Secretaria General Ref:CG 37/16 v. 3- 11- 2016 12: 33 Ref:CG 37/16 ACORDS adoptats per la Comissió de Govern en la sessió ordinària de 3 de novembre de 2016. Aprovació de l'acta de la sessió de 27 d’octubre de 2016. Part Decisòria ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 1.- (969/2016) APROVAR la modificació de l’organigrama de la Gerència d’Ecologia Urbana en l’àmbit de la Direcció de Serveis d’Inspecció assignant denominacions i funcions als òrgans afectats, tal i com es detalla als annexos. PUBLICAR la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 2.- (2016/951) APROVAR la modificació de l’organigrama de la Gerència de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència assignant denominacions als òrgans afectats, tal i com es detalla als annexos. PUBLICAR la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 3.- (804/16) AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 166.400,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de l'Associació Internacional de Ciutats Educadores, amb NIF G61045605, per a impuls i suport a la secretaria de l'associació. APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació Internacional de Ciutats Educadores, amb NIF G61045605, per a impuls i suport a la secretaria de l'associació, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 166.400,00 euros. FACULTAR l'Im Sr. Gerardo Pisarello Prados, Primer Tinent d'alcaldia per la signatura de l'esmentat conveni. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, presenti en data màxima 31/03/2017 (1r any) i 31/03/2018 (2n any) el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe de l’auditor. 4.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 3 de novembre de 2016. 5.- (E. 09.6044.16) ADQUIRIR, a títol de compravenda, a l’entitat financera Banco Bilbao Vizcaya Argentaria, RMBS 1 fondo de titulización de activos (CIF núm. V-84994144) l’habitatge de la finca situada al carrer de Mireia núm. 48, 1 (identificat registralment com finca núm. 10992 del Registre de la Propietat núm. 2 dels de Barcelona), en virtut del dret de tanteig que ostenta la Generalitat de Catalunya i que exerceix en benefici de l’Ajuntament de Barcelona, en els termes del punt 2 a) de l’article 2 del Decret Llei 1/2015, de 24 de març, de mesures extraordinàries i urgents per a la mobilització dels habitatges provinents de processos d’execució hipotecària; APROVAR com a preu Ref:CG 37/16 v. 3- 11- 2016 12: 33 2 de la compravenda l’import de 40.000,00 euros; LLIURAR al Patronat Municipal de l’Habitatge la quantitat de 40.000,00 euros, amb càrrec a l’obligació reconeguda al seu favor per decret de 31 de desembre de 2014, assentament 7000424875 del pressupost municipal de l’any 2014, ENCARREGANT-LI el pagament de l’esmentada adquisició, així com la gestió i administració del referit habitatge per tal de destinar-lo a lloguer social; FORMALITZAR la compravenda, prèvia cancel·lació d’aquells gravàmens el manteniment dels quals suposin una càrrega econòmica per a la Corporació municipal; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 6.- (3–134/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-134/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 308.768,35 euros, per atendre transferències de crèdit de diversos orgànics de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16102091; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. 7.- (3–137/2016) APROVAR l’expedient núm. 3-137/2016 de modificacions de crèdit, consistent en transferències de crèdit de la pròrroga del Pressupost General de l’Ajuntament de Barcelona de l’exercici 2015 per a l’exercici 2016, d’import 4.438.834,00 euros, per atendre despeses d’estacionament regulat mitjançant transferència de crèdit a Barcelona de Serveis Municipals SA, de conformitat amb la documentació i amb la distribució d’aplicacions pressupostàries que consta a l’expedient, referència comptable núm. 16102491; i PUBLICAR aquest acord a la Gaseta Municipal. ÀREA DE DRETS SOCIALS 8.