Secretaria General Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 Ref:CG 30/16 ACORDS adoptats per la Comissió de Govern en la sessió ordinària de 15 de setembre de 2016. Aprovació de l'acta de la sessió de 8 de setembre de 2016. Part Decisòria ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 1.- (703/2016) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Àngel Marc Miguel Baños (mat. 74932) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de Tècnic Superior en Arquitectura, amb destinació al Departament d’Obres i Manteniment del Districte de l’Eixample, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 3 (80.30.OP.20), i una activitat privada per compte propi com a arquitecte (consultoria i peritatges judicials); per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona; la dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal; la present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 2.- (705/2016) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Sílvia Rovira Eroles (mat. 74966) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional de Tècnica Mitjana en Arquitectura, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte de l’Eixample, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 4 (80.40.OP.20), i l’activitat privada d’Arquitecta Tècnica per compte propi; per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d'Arquitecta Tècnica qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona; la dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal; la present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix; DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 2 3.- (707/2016) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Carolina Cañete Artero (mat. 74979) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina amb la categoria professional d’Auxiliar administrativa, amb destinació al Departament de Prevenció Riscos Laborals de la Gerència de Recursos Humans i Organització, on ocupa el lloc de treball de Suport 5 (90.50.GE.10), i l’activitat privada per compte d’altri com a auxiliar administrativa a l’empresa Kymos Pharma Services SL; la dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal; la present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix; DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4.- (849/2016) APROVAR la modificació en l’organigrama de la Gerència de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència, referits a la Direcció de Feminismes i LGTBI, assignant les dotacions de llocs de treball, adscripcions, denominacions i funcions al òrgans afectats, tal i com es detalla als annexos; PUBLICAR el present acord en la Gaseta Municipal als efectes pertinents; DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 5.- (649/2016) APROVAR la pròrroga del Conveni Marc de Col·laboració educativa signat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Oberta de Catalunya el 16 de setembre de 2014, d’acord amb el contingut de la clàusula dotzena de l'esmentat conveni, des de l'1 d’octubre de 2016 i fins al 30 de setembre de 2017, mantenint el contingut de la resta de clàusules que integren aquell Conveni; FACULTAR l’Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, Primer Tinent d’Alcaldia i responsable de l’Àrea de Treball, Economia i Planificació Estratègica, per a la signatura de la pròrroga de l'esmentat Conveni. 6.- (0392/16) REBUTJAR l'oferta de Sonostudi, SA, amb NIF A08616419, i EXCLOURE-LA de la licitació que té per objecte el suport audiovisual, lloguer, instal·lació i manteniment d'equips de so i àudio pels actes ciutadans i equips de la Gerència de Recursos amb el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció en el mercat laboral, en no haver aportat aquesta les justificacions requerides respecte a la viabilitat de la seva oferta, segons el que estableix l'article 152.3 del TRLCSP, malgrat estar la seva oferta dintre dels límits establerts a la clàusula 9 del plec per la consideració d’aquesta com a presumptament anormal o desproporcionada; ADJUDICAR el contracte núm. 16001802, per un import màxim de 660.000,00 euros, IVA inclòs, i en funció dels preus unitaris ofertats, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Iniciatives Events, SL amb NIF B64709363, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa en obtenir la màxima puntuació respecte als criteris d'adjudicació continguts al plec, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: import adjudicació 545.454,54 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 114.545,46 euros; FIXAR en 27.272,73 euros l'import de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 3 tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. 7.- (402/2016) REBUTJAR l'oferta presentada per l'empresa Aliance-Brother, SL, amb CIF B58296855 i EXCLOURE-LA, per tant, de la licitació en no considerar-se suficients les al·legacions aportades el 22 de juliol de 2016 en tràmit d'audiència, segons les previsions de l'article 152.3 del TRLCSP, per assegurar la viabilitat de l'oferta que es considerava presumptament anormal o desproporcionada segons els límits previstos a la clàusula 9 del plec de clàusules administratives particulars que regeix el contracte; ADJUDICAR el contracte núm. 16001920, que té per objecte la contractació del Servei de trasllat i moviment d'arxius i mobiliari vari municipal i els serveis d'assistència i ornamentació d'actes ciutadans i protocol·laris, per un import màxim de 657.854,74 euros, IVA inclòs, i en funció dels preus unitaris ofertats, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient, a Ara Vinc, S.L. amb NIF B59460618, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual, i tenint en compte la present exclusió de l’empresa Aliance-Brother, SL i la de Control en Mudanzas, SLU (amb NIF B61104253), aquesta última adoptada per acord de la mesa de contractació de data 15 de juliol de 2016; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: import adjudicació 543.681,60 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 114.173,14 euros; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. 