Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 Ref:CG 11/16 A la Sala nova de Govern de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el dia 31 de març de 2016 s'hi reuneix la Comissió de Govern en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Alcaldessa, Ada Colau Ballano. Hi concorren els Ims. Srs. i les Imes. Sres. Tinents/tes d'Alcaldia, Gerardo Pisarello Prados, Laia Ortiz Castellví, Jaume Asens Llodrà, i els Ims. Srs. Regidors i les Imes. Sres. Regidores, Gala Pin Ferrando, Agustí Colom Cabau, Laura Pérez Castaño, Mercedes Vidal Lago, Josep Ma. Montaner Martorell i Eloi Badia Casas, assistits pel Secretari General, Sr. Jordi Cases i Pallarés, que certifica. Excusen la seva absència l’Ima. Sra. Tinent d’Alcaldia Janet Sanz Cid També hi és present el Gerent Municipal, Sr. Jordi Martí Grau. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 9,30 hores. A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, celebrada el 17 de març de 2016, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment dels Decrets d’Alcaldia, de 13 i 25 de juny de 2015, ES COMUNICA la resolució següent: ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 1.- BIMSA (201.1215.064) El Conseller Delegat de BIMSA el 10 de març de 2016 ADJUDICA al licitador Xavier Alsina, S.A. amb domicili a Campllong (Girona), Camí de Fornells 23, el contracte d'obres relatives al carril bicicleta bidireccional als carrers travessera de Gràcia, de la Marina i de Cartagena, a Barcelona, per un import de 519.325,70 euros, IVA exclòs i un termini de cinc mesos d'acord amb informe tècnic de valoració que s'accepta. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord Donat compte de les propostes incloses a l'ordre del dia, S'ACORDA: Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 2 ALCALDIA 1.- (20154135) INICIAR el procediment per a la resolució del contracte 15001427, de subministrament en la modalitat d’arrendament de 44 vehicles policials per a la Guàrdia Urbana de Barcelona, durant el termini de 48 mesos i un màxim de 110.000 quilòmetres; contracte derivat de l’Acord marc aprovat pel Consorci Català pel Desenvolupament Local (exp. 2013.01), adjudicat a BBVA Autorenting SA, amb NIF A60028776, i formalitzat l'11 de juny de 2015, atès l’incompliment de l’objecte del contracte en els terminis previstos al plec de condicions específiques d’execució del contracte, qualificat com a causa de resolució imputable al contractista d’acord amb els informes que figuren a l’expedient, i amb els articles 212.4 i 223.d del Text refós de la Llei de Contractes del sector públic, aprovat per RDL 3/2011, de 14 de novembre (TRLCSP), i les clàusules 25 i 16, respectivament, del plec de clàusules administratives generals i del de condicions específiques d’execució del contracte, amb la determinació inicial de la procedència d’una indemnització per import de 128.514,08 euros, per part del contractista, pels danys i perjudicis ocasionats a l’Ajuntament de Barcelona. DESESTIMAR la sol·licitud de pròrroga de 6 mesos del termini d’entrega dels vehicles objecte del contracte, formulada per BBVA Autorenting SA, d’acord amb els informes tècnics que figuren a l’expedient. CONCEDIR un termini de 10 dies naturals d’audiència al contractista a l’efecte que pugui formular les al·legacions que consideri convenients a la defensa dels seus drets, d’acord amb allò previst als articles 213.1 del TRLCSP i 109.1.a del Reglament general aprovat per RD 1098/2001, de 12 d’octubre. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 2.- (146/2015) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Rosa Maria Cases Martín (mat. 805492) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional de Professora de Música amb destinació a l’Escola Municipal de Música de l’Eixample, de l’Institut Municipal d’Educació d'aquest Ajuntament, on ocupa el lloc de treball de Professora de Música, i les activitats privades com a Professora de Música a l’escola de música Tritò de Sebastian Rio Serracarabasa i al col·legi Kostka, per l’any acadèmic 2015-2016. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les seves circumstàncies. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 3 3.- (1217/2015) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Fina Ferrer Vidal (mat. 74110) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional de Tècnica Superior en Psicologia, amb destinació de l’Equip d’Atenció a la Infància i Adolescència Central de la Gerència de Drets Socials, on ocupa el lloc de treball de Tècnica 3 (80.30.SS.20), i l’activitat pública com a professora associada a la Universitat de Barcelona a temps parcial, per al curs acadèmic 2015-16 des del 15 de setembre de 2015 fins al 14 de setembre de 2016. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les seves circumstàncies. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4.- (23/2016) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Ricard González Soriano (mat. 21193) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional de Tècnic d'Administració General, amb destinació al Departament de Serveis Jurídics-Secretaria del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, on ocupa el lloc de treball de Cap de Departament (40.10.GE.10), i l’activitat privada per compte d'altri com a formador a UCOC Talentia, SL (centre de formació professional) i al centre CEF (Centre d’Estudis Financers). La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les seves circumstàncies. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5.- (250/2016) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. María Jesús Alcaraz Rodríguez (mat. 74715) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional d’auxiliar administrativa, amb destinació al Departament de Recursos Interns al Districte de Nou Barris, on ocupa el lloc de treball de Suport 5 (90.50.GE.10), i l’activitat privada per compte d'altri com a suport administratiu a l'empresa Servigestión STAC S.L. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 4 d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les seves circumstàncies. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6.- (252/2016) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Maria Lluïsa Parés Soliva (mat. 18845) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera, amb la categoria professional de Gestió d'Administració General, amb destinació a la Direcció de Serveis d'Estratègia i Innovació de la Gerència de Drets Socials, on ocupa el lloc de treball de Gestió Projectes 2 (70.20.GE.10), i l’activitat privada per compte propi d’arrendament de béns immobles a El Port de la Selva (Girona). La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les seves circumstàncies. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7.- (253/2016) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. José Miguel Pedroso González (mat. 24462) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional d’administratiu d’Administració General, amb destinació al Departament de Comunicació al Districte de Sarrià-Sant Gervasi, on ocupa el lloc de treball de Suport 3 (90.30.GE.10), i l’activitat privada per compte d'altri com a monitor extraescolar de fútbol al Club Esportiu Salesians Bosco-Horta. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les seves circumstàncies. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8.- (254/2016) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Montse Vitó Ibáñez (mat. 22077) entre la seva activitat municipal com a funcionària de carrera, amb la categoria professional d’administrativa, amb destinació al Servei d’Atenció Presencial de la Gerència de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència, on ocupa el lloc de treball de Cap de Secció 2 (50.20.GE.10), i l’activitat privada per compte propi d’actuacions musicals en llocs públics. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 5 l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 9.- (283/2016) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Xavier Simón Miranda (mat. 50110) entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera, amb la categoria professional de Tècnic mitjà Arquitectura, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte de Ciutat Vella, on ocupa el lloc de treball de Cap Secció 1 (50.10.GE.10), i una activitat privada per compte propi d’arquitecte tècnic. Per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d’Arquitecte Tècnic fora del municipi de Barcelona, qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona. La dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. La present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les seves circumstàncies. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 10.- (16-P-30 IMU) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Lluís Toldrà Bastida, matrícula núm. 27.981 entre la seva activitat municipal com a funcionari de carrera amb la categoria professional de Tècnic Superior en Dret, que presta serveis a la Direcció de Serveis Jurídics de l’Institut Municipal d’Urbanisme de l’Ajuntament de Barcelona, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 2, i l’activitat pública com a professor associat a temps parcial de la Universitat de Barcelona, per al curs acadèmic 2015-2016 des del 9/2/16 fins el dia 14/9/16. La dedicació a la docència universitària serà a temps parcial i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal. D’altra banda, la present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984 de 26 de desembre d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les seves circumstàncies. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 11.- (15/2016 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada del Sr. Daniel Nogués Otero (mat. 805490) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de Professor de Música, amb destinació al Conservatori Municipal de Música de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona, on ocupa el lloc base de treball de Professor de Música, i l’activitat pública com a Professor Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 6 de Música a temps parcial a l’Escola Municipal de Música Can Roig i Torres de Santa Coloma de Gramenet, per al curs acadèmic 2015-2016 des del 22/09/2015 fins al 31/08/2016. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les administracions públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 10 de juny de 2015, que declara d’interès públic la segona activitat dels professors de música de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona (Gaseta núm. 20 del 30/06/2015). La suma de les jornades de l’activitat principal i de l’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord, en cap cas, no podrà superar la jornada ordinària de l’Administració incrementada en un 50%. Les necessitats de dedicació de l’activitat municipal no es podran veure afectades per la realització de la segona activitat. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les seves circumstàncies. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 12.- (22/2016) DECLARAR d’interès públic la realització habitual de funcions docents en l’àmbit de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, en el marc de l’activitat de formació que imparteix l’Escola de Policia de Catalunya i l’Escola de Bombers i Protecció Civil de Catalunya, per part del personal que presta serveis a l’Ajuntament de Barcelona. 13.- (292/2016) CONVOCAR la cobertura de 8 places de Sotsoficial/a del SPEIS de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant promoció interna especial i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. DONAR compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 14.- (293/2016) CONVOCAR la cobertura d'11 places de Sergent/a del SPEIS de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant promoció interna especial i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria. DONAR compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 15.