. Són órgans del Consell, la Presidencia, les Vice-Presidencies, ·el Plenari i la Cornissió Permanent. Article 6e. L'Ajuntament de Barcelona posará a dis­posició d'aquest consell una Secretaria Téc­nica, arnb funcions própies d'un órgan auxiliar de suport tecnic i administratiu. Capítol l. De la presidencia i les vice-presidencies Article 7e. l. La presidencia correspondrá a la perso­na del govern municipal que anorneni 1' Al­calde pera aquest cárrec. La presidencia ostentara la máxima repre­sentació de I'Ajuntament al Consell. A ella li correspon convocar i presidir tates les ses­sions del Consell Plenari. 2. Les vice-presiclencies seran dues: la vice-presidencia primera la nornenara 1' Alcal­de. correspondrá a una persona del govern municipal i assumirá la substitució de la pre­sidencia en supósits d'absencia. La vice-presidencia segona la nornenará també !'Alcalde a proposta de les associacions del Consell. i correspondrd ,1 un persona repre­sentan! cl'una cl'elles o d'entre aquelles per­sones de reconegut prestigi pera la seva tasca professiona l. Les vice-presidéncies durant a terme fun­cions de col-laboració i assistencia a la pre­sidencia i. en general, durant a terme tates aquelles funcions que aquesta els delegui. Capital/l. Del Canse// Plenari .<\rticle Bé. 1. El Consell Plenari és l'órgan de máxima representació del Consell tv1unicipal de Con­vivencia. Defmsa i Protecció deis Animals de Barcelona. L'integren: a) E 1 regidor/regidor a o els seu represen­tant-delegat. anomenat per !'Alcalde, en repre­sentació de cadascun deis grups polítics de la Corporació. bl Representants deis árnbits 1 regidories implicades en aquest tema: Ciutat Amiga 1 Medi Ambient i Serveis Urbans 1 Comer<; i Consum 1Participació Ciutaclana 1Salut Públi­ca! Mobilitat i Seguretat. e> L'lnstitut Municipal de Pares i ]ardins, amb un representan!. di Les associacions i entitats que han impulsa! la creació del Consell, i són presents a la ciutat, amb un representan! per associació. el La SPM Pare Zoológic de Barcelona, amh un representant. f¡ El Col-legi Oficial de Veterinaris, amb un representan!. gl El Col·legi Oficial ele Biología, amb un representan!. hi El Museu de Zoología, arnb un repre­sentan!. i) Tres experts de reconegut prestigi i valua professional designats per la Presidencia del Consell. j) La FAV de Barcelona, fins un nombre de dos representants. Pera ternes específics es convindra i sol-li­citara, si s'escau, la col-laboració de tecnics municipals o d'altres ambits. 2. El/la President/a del Consell Municipal designara una persona per tal que assumeixi les funcions de secretari/a del Consell, que participara en les sessions del Consell Plenari, arnb veu peró sense vot. i aixecara les corres­ponents actes. Article 9é. El Consell Plenari podra acordar la creació d'aquelles comissions de treball necessaries pel desenvolupament de les seves funcions. Article lOe. Són competencies del Plenari les relacio­ nades amb l'article 3 de les presents normes. Article lle. El Plenari del Consell fara dues sessions ordinaries cada any. Podrá fer sessions extraor­dinaries quan la Presidencia o una quarta part del nombre legal de persones mernbres ho dernani. Article 1 2e. El Plenari der Consell es constitueix valida­ ment amb l'assistencia de la meitat del seu nombre legal de rnembres, en la primera convocatória. Aquest quórum s'ha de mantenir al llarg de tota la sessió. Cal igualment l'assistencia de les persones que realitzin les funcions de Pre­sidencia i Secretaria o qui, en cada cas, els substitueixi. Article 13e. Les sessions del Plenari del Consell són públ iques i s'hauran de convocar, per escrit i acompanyades de l'ordre del dia correspo­nent. amb una antelació mínima de quinze dies, excepte les extraordinaries que es con­vocaran al menys dos dies habils abans. Article 14e. Els acords del Consell Plenari s'adoptaran per majoria deis assistents, amb vot diriment de la Presidencia, en cas d'empat. Pel seu propi carácter consultiu es podran aportar vots particulars. Article lSé. La Secretaria del Consell aixecara acta de cada sessió en la qual figuraran els acords adoptats i les incidencies que siguin proce­dents pera reflectir fidelment la sessió. Les actes seran signades pel Secretari/Se­cretaria amb el vist-i-plau del President i seran sotmeses per a la seva aprovació a l'inici de la sessió següent. Capítol/11. De la Comissió Permanent Article 16e. l. La Comissió Permanent és l'órgan de continu'ftat del Consell en la rr¡esura que s'en­carrega de discutir, informar i estudiar els assumptes que es debatran al Plenari. 