8.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 15 de setembre de 2016. 9.- (3-095/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-095/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 620.568,18 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16083191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 10.- (3-096/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-096/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 349.319,86 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16090191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 11.- (3-097/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-097/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 3.500.000,00 euros, per atendre la despesa en subvencions per a persones amb pocs recursos, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16090291; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 4 12.- (3-098/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-098/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 5.253.000,00 euros, per atendre despeses de l’Àrea de Drets Socials destinades a allotjaments d’urgència per persones grans, ampliació de les beques d’estiu i organització d’activitats per la participació de la infància durant el període de Nadal, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16090391; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 13.- (3-099/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-099/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 411.297,30 euros, per canvi d’òrgan gestor en la despesa derivada del compliment de la Sentència núm. 901/2014 per a la gestió i explotació del Complex Esportiu Municipal Vall d’Hebron-Teixonera del Districte d’Horta-Guinardó, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16090491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 14.- (3-100/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-100/2016 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona per a l’exercici 2015 prorrogat per a l’exercici 2016, provinents de la Generalitat de Catalunya en concepte de fons de foment del turisme del primer trimestre de 2016, per fer l’aportació del 50% al Consorci de Turisme, segons acord de la Comissió de Govern de 17 d’abril de 2013, i d’import 803.105,92 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 16090195. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 15.- (3-101/2016) APROVAR l’expedient núm.3-101/2016 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 prorrogat per a l’exercici 2016, derivat del reconeixement d’ingrés provinent de la Generalitat de Catalunya en concepte d’aportació extraordinària per al fons de foment del turisme (FFT), per finançar Projectes Municipals en matèria de Turisme per la minimització de l’impacte de l’afluència turística sobre l’espai públic i els serveis en determinades àrees de la Ciutat de Barcelona, per un import total de 115.412,93 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 16090295; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 16.- (3-102/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-102/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 700.000,00 euros, per atendre despeses de l’Àrea d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat destinades a la tramitació de diversos Convenis durant el darrer quadrimestre de l’any, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16090591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 17.- (2016/1200) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i Associació Empresarial d’Economia Social DINCAT, amb CIF G60780780, per al projecte per a potenciar les entitats d’economia social de l’àmbit de la discapacitat intel·lectual associades a l’AEES Dincat, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 5 Barcelona, per un import de 38.750,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten a l'expedient; AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 38.750,00 euros amb càrrec a la partida 48903-43351-0701, distribuïts en 24.250,00 euros per a l’any 2016 i 14.500,00 euros per a l’any 2017, a favor de l’Associació Empresarial d’Economia Social DINCAT, amb CIF G60780780; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos, a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte cinquè del conveni; FACULTAR el Comissionat d'Economia Cooperativa, Social i Solidària i Consum, Jordi Via Llop, per a la signatura del present conveni. 18.- (2016/1202) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i GEDI Gestió i Disseny SCCL, amb CIF F59128041, per al projecte Itineraris personalitzats per a l’autonomia i l’apoderament del col·lectiu subsaharià en situació administrativa irregular, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 65.169,23 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten a l'expedient. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 65.169,23 euros amb càrrec a la partida 48903-43351-0701, distribuïts en 33.820,12 euros per a 2016 i 31.349,11 euros per a 2017, a favor de GEDI Gestió i Disseny SCCL, amb NIF F59128041. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos, a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte cinquè del conveni. FACULTAR el Comissionat d'Economia Cooperativa, Social i Solidària i Consum, Jordi Via Llop, per a la signatura del present conveni. ÀREA D'EMPRESA, CULTURA I INNOVACIÓ 19.- (2298/2016) APROVAR el conveni de col·laboració entre el Ministeri d’Educació, Cultura i Esport, el Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques, la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació del Gran Teatre del Liceu per a la creació de la Comissió Interadministrativa de l’esdeveniment excepcional d'interès públic del 20è aniversari de la reobertura del Gran Teatre del Liceu de Barcelona i el bicentenari de la creació de la “Societat d’Accionistes”, que estarà vigent des del dia de la seva signatura i fins a l’aprovació per la Comissió Interadministrativa de la proposta de liquidació de les actuacions relacionades, que haurà de produir-se, en tot cas, abans del 31 de desembre de 2019. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA Districte de les Corts 20.- (U13-2016-0004) APROVAR les bases específiques que han de regir la convocatòria per a l’any 2017 del concurs de concurs d’exposicions d’entitats i associacions sense ànim de lucre a l’Espai Expositiu les Corts. CONVOCAR el concurs d’exposicions d’entitats i associacions, sense ànim de lucre, a l’Espai expositiu Les Corts per a l’any 2017, de conformitat amb les bases generals reguladores aprovades definitivament. AUTORITZAR la despesa màxima de 12.000,00 euros, que anirà amb càrrec al codi econòmic 48901 del programa 33411 del pressupost 2017, per a fer front a la disposició i lliurament d'una subvenció de fins a 3.000,00 euros a cadascuna de les quatre entitats o associacions seleccionades per exposar el seu projecte a l’Espai expositiu Les Corts. Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 6 ORDENAR la publicació de la convocatòria per a l’any 2017 i de les bases específiques de projectes d’entitats o associacions a l’Espai expositiu Les Corts, mitjançant la inserció del corresponent anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, al tauler d’edictes electrònic i a la web del Districte de Les Corts. ESTABLIR, de conformitat amb les bases específiques, un termini de presentació de quinze dies hàbils, a comptar des del dia següent al de la publicació de l’anunci corresponent al Butlletí Oficial de la Província. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 21.- (20160004) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 15004487, que té per objecte el servei de suport, assistència tècnica, assessorament en el seguiment i control de l'execució de les actuacions incloses en els següents àmbits (2016-2018), i el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral: el protocol de tramitació de projectes i seguiment de les obres ordinàries d'infraestructures i/o elements d'urbanització, el Comitè i la Comissió d'Obres i Mobilitat i la Intervenció Municipal, les proposicions presentades per les empreses Eptisa, Enginyeria i Serveis SAU, OUA Gestió del Territori i Urbanisme, SL i SGS Tecnos, SA, en no haver acreditat els requisits de capacitat i solvència assenyalats a la clàusula 6 del PCAP, de conformitat amb l’article 62 del text refós de la Llei de contractes del sector públic; EXCLOURE de la licitació del contracte la proposició presentada per la UTE Ambiset- Ingenieros IM3, per estimar que l’oferta no pot ser complerta a conseqüència de la inclusió de valors anormals o desproporcionats, de conformitat amb l’art. 152.04 del text refós de la Llei de contractes del sector públic; REAJUSTAR la distribució pressupostària del contracte al seu termini d’execució, en el sentit de traslladar la quantitat de 61.005,82 euros de l’anualitat 2016 a l'anualitat del 2018, amb càrrec al Pressupostos i Partides indicades en aquest mateix document; ADJUDICAR l'esmentat contracte per un import d'1.028.016,00 euros, IVA inclòs, amb una baixa del 34% sobre el preu de sortida, i de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a GPO Ingeniería y Arquitectura, SLU, amb NIF B66186479, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: import net 849.600,00 euros, amb tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 178.416,00 euros; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Carles Chico i Martorell, Cap del departament de Coordinació d’Obres a l’Espai Públic; ANUL·LAR part de l'autorització de despesa de l’esmentat contracte, per un import de 529.584,88 euros, corresponent a la baixa sobre el preu de licitació presentada per GPO Ingeniería y Arquitectura, SLU, a qui es proposa com a adjudicatari, amb càrrec als Pressupostos i Partides indicades en aquest mateix document; DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 22.- (20160242) APROVAR el conveni de col·laboració a subscriure entre l'Ajuntament de Barcelona i l'empresa Pedalgo, SL, per a la realització d'una prova pilot de microdistribució urbana de mercaderies amb vehicles elèctrics al voltant del mercat del Ninot; FACULTAR la regidora de Mobilitat per a la seva formalització. 