- (326/2016) CONVOCAR la cobertura del lloc de treball de Direcció 2, adscrit a la Direcció de Serveis d’Urgències i Emergències Socials de la Gerència de Drets Socials de l'Ajuntament de Barcelona i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria (I.D. S 08015432). PUBLICAR aquest acord i l’annex a la Gaseta Municipal, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i al web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 16.- (353/2016) CONVOCAR la cobertura del lloc de treball de Direcció 2, adscrit al Gabinet Tècnic de Programació de la Gerència de Presidència i Economia de l'Ajuntament de Barcelona i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria (I.D. S07013038). PUBLICAR aquest acord i l’annex a la Gaseta Municipal, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i al web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 7 17.- (335/2016) APROVAR la instrucció per a la implantació de la Llei 26/2015 de 18 de juliol sobre protecció a la infància i l’adolescència pel que fa al requisit d’accés i exercici de llocs de treball que impliquen contacte habitual amb menors, d’acord amb l’annex que s’adjunta. INSTAR als òrgans competents per a la formalització de contractes administratius, convenis, gestió cívica o qualsevol altre fórmula jurídica que pugui emprar-se per a la formalització de la gestió indirecta de qualsevol activitat que impliqui contacte habitual amb menors, a que incloguin en els documents corresponents les clàusules necessàries per a garantir el compliment de les obligacions que per a l’Ajuntament de Barcelona puguin derivar-se de les disposicions de la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 18.- (300/16) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i la Fundació Universitat Oberta de Catalunya, amb NIF G60667813, per a activitats formatives, cursos anglès, de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'Alcaldia de 27 d'abril de 2011. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 60.000,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de la Fundació Universitat Oberta de Catalunya, amb NIF G60667813, per a Activitats formatives, cursos anglès. FACULTAR el Sr. Jordi Martí i Grau, Gerent Municipal de d'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l'esmentat conveni. ES RETIRA la proposta precedent 19.- (E.10.6001.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, a l’entitat Metros Construidos S.L. (CIF B-63863997), l’habitatge baixos segona de la finca del carrer Ferrer Bassa núm. 32 (finca registral 3.917 del Registre de la Propietat núm. 20 de Barcelona), en virtut del dret de tanteig que ostenta la Generalitat de Catalunya i que exerceix en benefici de l’Ajuntament de Barcelona, en els termes del punt 2 a) de l’article 2 del Decret Llei 1/2015, de 24 de març, de mesures extraordinàries i urgents per a la mobilització dels habitatges provinents de processos d’execució hipotecària; APROVAR com a preu de la compravenda l’import de 50.000 euros; LLIURAR al Patronat Municipal de l’Habitatge la quantitat de 50.000 euros, amb càrrec a l’obligació reconeguda al seu favor per decret de 31 de desembre de 2014, assentament 7000424875 del pressupost municipal de l’any 2014, ENCARREGANT-LI el pagament de l’esmentada adquisició, així com la gestió i administració del referit habitatge per tal de destinar-lo a lloguer social; FORMALITZAR la compravenda; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 20.- (E.05.6005.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, a la societat Vidanueva Inmuebles S.L. (NIF B97882799), l’entitat núm. 16 corresponent a l’habitatge planta tercera porta quarta (registral 32533) i les subentitats núms. 1, 8 i 20 corresponent a les places d’aparcament 1, 8 i 26 (registrals 32534, 32541 i 32553) ubicades a l’immoble del carrer Dalmases núm. 63, pel preu d’1.451.057,75 euros més l’impost corresponent, que s’aprova; CANCEL·LAR el dipòsit núm. 107577 de 3 Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 8 de febrer de 2016 per l’esmentat import; ABONAR l’import de d’1.451.057,75 euros a favor de la propietària; FORMALITZAR la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 21.- (E.05.6006.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, a la senyora Margarita Cuixart Villa, amb DNI núm. 46111508-G, l’entitat núm. 8 corresponent a l’habitatge planta primera porta quarta (registral 32.525) i les subentitats núms. 19 i 23 corresponent a les places d’aparcament 25 i 31 (registrals 32552 i 32556) ubicades a l’immoble del carrer Dalmases núm. 63, pel preu de 697.444,54 euros més l’impost corresponent, que s’aprova; CANCEL·LAR el dipòsit núm. 107580 de 3 de febrer de 2016 per l’esmentat import; ABONAR l’import de 697.444,54 euros a favor de la propietària; FORMALITZAR la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 22.- (E.05.6007.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, a la societat Promocions Vall d’Adrall, SL (NIF B62987722), les entitats núms. 2 i 7 corresponents als habitatges planta baixa primer i primer tercera (finques registrals 32519 i 32524) i les subentitats 3 i 15 corresponents a les places d’aparcament núms. 3 i 19 (finques registrals 32536 i 32548) de la finca del carrer Dalmases núm. 63, al barri de les Tres Torres al districte de Sarrià Sant Gervasi, pel preu d'1.572.306,77 euros més l’impost corresponent, que s’aprova; CANCEL·LAR el dipòsit núm. 107581 de 3 de febrer de 2016 per l’esmentat import; ABONAR l’import de 1.572.306,77 euros a favor de la propietària; FORMALITZAR la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 23.- (E.05.6008.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, a favor del Sr. Miguel Valdivia Molina amb DNI núm. 38523350Y, de la senyora Josefa Gómez Fernández amb DNI núm. 38390861C i de la senyora Ruth Valdivia amb DNI núm. 46239761D de l’entitat núm. 12 habitatge segon quarta (registral 32529) i de la subentitat núm. 16 corresponent a la plaça d’aparcament núm. 20 (registral 32549) de la finca del carrer Dalmases núm. 63, al barri de les Tres Torres al Districte de Sarrià-Sant Gervasi, pel preu de 657.382,46 euros més l’impost corresponent, que s’aprova; CANCEL·LAR els dipòsits núms. 107597, 107598 i 107599 de 3 de febrer de 2016 per l’esmentat import; ABONAR l’import de 657.382,46 euros a favor dels propietaris; FORMALITZAR la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 24.