Secretaria General Ref:CG 25/16 ACORDS adoptats per la Comissió de Govern en la ordinària de 7 de juliol de 2016. Aprovació de l'acta de la sessió de 30 de juny de 2016. Part Decisòria/Executiva Propostes d’acord ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 1.- (671/2016) APROVAR les modificacions en l’organigrama de la Gerència de Presidència i Economia en l’àmbit de la justícia global, la cooperació i les relacions internacionals assignant les adscripcions, denominacions i funcions als òrgans afectats, tal i com es detalla als annexos. PUBLICAR la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 2.- (690/13) PRORROGAR el contracte núm. 13001809, que té per objecte el subministrament global de carburants, mitjançant targeta, per als vehicles de l’Ajuntament de Barcelona per al període 2013-2015, adjudicat el 15 d’octubre de 2013 a l’empresa Galp Energia España, SA, amb NIF A28559573, en virtut del que estableix l'art. 303 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic i la clàusula 3 del PCAP de l'esmentat contracte; i en atenció a les raons indicades a l’informe de 18 de setembre de 2015 del Cap del Departament Central de Compres; per un període de 12 mesos que va des de l’1 de novembre de 2016 fins al 31 d’octubre de 2017 i per un import global de 733.200,00 (IVA inclòs). AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa del contracte per un import de 733.200,00 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s; i DISPOSAR-LA a favor de Galp Energia España, SA, NIF A28559573. 3.- (694/2016) MODIFICAR la clàusula onzena del Conveni Marc de col·laboració educativa signat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Institut d’Educació Contínua de la Universitat Pompeu Fabra de 4 de juliol de 2014, amb la següent redacció: "El marc normatiu que resultarà d’aplicació per a la redacció dels convenis específics que siguin signats a l’empara d’aquest conveni marc estarà configurat pel Reial Decret 592/2014, d’11 de juliol, pel que es regulen les pràctiques acadèmiques externes dels estudiants universitaris i per qualsevol altre normativa que s’aprovi amb posterioritat". APROVAR la pròrroga del Conveni Marc de Col·laboració signat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Institut d’Educació Contínua de la Universitat Pompeu Fabra, d’acord amb el contingut de la clàusula novena de l'esmentat conveni, des del dia 8 de juliol de 2016 i fins al 7 de juliol de 2017, mantenint el contingut de la resta de clàusules que integren aquell Conveni. FACULTAR l’Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, Primer Tinent d’Alcalde i responsable de l’Àrea de Treball, Economia i Planificació Estratègica, per a la signatura del Conveni marc de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat de Barcelona. 4.- INFORMAR favorablement les actuacions d'inversions relacionades en el document de 7 de juliol. Ref:CG 25/16 v. 7- 7- 2016 13: 40 5.- (2016/1021) INICIAR l'expedient per a la contractació de pòlisses assegurances de l'Ajuntament Barcelona, amb núm. de contracte 16002707, mitjançant tramitació ordinària, amb la utilització del procediment obert, i amb un pressupost total de licitació de 5.322.774,66 euros, distribuït en els següents lots: Lot núm. 1, Rams no vida, per un import de 4.533.765,44 euros IVA inclòs; Lot núm. 2, Rams Vida, per un import de 789.009,22 euros IVA inclòs; APROVAR les actuacions preparatòries efectuades, el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques reguladors del contracte; CONVOCAR la licitació per a la seva adjudicació; AUTORITZAR l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DECLARAR la improcedència de la revisió de preus, en atenció a les característiques del contracte. DONAR-NE compte a la Comissió d'Economia i Hisenda. 6.- (3-072/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-072/2016 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit, d'una banda, per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 prorrogat per a l’exercici 2016, provinents de l’aplicació del Romanent de Tresoreria per a despeses amb finançament afectat en la liquidació del Pressupost de l’exercici 2015, d’acord amb ingressos provinents de Generalitat de Catalunya en concepte de fons de foment del turisme (FFT), per finançar Projectes Municipals en matèria de Turisme i, d'altra banda, l’anul·lació de la Generació de crèdit del projecte del Pla Estratègic de Turisme aprovada per la Comissió de Govern del 12 de maig de 2016 que finalment no serà finançat pel FFT, ambdós moviments segons acord de la Comissió de Govern de 16 de juny de 2016, per uns imports de 180.000,00 euros i 475.000,00 euros respectivament, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 16062095; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 7.- (3-075/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-075/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 175.000,00 euros, per atendre despeses derivades de la Conferència de les Nacions Unides sobre Desenvolupament Urbà, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16062791; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'EMPRESA, CULTURA I INNOVACIÓ 9.