23.- (20160331) ATORGAR una subvenció al Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya (COAC), amb NIF Q0875010A, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2 c) i 28.1 de la Llei 3/8/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 7 Consell Plenari de 17 de desembre de 2010, per un import de 30.000,00 euros, per col·laborar en l’organització de la 9a Biennal Internacional de Paisatge; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública donada l’excepcionalitat que concorre en el projecte; APROVAR el conveni on s'articula aquesta subvenció de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'alcaldia el 27 d'abril de 2011; FACULTAR la Cinquena Tinenta d’Alcaldia per a la seva signatura; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 30.000,00 euros amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, a favor del Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya (COAC), amb NIF Q0875010A, per fer front a l'esmentat Conveni; i REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti el compte justificatiu dels fons rebuts de conformitat amb l’acord quart del Conveni i d’acord amb la normativa vigent. Districte de Sants-Montjuïc 24.- (3BC 2015/040) APROVAR inicialment el Projecte d’execució de reforma i rehabilitació del Bloc 7 de Can Batlló per a la nova seu de l’escola de mitjans audiovisuals EMAV, al Districte de Sants- Montjuïc de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 13.140.326,85 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); i SOTMETRE l’expedient a informació pública durant el termini de trenta dies hàbils mitjançant anuncis al Butlletí Oficial de la Província (BOPB) i en un diari dels de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte d'Horta-Guinardó 25.- (07-DP4101) RESOLDRE les al·legacions formulades en el tràmit d’informació pública de la Distribució Prèvia de Terrasses a la plaça Joan Cornudella, al Districte d’Horta-Guinardó, d’iniciativa municipal, en el sentit que, justificadament i raonada, figura a l’informe tècnic de 26 de juliol de 2016 que consta a l’expedient i que es dona per reproduït. APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 79 de l’Ordenança de Terrasses, la Distribució Prèvia de Terrasses a la plaça Joan Cornudella segons el text que consta com a annex a la present proposta. NOTIFICAR el present acord a les persones que han comparegut durant el tràmit d’informació pública. PUBLICAR el present acord i el text íntegre de la Distribució Prèvia de Terrasses a la plaça Joan Cornudella en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i a la web de l’Institut Municipal del Paisatge Urbà i Qualitat de Vida (IMPUiQV), en compliment de l’article 80 de l’ordenança de Terrasses. DONAR compte d’aquest acord al Plenari del Consell Municipal. Mocions M1.- (851/2016) CONVOCAR la cobertura del lloc de treball de Direcció 2, del Festival de Barcelona Grec adscrit a la Direcció de Sectors Culturals i Innovació de la Gerència de l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB) i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria (I.D. 08004934). PUBLICAR aquest acord i l’annex a la Gaseta Municipal, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i al web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 8 M2.- (E.01.6012.16) 1.- Donar per assabentat i executar en la part que correspon a l’Ajuntament de Barcelona, com a beneficiari del dret de retracte, la resolució adoptada pel director de Promoció de l’Habitatge de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya de 31 de març de 2016, confirmada per resolució del mateix òrgan, d’11 de juliol de 2016, per la qual s’acorda exercir el dret de retracte, en benefici de l’Ajuntament de Barcelona, sobre l’edifici d’habitatges ubicat al carrer Metges 16 bis del municipi de Barcelona, lliure de càrregues i altres gravàmens, pel preu de 861.000,00 euros. 2.- Aprovar l’adquisició de la finca del carrer Metges, 16 bis per import de 861.000,00 euros, segons l’expedient tramitat per la Direcció de Patrimoni i Inversions. 3.- Lliurar al Patronat Municipal de l’Habitatge la quantitat de 861.000,00 euros, amb càrrec a l’obligació reconeguda al seu favor per decret de 31 de desembre de 2014, assentament 7000424875 del pressupost municipal de l’any 2014, i encarregant-li el pagament de l’esmentada adquisició, la gestió i administració del referit immoble, així com la rehabilitació, si s’escau, per tal de destinar-lo a lloguer social un cop assolida la propietat. 4.- Requerir a la propietat a través de l’òrgan a qui es faculti en la present resolució, perquè comparegui al requeriment de l’Ajuntament de Barcelona de signatura de la compravenda de la finca del carrer Metges 16 bis, lliure de càrregues i altres gravàmens, pel preu de 861.000,00 euros. 5.- Cas de no avenir-se la propietat en la signatura de la compravenda en el dia i hora requerits, procedir a consignar el preu de la compravenda a la Caixa General de Dipòsits Municipals amb notificació a la propietat de la finca. 5.- Facultar el Gerent d’Habitatge per formular els requeriments i totes les actuacions que siguin necessàries per tal de portar a terme el present acord. 6.- Comunicar a l’Agència de l’Habitatge de Catalunya el present acord, i sol·licitar-li el suport previst a l’article 91.2 de la Llei 18/2007, del dret a l’habitatge.