- (E.05.6009.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, a la societat Clos Montserrat S.A. amb NIF núm. A-59136317, l’entitat número 6 corresponent a l’habitatge primer segona (registral 32.523) i la subentitat núm. 14 corresponent a les places d’aparcament 16, 17, 18 (registral 32.547) ubicades a l’immoble del carrer Dalmases núm. 63, pel preu de 696.706,34 euros, més l’impost corresponent, que s’aprova; CANCEL·LAR el dipòsit núm. 107582 de 3 de febrer de 2016 per l’esmentat import; ABONAR l’import de 696.706,34 euros a favor de l’entitat propietària; FORMALITZAR la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 9 25.- (E.05.6010.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, a la senyora Isabel Escobar Simarro, amb DNI núm. 37.667.039-P, l’entitat número 11 corresponent a l’habitatge segon tercera (registral 32.528) i la subentitat núm. 13 corresponent a la plaça d’aparcament 15 (registral 32.546) ubicades a l’immoble del carrer Dalmases núm. 63, pel preu 716.124,25 euros, més l’impost corresponent, que s’aprova; CANCEL·LAR el dipòsit núm. 107584, de 3 de febrer de 2016, per l’esmentat import; ABONAR l’import de 716.124,25 euros a favor de la propietària; FORMALITZAR la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 26.- (E.05.6011.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, a la societat Círculo de Investigación y Desarrollo SL, amb NIF núm. B-61715074, l’entitat núm. 15 corresponent a l’habitatge tercer tercera (registral 32.532) i la subentitat núm. 5 corresponent a la plaça d’aparcament 5 (registral 32.538), ubicades a l’immoble del carrer Dalmases núm. 63, pel preu d'1.462.601,94 euros, més l’impost corresponent, que s’aprova; CANCEL·LAR el dipòsit núm. 107579, de 3 de febrer de 2016, per l’esmentat import; ABONAR l’import de 1.462.601,94 euros a favor de l’entitat propietària; FORMALITZAR la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 27.- (E.05.6012.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, al senyor Ignacio Corcoy Bidasolo, amb DNI núm. 39.152.184-C; a la senyora María Luisa Corcoy Bidasolo, amb DNI núm. 17.842.558-D; al senyor Jaime José Rafael Corcoy Bidasolo, amb DNI núm. 17.849.695-Q; al senyor Luís María Modesto Corcoy Bidasolo, amb DNI núm. 17.854.667-C, a la senyora Maria Belén Teresa Corcoy Bidasolo, amb DNI núm. 46.112.230-J; i a la senyora Marta Pilar Corcoy Bidasolo, amb DNI núm. 46.124.482-Y, l’entitat núm. 3 corresponent a l’habitatge baixos segona (registral 32.520) i la subentitat núm. 4 corresponent a la plaça d’aparcament 4 (registral 32.537) ubicades a l’immoble del carrer Dalmases núm. 63, pel preu 902.332,91 euros, més l’impost corresponent, que s’aprova; CANCEL·LAR els dipòsits núms. 107590, 107591, 107592, 107593, 107594 i 107595, tots ells de 3 de febrer de 2016, per l’import total esmentat; ABONAR l’import de 902.332,91 euros a favor de tots els propietaris a raó de sisenes parts entre ells; FORMALITZAR la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 28.- (E.07.6013.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, al Banco Bilbao Vizcaya Argentaria, SA, amb CIF núm. A-48265169, les subentitats núms. 18, 21, 22, 24 i 25 (registrals 32551, 32554, 32555, 32557 i 32558, respectivament) corresponent a les places d’aparcament 22, 23, 24, 27, 28, 29, 30, 32 i 33, ubicades a l’immoble del carrer Dalmases núm. 63, pel preu de 256.635,16 euros més l’impost corresponent, que s’aprova; CANCEL·LAR el dipòsit núm. 107583 de 3 de febrer de 2016 per l’esmentat import; ABONAR l’import de 256.635,16 euros a favor de l’entitat propietària; FORMALITZAR la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 29.- (E.05.6014.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, al senyor Arturo de Trincheria Simón, amb NIF núm. 46139382-W, l’habitatge tercer primera (registral 32530) i les places d’aparcament 2 i 9 (registrals 32535 i 32542) ubicades a l’immoble del carrer Dalmases núm. 63, pel preu d'1.396.706,23 euros més l’impost Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 10 corresponent, que s’aprova; CANCEL·LAR el dipòsit núm. 107588, de 3 de febrer de 2016, per l’esmentat import; ABONAR l’import d'1.396.706,23 euros a favor del propietari; FORMALITZAR la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 30.- (E.05.6015.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, a la Sra. Olga Giró de la Iglesia, amb NIF núm. 52217876-X, l’habitatge segon primera (registral 32526) i la plaça d’aparcament 13 (registral 32544), ubicades a l’immoble del carrer Dalmases núm. 63, pel preu de 640.023,08 euros més l’impost corresponent, que s’aprova; CANCEL·LAR el dipòsit núm. 107600, de 3 de febrer de 2016, per l’esmentat import; ABONAR l’import de 640.023,08 euros a favor de la propietària; FORMALITZAR la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 31.- (E.05.6016.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, a la Sra. Elena Abelló Riera i al senyor Juan Villamayor Torra, en la proporció del 75% i del 25%, respectivament, amb NIF núm. 46226611-S i 46108901-L, l’habitatge baixos tercera (registral 32521) i la plaça d’aparcament 7 (registral 32540), ubicades a l’immoble del carrer Dalmases núm. 63, pel preu d'1.543.904,73 euros més l’impost corresponent, que s’aprova; CANCEL·LAR els dipòsits núm. 107586 (1.157.928,55 euros) i 107587 (385.976,18 euros) de 3 de febrer de 2016 per l’esmentat import; ABONAR l’import d'1.543.904,73 euros a favor dels propietaris; FORMALITZAR la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 32.- (E.05.6017.