- (20120447) APROVAR, per motiu d’interès públic, a l’empara dels articles 105 i 106 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic i la clàusula 20.2 del Plec de clàusules administratives particulars, la modificació del contracte número 12002981 que té per objecte la gestió dels Servei d’Atenció Socioeducativa de l’Agència per a l’Abordatge Integral del Treball Sexual (SAS-ABITS), de conformitat amb les motivacions de l’informe emès per la Directora de serveis de feminismes i LGTBIX de 21 de setembre de 2016, en el sentit d’ampliar en 4 operatius policials més, així com les actuacions que se'n deriven (atenció a les víctimes, coordinacions amb serveis i professionals, gestió d'ajuts econòmics, elaboració d'informes, etc), la qual cosa es concreta aproximadament en 494 hores de servei del contracte per la gestió del Servei d’Atenció Socioeducativa per donar cobertura a l'increment d'actuacions realitzades pel SAS, per un import de 10.390,91 euros, IVA exempt, i fins a la finalització del contracte el dia 31 de desembre de 2016. AMPLIAR l’autorització i disposició de la despesa de l’esmentat contracte per un import de 10.390,91euros, IVA exempt, a favor de l’Associació pel benestar i el desenvolupament, amb CIF G59435180, amb càrrec al/s Pressupost/os i Partida/es indicades en el document comptable; REQUERIR l’adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d’aquesta notificació, reajusti la garantia definitiva per un import de 519,54 euros, i COMPAREGUI per formalitzar la modificació del contracte a les dependències del Departament de Serveis Jurídics de l’Àrea de Drets Socials (pg. de Sant Joan núm. 75 9è). 9.- (20160504) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona, l’Àrea Metropolitana de Barcelona, la Diputació de Barcelona i l’Associació de Gestors de Polítiques Socials d’Habitatge de Catalunya en matèria d’observatori d’habitatge, amb una vigència de 4 anys. FACULTAR el Regidor d’Habitatge de l’Ajuntament de Barcelona per a la signatura del present conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. DONAR compte d’aquest acord a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Ref:CG 37/16 v. 3- 11- 2016 12: 33 3 ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 10.- (20160428) APROVAR el contracte programa 2016-2019 per a la coordinació, la cooperació i la col·laboració entre l’Institut Català de les Dones i l’Ajuntament de Barcelona, en matèria de serveis d’informació i atenció a les dones (o punts d’informació i atenció a dones -PIAD- a Barcelona, i els seus Annexos per tal d’establir els eixos estratègics, els objectius generals, les actuacions, els mecanismes d’avaluació i el finançament que permetin aquesta major eficiència i eficàcia en la gestió dels serveis. FACULTAR la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, Regidora de Feminismes i LGTBI de l’Ajuntament de Barcelona, la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents per a que se’n derivin. 11.- (2016030) AUTORITZAR la participació de la ciutat de Barcelona com a seu per a la celebració del mundial de pilota basca de l’any 2018. ENCOMANAR a l’Institut Barcelona Esports l’atorgament de la subvenció amb caràcter excepcional a la Federació Catalana de Pilota, i l’aprovació del conveni de subvenció que formalitza el seu atorgament, d’acord amb el model que consta a l’exped ient, tot això de conformitat amb l'art. 3.1 dels seus estatuts. NOTIFICAR aquesta resolució a l’entitat per al seu coneixement i efectes. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 12.- (770/16) AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 30.000,00 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de l'Associació Iridia Centre per a la Defensa dels Drets Humans, amb NIF G66610882, pel desenvolupament del projecte "Drets civils i llibertats públiques en l'espai públic". APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació Iridia Centre per a la Defensa dels Drets Humans, amb NIF G66610882, pel desenvolupament del projecte "Drets civils i llibertats públiques en l'espai públic", que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 30.000,00 euros. FACULTAR lm. Sr. Jaume Asens Llodrà, el Quart Tinent d’Alcaldia de l’Àrea de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència per la signatura de l’esmentat conveni. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, presenti en data màxima 31/12/2016, el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. Aquesta haurà de contenir la memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts i memòria econòmica justificativa del cost de les activitats que inclourà com a mínim una relació classificada de les despeses i inversions de l’activitat, factures o documents de valor probatori equivalent, i relació d’altres ingressos i subvencions que hagin finançat l’activitat subvencionada. Districte d'Horta-Guinardó 13.