- (1003/15) ENCARREGAR a la societat Barcelona de Serveis Municipals SA (BSM, SA) i a l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona (IMMB) la gestió de l’explotació de l’aparcament dins del conjunt d’instal·lacions que integren el mercat municipal de la Sagrada Família (SAFA), als efectes de garantir l’eficàcia i coordinació en la gestió de l’aparcament i el servei del mercat; APROVAR les condicions per les que es regirà la gestió, les quals figuren en el document annex (prescripcions tècniques de l’encàrrec), i PUBLICAR el present acord en la Gaseta Municipal. ÀREA DE DRETS SOCIALS 10.- (20160004) ADJUDICAR el contracte núm. 16001690, que té per objecte la prestació del servei de gestió de l’Espai Familiar i Centre Obert de Sant Martí (lot 1) per un import de 879.186,25 euros, IVA exempt, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l’expedient a Suara Serveis SCCL amb NIF F-17444225, i d’acord amb la seva proposició, en ser l’única oferta Ref:CG 25/16 v. 7- 7- 2016 2 13: 40 presentada, sotmès a la condició suspensiva d’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l’actual. DISPOSAR a favor de l’adjudicatari l’esmentada quantitat amb càrrec a la partida i als pressupostos que s’indiquen en el document comptable. REQUERIR l’adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l’adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte a les dependències del Departament de Serveis Jurídics de l’Àrea de Drets Socials (passeig de Sant Joan, 75, 9è). DONAR compte d’aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 11.- (20160004) ADJUDICAR el contracte núm. 16001691, que té per objecte la prestació del servei de gestió de l’Espai Familiar i Centre Obert de Les Corts-Sants (lot 2) per un import de 925.941,54 euros, IVA inclós, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l’expedient a Iniciatives i programes, SL, amb NIF B-59545913, i d’acord amb la seva proposició, en ser l’oferta econòmicament més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l’actual. DISPOSAR a favor de l’adjudicatari l’esmentada quantitat amb càrrec a la partida i als pressupostos que s’indiquen en el document comptable amb el següent desglossament: 841.765,04 euros de pressupost net i 84.176,50 euros en concepte d’IVA al tipus impositiu del 10%. REQUERIR l’adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l’adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte a les dependències del Departament de Serveis Jurídics de l’Àrea de Drets Socials (passeig de Sant Joan, 75, 9è). DONAR compte d’aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports 12.- (20160003) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació Privada Associació Catalana de Solidaritat i Ajuda als Refugiats, amb CIF G-63823173, l'Associació d'Ajuda Mútua d'Immigrants a Catalunya, amb CIF G-60267580, l'Associació per l'Orientació, formació i Inserció, amb CIF G-58540428, la Creu Roja, amb CIF Q-2866001G, el Consorci per a la Normalització Lingüística, amb CIF Q-5856172A, i l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona, amb CIF Q- 0863003J, en matèria d’atenció a persones en temes de migració internacional (immigració, emigració, retorn i refugi), vigent des del dia següent a la seva formalització fins el 31 de desembre de 2018. FACULTAR el Quart Tinent d’Alcaldia, regidor de l’Àrea de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència, l'Im. Sr. Jaume Asens i Llodrà, per a la signatura de l’esmentat conveni, així com la de tots els documents que se’n derivin. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA Districte de Ciutat Vella 13.- (20152802) AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa per un import de 1.317,43 euros amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, a favor de Diputació de Barcelona, amb NIF P0800000B, corresponent a la regularització de les despeses derivades de les actuacions de conservació i manteniment de les instal·lacions, subministraments i serveis que efectua la Diputació de Barcelona en la superfície que ocupa la Biblioteca Francesca Bonnemaison, d'acord amb el Conveni subscrit en data 17 de desembre de 2014 per part de la Diputació de Barcelona, Ajuntament de Barcelona i el Consorci de Biblioteques de Barcelona. MOTIU: Assumir el pagament de la part proporcional de les despeses reals de conservació i manteniment de la Biblioteca Francesca Bonnemaison (regularització pendent segon semestre 2015), per tal de complir amb les obligacions del Conveni signat. Ref:CG 25/16 v. 7- 7- 2016 3 13: 40 14.- (20152802) AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 76.223,16 euros amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, a favor de Diputació de Barcelona, amb NIF P0800000B, en virtut del coeficient de participació acordat per les parts, i que correspon a les despeses que es derivin de la conservació i manteniment de les instal·lacions i els subministraments continus i serveis que efectuï la Diputació de Barcelona, en funció de la superfície que ocupa la Biblioteca Francesca Bonnemaison, respecte a la totalitat de la superfície de l'edifici, amb càrrec al pressupost del Districte de Ciutat Vella per a l'any 2016, i en base a les previsions presentades per la Diputació de Barcelona en la Comissió de Seguiment del Conveni. Districte de Sants-Montjuïc 15.