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, a la societat Inmaudi, SA (NIF A60548195), titular del ple domini de l’entitat núm. 5, corresponent a l’habitatge primer primera (registral 32.522) i la subentitat núm. 10, corresponent a les places d’aparcament 10, 11 i 12 (registral 32.543), ubicades a l’immoble del carrer Dalmases núm. 63, pel preu 629.247,08 euros més l’impost corresponent, que s’aprova; CANCEL·LAR el dipòsit núm. 107585 de 3 de febrer de 2016 per l’esmentat import; ABONAR l’import de 629.247,08 euros a favor de l’entitat propietària; FORMALITZAR la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 33.- (E.05.6018.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, al Sr. Alfonso Cebrián i Díaz, amb DNI núm. 37362725F, titular del ple domini de la subentitat núm. 26 corresponent a la plaça d’aparcament 34 (registral 32.559) ubicada a l’immoble del carrer Dalmases núm. 63, pel preu 55.428,00 euros, més l’impost corresponent, que s’aprova; CANCEL·LAR el dipòsit núm. 107596 de 3 de febrer de 2016 per l’esmentat import; ABONAR l’import de 55.428,00 euros a favor del propietari; FORMALITZAR la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 34.- (E.05.6019.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, al Sr. Nicolas de Trincheria i Simon, amb DNI núm. 46129477X, titular del ple domini de l’entitat núm. 14 corresponent a l’habitatge tercer segona (registral 32.531), la subentitat núm. 6 corresponent a la plaça d’aparcament 6 (registral 32.539) i la subentitat núm. 17 corresponent a la plaça d’aparcament 21 (registral 32.550), ubicades a l’immoble del carrer Dalmases núm. 63, pel preu d'1.514.284,24 euros, més l’impost Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 11 corresponent, que s’aprova; CANCEL·LAR el dipòsit núm. 107578 de 3 de febrer de 2016 per l’esmentat import; ABONAR l’import d'1.514.284,24 euros, a favor del propietari; FORMALITZAR la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 35.- (E.05.6020.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, a la Sra. Mercedes Barco i Vara, amb DNI núm. 12246228Q, titular del ple domini de l’entitat núm. 10 corresponent a l’habitatge segon segona (registral 32.527) i la subentitat núm. 12, corresponent a la plaça d’aparcament 14 (registral 32.545), ubicades a l’immoble del carrer Dalmases núm. 63, pel preu de 696.685,68 euros, més l’impost corresponent, que s’aprova; CANCEL·LAR el dipòsit núm. 107589 de 3 de febrer de 2016, per l’esmentat import; ABONAR l’import de 696.685,68 euros a favor de la propietària; FORMALITZAR la compravenda en escriptura pública; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 36.- (E.08.6008.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, a l’entitat “Deutsche Bank S.A.E." (CIF A-08000614), l’habitatge de la finca situada al carrer de Les Agudes núm. 114, bxs-2, (identificat registralment com finca núm. 34144 del Registre de la Propietat núm. 13 dels de Barcelona), en virtut del dret de tanteig que ostenta la Generalitat de Catalunya i que exerceix en benefici de l’Ajuntament de Barcelona, en els termes del punt 2 a) de l’article 2 del Decret Llei 1/2015, de 24 de març, de mesures extraordinàries i urgents per a la mobilització dels habitatges provinents de processos d’execució hipotecària; APROVAR com a preu de la compravenda l’import de 30.000,00 euros; LLIURAR al Patronat Municipal de l’Habitatge la quantitat de 30.000,00 euros, amb càrrec a l’obligació reconeguda al seu favor per decret de 31 de desembre de 2014, assentament 7000424875 del pressupost municipal de l’any 2014, ENCARREGANT-LI el pagament de l’esmentada adquisició, així com la gestió i administració del referit habitatge per tal de destinar-lo a lloguer social; FORMALITZAR la compravenda; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 37.- (E.08.6009.16) ADQUIRIR a títol de compravenda, a l’entitat “Ibercaja Banco SAU" (CIF A-99319030), l’habitatge de la finca situada al carrer de Pedraforca núm. 17, 5-2 (identificat registralment com finca núm. 9808 del Registre de la Propietat núm. 13 dels de Barcelona), en virtut del dret de tanteig que ostenta la Generalitat de Catalunya i que exerceix en benefici de l’Ajuntament de Barcelona, en els termes del punt 2 a) de l’article 2 del Decret Llei 1/2015, de 24 de març, de mesures extraordinàries i urgents per a la mobilització dels habitatges provinents de processos d’execució hipotecària; APROVAR, com a preu de la compravenda, l’import de 34.000,00 euros; LLIURAR al Patronat Municipal de l’Habitatge la quantitat de 34.000,00 euros, amb càrrec a l’obligació reconeguda al seu favor per decret de 31 de desembre de 2014, assentament 7000424875 del pressupost municipal de l’any 2014, ENCARREGANT-LI el pagament de l’esmentada adquisició, així com la gestió i administració del referit habitatge per tal de destinar-lo a lloguer social; FORMALITZAR la compravenda; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 12 38.- (25475) ESMENAR l’errada material observada en l’acord de la Comissió de Govern aprovat en sessió de 21 de gener de 2016, en virtut del qual es va adquirir a l’entitat financera Paratus (CIF A64261217), en exercici del dret de tanteig, l’habitatge segon primera de la finca de l’avinguda dels Rasos de Peguera núm. 6 (finca 29.571 del Registre de la Propietat núm. 13 de Barcelona), en el sentit de determinar com a preu de l’esmentada adquisició l’import de 45.275,00 euros; LLIURAR al Patronat Municipal de l’Habitatge la quantitat de 45.275,00 euros, amb càrrec a l’obligació reconeguda al seu favor per decret de 31 de desembre de 2014, assentament 7000424875 del pressupost municipal de l’any 2014; mantenint inalterable la resta del referit acord. 39.- (E.06.6003.16) ACCEPTAR la petició de renúncia formulada per l’Associació de Veïns de Camp d’en Grassot i, en conseqüència, DEIXAR sense efecte la cessió d’ús mitjançant subarrendament del local municipal de passatge Alió núm. 12, que aquesta entitat associativa ostentava per resolució de l’Alcaldia de 2 de juliol de 2014. 40.- (E.08.6011.16) ACCEPTAR la cessió de l’ús, per un termini de cinquanta anys i amb caràcter gratuït, dels dos locals propietat del Patronat Municipal de l’Habitatge situats al carrer Villalba dels Arcs núm. 39 i 41 (finques registrals 13.742 i 13.751 del Registre de la Propietat núm. 13 de Barcelona), per a destinar-los a usos socials i serveis del Districte de Nou Barris; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 41.- (E.09.6006.16) CEDIR l’ús a favor de l’Associació Lleuresport dels locals núms. 102(1 i 2), 103, 110 i 111 ubicats als carrers Quito 19 i Clariana 24-26, per un termini de dos anys prorrogable, amb caràcter onerós, i amb la finalitat de destinar l’espai al desenvolupament del projecte “Sinèrgics Baró de Viver”, d’acord amb les condicions reguladores annexes, que s’aproven; SOTMETRE l’expedient a informació pública durant un termini de vint dies i, si no s’hi formulen reclamacions o al·legacions TENIR per aprovat definitivament el present acord; i FORMALITZAR la cessió de l’ús en document administratiu. 42.- (E.09.6007.16) ACCEPTAR la cessió de l’ús, per un termini de cinquanta anys i amb caràcter gratuït, del local propietat del Patronat Municipal de l’Habitatge situat al carrer Quito núm. 1 (finca registral núm. 3244 del Registre de la Propietat núm. 20 de Barcelona), per a destinar-lo al desenvolupament de les activitats d’entitats del barri de Baró de Viver del Districte de Sant Andreu; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 43.- (25582) CEDIR l’ús a favor de la Nova Associació de Veïns i Veïnes Pi i Margall de Baró de Viver (NIF G-66288960), mitjançant subarrendament, d’un espai situat en la planta baixa del passeig de Guayaquil núm. 53-55, per destinar- lo al desenvolupament de les seves activitats estatutàries, d’acord amb les condicions reguladores annexes, que s’aproven; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 44.- (24848) CEDIR l’ús a favor de la Fundació Adsis del local de la planta baixa i l’entresòl de la finca ubicada en el carrer Sant Pere Mitjà núm. 52, cessió que finalitzarà el 4 de maig de 2019, prorrogable expressament per un període de Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 13 quatre anys més, amb la finalitat de destinar-lo a seu social i al desenvolupament de les activitats que li són pròpies, d’acord amb les condicions reguladores annexes, que s’aproven; SOTMETRE l’expedient a informació pública durant un termini de vint dies i, si no s’hi formulen reclamacions o al·legacions, TENIR per aprovat definitivament el present acord; i FORMALITZAR la cessió de l’ús en document administratiu. 45.- (49A/2016) APROVAR la incorporació a la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per l’exercici 2016 dels romanents de crèdit de la Liquidació del Pressupost de 2015, corresponents a despeses amb finançament afectat per un import de 9.074.068,45 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, donant compliment a l’article 182.3 del RD Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, segons el qual són d’incorporació obligatòria al pressupost de l’exercici següent els romanents de crèdit que emparin projectes finançats amb ingressos afectats (compromisos concertats). DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 46.- (49B/2016) APROVAR la incorporació a la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016 dels romanents de crèdit de la Liquidació del Pressupost de 2015, corresponents a despeses amb finançament afectat per un import de 1.341.642,43 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, donant compliment a l’article 182.3 del RD Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, segons el qual són d’incorporació obligatòria al pressupost de l’exercici següent els romanents de crèdit que emparin projectes finançats amb ingressos afectats (drets reconeguts). DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 47.- (49C/2016) APROVAR la incorporació a la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per l’exercici 2016 dels romanents de crèdit de la Liquidació del Pressupost de 2015, per un import de 754.357,29 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, finançats amb el Romanent Líquid de Tresoreria positiu de l’any 2015. DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 48.- (3-024/2016) APROVAR l’expedient núm.3-024/2016 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 prorrogat per a l’exercici 2016, provinents del compromís d’ingrés del Consorci de Biblioteques segons Conveni per al Desenvolupament del Programa de sales d’estudi nocturnes permanents a les Biblioteques de Barcelona, signat el 18 de novembre de 2015, i d’import 72.812,36 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 16031495; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 14 49.- (3-025/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-025/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 428.808,00 euros, per atendre transferències de crèdit a diversos orgànics, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16031491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 50.- (3-026/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-026/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 400.000,00 euros, per atendre despeses de la Campanya del Cadastre, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16031691; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR-NE compte a la Comissió d’Economia i Hisenda. 51.- (3-027/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-027/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 60.837,68 euros, per atendre transferències de crèdit a diversos orgànics, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16031791; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA DE DRETS SOCIALS 52.