Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 Ref:CG 30/16 A la Sala nova de Govern de la Casa Consistorial de la Ciutat de Barcelona, el dia 15 de setembre de 2016 s'hi reuneix la Comissió de Govern en sessió ordinària, sota la presidència de l'Excma. Sra. Alcaldessa, Ada Colau Ballano. Hi concorren els Ims. Srs. i les Imes. Sres. Tinents/tes d'Alcaldia, Jaume Collboni Cuadrado, Jaume Asens Llodrà, Janet Sanz Cid, i els Ims. Srs. Regidors i les Imes. Sres. Regidores, Gala Pin Ferrando, Agustí Colom Cabau, Laura Pérez Castaño, Mercedes Vidal Lago, Josep Ma. Montaner Martorell, Eloi Badia Casas, Carmen Andrés Añón i Montserrat Ballarín Espuña assistits pel Secretari General, Sr. Jordi Cases i Pallarés, que certifica. Excusen la seva absència l’Im. Sr. i la Ima. Sra. Tinent/ta d'Alcaldia Gerardo Pisarello Prados i Laia Ortiz Castellví i l’Im. Sr. Regidor Daniel Mòdol i Deltell. També hi és present el Gerent Municipal, Sr. Jordi Martí Grau. Constatada l'existència de quòrum legal, la Presidència obre la sessió a les 9,30 hores. Es dóna per llegida l'acta de la sessió anterior, celebrada el 8 de setembre de 2016, l'esborrany de la qual ha estat tramès a tots els membres de la Comissió; i S'APROVA. I) INFORMACIÓ DE L'ORDRE DEL DIA DEL PLENARI DEL CONSELL MUNICIPAL Es delibera, primerament, sobre el projecte d'ordre del dia preparat per a la propera sessió del Plenari del Consell Municipal estructurat de la manera següent com a conseqüència de l'entrada en vigor del Reglament Orgànic Municipal: A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior B) Part Informativa a) Despatx d'ofici b) Mesures de govern c) Informes C) Part Decisòria / Executiva a) Ratificacions Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 2 b) Propostes d'acord COMISSIÓ D'ECONOMIA I HISENDA 1.- (01 OF2016) RESOLDRE les al·legacions presentades a la modificació de l’Ordenança Fiscal 3.1 Taxes per Serveis generals, aprovades provisionalment pel Plenari del Consell Municipal en data 22 de juliol de 2016, en el sentit dels informes que figuren a l’expedient. APROVAR definitivament la modificació de l’Ordenança fiscal núm. 3.1, taxes per serveis generals. PUBLICAR aquest acord i el text íntegre de la modificació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. COMISSIÓ DE PRESIDÈNCIA, DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I SEGURETAT I PREVENCIÓ 2.- RATIFICAR el decret de l’Alcaldessa pel qual es resol ATORGAR la medalla d’Honor al Mèrit als membres de la Guàrdia Urbana que figuren en la relació adjunta, en la categoria d’argent per haver prestat serveis sense interrupció durant 35 anys, sense cap nota desfavorable en els seus expedient personals; produint la concessió de la medalla en la categoria d’argent el beneficis establerts a l’article 5 del Reglament d’Honors i Recompenses dels membres de la Policia Municipal i del Servei d’Extinció d’Incendis, de 17 de setembre de 1976. COMISSIÓ D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de Ciutat Vella 3.- (15PL16336) APROVAR provisionalment, de conformitat amb l’article 66.3 de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació Puntual del Pla General Metropolità als solars del carrer Princesa, 21, Boquer, 8-12 i Sant Bartomeu, 5-7, d’iniciativa municipal; amb les modificacions a què fa referència l’informe de la Direcció de Planejament; TRAMETRE l’expedient a la Subcomissió d’Urbanisme de Barcelona per a la seva aprovació definitiva. Districte de Sants-Montjuïc 4.- (16PL16382) APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, la Modificació puntual del Pla Especial Urbanístic per a la concreció dels usos dels equipaments (7C) i l’ordenació de les edificacions en l’àmbit delimitat pels carrers Metal·lúrgia i Foc, el límit del Pla de Millora Urbana Porta Firal, el carrer Alts Forns i el límit nord dels pavellons 4 i 6 de Barcelona, promogut per Fira 2000, SA. 5.- (15PL16300) APROVAR definitivament, de conformitat amb l'article 68 de la Carta Municipal de Barcelona, el Pla de millora urbana del barri de La Satalia, en l’àmbit de la Modificació del Pla general metropolità de la muntanya de Montjuïc, d’iniciativa municipal, amb les modificacions a què fa referència l’informe tècnic- jurídic de la Direcció de Serveis de Planejament; RESOLDRE les al·legacions presentades en el tràmit d’informació pública de l’aprovació inicial, de conformitat amb l’informe de l’esmentada Direcció, de valoració de les al·legacions; informes, tots dos, que consten a l’expedient i a efectes de motivació s’incorporen a aquest acord. Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 3 Districte de les Corts 6.- (16PL16394) SUSPENDRE l’aprovació definitiva, de conformitat amb els articles 92.1.b del Text Refós de la Llei d’Urbanisme (Decret Legislatiu 1/2010 de 3 d’agost) i 42.5.d. de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, del Pla Especial Urbanístic Integral per la Masia del Futbol Club Barcelona, situada a l'avinguda Joan XXIII/Maternitat 1- 25, promogut per Futbol Club Barcelona, atesa l’existència de motius determinants de la suspensió de la seva aprovació, fonamentats a l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament que consta a l’expedient i es dóna per reproduït a efectes de motivació; ADVERTIR als promotors del Pla, de conformitat amb l’article 92.1 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, que disposen d’un termini de tres mesos, a comptar des del dia següent al de la notificació d’aquest acord, per a realitzar les activitats necessàries per a continuar la tramitació; en cas que no ho facin, es declararà la caducitat de l’expedient administratiu i es procedirà a l’arxiu de les actuacions; NOTIFICAR el present acord als promotors del Pla. Districte de Gràcia 7.