Barcelona DECRET Atesa la convocatòria de vaga general prevista pel proper dia 29 de setembre de 2010, i vista la necessitat de cobertura de determinats serveis públics municipals per garantir els serveis considerats essencials per a la comunitat Atès el que disposen els articles 28.2, 43 i 137 de la Constitució, l'article 1 O, paràgraf segon, del RDL 17/77, de 4 de març , que regula el dret de vaga, en relació amb les facultats atribuïdes a aquesta Alcaldia pels articles 21 de la Llei 7/85 reguladora de les bases de règim local, 51 de la Llei municipal i de règim local de Catalunya i 13 de la Carta municipal de Barcelona, DISPOSO Primer. Es considera com a serveis essencials els que consten de personal destinat a la vigilància ordinària dels locals municipals i d'altres edificis públics, la custòdia i conservació dels quals correspongui a l'Ajuntament. Segon. Els serveis mínims establerts en aquest decret s'aplicaran sense perjudici del manteniment dels serveis mínims que per a la Comunitat Autònoma de Catalunya quedin establerts en el corresponent decret, especialment dels establerts per a funcions d'assistència i serveis socials i escoles bressol, aixl com serveis essencials de viabilitat, de subministrament, manteniment i abastament. Tercer. De forma especifica per a la resta de serveis públics que presta l'Ajuntament, la situació de vaga s'entendrà condicionada al manteniment dels serveis mínims que es relacionen en el present decret. Gerència Municipal Una persona. Gerència de Finances Una persona. Gerència de Recursos Humans i Organització Una persona. Gerència de Serveis General i Coordinació Territorial Una persona de la Gerència. Una persona de la Direcció d'Atenció al Ciutadà. Una persona de la Direcció de Serveis Jurídics. Servei d'Atenció al Ciutadà: una persona per a cada Oficina d'Atenció al Ciutadà. Alcaidia AICillde de Ban:elo1na Gabinet de l'Alcaidia Dues persones, una de l'equip directiu i l'altra de suport. Una persona radio telefonista. Registre General Una persona al registre. Parc Móbil Dos conductors/es, per a incidències. Tallers Municipals Un tècnic/a de manteniment, per a emergències. Gerència d'Acció Social i Ciutadania Una persona. Equips d'Atenció a la Infància i Adolescència Una persona per Equip. Servei d'emergències socials Un equip de guàrdia amb el mateix règim que en un dia festiu, format per: Unia responsable del servei. Tres tècnics/ques. Un/a conductor/a. Gerència de Medi Ambient Una persona. Dos informadors/es-controladors/es a la Central d'Operacions. Unia tècnic/a cap de guàrdia. Un/a tècnic/a de la Direcció de Neteja i Gestió de Residus. Unia tècnic/a del Departament de Vialitat. Un/a tècnic/a del Departament d'Enllumenat i Energia. Un/a tècnic/a del Direcció de Recursos (Registre). Dues persones a la Direcció del Cicle de l'Aigua (Clavegueram i Platges). Gerència de Prevenció, Seguretat i Mobilitat Dues persones (personal no uniformat). Servei de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvament Per tal de garantir la seguretat de les persones, els edificis i les instal·lacions: Directius/ves i tècnics/ques. Unia Director/a del Servei. Un/a cap de la Divisió d'Operacions. Unia cap de la Divisió de Prevenció. Un/a cap d'Unitat Territorial. Alcaldia Un/a responsable del Servei Sanitari. Un/a de cap de Guàrdia. Intervenció: 101 personal d'intervenció. 100% del personal del Centre de Comunicacions de torn. Magatzem. Una persona. Direcció de Serveis de Mobilitat. Centre de Control del Trànsit. Un/a tècnic/a. Gerència Educació, Cultura i Benestar Una persona. Gerència Promoció Econòmica Una persona. Gerència d'Urbanisme i Infraestructures Una persona. Districtes A cadascun d'ells: Una persona. Institut Municipal d'Informàtica de Barcelona Una persona. Un/a operador/a de Sistemes Centrals. U nia operador/a telèfon 7 82 34 Help Desk. Institut Municipal d'Urbanisme Una persona. Institut Municipal de Mercats de Barcelona Una persona. Una persona del mercat de la Boqueria. Institut Municipal d'Hisenda de Barcelona Una persona. Una persona a Recepció i en funcions de registre. Una persona a Informació i en col·laboració amb el contribuent. Agència de Salut Pública Administració Dues persones. A!caldla L'Alcalde Qualitat i Intervenció Ambiental Dues persones, un/a tècnic/a i l'altra de suport. Epidemiologia Dues