Secretaria General Ref:CG 36/16 ACORDS adoptats per la Comissió de Govern en la sessió ordinària de 27 d'octubre de 2016. Aprovació de l'acta de la sessió de 20 d’octubre de 2016. Part Decisòria ALCALDI A 1.- (20164015) ADJUDICAR el contracte núm. 15005379, que té per objecte l'adquisició de dos vehicles tipus escala elevadora extensible per al Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament (SPEIS), d'acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, per un import d'1.299.540,00 euros, IVA inclòs, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient, a Rosernbauer Española, SA, amb NIF A28859833, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a la partida 0401 63305 13612 dels pressupostos 2016, 2017 i 2018, amb el següent desglossament: import adjudicació 1.074.000,00 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 225.540,00 euros, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l’actual. ANUL·LAR part de l'autorització de despesa per un import de 460,00 euros amb càrrec a la partida 0401 63305 13612 del pressupost 2016, 2017 i 2018, per baixa en l’adjudicació. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DONAR compte d'aquesta resolució a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 2.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 27 d’octubre de 2016. 4.- (2016/1021) ADJUDICAR el contracte núm. 16005085, que té per objecte la contractació de les pòlisses d’assegurances de l’Ajuntament de Barcelona, per un import de 4.533.765,44 euros, exempt d'IVA, de conformitat amb les propostes de valoració i classificació contingudes en l'expedient i d'acord amb les seves proposicions, per haver presentat l'oferta admesa que dóna compliment a la totalitat dels requeriments previstos en els plecs reguladors, i amb les millores presentades com a criteris de judici de valor a: Lot 1 – Responsabilitat civil, danys materials i flota de vehicles, amb codi de contracte 16002707 a Segurcaixa Adeslas SA de Seguros y Reaseguros, NIF A28011864, per un import de 4.533.765,44 euros; sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DISPOSAR a favor de l’adjudicatari la quantitat esmentada en el respectiu lot amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part dels adjudicataris del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que Ref:CG 36/16 v. 27- 10- 2016 12: 32 impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda 5.- (2016/1021) ADJUDICAR el contracte núm. 16005111, que té per objecte la contractació de les pòlisses d’assegurances de l’Ajuntament de Barcelona, per un import de 778.931,36 euros, exempt d'IVA, de conformitat amb les propostes de valoració i classificació contingudes en l'expedient i d'acord amb les seves proposicions, per haver presentat l'oferta admesa més avantatjosa econòmicament i que dóna compliment a la totalitat dels requeriments previstos en els plecs reguladors, i amb les millores presentades com a criteris de judici de valor a: Lot 2 – Accidents i vida, amb codi de contracte 16002707 a Vidacaixa SAU de Seguros y Reaseguros, NIF A58333261, per un import de 778.931,36 euros; sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DISPOSAR a favor de l’adjudicatari la quantitat esmentada en el respectiu lot amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document. FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part dels adjudicataris del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 6.- (2016/1021) ANUL·LAR part de l’autorització de despesa, per baixa per adjudicació, del contracte número 16005111 que té per objecte la contractació de les pòlisses d’assegurances de l’Ajuntament de Barcelona, per un import de 10.077,86 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en el document comptable. 7.- (3–115/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-115/2016 de modificacions de crèdit, consistent en generació de crèdit per majors ingressos del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 prorrogat per a l’exercici 2016, corresponents als ingressos de l’Estat en concepte de Cessió de Tributs i Fons Complementari de Finançament, per un import total de 606.320,00 euros, per incrementar l’aportació a l’Àrea Metropolitana de Barcelona segons el criteri adoptat en el Consell Plenari de 20 de febrer de 2004, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable 16092795; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió d’Economia i Hisenda. 8.- (3–129/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-129/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 7.745.588,62 euros, per regularitzar l’àrea de despesa pressupostària en les Inversions de l’Institut Municipal de Mercats, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16101491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 9.- (3–130/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-130/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 140.396,24 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16101791; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. Ref:CG 36/16 v. 27- 10- 2016 2 12: 32 10.