- (14PL16208) RECTIFICAR, a l'empara de l’article 105.2 de la Llei de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, l’errada material continguda al document aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal, en sessió de 27 de maig de 2016, del Pla Especial d’establiments de concurrència pública i altres activitats del Districte de Gràcia, d’iniciativa municipal, en el sentit a què fa referència l’informe de la Direcció de Serveis de Planejament que es dóna per reproduït a efectes de motivació; INCORPORAR la documentació corregida al document definitiu del Pla. c) Proposicions D) Part d'impuls i control a) Proposicions / Declaracions de Grup b) Proposicions amb contingut de Declaració institucional c) Precs d) Preguntes e) Seguiment Proposicions / Declaracions de Grup E) Mocions F) Declaracions Institucionals Després d'haver examinat tots els punts anteriors, la Comissió de Govern DÓNA la seva conformitat al precedent projecte d'ordre del dia del Plenari del Consell Municipal amb les modificacions següents: Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 4 COMISSIÓ D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT ES RETIRA el punt numero 7. II) INFORMACIÓ DE L'ORDRE DEL DIA DE LES COMISSIONS PLENÀRIES A) Aprovació de les actes de les sessions anteriors B) Part Informativa a) Despatx d'ofici b) Mesures de govern c) Informes a les Comissions d) Compareixences Govern municipal C) Part Decisòria / Executiva Es delibera, a continuació, sobre la part decisòria de l'ordre del dia de les diferents Comissions del Consell Municipal. a) Propostes d'acord COMISSIÓ D'ECONOMIA I HISENDA Districte de Sant Martí 1.- (SJ-16-73) ACORDAR la declaració d’especial interès i utilitat municipal del Complex Esportiu Municipal Sant Martí ubicat al carrer Andrade 154, de conformitat amb l’Ordenança Fiscal 1.1 de 29 de desembre de 2015; i DONAR- NE trasllat a l’Institut Municipal d’Hisenda als efectes pertinents. COMISSIÓ DE DRETS SOCIALS, CULTURA I ESPORTS 2.- (20160103) ADJUDICAR el contracte núm. 16001080, que té per objecte el servei de teleassistència domiciliària adreçat a les persones grans o persones amb dependència i/o discapacitat, que viuen a la ciutat de Barcelona, i el subministrament de l’equipament tècnic domiciliari (terminal de teleassistència, unitat de control remot (UCR), dispositius perifèrics, teleassistència adaptada i teleassistència mòbil), les 24 hores al dia tots els dies de l’any, durant els anys 2017, 2018 i 2019, per un import de 34.237.958,85 euros, IVA inclòs, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l’expedient a Televida Servicios Sociosanitarios, SLU, amb NIF núm. B80925977, i d’acord amb la seva proposició, en ser l’oferta econòmicament més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d’existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l’actual. DISPOSAR a favor de l’adjudicatari l’esmentada quantitat amb càrrec a la partida i als pressupostos que s’indiquen en el document comptable, amb el següent desglossament: 32.062.255,95 euros de pressupost net i 1.072.322,55 euros a l’import sobre el valor afegit al tipus del 4% Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 5 i 1.103.380,35 euros a l’import sobre el valor afegit al tipus del 21%. REQUERIR l’adjudicatari per a la formalització del contracte en el termini màxim de 5 dies naturals, a comptar del següent al de la recepció per part de l’adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l’adjudicació i no s’hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui suspensió de la formalització o s’hagués acordat l’aixecament de la suspensió. DESIGNAR com a responsable del contracte la Sra. Ester Quintana i Escarrà. Districte d'Horta-Guinardó 3.- (02C/2008) ESTIMAR parcialment el recurs de reposició interposat pel Club Unión Deportivo Hebron-Taxonera contra l’acord adoptat per la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports de l’Ajuntament de Barcelona, en sessió de 17 de maig de 2016, que va aprovar a favor de la recurrent una indemnització de 411.297,30 euros en concepte de liquidació del contracte de gestió de serveis públics, en la modalitat de concessió, amb número d’expedient 02C/2008, de 30 d’abril de 2016, únicament en quan als apartats 1, 2 i 5 de l’al·legació número 2, d’acord el contingut i el que disposa l’informe elaborat per la Direcció de Serveis Generals del districte d’Horta-Guinardó de 29 de juliol de 2016 i l’informe elaborat pels serveis Jurídics-Secretaria del Districte d’Horta-Guinardó de 29 de juliol de 2016; AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 411.297,30 euros, a càrrec del pressupost del 2016, a favor del concessionari Club Unión Deportivo Hebron- Taxonera, sense perjudici d’una posterior actualització en el moment que es porti a terme la liquidació definitiva de la concessió; NOTIFICAR el present acord al Club Unión Deportivo Hebron-Taxonera i a la Fundació Marcet; DONAR-NE compte a la Secció Cinquena de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, rotlle d’apel·lació 8/2012. COMISSIÓ DE PRESIDÈNCIA, DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I SEGURETAT I PREVENCIÓ 4.