- (20169208) APROVAR les bases particulars de la gestió cívica del Centre Cívic La Cadena per procediment de pública concurrència; CONVOCAR la pública concurrència per a la presentació de projectes de gestió cívica, per a la seva adjudicació, mitjançant la publicació d’anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona; AUTORITZAR la despesa de 26.700,00 euros per a 2016; 80.000,00 euros per a 2017, i 53.300,00 euros per a 2018, que aniran a la partida 489.98 del programa 337.11 del orgànic 06.03, condicionades a l’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost corresponent. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 16.- (20160226) ADJUDICAR el contracte núm. 16001488, que té per objecte la Caracterització acústica, limitació i control dels nivells sonors als concerts de les festes de la ciutat de Barcelona i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral 2016-17, per un import de 478.203,00 euros, IVA inclòs, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Axioma Consultors Acústics, S.L. amb NIF B17686320, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: import adjudicació 395.209,09 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 82.993,91 euros. FIXAR en 19.760,45 euros l'import de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Arantxa Millas. 17.- (20160226) ANUL·LAR part de l'autorització de despesa del contracte número 16001488, que té per objecte Caracterització acústica, limitació i control dels nivells sonors als concerts de les festes de la ciutat de Barcelona i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral 2016-17, per un import de 77.847,00 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document. 18.- (20160024) DECLARAR excloses de la present licitació les ofertes presentades per les empreses: Sice SA, Acisa, Imesapi, SA, i Teva, SLL, per estimar que no poden ser complertes a conseqüència de la inclusió de valors anormals o desproporcionats, de conformitat amb l'article 152.4 del text refós de la LCSP. APROVAR la modificació de la distribució pressupostària de l'anualitat 2016, en el sentit de traslladar la quantitat de 92.348,52 euros a l'anualitat del 2018, per tal d'ajustar-la al Ref:CG 25/16 v. 7- 7- 2016 4 13: 40 termini del present contracte. ADJUDICAR el contracte núm. 15005162, que té per objecte el Manteniment, reparació i modificació dels equips i sistemes de regulació, control i informació de trànsit situats a les Rondes de Dalt i Litoral (2016/2018), i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, per un import de 3.318.505,09 euros, IVA inclòs, amb una baixa del 36,83% sobre el preu de sortida, i de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Indra Sistemes, SA-Globalec Mant. V Gestió de Trànsit Rondes amb NIF U66805763, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: import adjudicació 2.742.566,19 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 575.938,90 euros. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Roberto Rios de Dios, Cap del departament de Regulació. 19.- (20160024) ANUL·LAR part de l'autorització de despesa del contracte número 15005162 que té per objecte el manteniment, reparació i modificació dels equips i sistemes de regulació, control i informació de trànsit situats a les rondes de Dalt i Litoral (2016/2018), i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, per un import d'1.934.787,69 euros amb càrrec al Pressupostos i Partides indicades en aquest mateix document. 20.- (16JU81) RESOLDRE les peticions de subvencions sol·licitades per 354 persones propietàries d’habitatges ubicats a Barcelona i posats a disposició de la Borsa d’habitatge de Lloguer Social i de la Borsa Jove de Barcelona, a l’empara de les bases reguladores per a l’atorgament de subvencions a les persones propietàries d’habitatges de la Borsa Jove d’habitatge de Barcelona o de la Borsa d’habitatge de lloguer social de Barcelona, de conformitat i pels motius que figuren a l’informe tècnic emès en data 22 de juny de 2016 i que s’incorpora a l’expedient, en el sentit que figura a les relacions designades com a annexos Nº 1 i Nº 2 de l’esmentat informe. ATORGAR les subvencions sol·licitades per 339 persones propietàries en les quantitats que figuren detallades i desglossades en l’annex Nº 1, per un import total de 49.130,69 euros, quantitat equivalent al cinquanta per cent de la quota líquida de l’Impost sobre Béns Immobles per l’any 2015. AUTORITZAR el pagament de la quantitat de 49.130,69 euros, distribuïda tal com figura detallada en l’annex Nº1. DONAR trasllat de l’expedient a Barcelona Gestió Urbanística, SA, ens instrumental de l’Ajuntament de Barcelona, perquè pugui efectuar els pagaments de les subvencions atorgades, mitjançant abonament al compte corrent de cada sol·licitant. DENEGAR les subvencions sol·licitades per les 15 persones propietàries relacionades en l’annex Nº 2, per no complir totes les condicions i requisits establertes a les bases reguladores de l’atorgament d’aquesta subvenció, pels motius i raonaments explicitats en l’esmentat informe i annex Nº 2. 