- (20150644 Lot4) ADJUDICAR, a Residència Ergos, SA (NIF A59312405), d'acord amb l’informe de valoració del Departament de Gent Gran i en base a l’ordre de classificació proposat que s’aprova, el contracte núm. 15004199 que té per objecte el concert de 15 places residencials de gent gran per a persones ateses al SAUV (lot A4), per un preu total de 629.684,88 euros amb el següent desglossament: 605.332,06 euros de base imposable, i 24.352,82 euros d'IVA al doble tipus impositiu del 21% i del 4% (172,37 euros i 24.180,45 euros respectivament), i al preu unitari de plaça residencial ofertat en la seva proposició econòmica. DISPOSAR l’esmentada quantitat amb càrrec al pressupost i partides expressats en aquest mateix document. NOTIFICAR la present resolució als licitadors i PUBLICAR-LA en el perfil de contractant; REQUERIR l'adjudicatari per tal que en el termini màxim de 15 dies hàbils a comptar de l’endemà de la notificació de la present resolució, comparegui a les oficines d’Administració d’aquesta Gerència per formalitzar el contracte. 53.- (20120728 Lot 1) PRORROGAR, de mutu acord, el termini de vigència del contracte que té per objecte la gestió dels habitatges d’inclusió amb suport socioeducatiu (Lot 1), durant el termini comprès entre l’1 de juny de 2016 i el 31 de desembre de 2016, adjudicat el 7 de març de 2013 a Progess, Projectes i Gestió de Serveis Socials, SL, d’acord amb el que estableix la clàusula 3 del plec de clàusules administratives particulars, i atesa la conformitat del contractista, d’acord amb el que estableixen els articles 23.2 i 303 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 15 novembre, Text refós de la Llei de contractes del sector públic, per un import de 114.020,91 euros, IVA inclòs. APROVAR la revisió de preus del contracte núm. 12005077 d’acord amb la clàusula 17 de plec de clàusules administratives particulars, que comporta una minoració de 176,13 euros, IVA inclòs, la qual cosa implica que, a partir del dia 1 de juny de 2016, el preu mensual del servei d’habitatges d’inclusió amb suport socioeducatiu sigui de 16.263,54 euros, IVA inclòs (14.785,04 euros en concepte de pressupost net i 1.478,50 euros en concepte d’IVA al tipus impositiu del 10%). AUTORITZAR I DISPOSAR, a favor de Progess, Projectes i Gestió de Serveis Socials, SL, amb NIF núm. B- 59960526, la despesa de l’esmentat contracte per un import de 113.844,78 euros, IVA inclòs, amb càrrec al Pressupost i Partida indicats en el document comptable. REQUERIR l’adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d’aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Departament de Serveis Jurídics de l’Àrea de Drets Socials (pg. de Sant Joan núm. 75, 9è). 54.- (20120728 Lot 2) PRORROGAR, de mutu acord, el termini de vigència del contracte que té per objecte la gestió dels habitatges d’inclusió amb suport socioeducatiu (Lot 2), durant el termini comprès entre l’1 de juny de 2016 i el 31 de desembre de 2016, adjudicat el 7 de març de 2013 a Atra Associació, d’acord amb el que estableix la clàusula 3 del plec de clàusules administratives particulars, i atesa la conformitat del contractista, d’acord amb el que estableixen els articles 23.2 i 303 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, Text refós de la Llei de contractes del sector públic, per un import de 110.082,55 euros, exempt d’IVA. APROVAR la revisió de preus del contracte núm. 12005078 d’acord amb la clàusula 17 de plec de clàusules administratives particulars, que comporta una minoració de 170,05 euros, exempt d’IVA, la qual cosa implica que, a partir del dia 1 de juny de 2016, el preu mensual del servei d’habitatges d’inclusió amb suport socioeducatiu sigui de 15.701,79 euros, exempt d’IVA. AUTORITZAR I DISPOSAR a favor d'Atra Associació, amb NIF núm. G-58219874, la despesa de l’esmentat contracte per un import de 109.912,50 euros, exempt d’IVA, amb càrrec al Pressupost i Partida indicats en el document comptable. REQUERIR l’adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d’aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Departament de Serveis Jurídics de l’Àrea de Drets Socials (pg. de Sant Joan núm. 75, 9è). 55.- (20160086) ENCARREGAR, amb efecte de 31 de desembre de 2015, a Barcelona Gestió Urbanística, SA (Bagursa), de conformitat amb l’article 15 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú (en la redacció donada per la Llei 4/1999, de 13 de gener) la realització dels tràmits que resultin pertinents per a la creació i gestió d’una Unitat per a la prevenció de l’exclusió residencial i la pobresa energètica (UCER) per tal de donar compliment a les noves mesures establertes en la Llei 24/2015, de 29 de juliol, de mesures urgents per a afrontar l'emergència en l'àmbit de l'habitatge i la pobresa energètica. Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 16 ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 56.- (14/15) MODIFICAR el contracte número 14004515 que té per objecte la contractació dels serveis d'atenció telefònica ciutadana, la gestió d’informació i tramitació diferida en el marc del model multicanal de la Direcció d’atenció ciutadana (DAC) de l’Ajuntament de Barcelona, en el sentit d’ampliar el seu import en 87.126,45 euros (IVA inclòs); en virtut del que estableix l'art. 105 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic i la clàusula 20 del PCAP de l'esmentat contracte; en atenció a les raons indicades a l'informe emès pel Director d’Informació i Atenció Ciutadana de 8 de març de 2016 i segons compareixença signada per l'empresa. AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa del contracte, per un import de 87.126,45 euros, amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en les relacions comptables que s’hi adjunten; i DISPOSAR- LA a favor de Qualytel Teleservices SA, NIF A82112665. ANUL·LAR parcialment l'autorització i disposició de la despesa del contracte, per un import de 400.000 euros, en concepte d’alliberament pressupostari, atès que la determinació del preu del mateix és per preus unitaris i, segons les raons indicades a l’informe del Director d’Informació i Atenció Ciutadana abans esmentat, es preveu que no s’esgotarà tot el pressupost consignat per aquest exercici. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, reajusti la garantia definitiva del contracte en 3.600,27 euros i comparegui per formalitzar la modificació del contracte a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos. Districte de Ciutat Vella 57.