2. La Cornissió Permanent estara integrada per la presidencia, les dues vice-presidencies i per deu membres més designats per la Pre­sidencia entre els que integren el Consell. 3. Per tal de garantir la representativitat de totes les associacions i membres del Consell, a proposta de la presidencia i les vice-pre­sidencies, el Plenari del Consell decidira mecanismes per assegurar l'alternam;:a deis representants del Consell Plenari en la Comis­sió Permanent. 4. La Comissió Permanent cooperara en la creació i en la gestió deis serveis que el Consell Plenari aconselli crear pera la mi llora del sec­tor i la seva visibilitat a la ciutat. Article 17é. l. La Comissió Permanent fara sessions ordinaries cada tres mesos, i les extraordina­ries que estimi oportunes a proposta de la pre­sidencia o d'un ter<; de les persones membres. 2. La convocatoria de les sessions anira acompanyada de l'ordre del dia corresponent, que s'haura de distribuir entre les persones membres amb una antelació mínima de cinc dies habils. Les sessions extraordinaries hau­ran de ser convocades, coma mínim, dos dies habils abans. Article 18e. La Comissió Permanent, a més, haura d'ar­ticular els rnecanismes que possibilitin assolir les funcions que té encomanades el Consell. Per tal de fer possible el correcte compliment BUTLLEFÍ OFICIAL DE LA PROVÍNCIA DE BARCELONA Núm. 75/ Pág. 17 28/3/1997 Administración Local :J'aquestes funcions, la Comissió Permanent oroposara al Consell la creació de grups de :reball, en la qua! hauran de ser presents les CJersones membres de les associacions, els experts i tecnics municipals que s'escaigui. S'assenyalaran normes de funcionament deis grups de treball. Oisposicíó addicional primera En tot alió no previst per aquestes normes correspon a la Presidencia del Consell Plenari adoptar la decisió que consideri més adient, d' acord amb els criteris generals que les ins­piren i tenint en compte les normes regula­dores de participació ciutadana, informant-se al Plenari en la següent sessió per a la seva ratificació i, si s'escau, proposant la corres­ponen! modificació de la normativa. Disposicíó addicional segona El nombre d'associacions animaliestes d'ambit de ciutat previstes a l'article 8.1 d) de les presents normes podra ésser amplia! amb l'admissió de noves associacions, previ informe i a proposta del Plenari del Consell. Barcelona, 6 de mar<; de 1997. La Secretaria general accidental, Irene Pages Perarnau. 0297013516 --· Barcelona ANUNCI D'INFORMACIÓ PÚBLICA 1CONVOCATORIA DE CONCURSOS SECTOR SERVEIS PERSONALS S'exposa al públic a les dependencies del sector de serveis personals de I'Excm. Ajun­tament de Barcelona (e/ Ciutat, 4, Sa. planta, de Barcelona) i durant un termini de vint dies habils a comptar des del següent al de la publi­cació d'aquest anunci, els plecs de clausules d'explotació que han de regir els contractes que seguidament s'especifiquen, d'acord amb el que determina l'article 232.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pe! qua! s'aprova el Reglament d'Obres, activitats i serveis deis ens locals (ROAS): -Gestió de I'Area Esportiva Municipal de la Val/ d'Hebron: Durada: S anys ampliable fins a S anys més en funció de la inversió per ampliacions o millares de la instal·lació propasada per l'ad­ judicatari en la seva oferta. Garantia provisional: SOO.OOO pessetes. Canon: El que s'especifica en el plec de clausules. -Gestió de /'EscoJa Municipal d'Hípica La Foixarda: Durada: S anys ampliable fins a 1 O anys més en funció de la inversió per ampliacions omi llores de la instal·lació propasada per l'ad­ judicatari en la seva oferta. Garantia provisional: 100.000 pessetes. Canon: El que s'especifica en el plec de clausules. -Gestió del Complex Esportiu de les Llars Mundet: Durada: S anys ampliable fins a 1 O anys més en funció de la inversió per ampliacions o mi llores de la instal-lació propasada per 1' ad­ judicatari en la seva oferta. Garantia provisional: SOO.OOO pessetes. Canon: El que s'especifica en el plec de clausules. -Cestió del Polisportiu de les Llars Mundet: Durada: S anys ampliable fins a 1S anys més en funció de la inversió per ampliacions o millores de la instal·lació propasada per l'ad­ judicatari en la seva oferta. Garantia provisional: SOO.OOO pessetes. Canon: El que s'especifica en el plec de clausules. -Cestió del Complex Esportiu Municipal Pau Negre-Parc del Migdia: Durada: S anys ampliable fins a 1 O anys més en funció de la inversió per ampliacions o mi llores de la instal·lació propasada per 1 'ad­ judicatari en la seva oferta. Garantia provisional: 100.000 pessetes. Canon: El que s'especifica en el plec de clausules. Si no es formulessin al·legacions en contra, es donaran per aprovats defi nitivament els plecs de clausules d'explotació. Simultaniament, s'anuncia concurs obert pera l'adjudicació deis contractes esmentats, d'acord amb el que determina l'article 246 del ROAS, tenint en compte que si es formulen al·legacions en contra deis plecs correspo­nents durant el període d'informació pública, se suspendran les actuacions en tant com aquelles no quedin resolles. En els plecs de clausules d'explotació resten clarament definides lotes les condicions i requisits pera IJ seva realització. Els concur­sants hauran de reunir les condicions de capa­citat. solvencia ti:cnica i económica i acom­panyar la documentació que en ells s'es­pecifica. Les proposicions es redactaran d'acord amb aquest model: "El Sr./La Sra.................. , domiciliat/ada a .......... , carrer ............. , número .... , amb DNI/NIF número ......... , major d'edat en nom propi, o en representació de !'empresa .. , amb domicili a carrer . . ....... , número .... , assabentat/ada de les condicions exigides per optar a l'ad­judicació del contracte número ........... , que té per objecte la concessió de .............. , es compromet a realitzar-lo amb subjecció al plec de diusules d'explotació i els seos annexes, pel canon següent [ ... ]. Es compromet a efectuar una inversió de .. pessetes, proposant com a durdda de la concessió ............ anys. lgualment declara sota la seva responsabi­litat que reuneix lotes i cadascuna de les con­dicions exigides per contractar amb I'Admi­nistració i no está incorregut en cap prohibició de contractar, legalment establerta. (Lioc. data i signatura)". Les proposicions, juntament amb tots els documents que requereix el plec de cláusules d'explotació, es presentaran, en dos sobres tancats, signats pel licitador o persona que el representi, d'acord amb el que s'especifica en el plec de clausules. Les proposicions podran presentar-se a la Gerencia del Sector de Serveis Personals de I'Ajuntament de Barcelona (e/ Ciutat, 4, Se), de 9 a 14 hores, qualsevol dia laborable, excepte els dissabtes, en qué hauran de pre­sentar-se en el Registre General de 1'Ajunta­ment de Barcelona. El termini de presentació d'ofertes finalit­zará a les 14 hores del dia en que es com­pleixin vint-i-sis dies naturals des del dia següent al de la data de publicació d'aquest anunci i sempre i quan s'hagin acomplert vint dies habils d'informació pública deis plecs de clausules d'explotació. Si aquest di a los festiu, la data de presentació de proposicions fina­litzará el següent dia hábil que correspongui. Barcelona, 24 de mar<; de 1997. La Secretaria delegada, lsabel8alliu i Badia. 0297013921 --· Barcelona ANUNCI D'INFORMACIÓ PÚBLICA En compliment de la resolució del Presiden! de la Comissió d'Equilibri Territorial i Plane­ jament Urbá del 12 de mar<; de 1997. pel que s'aprová inicialrnent I'Estudi de Detall d'ordenació volumétrica del sector comprés entre els carrers d'Horta, Coirnbra i Jerez, pro­ mogol per Yonet. S.A., se sotmet a informació pública l'esmentat instrument de planejament pel termini de vint dies habils comptats des de la publicació d'aquest edicte al BUTLLETi OFICIAL DE LA PROVÍ~CIA, de coníormitat amb alió que disposen els articles 64 i 66 del Decret Legislatiu 1/1990, de 12 de julio!. L'expedient restara exposat al públic en el Departament de Tramitació i Documentació Urbanística d'aquest Ajuntament !Av. Príncep d'Astúries, número 61. planta baixa, di es labo­ rables de dilluns a dijous de 9 a 14 hores i de 16 a 18 hores i de 9 a 14 hores els diven­ dresl. Dins el termini esmentat els interessats podran examinar-lo i presentar les al·legacions que considerin pertinents . Barcelona, 13 de mar<; de 1997. La Secret,iria general accidental, Irene Pagés Perarnau. 0297013233 --· Barcelona ANUI\jC! D'INFORMACIÓ PÚBLICA En compliment de la resolució del Presiden! de la Comissió d'Equilibri Territorial i Plane­¡ament Urbá del 12 de mar<; de 1997 pel que s'aprová inicialment la Modificació puntual del Pla Especial del Clot de la Mel, en relació a la modificació de la pormativa sobre cossos sortints, d'iniciativa municipal; se sotmet !'es­mental instrument de planejament a informa­