- (517/16) APROVAR inicialment la modificació de l’article 8 del Reglament d'organització i funcionament dels serveis públics de televisió i ràdio locals de Barcelona, aprovat pel Plenari del Consell Municipal de 30 de maig de 2008 i modificat per acord del mateix òrgan de 25 de juliol de 2014, i la correlativa de l'article 14 dels estatuts de l'entitat gestora "Informació i Comunicació de Barcelona, SA, spm”, d’acord amb el document que obra en l’expedient; i SOTMETRE-LA a informació pública per un termini de trenta dies, de conformitat amb allò disposat a l'article 112 del Reglament Orgànic Municipal. COMISSIÓ D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 5.- (03-2016CI16855) DECLARAR d’especial interès i utilitat pública les obres promogudes per la Fundació Jesuïtes Educació, al carrer Puig i Xoriguer, 31, consistents en “Reforma de la zona infantil del Col·legi Sant Pere Claver-Jesuïtes Poble-Sec”, perquè reporta beneficis objectius a la ciutat i acompleix una indiscutible funció social, atès que reuneix les condicions esmentades al punt A1) de l’article 7.1 A) de l’Ordenança Fiscal 2.1 vigent per l’any 2016 (BOP del 21-12-2015), en tractar- se d’obres destinades a la reforma de la zona infantil d’un centre docent; Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 6 CONCEDIR a la Fundació Jesuïtes Educació, la bonificació del 65% sobre la quota de l’Impost de Construccions, Instal·lacions i Obres generada per l’admissió del comunicat d’obres immediat amb número 03-2016CI16855, i una vegada acabada l’obra, aplicar la bonificació esmentada sobre la quota definitiva que resulti de la regularització tributària realitzada per la Inspecció municipal d’Hisenda en funció del cost d’execució material acreditat per l’interessat; i DONAR-NE trasllat a l’Institut Municipal d’Hisenda als efectes pertinents. 6.- (09-2016CD10746) DECLARAR d’especial interès i utilitat pública les obres consistents en conservació o reparació menor dels edificis catalogats A B, obres ordinàries de conservació o reparació menor de catalogats C, si no afecten elements protegits, obres interiors en zones comunitàries que no modifiquin distribució, estructura o façana, i obres interiors a habitatge que no modifiquin distribució, estructura o façana, a l’edifici situat al carrer Residència núm. 10 d’aquesta ciutat, atès que l’esmentat immoble gaudeix d’un nivell de protecció A, d’acord amb l’informe previ del Departament de Patrimoni Arquitectònic, Històric i Artístic; CONCEDIR a l’Agència d’Habitatge de Catalunya la bonificació del 95% sobre la quota de l’Impost sobre Construccions, Instal·lacions i Obres, generada per l’admissió del comunicat diferit atorgat per a les obres de referència, donat que s’ajusta a allò establert a l’article 7è apartat primer de l’Ordenança fiscal 2.1 reguladora de l’ICIO, atès que les obres s’executen en una finca amb un nivell de protecció A i acompleixen una funció d’especial interès ja que es realitzen a un emplaçament protegit; i DONAR trasllat a l’Institut Municipal d’Hisenda als efectes pertinents. 7.- (10-2013LL34572) DECLARAR d’especial interès i utilitat municipal les obres d’enderroc dels edificis d’ús religiós i docent del carrer Ramón Turró 128 per a la construcció d’un edifici destinat a l’ampliació de l’equipament docent, que són objecte del comunicat 10-2013LL34572; CONCEDIR a la Fundació privada Voramar la bonificació del 65% sobre la quota de l’Impost de Construccions, Instal·lacions i Obres donat que resulta procedent, d’acord amb allò que estableix l’article 7è de l’Ordenança Fiscal 2.1., en tant que les obres es realitzen per una entitat sense ànim de lucre, en sòl qualificat d’equipaments i van destinades a un equipament dels inclosos a l’article 212 de les NUPGM; DONAR-NE trasllat a l’Institut Municipal d’Hisenda als efectes pertinents. b) Proposicions Després d'haver examinat l'anterior relació de propostes d'acords decisoris que seran tractades en les sessions de les corresponents Comissions del Plenari, la Comissió de Govern els DÓNA la seva conformitat. D) Part d'impuls i control a) Proposicions / Declaracions de Grup b) Proposicions amb contingut de Declaració institucional c) Precs d) Preguntes e) Seguiment Proposicions / Declaracions de Grup E) Mocions Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 7 III) ORDRE DEL DIA DE LA COMISSIÓ DE GOVERN A) Aprovació de l'acta de la sessió anterior B) Part Informativa a) Despatx d'ofici En compliment dels Decrets d’Alcaldia, de 13 i 25 de juny de 2015, ES COMUNIQUEN les resolucions següents: ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA Districte de Ciutat Vella 1.- (20162804) La Regidora del Districte, el 30 de juny de 2016, ha atorgat una subvenció a favor de la Fundació Privada Catalana Comtal, per a dur a terme un projecte d'inserció sociolaboral de joves, que es concreta en accions comunitàries per millorar l’entorn, per un import de 16.516,67 euros, que correspon al 100,00% del cost del projecte, i una durada fins al 31 de desembre de 2016. 2.- (20162807) La Regidora del Districte, el 14 de juliol de 2016, ha atorgat una subvenció a favor de l’entitat Associació Barceloneta Alerta, per dur a terme el projecte d’inserció sociolaboral de joves, que es concreta en accions comunitàries per millorar l’entorn, per un import de 8.608,76 euros, que correspon al 100,00% del cost del projecte, i una durada fins al 31 de desembre de 2016. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de Ciutat Vella - Districte de l'Eixample - Districte de Sant Martí 3.- BIMSA (201.1619.026) Resolució del Conseller Delegat de BIMSA, de 27 de juliol de 2016, que INICIA la licitació per a la contractació de les obres relatives al carril bici al passeig Pujades (entre carrer Marina/avinguda Meridiana-carrer Comerç), avinguda Meridiana (entre passeig Pujades-carrer Almogavers) i cruïlla Meridiana-Sancho de Àvila, als districtes de Ciutat Vella, Eixample i Sant Martí a Barcelona, amb un pressupost de licitació de 964.484,32 euros, IVA exclòs. Districte de l'Eixample 4.