21.- (447/2016) ENCARREGAR al Consorci del Besòs la realització d’actuacions en l’àmbit supramunicipal del Besòs, amb subjecció a les condicions que s’estableixen en les prescripcions generals annexes que s’aproven, fins al 31 de desembre de 2016; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 563.698,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor del Consorci del Besòs, amb NIF P5890053A, per fer front a les despeses derivades d’aquest encàrrec de gestió; i PUBLICAR-LO en la Gaseta Municipal. Ref:CG 25/16 v. 7- 7- 2016 5 13: 40 Districte de l'Eixample 22.- (2BD 2016/056) APROVAR inicialment el Projecte d'obres del local ubicat al carrer Calàbria, 260 per a convertir-lo en un casal de gent gran, al Districte de l’Eixample de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost d'1.296.288,76 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; i ACLARIR que durant aquest còmput no es tindran en compte els dies corresponents al mes d’agost. Districte de Sants-Montjuïc 23.- (3BC2015/073) APROVAR inicialment el Projecte executiu del carril bici de la connexió del passeig de la Zona Franca amb el carrer A al Districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 878.064,87 euros el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); SOTMETRE l’expedient a informació pública durant el termini de trenta dies hàbils mitjançant anuncis al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i en un diari dels de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; i ACLARIR que durant aquest còmput no es tindran en compte els dies corresponents al mes d’agost. 24.- (3BD 2016029) APROVAR inicialment el Projecte executiu de la reurbanització de l’eix conformat pels carrers de Sant Frederic, Casteràs i Càceres (fins a Sant Medir), el carrer Riera d’Escuder, entre el carrer de Sants i el carrer Daoiz i Velarde, i el carrer dels Jocs Florals, entre el carrer d’Antoni Capmany i el carrer de Sants, al Districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 2.473.464,45 euros, el 21% d’IVA inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents; i ACLARIR que durant aquest còmput no es tindran en compte els dies corresponents al mes d’agost. 25.- (3BD 2016/085) APROVAR, de conformitat amb l’article 43 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS), el Projecte Modificat del projecte executiu de reurbanització del carrer Corral de Barcelona, al Districte de Sants- Montjuïc, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic Jurídic, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import d’1.393.046,40 euros, el 21% d’IVA inclòs (aquesta diferència de pressupost inferior a l’aprovat per un import d’1.600.749,33 euros, IVA inclòs, és deguda a que l’import de les obres adjudicades va ser d'1.205.496,88 euros IVA inclòs, derivats de la baixa ofertada per l’adjudicatària de les obres, que sumat a l’import de les partides del projecte modificat de 187.549,52 euros, dóna un total d'1.393.046,40 euros); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província (BOPB), en un diari dels de més circulació de Catalunya, a la Gaseta municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Ref:CG 25/16 v. 7- 7- 2016 6 13: 40 26.- (16PL16409) SUSPENDRE, de conformitat amb l’article 73.1 del Text Refós de la Llei d’Urbanisme aprovat per Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d’agost, i d’acord amb les determinacions de l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament, que consta a l’expedient i a efectes de motivació s’incorpora a aquest acord, l’atorgament de llicències i/o comunicats i altres autoritzacions municipals connexes establerts per la legislació sectorial, per a la instal·lació o l’ampliació de les activitats regulades en els següents epígrafs de l’Ordenança municipal de les activitats i dels establiments de concurrència pública (OMAECP) que es detallen al quadre “Abast de la suspensió de llicències i/o comunicats per a la formulació del Pla especial d’establiments de pública concurrència i altres activitats a l’àrea del Triangle de Sants-Hostafrancs” que s’annexa a aquest acord i forma part del mateix; EXCLOURE de la suspensió les sol·licituds d’atorgament de llicències per a l’obertura, la instal·lació o l’ampliació d’activitats o usos concrets, i la comunicació prèvia a l’exercici de les activitats, vinculades a obres amb llicencia concedida o comunicat admès amb anterioritat a l’executivitat del present acord de suspensió; PRECISAR que aquesta suspensió es fa amb la finalitat de procedir als estudis previs a la tramitació d’un Pla especial d’establiments de pública concurrència i altres activitats; DETERMINAR que l’àmbit de suspensió és el delimitat i grafiat en el plànol de suspensió que figura en l’expedient, elaborat de conformitat amb el punt 3 de l’esmentat article 73 del TRLU; DETERMINAR, també, a l’empara de l’article 74.1 de l’esmentat text legal, que el termini de suspensió serà, com a màxim, d’un any, a comptar des de l’endemà de la publicació al BOPB d’aquest acord; i PUBLICAR el present acord en el Butlletí de la Província de Barcelona. Districte d'Horta-Guinardó 27.