- (187/2014) PRORROGAR de l’1 de gener de 2017 al 30 de setembre de 2018, ambdós inclosos, el contracte de gestió de serveis públics en la modalitat de concessió, que té per objecte la gestió de les ludoteques Arimel i El Galliner i dels Casals Infantils Guinardó, La Torre i Teixonera, amb núm. de contracte 14C00015, adjudicat el 18 de febrer de 2015, a Progess, Projectes i Gestió de Serveis Socials amb NIF B59960526. AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa, per un import de 641.081,05 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Districte d'Horta-Guinardó. Ref:CG 37/16 v. 3- 11- 2016 12: 33 4 ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT Districte de Ciutat Vella 14.- (14GU70) RESOLDRE les al·legacions presentades durant el segon termini d’informació pública del Projecte de Reparcel·lació del Polígon d’actuació urbanística del Pla de Millora Urbana de les finques 4, 6, 8, 10,12,14 i 16 del carrer Arc del Teatre i 14, 16, 18, 20 i 22 del carrer Lancaster, modalitat cooperació, que va ser redactat d’ofici en execució de la Sentència de 18 de març de 2011 del Jutjat Contenciós Administratiu núm. 6 de Barcelona, recurs contenciós administratiu núm. 461/2007-D, confirmada per la Sentència dictada el 27 de febrer de 2014 per la Secció Tercera de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya, en el sentit que justificadament i raonada figura en l’informe de 5 d’octubre de 2016 de la Direcció de Gestió de Sòl de la Societat Barcelona Gestió Urbanística SA que consta en l’expedient i que en els seus mateixos termes es donen per reproduïts. APROVAR definitivament, a l’empara de l’article 119.2.a) del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme de Catalunya, modificat per la Llei 3/2012 del 22 de febrer, el Projecte de Reparcel·lació del Polígon d’actuació urbanística del Pla de Millora Urbana de les finques 4, 6, 8, 10,12,14 i 16 del carrer Arc del Teatre i 14, 16, 18, 20 i 22 del carrer Lancaster, modalitat cooperació, redactat d’ofici en compliment de les sentències esmentades en l’apartat primer, i que incorpora les modificacions no substancials introduïdes com a conseqüència de l’estimació de les al·legacions presentades i de l’esmena d’errades materials i/o aritmètiques, que figuren incorporades a l’informe de la Direcció de Gestió de Sòl abans citat. DETERMINAR, de conformitat amb l’article 153 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’Urbanisme, que la fermesa de l’acte administratiu de l’aprovació definitiva del Projecte de reparcel·lació comporta els efectes previstos en l’article 127 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei d’Urbanisme, modificat per la Llei 3/2012 del 22 de febrer, i, especialment, la cessió de dret en ple domini i lliure de càrregues a l’administració actuant, dels terrenys de cessió obligatòria perquè siguin incorporats al patrimoni de sòl o per a llur afectació als usos previstos pel planejament. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província i en un dels diaris de més circulació de la província i notificar-lo individualment a totes les persones propietàries i d’altres interessades en l’expedient. DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 15.- (1BC 2016/120) APROVAR inicialment el Projecte Executiu dels carrils bici entre la plaça de les Drassanes, el passeig de Josep Carner, la plaça del Portal de la Pau i el passeig de Colom de Barcelona, Districte de Ciutat Vella de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic del Projecte, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 538.389,00 euros el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); SOTMETRE l’expedient a informació pública durant el termini de trenta dies hàbils mitjançant anunci al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte de l'Eixample 16.- (2BD 2013/071) APROVAR inicialment el Projecte executiu de l’equipament de joves i gent gran al solar “Transformadors”, ubicat al carrer Ausiàs Marc, 60 al Districte de l’Eixample de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica que figura a l’expedient administratiu i que aquests efectes es dóna per reproduït, amb un pressupost de 5.693.804,17 Ref:CG 37/16 v. 3- 11- 2016 12: 33 5 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; SOTMETRE’L a informació pública, durant un termini de 30 dies hàbils, a comptar a partir del dia següent al de la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), termini durant el qual es podrà examinar i formular-hi les al·legacions pertinents. Districte d'Horta-Guinardó 17.