- BIMSA (080.1619.038) Resolució del Conseller Delegat de BIMSA, de 21 de juny de 2016, que aprova el Plec de Clàusules Administratives Particulars i el Plec de Prescripcions Tècniques del contracte d'obres relatives al Projecte Executiu de la Urbanització del solar carrer Aragó, 436 (cantonada amb el carrer Lepant) i arranjament de la mitjera, al Districte de l'Eixample a Barcelona, per un import de 659.375,65 (IVA inclòs) i per una durada de 3 mesos; i CONVOCA la celebració de la licitació mitjançant procediment obert i tramitació ordinària. Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 8 5.- BIMSA (080.1619.053) Resolució del Conseller Delegat de BIMSA, de 22 de juliol de 2016, que APROVA el Plec de Clàusules Administratives Particulars i el Plec de Prescripcions Tècniques de la contractació que té per objecte les obres relatives al Projecte Executiu d’arranjament del carrer Aragó entre el carrer Casanova i el carrer Vilamarí i la renovació de l’enllumenat, tram: carrer Vilamarí-carrer Calabria, al Districte de l’Eixample a Barcelona, per un import de 850.711,13 (IVA inclòs) i per una durada de 6 mesos; i CONVOCA la celebració de la licitació mitjançant procediment obert i tramitació ordinària. 6.- BIMSA (080.1619.056) Resolució del Conseller Delegat de BIMSA, de 27 de juliol de 2016, que APROVA el Plec de Clàusules Administratives Particulars i el Plec de Prescripcions Tècniques del contracte d'obres relatives al Projecte Executiu d’arranjament del carrer Villarroel, entre Gran Via de les Corts Catalanes i el carrer Provença (Tram 1: Gran Via-avinguda Roma) i renovació de l’enllumenat, al Districte de l’Eixample a Barcelona, per un import de 932.222,24 (IVA inclòs) i per una durada de 4,5 mesos; i CONVOCA la celebració de la licitació mitjançant procediment obert i tramitació ordinària. Districte de Sants-Montjuïc 7.- BAGURSA (cpb 16050001) El Director General de BAGURSA, per resolució de 29 de juliol de 2016, ADJUDICA el contracte relatiu a les obres ordinàries d'infraestructures a l'avinguda Carrilet del núm. 2 al núm. 14 (carrer Parcerisa) a la societat Romà Infraestructures i Serveis, SAU, amb número de CIF A25012386, per un import de 755.903,82 euros IVA inclòs, i amb un termini de contracte de 6 mesos. 8.- BIMSA (010.1619.041) Resolució del Conseller Delegat de BIMSA, de 21 de juliol de 2016, que INICIA la licitació per a la contractació de les obres relatives al Projecte d'Urbanització de la plaça del Mig de Can Clos, al barri de la Marina del Port, al Districte de Sants-Montjuïc a Barcelona, amb un pressupost de licitació d'1.279.183,14 euros, IVA exclòs. Districte de les Corts 9.- BIMSA (020.1619.027) Resolució del Conseller Delegat de BIMSA, de 21 de juliol de 2016, que INICIA la licitació per a la contractació de les obres relatives al Projecte Executiu de reparació de les patologies de l’aparcament de la plaça del Mirall de Pedralbes, al Districte de les Corts a Barcelona, amb un pressupost de licitació d'1.960.202,46 euros, IVA exclòs. Districte de Gràcia 10.- BAGURSA (cpb 16040002) El Director General de BAGURSA, per resolució de 29 de juliol de 2016, ADJUDICA el contracte relatiu a les obres del projecte executiu de la zona verda de l'AA4 de l'avinguda Vallcarca. Fase 1. Districte de Gràcia, a la societat Eurocatalana Obres i Serveis, SL, amb número de CIF B62554035, per un import de 743.331,57 euros, IVA inclòs, i amb un termini de contracte de 8 mesos. Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 9 11.- BIMSA (040.1619.007) Resolució del Conseller Delegat de BIMSA, de 27 de juliol de 2016, que adjudica el contracte d'obres relatives als Projectes Executius, Estudi de Seguretat i Salut i Memòria Ambiental de la Reurbanització del carrer Legalitat, entre el carrer ca l'Alegre de Dalt i el carrer Secretari Coloma (F1) i reurbanització del carrer Legalitat, entre carrer Escorial i carrer ca l'Alegre de Dalt (F2), al Districte de Gràcia a Barcelona, per un import de 587.111,10 euros, IVA exclòs, al licitador Agustí y Masoliver, SA (AMSA) i pel termini de set mesos. Districte d'Horta-Guinardó 12.- BIMSA (240.1619.018) Resolució del Conseller Delegat de BIMSA, de 20 de juliol de 2016, que inicia la licitació per a la contractació de les obres del nou complex esportiu municipal CEM Horta (Fase 2) al carrer Feliu Codina, al Districte d’Horta-Guinardó de Barcelona, amb un pressupost de licitació de 5.946.157,05 euros, IVA exclòs. Districte de Sant Andreu 13.- BIMSA (060.1619.025) Resolució del Conseller Delegat de BIMSA, de 27 de juliol de 2016, que adjudica el contracte d'obres relatiu a la separata del projecte constructiu de la urbanització viària de l’àmbit de la Sagrera Pare Manyanet- Bonaventura Gispert, al Districte de Sant Andreu a Barcelona, per un import de 559.729,94 euros, IVA exclòs al licitador Eurocatalana Obres i Serveis, SL. b) Informes C) Part Decisòria a) Propostes d'acord ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 1.- (703/2016) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada pel Sr. Àngel Marc Miguel Baños (mat. 74932) entre la seva activitat municipal com a funcionari interí, amb la categoria professional de Tècnic Superior en Arquitectura, amb destinació al Departament d’Obres i Manteniment del Districte de l’Eixample, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 3 (80.30.OP.20), i una activitat privada per compte propi com a arquitecte (consultoria i peritatges judicials); per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona; la dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal; la present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 10 2.- (705/2016) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Sílvia Rovira Eroles (mat. 74966) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional de Tècnica Mitjana en Arquitectura, amb destinació al Departament de Llicències i Inspecció del Districte de l’Eixample, on ocupa el lloc de treball de Tècnic 4 (80.40.OP.20), i l’activitat privada d’Arquitecta Tècnica per compte propi; per tal d'evitar possibles coincidències entre l'activitat pública i la privada, s’exclou de l’exercici de l’activitat privada d'Arquitecta Tècnica qualsevol manifestació del mateix en el terme municipal de Barcelona; la dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal; la present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix; DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 3.- (707/2016) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada per la Sra. Carolina Cañete Artero (mat. 74979) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina amb la categoria professional d’Auxiliar administrativa, amb destinació al Departament de Prevenció Riscos Laborals de la Gerència de Recursos Humans i Organització, on ocupa el lloc de treball de Suport 5 (90.50.GE.10), i l’activitat privada per compte d’altri com a auxiliar administrativa a l’empresa Kymos Pharma Services SL; la dedicació professional privada no podrà superar la meitat de la jornada laboral setmanal vigent a l’Administració Pública i haurà de desenvolupar-se en horari no coincident amb el municipal; la present autorització resta condicionada a l’estricte compliment dels deures públics, a les prohibicions i altres previsions que es contenen en la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les Administracions Públiques, la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i d’altra normativa aplicable. Aquesta autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix; DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 4.- (849/2016) APROVAR la modificació en l’organigrama de la Gerència de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència, referits a la Direcció de Feminismes i LGTBI, assignant les dotacions de llocs de treball, adscripcions, denominacions i funcions al òrgans afectats, tal i com es detalla als annexos; PUBLICAR el present acord en la Gaseta Municipal als efectes pertinents; DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 5.- (649/2016) APROVAR la pròrroga del Conveni Marc de Col·laboració educativa signat entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat Oberta de Catalunya el 16 de setembre de 2014, d’acord amb el contingut de la clàusula dotzena de Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 11 l'esmentat conveni, des de l'1 d’octubre de 2016 i fins al 30 de setembre de 2017, mantenint el contingut de la resta de clàusules que integren aquell Conveni; FACULTAR l’Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, Primer Tinent d’Alcaldia i responsable de l’Àrea de Treball, Economia i Planificació Estratègica, per a la signatura de la pròrroga de l'esmentat Conveni. 6.- (0392/16) REBUTJAR l'oferta de Sonostudi, SA, amb NIF A08616419, i EXCLOURE-LA de la licitació que té per objecte el suport audiovisual, lloguer, instal·lació i manteniment d'equips de so i àudio pels actes ciutadans i equips de la Gerència de Recursos amb el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció en el mercat laboral, en no haver aportat aquesta les justificacions requerides respecte a la viabilitat de la seva oferta, segons el que estableix l'article 152.3 del TRLCSP, malgrat estar la seva oferta dintre dels límits establerts a la clàusula 9 del plec per la consideració d’aquesta com a presumptament anormal o desproporcionada; ADJUDICAR el contracte núm. 16001802, per un import màxim de 660.000,00 euros, IVA inclòs, i en funció dels preus unitaris ofertats, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Iniciatives Events, SL amb NIF B64709363, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa en obtenir la màxima puntuació respecte als criteris d'adjudicació continguts al plec, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: import adjudicació 545.454,54 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 114.545,46 euros; FIXAR en 27.272,73 euros l'import de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració del contractista d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. 7.- (402/2016) REBUTJAR l'oferta presentada per l'empresa Aliance-Brother, SL, amb CIF B58296855 i EXCLOURE-LA, per tant, de la licitació en no considerar-se suficients les al·legacions aportades el 22 de juliol de 2016 en tràmit d'audiència, segons les previsions de l'article 152.3 del TRLCSP, per assegurar la viabilitat de l'oferta que es considerava presumptament anormal o desproporcionada segons els límits previstos a la clàusula 9 del plec de clàusules administratives particulars que regeix el contracte; ADJUDICAR el contracte núm. 16001920, que té per objecte la contractació del Servei de trasllat i moviment d'arxius i mobiliari vari municipal i els serveis d'assistència i ornamentació d'actes ciutadans i protocol·laris, per un import màxim de 657.854,74 euros, IVA inclòs, i en funció dels preus unitaris ofertats, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient, a Ara Vinc, S.L. amb NIF B59460618, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual, i tenint en compte la present exclusió de l’empresa Aliance-Brother, SL i la de Control en Mudanzas, SLU (amb NIF Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 12 B61104253), aquesta última adoptada per acord de la mesa de contractació de data 15 de juliol de 2016; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: import adjudicació 543.681,60 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 114.173,14 euros; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. 