- (3–131/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-131/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 1.997.000,00 euros, per atendre despeses de l’Àrea de Drets Socials destinades a atendre el servei de la Targeta Rosa, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16101891; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA D'EMPRESA, CULTURA I INNOVACIÓ 11.- (2016/1012) AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 35.000 euros amb càrrec al pressupost municipal vigent, 10.000 euros amb càrrec al pressupost 2017 i 5.000 euros amb càrrec al pressupost 2018, per subvencionar l’execució del projecte que s’indica tot seguit. ATORGAR una subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, a Dares Technologu SLU, amb NIF B-66557844, per un import de 35.000 euros amb càrrec al pressupost municipal vigent, 10.000 euros amb càrrec al pressupost 2017 i 5.000 euros amb càrrec al pressupost 2018, per a la realització d’un projecte anomenat “APDAR”, amb un cost total d’execució de 146.000,00 euros, d’acord amb els articles 22.2.c) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l’article 6.2 de la normativa general de subvencions. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública donada l'excepcionalitat que concorre en el projecte. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que faciliti tota la informació que demani l’Ajuntament, i en el termini màxim de 6 mesos a comptar des del pagament de la subvenció, presenti la justificació dels fons rebuts, així com el balanç econòmic i la memòria de funcionament de l’activitat subvencionada. 12.- (2016/1013) AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 35.000 euros amb càrrec al pressupost municipal vigent, 10.000 euros amb càrrec al pressupost 2017 i 5.000 euros amb càrrec al pressupost 2018, per subvencionar l’execució del projecte que s’indica tot seguit. ATORGAR una subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, a Nnergix Energy Management SL, amb NIF B-65946055, per un import de 35.000 euros, amb càrrec al pressupost municipal vigent, 10.000 euros amb càrrec al pressupost 2017 i 5.000 euros, amb càrrec al pressupost 2018 per a la realització d’un projecte anomenat “Nnergix PVSat: An Advanced Very Short Term Forecast System Based on Near Real Time Satellite Images”, amb un cost total d’execució de 100.000 euros, d’acord amb els articles 22.2.c) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l’article 6.2 de la normativa general de subvencions. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública donada l'excepcionalitat que concorre en el projecte. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que faciliti tota la informació que demani l’Ajuntament, i en el termini màxim de 6 mesos a comptar des del pagament de la subvenció, presenti la justificació dels fons rebuts, així com el balanç econòmic i la memòria de funcionament de l’activitat subvencionada. 13.- (2016/1184) AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 35.000 euros amb càrrec al pressupost municipal vigent, 10.000 euros amb càrrec al pressupost 2017 i 5.000 euros amb càrrec al pressupost 2018, per subvencionar l’execució del projecte que s’indica tot seguit. ATORGAR una subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, a Pump it Nanotech, SL, amb NIF B-66692088, per un import de 35.000 euros amb càrrec al pressupost municipal vigent, 10.000 euros amb càrrec al pressupost 2017 i 5.000 euros amb càrrec al pressupost 2018 per a la realització d’un projecte anomenat “Pump It” (microfluídrica), amb un cost total d’execució de 192.000 euros, d’acord amb els articles 22.2.c) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l’article 6.2 de la normativa general de subvencions. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública donada l'excepcionalitat que concorre en el projecte. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que faciliti tota la informació que demani Ref:CG 36/16 v. 27- 10- 2016 3 12: 32 l’Ajuntament, i en el termini màxim de 6 mesos a comptar des del pagament de la subvenció, presenti la justificació dels fons rebuts, així com el balanç econòmic i la memòria de funcionament de l’activitat subvencionada. 14.- (2016/1185) AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 35.000 euros amb càrrec al pressupost municipal vigent, 10.000 euros amb càrrec al pressupost 2017 i 5.000 euros amb càrrec al pressupost 2018, per subvencionar l’execució del projecte que s’indica tot seguit. ATORGAR una subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, a Sensing Emotions and Knowledge Group SL, amb NIF B-66471665, per un import de 35.000 euros amb càrrec al pressupost municipal vigent, 10.000 euros amb càrrec al pressupost 2017 i 5.000 euros amb càrrec al pressupost 2018 per a la realització d’un projecte anomenat “mBoard Identification of behavioural and mood pattems using GNSS signal”, amb un cost total d’execució de 175.500 euros, d’acord amb els articles 22.2.c) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l’article 6.2 de la normativa general de subvencions. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública donada l'excepcionalitat que concorre en el projecte. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que faciliti tota la informació que demani l’Ajuntament, i en el termini màxim de 6 mesos a comptar des del pagament de la subvenció, presenti la justificació dels fons rebuts, així com el balanç econòmic i la memòria de funcionament de l’activitat subvencionada. ÀREA DE DRETS SOCIALS 15.- (20140357) PRORROGAR, de mutu acord, el termini de vigència del contracte núm. 14002592 que té per objecte la gestió de l’equipament integral Horta, durant el termini comprès entre l’1 de novembre de 2016 i el 31 de desembre de 2017, adjudicat el 29 d’octubre de 2014 a Creu Roja Espanyola, d’acord amb el que estableix la clàusula 3 del plec de clàusules administratives particulars, i atesa la conformitat del contractista, d’acord amb el que estableixen els articles 23.2 i 278 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, Text refós de la Llei de contractes del sector públic, per un import d'1.271.023,52 euros, exempt d’IVA. APROVAR la revisió de preus de l’esmentat contracte d’acord amb la clàusula 17 del plec de clàusules administratives particulars, en la quantitat de 6.546,89 euros, exempt d’IVA, la qual cosa implica que, a partir del dia 1 de novembre de 2016, els nous preus d’aplicació seran els que es detallen a continuació: preu/mes servei del centre de dia: 34.033,52 euros. Preu/mes servei d’acolliment nocturn: 29.357,81 euros. Preu unitari servei de manutenció i higiene nocturna i matinal: 9,4219 euros. Preu unitari servei d’alimentació al migdia: 9,8584 euros. Preu unitari servei d’higiene diürn: 11,0471 euros. AUTORITZAR I DISPOSAR, a favor de Creu Roja Espanyola, amb NIF Q2866001G, la despesa del referit contracte per un import d'1.277.570,41 euros, exempt d’IVA, amb càrrec als Pressupostos i Partida indicades en el document comptable, condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents. REQUERIR l’adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d’aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Departament de Serveis Jurídics de l’Àrea de Drets Socials (passeig de Sant Joan núm. 75, 9è). ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 16.- (15/2017) APROVAR inicialment les Bases Generals dels Premis a projectes innovadors per a la qualitat democràtica; SOTMETRE a informació pública les esmentades bases per un termini de 20 dies hàbils a partir de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, de conformitat amb els articles 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny pel qual s'aprova el Reglament d'Obres, Activitats i Serveis dels ens locals; 83 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i 52 de la Llei 26/2010, de 3 Ref:CG 36/16 v. 27- 10- 2016 4 12: 32 d'agost, de règim jurídic i procediment de les administracions públiques de Catalunya; TENIR per aprovades definitivament aquestes Bases Generals sempre que no s'hagin presentat al·legacions durant el període d'informació pública; APROVAR i CONVOCAR, condicionat a l'aprovació definitiva de les esmentades Bases Generals, els Premis a projectes innovadors per a la qualitat democràtica, així com les seves bases especifiques; ESTABLIR un termini de presentació de sol·licituds de 20 dies hàbils a iniciar el dia següent al de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província; AUTORITZAR la despesa de 147.000,00 euros amb càrrec a la partida 0801- 48101-92417 del pressupost de 2017, i que se sotmet a la condició suspensiva de l’existència de crèdit adequat i suficient; PUBLICAR-LES al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al web municipal, al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona i a la Gaseta Municipal. 17.- (806/15) APROVAR inicialment les Bases Generals per a l’atorgament de subvencions per a l’adequació dels locals de centres de culte d'entitats religioses de la ciutat de Barcelona; SOTMETRE a informació pública les esmentades Bases per un termini de 20 dies hàbils a partir de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, de conformitat amb els articles 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny pel qual s'aprova el Reglament d'Obres, Activitats i Serveis dels ens locals; 83 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i 52 de la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i procediment de les administracions públiques de Catalunya; TENIR per aprovades definitivament aquestes Bases Generals sempre que no s'hagin presentat al·legacions durant el període d'informació pública; APROVAR i CONVOCAR, condicionat a l'aprovació definitiva de les esmentades Bases Generals, l’atorgament de subvencions per a l’adequació de locals de centre de culte d’entitats religioses a la ciutat de Barcelona, així com les seves bases específiques; ESTABLIR un termini de presentació de sol·licituds de 20 dies hàbils a iniciar el dia següent al de la publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província; AUTORITZAR la despesa de 150.000,00 euros amb càrrec a la partida 0801-78015-15132 del pressupost de 2016; PUBLICAR- LES al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, al web municipal, al Tauler d'Edictes de l'Ajuntament de Barcelona i a la Gaseta Municipal. Districte de Sants-Montjuïc 18.