- (16GU16) APROVAR definitivament la relació de béns i drets afectats per l’expropiació de les finques número 58 i 60 del carrer Marià Labèrnia, al barri de Can Baró del Districte d’Horta- Guinardó, incloses dins de l’Actuació Aïllada Rovira 3 de la Modificació del Pla General Metropolità a l’àmbit dels Tres Turons, aprovada definitivament el 15 de novembre de 2010, i qualificades de parcs i jardins urbans actuals de caràcter local (clau 6a); RESOLDRE les al·legacions presentades durant el termini d’informació pública pel senyor Francisco Ibáñez Montoya, en nom i representació del senyor Eugenio Alguacil Fernández, la Sra. Julia Pérez Ruiz, i la mercantil Instalaciones Eléctricas Jaime Velázquez, S.L. en els termes que figuren a l’informe emès per la societat municipal Barcelona Gestió Urbanística SA el 3 d’octubre de 2016 que consta a l’expedient i que es dóna per íntegrament reproduït; POSAR en coneixement del Ministeri Fiscal les presents diligències, en virtut de l’establert a l’art. 5 de la Llei d’Expropiació Forçosa, d’acord amb l’exposat a l’informe esmentat; INICIAR l’expedient d’expropiació; NOTIFICAR individualment als afectats l’inici de l’expropiació per a que en el termini de quinze dies aportin els títols que legitimin els seus drets, cas que no ho hagin fet a la fase d’informació pública, i proposin el preu en que els valorin, i el termini necessari per desallotjar la finca, en el cas de ser ocupants, a fi d’intentar el tràmit d’avinença previst a l’article 24 de la Llei d’Expropiació Forçosa i 155 del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals, advertint als ocupants dels immobles i a tots aquells als quals afecti, que hauran de desallotjar la finca en el termini màxim de cinc mesos a comptar des de la data de la notificació, previ pagament o dipòsit de la indemnització que si s’escau pugui correspondre i, en el supòsit que transcorregut l’esmentat termini de quinze dies no hi hagi mutu acord; INICIAR la peça separada de preu just, d’acord amb allò establert a l’article 29 de la Llei d’Expropiació Forçosa i concordants del seu Reglament i a l’article 157 i següents del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals; PUBLICAR aquest acord mitjançant la inserció dels corresponents anuncis al Butlletí Oficial de la Província, i a un diari dels de més circulació de la província, amb publicació íntegra de la relació de béns i drets aprovada definitivament. Districte de Nou Barris 18.- (16GU13) APROVAR definitivament la relació de béns i drets afectats per l’expropiació de les finques incloses a la tercera fase lletra K d’execució del Pla Especial de Reforma Interior en el sector establert de remodelació dels habitatges de la Trinitat Nova (diverses entitats incloses a les finques núms. 55, 57, 59, 61 i 63 del carrer Palamós i núms. 8-10, 12, 14, 16 i 18 del carrer Platja d’Aro), afectades de zona subjecte a ordenació de volumetria específica particular destinada a habitatge social (clau 18tHS/3), de sistema de parcs i jardins urbans de nova creació de caràcter local (clau 6b) i de vial (clau 5) per l’esmentat instrument urbanístic, aprovat definitivament pel Plenari del Consell Municipal en sessió de 22 de març de 2002; RESOLDRE les al·legacions presentades durant el termini d’informació pública en el sentit i pels motius exposats a l’informe jurídic emès el 20 d’octubre de 2016 per la societat municipal Barcelona Gestió Urbanística SA, entitat encarregada de la gestió d’aquesta expropiació, que consta a l’expedient i que es dóna per íntegrament reproduït; FER CONSTAR que s’ha introduït d’ofici una modificació a la relació de béns i drets afectats aprovada inicialment, en el sentit i pels motius exposats a l’informe jurídic emès el 20 d’octubre de 2016 per la societat municipal Barcelona Gestió Urbanística SA, entitat encarregada Ref:CG 37/16 v. 3- 11- 2016 12: 33 6 de la gestió d’aquesta expropiació, que consta a l’expedient i que es dóna per íntegrament reproduït; EFECTUAR els pronunciaments sobre el dret de reallotjament regulat a l’article 