8.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 15 de setembre de 2016. 9.- (3-095/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-095/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 620.568,18 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16083191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 10.- (3-096/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-096/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 349.319,86 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16090191; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 11.- (3-097/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-097/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 3.500.000,00 euros, per atendre la despesa en subvencions per a persones amb pocs recursos, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16090291; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 12.- (3-098/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-098/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 5.253.000,00 euros, per atendre despeses de l’Àrea de Drets Socials destinades a allotjaments d’urgència per persones grans, ampliació de les beques d’estiu i organització d’activitats per la participació de la infància durant el període de Nadal, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16090391; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 13 13.- (3-099/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-099/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 411.297,30 euros, per canvi d’òrgan gestor en la despesa derivada del compliment de la Sentència núm. 901/2014 per a la gestió i explotació del Complex Esportiu Municipal Vall d’Hebron-Teixonera del Districte d’Horta- Guinardó, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16090491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 14.- (3-100/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-100/2016 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona per a l’exercici 2015 prorrogat per a l’exercici 2016, provinents de la Generalitat de Catalunya en concepte de fons de foment del turisme del primer trimestre de 2016, per fer l’aportació del 50% al Consorci de Turisme, segons acord de la Comissió de Govern de 17 d’abril de 2013, i d’import 803.105,92 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 16090195. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 15.- (3-101/2016) APROVAR l’expedient núm.3-101/2016 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 prorrogat per a l’exercici 2016, derivat del reconeixement d’ingrés provinent de la Generalitat de Catalunya en concepte d’aportació extraordinària per al fons de foment del turisme (FFT), per finançar Projectes Municipals en matèria de Turisme per la minimització de l’impacte de l’afluència turística sobre l’espai públic i els serveis en determinades àrees de la Ciutat de Barcelona, per un import total de 115.412,93 euros, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 16090295; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 16.- (3-102/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-102/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 700.000,00 euros, per atendre despeses de l’Àrea d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat destinades a la tramitació de diversos Convenis durant el darrer quadrimestre de l’any, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16090591; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 17.- (2016/1200) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i Associació Empresarial d’Economia Social DINCAT, amb CIF G60780780, per al projecte per a potenciar les entitats d’economia social de l’àmbit de la discapacitat intel·lectual associades a l’AEES Dincat, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 14 38.750,00 euros; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten a l'expedient; AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 38.750,00 euros amb càrrec a la partida 48903-43351-0701, distribuïts en 24.250,00 euros per a l’any 2016 i 14.500,00 euros per a l’any 2017, a favor de l’Associació Empresarial d’Economia Social DINCAT, amb CIF G60780780; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos, a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte cinquè del conveni; FACULTAR el Comissionat d'Economia Cooperativa, Social i Solidària i Consum, Jordi Via Llop, per a la signatura del present conveni. 18.- (2016/1202) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i GEDI Gestió i Disseny SCCL, amb CIF F59128041, per al projecte Itineraris personalitzats per a l’autonomia i l’apoderament del col·lectiu subsaharià en situació administrativa irregular, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 65.169,23 euros. DECLARAR la no- inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten a l'expedient. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 65.169,23 euros amb càrrec a la partida 48903-43351-0701, distribuïts en 33.820,12 euros per a 2016 i 31.349,11 euros per a 2017, a favor de GEDI Gestió i Disseny SCCL, amb NIF F59128041. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos, a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte cinquè del conveni. FACULTAR el Comissionat d'Economia Cooperativa, Social i Solidària i Consum, Jordi Via Llop, per a la signatura del present conveni. ÀREA D'EMPRESA, CULTURA I INNOVACIÓ 19.- (2298/2016) APROVAR el conveni de col·laboració entre el Ministeri d’Educació, Cultura i Esport, el Ministeri d’Hisenda i Administracions Públiques, la Generalitat de Catalunya, la Diputació de Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació del Gran Teatre del Liceu per a la creació de la Comissió Interadministrativa de l’esdeveniment excepcional d'interès públic del 20è aniversari de la reobertura del Gran Teatre del Liceu de Barcelona i el bicentenari de la creació de la “Societat d’Accionistes”, que estarà vigent des del dia de la seva signatura i fins a l’aprovació per la Comissió Interadministrativa de la proposta de liquidació de les actuacions relacionades, que haurà de produir-se, en tot cas, abans del 31 de desembre de 2019. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 15 ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA Districte de les Corts 20.- (U13-2016-0004) APROVAR les bases específiques que han de regir la convocatòria per a l’any 2017 del concurs de concurs d’exposicions d’entitats i associacions sense ànim de lucre a l’Espai Expositiu les Corts. CONVOCAR el concurs d’exposicions d’entitats i associacions, sense ànim de lucre, a l’Espai expositiu Les Corts per a l’any 2017, de conformitat amb les bases generals reguladores aprovades definitivament. AUTORITZAR la despesa màxima de 12.000,00 euros, que anirà amb càrrec al codi econòmic 48901 del programa 33411 del pressupost 2017, per a fer front a la disposició i lliurament d'una subvenció de fins a 3.000,00 euros a cadascuna de les quatre entitats o associacions seleccionades per exposar el seu projecte a l’Espai expositiu Les Corts. ORDENAR la publicació de la convocatòria per a l’any 2017 i de les bases específiques de projectes d’entitats o associacions a l’Espai expositiu Les Corts, mitjançant la inserció del corresponent anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, al tauler d’edictes electrònic i a la web del Districte de Les Corts. ESTABLIR, de conformitat amb les bases específiques, un termini de presentació de quinze dies hàbils, a comptar des del dia següent al de la publicació de l’anunci corresponent al Butlletí Oficial de la Província. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 21.- (20160004) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 15004487, que té per objecte el servei de suport, assistència tècnica, assessorament en el seguiment i control de l'execució de les actuacions incloses en els següents àmbits (2016- 2018), i el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral: el protocol de tramitació de projectes i seguiment de les obres ordinàries d'infraestructures i/o elements d'urbanització, el Comitè i la Comissió d'Obres i Mobilitat i la Intervenció Municipal, les proposicions presentades per les empreses Eptisa, Enginyeria i Serveis SAU, OUA Gestió del Territori i Urbanisme, SL i SGS Tecnos, SA, en no haver acreditat els requisits de capacitat i solvència assenyalats a la clàusula 6 del PCAP, de conformitat amb l’article 62 del text refós de la Llei de contractes del sector públic; EXCLOURE de la licitació del contracte la proposició presentada per la UTE Ambiset- Ingenieros IM3, per estimar que l’oferta no pot ser complerta a conseqüència de la inclusió de valors anormals o desproporcionats, de conformitat amb l’art. 152.04 del text refós de la Llei de contractes del sector públic; REAJUSTAR la distribució pressupostària del contracte al seu termini d’execució, en el sentit de traslladar la quantitat de 61.005,82 euros de l’anualitat 2016 a l'anualitat del 2018, amb càrrec al Pressupostos i Partides indicades en aquest mateix document; ADJUDICAR l'esmentat contracte per un import d'1.028.016,00 euros, IVA inclòs, amb una baixa del 34% sobre el preu de sortida, i de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a GPO Ingeniería y Arquitectura, SLU, amb NIF B66186479, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 16 aquest mateix document amb el següent desglossament: import net 849.600,00 euros, amb tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 178.416,00 euros; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Carles Chico i Martorell, Cap del departament de Coordinació d’Obres a l’Espai Públic; ANUL·LAR part de l'autorització de despesa de l’esmentat contracte, per un import de 529.584,88 euros, corresponent a la baixa sobre el preu de licitació presentada per GPO Ingeniería y Arquitectura, SLU, a qui es proposa com a adjudicatari, amb càrrec als Pressupostos i Partides indicades en aquest mateix document; DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 22.- (20160242) APROVAR el conveni de col·laboració a subscriure entre l'Ajuntament de Barcelona i l'empresa Pedalgo, SL, per a la realització d'una prova pilot de microdistribució urbana de mercaderies amb vehicles elèctrics al voltant del mercat del Ninot; FACULTAR la regidora de Mobilitat per a la seva formalització. 23.