Junta Arbitral de Consum Rda. Sant Pau, 43-45 2ª pl. 08015 Barcelona Tel. 93 402 33 44 Fax 93 402 78 47 junta-arbitral@bcn.cat 1 Exp. 1692/12 ACLARIMENT I CORRECCIÓ DE LAUDE: Una vegada examinats els escrits, tenint en compte que l'article 39è de la Llei 60/2003, de 23 de desembre, d'Arbitratge estableix que "dins dels deu dies següents a la notificació del laude, llevat que les parts hagin acordat un altre termini, qualsevol d'elles podrà, amb notificació a l'altra, sol·licitar als àrbitres la correcció de qualsevol error de càlcul, de còpia, tipogràfic o de naturalesa similar, l'aclariment d'un punt o d'una part concreta del laude i el complement del laude respecte de peticions formulades i no resoltes en ell," el Col·legi Arbitral acorda: CORREGIR l’error material de transcripció en el tràmit d’audiència, a petició de la part reclamada, en el sentit que es suprimeix el paràgraf on diu: En data 6 d’abril de 2016, l’operador reclamat ha remès una comunicació on proposa cancel·lar el deute pendent de pagament de la part reclamant de la línia XXXXXXXXX per import de 60,06 euros, IVA inclòs. I CORREGIR l’error material de transcripció en la part dispositiva del laude en el sentit que s’ESTIMA parcialment la reclamació i es recull l’oferiment efectuat per la part reclamada en el sentit de minorar el deute amb 8,8 euros, IVA inclòs corresponent a la minoració de l’incompliment del compromís de permanència respecte al mòdul estalvi. Així mateix, ESTIMAR la reconvenció formulada per l’empresa reclamada, en el sentit que la part reclamant només haurà de pagar la quantitat de 230,19 euros, IVA inclòs, que s’acorda fraccionar en 3 mensualitats, de 76,33 euros cadascuna, mitjançant transferència bancària indicant les següents dades: Nom ordenant: NIF / Nom i cognoms client Nom beneficiari: Movistar mòbil/Movistar fix Concepte o observacions: (núm. telèfon del deute), en oficines de Correus informatitzades (no té cap cost per al client), o bé en caixers automàtics de La Caixa (no té cost per al client i no és necessari que sigui client de La Caixa). 2 Una vegada la part reclamant hagi pagat l’import total, l’operador reclamat li donarà de baixa dels fitxers d’incompliment d’obligacions dineràries, en el cas que la part reclamant hi estigués incorporada i la seva incorporació es derivés d’aquesta reclamació. MANTENIR el Laude dictat en data 1 de març de 2016, en tots els seus extrems. Barcelona, 23 de maig de 2016.