- (16GU21) ENCARREGAR a la societat municipal Barcelona Gestió Urbanística SA (Bagursa), la gestió de l’execució de l’Actuació Aïllada d’expropiació de la Modificació del Pla General Metropolità per a l’ús com a equipament de la finca de Can Garcini, aprovada definitivament per la Subcomissió d’Urbanisme del municipi de Barcelona el 14 d’abril de 2016 i publicada al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya el 5 de maig de 2016, en els termes de l’informe del Departament de Projectes de Gestió Urbanística de 31 de maig de 2016 obrant a l’expedient i que es dóna per íntegrament reproduït, i de conformitat amb l’article 155.b del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme i l’article 15 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. Districte de Sant Martí 28.- (STJ-03-008 Peça separada 1) NO ADMETRE A TRÀMIT, perquè no es fonamenten en cap de les causes previstes per l’article 118.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques, els recursos extraordinaris de revisió interposats el 14 de juny de 2016 pel Sr. Eduardo Ferrer Oliveras i per la Sra. Maria Rosa de Martí Martínez de Huete contra l’acord de la Comissió de Govern adoptat en sessió de 15 d’octubre de 2014, en virtut del qual es requereix al Sr. Eduard Ferrer Oliveras i a la Sra. Maria Rosa de Martí Martínez de Huete la devolució a l’Ajuntament de Barcelona de l’import total de 215.887,59 euros, corresponent a la suma de l’import de 3.757,59 euros per interessos de demora erròniament abonats en l’expropiació de la finca situada en els carrers Sant Joan de Malta 1 – Verneda 14, d’aquesta ciutat, i l’import de 212.130 euros, corresponents a la part del preu just que els va ser abonat el dia 19 de setembre de 2012 i que cal consignar a la Caixa Municipal de Dipòsits i a disposició del jutjat fins que fixi l’import que correspon als titulars del cens que grava la finca; i DENEGAR la suspensió de l’execució sol·licitada de l’esmentat acord de la Comissió de Govern de 15 d’octubre de 2014. Tot plegat de conformitat amb l’informe jurídic emès el dia 27 de juny de 2016, que es dóna per reproduït a efectes de motivació. Ref:CG 25/16 v. 7- 7- 2016 7 13: 40 Mocions ÀREA D’ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de Sants-Montjuïc 1.- (16OBO76) APROVAR inicialment el “Projecte d’urbanització d’obertura del c/ Diputació entre el carrer Tarragona i el carrer de la Creu Coberta” al Districte de Sants-Montjuïc, a Barcelona, d’iniciativa pública, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de data 16 de juny de 2016, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un import de 822.375,47 euros, més el 21% de l’impost del valor afegit (IVA); d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme; i SOTMETRE a informació pública el dit projecte, durant un termini d’un mes, a partir del dia següent de la publicació de l’anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP) i en un diari dels de més circulació de la província, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Nou Barris 2.- (16OBO77) APROVAR inicialment el “Projecte d’urbanització de l’interior d’Illa englobat entre els carrers Palamós, Tamariu, Aiguablava i els blocs D i E de Trinitat Nova” al Districte de Nou Barris, a Barcelona, d’iniciativa pública, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte de 14 de juny de 2016, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, amb un import de 527.257,12 euros, més el 21% de l’impost del valor afegit (IVA); d’acord amb allò que preveu l’art. 89.6 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme; i SOTMETRE a informació pública el dit projecte, durant un termini d’un mes, a partir del dia següent de la publicació de l’anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOP), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de Sant Andreu 3.- (16OBO79) APROVAR el “Projecte d’obres complementàries del Projecte d’urbanització del Barri de Bon Pastor. Fase E”, al Districte de Sant Andreu, a Barcelona, d’iniciativa pública, d’acord amb l’Informe de la Directora de Serveis de Projectes i Obres de Bagur, SA de 16 de juny de 2016, que figura a l’expedient administratiu i que aquest efectes es dóna per reproduït, amb un import de 810.385,32 euros més el 21% d’IVA; d’acord amb allò que preveu l’article 98.1 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, i l’article 171.b del Real Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre pel que s’aprova el text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província (BOP), a la Gaseta Municipal, i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a Bagur, SA la gestió de l’actuació. Ref:CG 25/16 v. 7- 7- 2016 8 13: 40