- (16-sjs-04) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona (Districte de Ciutat Vella) i l’entitat Gerència Urbanística Port 2000, mitjançant el qual s’acorda que Port 2000 cedeixi l’ús d’espais públics del Port Vell, per tal de que les artistes de carrer puguin actuar sota la supervisió del Districte de Ciutat Vella. FACULTAR la Regidora del Districte de Ciutat Vella per a la signatura del present conveni. 58.- (20162801) AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 52.969,95 euros amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, per subvencionar l'execució del projecte que s'indica tot seguit. ATORGAR una subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, a l'entitat Associació Barceloneta Alerta, amb NIF G63428007, per un import de 52.969,95 euros, equivalent al 68,90 % del cost total del projecte, per a l'execució del Pla de Desenvolupament Comunitari del Barri de la Barceloneta, amb un cost total d'execució de 76.881,70 euros i una durada fins al 31 de desembre de 2016, d'acord amb els arts. 22.2c) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l'art. 6.2 de la normativa general de subvencions. APROVAR el conveni adjunt que consta a l'expedient pel qual es formalitzarà l'atorgament de la subvenció; i FACULTAR per a la seva signatura la regidora del Districte de Ciutat Vella, l'Ima. Sra. Gala Pin Ferrando. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que faciliti tota la informació que demani l'Ajuntament, i que Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 17 procedeixi a la justificació de la subvenció rebuda en el termini màxim de tres mesos, a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 59.- (2016/023) APROVAR les bases dels convenis de cessió d’ús d’instal·lacions d’energia elèctrica i de constitució de servitud de pas aèria/subterrània a favor d’Endesa Distribución Eléctrica, SL, d’acord amb l’article 16.k de la Carta municipal i la Llei 24/2013, de 26 de desembre, del Sector Elèctric; i FACULTAR els/les gerents territorials o sectorials corresponents, segons escaigui, per aprovar i formalitzar el conveni específic que apliqui a les circumstàncies concretes les bases esmentades, tot això amb relació als projectes executius de les obres municipals que figuren en l’annex promogudes directament o a través dels ens instrumentals, la gestió de les quals s’hagi encarregat a la societat municipal BIMSA. 60.- (20160212) AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 2.554.080,47 euros, amb càrrec al Pressupost i partida indicats en aquest mateix document, a favor d'Endesa Energia XXI, SLU, amb NIF B82846825, per atendre les despeses ocasionades pel consums d'electricitat per a l'enllumenat de la ciutat de Barcelona per a l'exercici 2016 (de pòlisses de menys de 10 Kw) que es paguen com a tarifa d'últim recurs; i OBLIGAR el seu pagament, prèvia conformitat de les factures corresponents per part dels responsables de la Gerència Adjunta de Medi Ambient i Serveis Urbans. 61.- (20160152) INICIAR l'expedient per a la contractació del manteniment, reparació i modificació dels equips cinemòmetres i radars instal·lats a la ciutat de Barcelona i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats d'inserció al mercat laboral, per als anys 2016, 2017 i 2018, amb núm. de contracte 16001112, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 613.779,66 euros, IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: pressupost net 507.255,92 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 106.523,74 euros; condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; DECLARAR la improcedència de la revisió de preus amb motiu a l'empara de l'article 89 del TRLCSP. ES RETIRA la proposta precedent 62.- (08GU7 -08-E-00052) AUTORITZAR la despesa d'1.017.403,24 euros com a import pendent d’abonament per l’expropiació de la finca del carrer Císter núm. 62, dels quals 793.092,53 euros, en concepte de preu just pendent d’abonament, 32.053,72 euros, en concepte d’interessos de demora en la tramitació de l’expedient pendents d’abonament, 156.337,01 euros, en concepte d’interessos de demora en el pagament pendents d’abonament calculats fins a 27 de febrer de 2015, Ref:CG 11/16 v. 31- 3- 2016 13: 44 18 19.164,59 euros, en concepte d’interessos de demora en el pagament pendents d’abonament calculats des del 28 de febrer de 2015 fins a 3 de juliol de 2015 (data de pagament de la meitat de la diferència de preu just entre el fixat per la sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, confirmat pel Tribunal Suprem, i el pagat el 2 de juny de 2010), i 16.755,39 euros, en concepte d’interessos de demora en el pagament meritats pel preu just pendent d’abonament, calculats des del 4 de juliol de 2015 fins al 15 de febrer de 2016; DISPOSAR I RECONÈIXER l'obligació de la despesa d'1.017.403,24 euros a favor de la “La Congregación de Religiosas de Nuestra Señora de la Caridad del Buen Pastor. Congregación de la Província de España”, entitat de caràcter religiós inscrita al Registre d’Entitats Religioses del Ministeri de Justícia amb el número 959-SE/Bª, i amb CIF R0800074G (abans Q080074G), com a antiga propietària de la finca emplaçada al carrer Císter núm. 62; APLICAR l’esmentada despesa amb càrrec a la partida 0501/60587/15121 del pressupost de la Gerència d’Ecologia Urbana de l’any 2016; PAGAR la quantitat d'1.017.403,24 euros a “La Congregación de Religiosas de Nuestra Señora de la Caridad del Buen Pastor. Congregación de la Província de España” (CIF R0800074G) o, altrament, CONSIGNAR-LA a la Caixa Municipal de Dipòsits, de conformitat amb la compareixença administrativa de 4 de març de 2015 i amb l’informe del Departament de Projectes de Gestió Urbanística de 29 de febrer de 2016, que obra a l’expedient i es té per íntegrament reproduït. Districte de Nou Barris 63.- (8BD 2014/198) APROVAR definitivament el Projecte d’execució del casal de barri de Torre Baró, al Districte de Nou Barris a Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.375.897,66 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. b) Mocions No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 11 hores.