219 i següents del Decret 305/2006 de 18 de juliol, pel que s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme i al Decret 80/2009 de 19 de maig, pel qual s’estableix el règim jurídic dels habitatges destinats a fer efectiu el dret de reallotjament i es modifica el Reglament de la Llei d’Urbanisme respecte al dret de reallotjament, que figuren recollits a l’annex de la relació de béns i drets afectats que s’aprova definitivament, en base als motius consignats a l’informe emès per la societat municipal Barcelona Gestió Urbanística SA, de 20 d’octubre de 2016, que consta a l’expedient i que es dóna per íntegrament reproduït; ADVERTIR als interessats els quals es reconeix el dret de reallotjament, que el mateix queda subjecte a la condició resolutòria d’ocupació de l’habitatge afectat com a residència habitual de manera continuada fins el moment en que s’entregui la possessió de l’habitatge de substitució; INICIAR l’expedient d’expropiació; NOTIFICAR individualment als afectats l’inici de l’expropiació per a que en el termini de quinze dies aportin els títols que legitimin els seus drets, cas que no ho hagin fet a la fase d’informació pública, i proposin el preu en que els valorin, i el termini necessari per desallotjar la finca, en el cas de ser ocupants, a fi d’intentar el tràmit d’avinença previst a l’article 24 de la Llei d’Expropiació Forçosa i 155 del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals, advertint als ocupants dels immobles i a tots aquells als quals afecti, que hauran de desallotjar la finca en el termini màxim de cinc mesos a comptar des de la data de la notificació, previ pagament o dipòsit de la indemnització que si s’escau pugui correspondre i, en el supòsit que transcorregut l’esmentat termini de quinze dies no hi hagi mutu acord, INICIAR la peça separada de just preu, d’acord amb allò establert a l’article 29 de la Llei d’Expropiació Forçosa i concordants del seu Reglament i a l’article 157 i següents del Reglament de Patrimoni dels Ens Locals. PUBLICAR aquest acord mitjançant la inserció dels corresponents anuncis al Butlletí Oficial de la Província, i en un diari dels de més circulació de la província, amb publicació íntegra de la relació de béns i drets aprovada definitivament. Districte de Sant Martí 19.- (16GU37) ENCARREGAR a la Societat Municipal Barcelona Gestió Urbanística, SA, la gestió de l’execució subsidiària de l’enderroc de la nau situada al carrer Zamora, núm. 79, per compte i a càrrec de la comunitat de reparcel·lació del Subsector 2 del Pla de millora urbana del Sector Llull-Pujades Ponent, en els termes de l’informe de 17 d’octubre de 2016 del Departament de Projectes de la Direcció de Serveis de Gestió Urbanística obrant a l’expedient i que es dóna per íntegrament reproduït, i a l’empara d’allò establert a l’article 11.1 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim jurídic del sector públic, i amb els límits establerts a l’article 11.2 de la mateixa Llei. PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a un dels diaris de més circulació de la mateixa província. CONDICIONAR aquest acord a l’incompliment, per part de la comunitat de reparcel·lació Subsector 2 del Pla de millora urbana del Sector Llull-Pujades Ponent, del requeriment d’enderroc de la nau dins del termini que se li ha atorgat. 20.- (91G1228/11G154) APROVAR definitivament el compte de liquidació de la Modificació del Projecte de Reparcel·lació de la UA 2 del Pla Especial de la Paperera del Poblenou, quantificat en 7.495.970,33 euros, abans d’IVA, a l’empara de l’article 119 del Decret Legislatiu 1/2010, de 3 d’agost, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei d’Urbanisme, i de l’article 162.4 del Decret 305/2006, de 18 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament de la Llei d’urbanisme, amb un saldo a favor dels propietaris per valor de 279.168,56 euros, abans d’IVA. SOL·LICITAR al Sr. Registrador de la Propietat la cancel·lació de l’afecció de les finques de resultat al saldo del compte de liquidació provisional de la Modificació Projecte de Reparcel·lació de la UA 2 del Pla Especial de la Paperera del Poblenou. PUBLICAR aquest acord en el Butlletí Oficial de la Província i en un dels diaris de major circulació de la província. NOTIFICAR-LO personalment als interessats. DONAR- NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat.