NÚM. 17 10-6-2016 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 3539 La Comissió de Govern, en sessió del dia 26 de maig de 2016, adoptà el següent acord: Aprovar les modificacions en l’organigrama de la Gerència de Recursos, assignant l’adscripció, denominació i funcions dels òrgans afectats, tal i com es detalla als annexos Publicar la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Annex 1. Descripció de les denominacions, nivells i funcions dels òrgans afectats Departament de Registre General Òrgan superior immediat: Direcció de Serveis de Secretaria General Nivell associat: 24 Missió: Desenvolupament i coordinació del Registre General municipal. Funcions: Coordinar l’actuació del Registre d’entrada i sortida de documents de l’organització municipal i ens dependents. Adequar la gestió del Registre garantit el seu funcionament d’acord amb els requeriments legals de seguretat, integritat, veracitat i actualització de la informació. Realitzar les funcions d’informació, formació i coordinació amb els diferents òrgans gestors de l’Administració municipal relacionades amb el Registre, així com ens externs. Normalitzar i millorar els processos i procediments relacionats amb el correcte funcionament i seguretat del Registre. Impulsar el desenvolupament d’evolutius en funció de les noves necessitats legals, tècniques i organitzatives. Totes aquelles que li siguin atribuïdes pel seus superiors en l’acompliment de llurs funcions. * * * Departament de Seu Electrònica Òrgan superior immediat: Direcció de Serveis de Secretaria General Nivell associat: 24 Missió: Planificació, desenvolupament i coordinació de la Seu electrònica municipal.. Funcions: Planificar, dissenyar i garantir el correcte manteniment dels continguts i serveis de la Seu electrònica procedents de la Secretaria General, i de la resta d’òrgans municipals; gestionant imprevistos, incidències i afectacions. Coordinar amb la resta d’òrgans municipals l’elaboració, tramesa i actualització de la documentació que ha d’estar publicada a la Seu; establint circuits, programes i procediments. Coordinar i supervisar amb els corresponents òrgans interns i externs, el compliment dels requeriments d’accessibilitat, tècnics i de seguretat d’un servei d’aquestes característiques. 3540 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 17 10-6-2016 Impulsar mesures i marc normatius que millorin els processos en relació a la publicació i serveis de la Seu electrònica, analitzant a través d’indicadors els nivells d’eficàcia i eficiència. Avaluació dels programes, processos i procediments relacionats amb el correcte funcionament i seguretat de la Seu electrònica. Impulsar el desenvolupament d’evolutius en funció de les noves necessitats legals, tècniques i organitzatives. Totes aquelles que li siguin atribuïdes pel seus superiors en l’acompliment de llurs funcions. Annex 2. Modificació d’òrgans i adscripcions A continuació es detalla la modificació d’òrgans, adscripcions i dotacions de llocs de treball que es deriven d’aquest expedient: En l’àmbit de la Gerència de Recursos, Crear el Departament de Registre General, adscrit a la Direcció de Serveis de Secretaria General, amb les funcions que es detallen a l’annex 1 i assignar-li una dotació del lloc de Cap de Departament [40.20.GE.10] del vigent Catàleg de Llocs de Treball. Crear el Departament de Seu Electrònica, adscrit a la Direcció de Serveis de Secretaria General, amb les funcions que es detallen a l’annex 1 i assignar-li una dotació del lloc de Cap de Departament [40.20.GE.10] del vigent Catàleg de Llocs de Treball. * * * La Comissió de Govern, en sessió del dia 26 de maig de 2016, adoptà el següent acord: Aprovar les modificacions en l’organigrama municipal derivats del decret d'alcaldia de 25 de maig de 2016 que ha modificat l'estructura general de l’administració municipal executiva, assignant l’adscripció, denominació i funcions dels òrgans afectats, tal i com es detalla als annexos Publicar la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Annex 1. Modificació d’òrgans i adscripcions A continuació es detalla la modificació d’òrgans, adscripcions i dotacions de llocs de treball que es deriven d’aquest expedient: Crear la Gerència d’Empresa, Cultura i Innovació, depenent de la Gerència Municipal i assignar-li una dotació del lloc de Gerència [10.10.GE.10] del vigent Catàleg de Llocs de Treball. Modificar la denominació de la Gerència d’Ocupació, Empresa i Turisme, per la de Gerència d’Empresa i Turisme Adscriure la Gerència d’Empresa i Turisme a la Gerència d’Empresa, Cultura i Innovació Aprovar l’adscripció funcional dels ens dependents de l’Ajuntament, tal com es detalla als annexos