- (20160331) ATORGAR una subvenció al Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya (COAC), amb NIF Q0875010A, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2 c) i 28.1 de la Llei 3/8/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la Normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, aprovada pel Consell Plenari de 17 de desembre de 2010, per un import de 30.000,00 euros, per col·laborar en l’organització de la 9a Biennal Internacional de Paisatge; DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública donada l’excepcionalitat que concorre en el projecte; APROVAR el conveni on s'articula aquesta subvenció de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d'autorització de l'atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per decret d'alcaldia el 27 d'abril de 2011; FACULTAR la Cinquena Tinenta d’Alcaldia per a la seva signatura; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 30.000,00 euros amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, a favor del Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya (COAC), amb NIF Q0875010A, per fer front a l'esmentat Conveni; i REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti el compte justificatiu dels fons rebuts de conformitat amb l’acord quart del Conveni i d’acord amb la normativa vigent. Districte de Sants-Montjuïc 24.- (3BC 2015/040) APROVAR inicialment el Projecte d’execució de reforma i rehabilitació del Bloc 7 de Can Batlló per a la nova seu de l’escola de mitjans audiovisuals EMAV, al Districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 13.140.326,85 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 17 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); i SOTMETRE l’expedient a informació pública durant el termini de trenta dies hàbils mitjançant anuncis al Butlletí Oficial de la Província (BOPB) i en un diari dels de més circulació de Catalunya, termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte d'Horta-Guinardó 25.- (07-DP4101) RESOLDRE les al·legacions formulades en el tràmit d’informació pública de la Distribució Prèvia de Terrasses a la plaça Joan Cornudella, al Districte d’Horta-Guinardó, d’iniciativa municipal, en el sentit que, justificadament i raonada, figura a l’informe tècnic de 26 de juliol de 2016 que consta a l’expedient i que es dona per reproduït. APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 79 de l’Ordenança de Terrasses, la Distribució Prèvia de Terrasses a la plaça Joan Cornudella segons el text que consta com a annex a la present proposta. NOTIFICAR el present acord a les persones que han comparegut durant el tràmit d’informació pública. PUBLICAR el present acord i el text íntegre de la Distribució Prèvia de Terrasses a la plaça Joan Cornudella en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) i a la web de l’Institut Municipal del Paisatge Urbà i Qualitat de Vida (IMPUiQV), en compliment de l’article 80 de l’ordenança de Terrasses. DONAR compte d’aquest acord al Plenari del Consell Municipal. b) Mocions ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA M1.- (851/2016) CONVOCAR la cobertura del lloc de treball de Direcció 2, del Festival de Barcelona Grec adscrit a la Direcció de Sectors Culturals i Innovació de la Gerència de l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB) i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria (I.D. 08004934). PUBLICAR aquest acord i l’annex a la Gaseta Municipal, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i al web de l’Ajuntament de Barcelona. DONAR compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. M2.- (E.01.6012.16) 1.- Donar per assabentat i executar en la part que correspon a l’Ajuntament de Barcelona, com a beneficiari del dret de retracte, la resolució adoptada pel director de Promoció de l’Habitatge de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya de 31 de març de 2016, confirmada per resolució del mateix òrgan, d’11 de juliol de 2016, per la qual s’acorda exercir el dret de retracte, en benefici de l’Ajuntament de Barcelona, sobre l’edifici d’habitatges ubicat al carrer Metges 16 bis del municipi de Barcelona, lliure de càrregues i altres gravàmens, pel preu de 861.000,00 euros. 2.- Aprovar l’adquisició de la finca del carrer Metges, 16 bis per import de 861.000,00 euros, segons l’expedient tramitat per la Direcció de Patrimoni i Inversions. 3.- Lliurar al Patronat Municipal de l’Habitatge la quantitat de 861.000,00 euros, amb càrrec a l’obligació reconeguda al seu favor per decret de 31 de desembre de 2014, assentament 7000424875 del pressupost municipal de l’any 2014, i encarregant-li el pagament de l’esmentada adquisició, la gestió i administració del referit immoble, així com la rehabilitació, si s’escau, per tal de destinar-lo a lloguer social un cop assolida la propietat. 4.- Requerir a la Ref:CG 30/16 v. 15- 9- 2016 14: 14 18 propietat a través de l’òrgan a qui es faculti en la present resolució, perquè comparegui al requeriment de l’Ajuntament de Barcelona de signatura de la compravenda de la finca del carrer Metges 16 bis, lliure de càrregues i altres gravàmens, pel preu de 861.000,00 euros. 5.- Cas de no avenir-se la propietat en la signatura de la compravenda en el dia i hora requerits, procedir a consignar el preu de la compravenda a la Caixa General de Dipòsits Municipals amb notificació a la propietat de la finca. 5.- Facultar el Gerent d’Habitatge per formular els requeriments i totes les actuacions que siguin necessàries per tal de portar a terme el present acord. 6.- Comunicar a l’Agència de l’Habitatge de Catalunya el present acord, i sol·licitar-li el suport previst a l’article 91.2 de la Llei 18/2007, del dret a l’habitatge. S'APROVEN, per unanimitat, les mocions anteriors després de declarar- se'n, també per unanimitat, la urgència. No havent-hi altres assumptes per tractar, la Presidència aixeca la sessió a les 11.30 h.