- (20169208) ADJUDICAR la gestió cívica del Centre Cívic La Cadena, en el Districte de Sants- Montjuïc, a la Unió d’Entitats de la Marina, amb NIF G58441189, per haver obtingut la millor puntuació acord amb els criteris de valoració establerts a les bases reguladores de la convocatòria per a l’adjudicació de la referida gestió cívica; APROVAR el projecte de gestió presentat per l’esmentada entitat amb la proposta de preus comunicats per al desenvolupament de tallers i activitats; APROVAR el corresponent conveni per al seu desenvolupament; i FACULTAR la regidora del Districte de Sants-Montjuïc, l’Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, per a la seva signatura; DISPOSAR la despesa de 26.700,00 euros per a 2016; 80.000,00 euros per a 2017, i 53.300,00 euros per a 2018, que aniran a la partida 489.98 del programa 337.11 de l’orgànic 06.03, condicionades a l’existència de crèdit adequat i suficient en el pressupost corresponent; REQUERIR la Unió d’Entitats de la Marina per tal que, en un termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la notificació del corresponent requeriment, comparegui a les dependències municipals per a la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica; i REQUERIR la mateixa entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de tres mesos des de la finalització de l’activitat, presenti la justificació amb un compte justificatiu que haurà d’incloure la memòria d’actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. Ref:CG 36/16 v. 27- 10- 2016 5 12: 32 Districte de Sarrià-Sant Gervasi 19.- (CONV-05/2016334) APROVAR l’acord de col·laboració a subscriure entre l'Ajuntament de Barcelona (Districte de Sarrià-Sant Gervasi) i l’Hospital Plató, Fundació Privada, amb CIF núm. G- 60213717, per desenvolupar projectes i accions comunitàries de prevenció en l’àmbit de la Salut al Districte Sarrià-Sant Gervasi, pel període 2016-2018, i FACULTAR el regidor del Districte per a la signatura d’aquest acord. 20.- (CONV-05/2016268) APROVAR l’acord de col·laboració a subscriure entre l'Ajuntament de Barcelona (Districte de Sarrià-Sant Gervasi) i l’Escola Superior de Disseny i Art Llotja, amb CIF núm. Q5855860B, per desenvolupar projectes de creació d’elements promocionals d’espais públics i altres materials comunicatius, al Districte Sarrià-Sant Gervasi; i FACULTAR el regidor del Districte per a la signatura d’aquest acord. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Districte d'Horta-Guinardó 21.- (178/2016) AUTORITZAR, DISPOSAR i RECONÈIXER l'obligació de la despesa per un import de 62,96 euros, amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de QSL Serveis Culturals SLU, amb NIF B60641925, per atendre el cost de les quotes d’accés als tallers del Centre Cívic Casa Groga realitzats per a persones en situació d’atur d’acord amb la mesura de govern M0711/5998, de 27 de març de 2009, durant el primer trimestre de l’any 2016. Districte de Nou Barris 22.- (16SJ0042) APROVAR el conveni de gestió cívica de les activitats a l'equipament municipal Casal de Barri La Cosa Nostra, ubicat al carrer Biure, núm. 1 de Barcelona. AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de l’Associació Sociocultural La Cosa Nostra, amb NIF G63341192, la despesa per un import total de 308.004,65 euros, essent l'import de 23.692,65 euros per l'any 2016, l'import de 142.156,00 euros per l'any 2017 i l'import de 142.156,00 euros per l'any 2018, amb càrrec a la partida 48903- 33711-0608 dels pressupostos 2016-2018; condicionada a l'existència de crèdit adequat en els pressuposts corresponents. ATORGAR la subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, a l’Associació Sociocultural La Cosa Nostra, amb NIF G63341192, per un import total de 308.004,65 euros, pel conveni de gestió cívica de les activitats a l'equipament municipal Casal de Barri La Cosa Nostra, de conformitat amb els articles 22.2c) de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i d'acord amb allò previst en l'article 6.2 i 6.3 de la Normativa Reguladora de les Subvencions de l'Ajuntament de Barcelona aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública donada l'excepcionalitat que concorre en el projecte. FACULTAR per a la signatura de l'esmentat conveni l'Ima. Sra. Janet Sanz Cid, Regidora del Districte de Nou Barris. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de tres mesos a comptar des de la finalització de l'activitat subvencionada, presenti la justificació del fons rebuts. 23.- (16SJ0043) APROVAR el conveni de gestió cívica de les activitats a l'equipament municipal Casal de Barri Ton i Guida, ubicat al carrer Romaní, núm. 6 de Barcelona. AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de la Plataforma d’entitats de Roquetes, amb NIF V64454309, la despesa per un import de total de 337.951,75 euros, essent l'import de 23.983,75 euros per l'any 2016, l'import de 156.984,00 euros per l'any 2017 i l'import de 156.984,00 euros per l'any 2018, amb càrrec a la partida 48903- 33711-0608 dels pressupostos 2016-2018; condicionada a l'existència de crèdit adequat en els pressuposts corresponents. ATORGAR la subvenció, mitjançant concessió directa i amb caràcter Ref:CG 36/16 v. 27- 10- 2016 6 12: 32 excepcional, a la Plataforma d’entitats de Roquetes, amb NIF V64454309, per un import total de 337.951,75 euros, pel conveni de gestió cívica de les activitats a l'equipament municipal Casal de Barri Ton i Guida, de conformitat amb els articles 22.2c) de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i d'acord amb allò previst en l'article 6.2 i 6.3 de la Normativa Reguladora de les Subvencions de l'Ajuntament de Barcelona aprovada pel Consell Plenari el 17 de desembre de 2010. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública donada l'excepcionalitat que concorre en el projecte. FACULTAR per a la signatura de l'esmentat conveni l'Ima. Sra. Janet Sanz Cid, regidora del Districte de Nou Barris. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de tres mesos a comptar des de la finalització de l'activitat subvencionada, presenti la justificació del fons rebuts. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 24.- (EM 2016-10/25) MODIFICAR l’acord de la Comissió de Govern de 18 de desembre de 2013 en el sentit de DESIGNAR a la Direcció d’Energia i Qualitat Ambiental de la Gerència Adjunta de Medi Ambient i Serveis Urbans, la gestió i actuacions corresponents al contracte de 21 de juliol de 2005 entre 22 Arroba Bcn, SA i Districlima, SA referent a “l’elaboració del projecte, execució i finançament de l’obra de primera implantació i posterior explotació i manteniment de les instal·lacions de generació i distribució de calefacció i refrigeració al Poblenou”, com a Responsable del Contracte. Districte d'Horta-Guinardó 25.- (7BD2016/084) APROVAR el projecte modificat i refós del nou camp de fútbol de Sant Genís dels Agudells i de la urbanització del carrer Samaria, al Districte d’Horta-Guinardó de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe tècnic jurídic de la societat municipal Bimsa, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, i a l’empara d’allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya i l’article 42 i següents del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals, per un import total de 2.774.618,98 euros, 21% IVA inclòs, import resultant de sumar al contracte principal adjudicat (2.198.123,84 euros), l’import de les modificacions proposades (576.495,14 euros) i que representa el 20% de l’import del Pressupost d’Execució del Contracte -PEC- dels dos projectes aprovats definitivament (2.882.475,75 euros 21% IVA inclòs); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament de Barcelona; i ENCARREGAR a la societat municipal Bimsa la gestió de l’actuació. Districte de Sant Andreu 26.- (630/2016) APROVAR el conveni de col·laboració a subscriure entre l’Ajuntament de Barcelona i Barcelona Sagrera Alta Velocitat SA que regula les condicions de l’aportació per part de l’Ajuntament de Barcelona a aquesta societat del valor econòmic de la finca resultant FR2 del projecte de reparcel·lació del Polígon d’Actuació Urbanística 1 del Sector Entorn Sagrera i la contraprestació de valor equivalent en obres d’infraestructura i urbanització que haurà de lliurar aquesta societat a l’Ajuntament; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 5.032.665,94 euros (IVA inclòs), amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, per fer front a les despeses derivades del conveni; i FACULTAR en la Regidora d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat i Cinquena Tinenta d’Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, Ima. Sra. Janet Sanz Cid, la signatura del present conveni i dels actes que es derivin. Ref:CG 36/16 v. 27- 10- 2016 7 12: 32 27.- (9BD 2015/133) APROVAR definitivament el projecte executiu del nou centre de Normalització lingüística ubicat a la planta primera de l’edifici de les antigues oficines Fabra i Coats de Barcelona, al Districte de Sant Andreu, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 882.856,28 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; RESOLDRE les al·legacions presentades d’acord amb l’Informe de Resposta de les al·legacions que s’inclou dins l’expedient administratiu; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; NOTFICAR-HO als interessats en aquest procediment; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Ref:CG 36/16 v. 27- 10- 2016 8 12: 32