persones, un/a tècnic/a i l'altra de suport. Laboratori Una persona a la recepció de mostres. Laboratori de Qui mica. Un/a tècnic/a superior. Laboratori de Microbk;logia. Un/a tècnic/a superior. Institut cie Seguretat Alimentària. Control alimentari i Intervencions. Un/a Tècnic/a superior. Centre d'acollida d'animals de companyia. Dues persones, un/a tècnic/a i l'altra de suport. Control alimentari de Mercats Centrals. Un/a tècnic/a superior (torn de nit). Un/a tècnic/a superior (torn de dia). Institut BCN Esports Una persona. Institut de Cultura de Barcelona Una persona. Institut Municipal Fundació Mies Van der Rohe Una persona. Institut Municipal Paisatge Urbà i Qualitat Una persona. Institut Municipal de Serveis Socials de Barcelona U na persona. Una persona a cada Centre de Serveis Socials. Patronat Municipal de l'Habitatge Una persona. Institut Municipal d'Educació de Barcelona Una persona. Oficines Pl. Espanya. Una persona. Alcaid!& Institut Municipal de Persones amb Discapacitat Una persona. Institut Municipal de Parcs i Jardins Una persona. Torn de matí 1 brigada de manteniment de xarxa de reg (1 xofer+1 operari) per atendre possibles fuites d'aigua o emergències de la xarxa de reg. 1 brigada de poda i recollida d'arbrat (1 responsable, 1 xofer i 2 operaris) per caigudes de branques a la via pública o emergències similars. (El servei afecta aquests dos equips restant de guàrdia i havent d'estar localitzables per actuar en cas que es produeixi una emergència, podent realitzar vaga en cas contrari). 1 persona telefonista per a la Centraleta per a l'atenció de els trucades urgents i la coordinació d'aquests equips. Torn de tarda i nit 1 persona de Patrulla de vigilància. 1 persona a les Oficines del laberint. 1 persona de Vigilància al Viver Tres Pins. 1 persona de Vigilància a C.M. Serra i Martí. í persona de Vigilància a les Oficines Centrals (només torn de tarda). Barcelona Serveis Municipals Estació d'autobusos Barcelona Nord. Un/a Operador/a de Torre Control per a cada torn de matí, tarda i nit Un /a Oficial Informació per a cada torn de matí i tarda Un/a Encarregat Estació per a cada torn de matí i tarda Aparcaments BSM Tres persones de suport en moto pel torn de mati. Tres persones de suport en moto pel torn de tarda. Dues persones de suport en moto pel torn de nit. Una persona de suport remot al Centre de Control de Mobilitat (CCM) per a cada torn de matí, tarda i nit. Servei de grua i dipòsits municipals 10 grues en el torn de matí, 10 en el de tarda i 3 grues en el torn de nit. En el Centre de Control de Mobilitat una persona en cada torn de treball (matí, tarda i nit). Als Dipòsits Municipals una persona en cada torn de treball (mati, tarda i nit). Parc d'Atraccions Tibidabo Quatre persones per atendre els serveis del Funicular i l'Aparcament. Informació i Comunicació de Barcelona (BTVl El personal per a mantenir l'emissió del 50% dels serveis informatius /~icaid:a Bagursa Dues persones del departament de control d'obres. Tersa Equips d'explotació habituals i un equip de guàrdia de manteniment. Cementiris de Barcelona Director/a de Serveis d'inhumació. Director/a de Serveis de cremació. Director/a de Serveis d'atenció al ciutadà. Director/a de l'Àrea d'Administració i Serveis. Personal d'operacions de cementiris Sis persones al Cementiri de Collserola. Dues persones al Cementiri de les Corts. Tretze persones al Cementeri de Montjuic. Dues persones al Cementiri de Poble Nou. Dues persones al Cementiri de Sant Andreu. Personal d'incineració Tres persones del Centre d'incineració de Montju'fc: Dues persones del Centre d'incineració de Collserola. Sis persones d'atenció al ciutadà (Joan d'Àustria) Una persona de suport a Sancho de Avila. Serveis funeraris de Barcelona Els serveis mínims previstos són del 60% del total de la plantilla. Mercabarna Una persona de suport a direcció. Una persona a compatibilitat. Una persona per torn de mati i tarda de control informàtic. Escorxador: Un/a responsable matança. Una persona de Control cambres i sala de vendes. Manteniment i instal-lacions: Un/a electricista, Un/a !rigorista i Un/a mecànic/ca per a cada torn de mati, tarda i nit. Vigilància: Torn de nit: Un/a telefonista, dos unitats mòbils, un/a Escorxador, tres persones de MC peix, una persona de MC Fruita. Torn de mati: Un/a telefonista, dos unitats mòbils, una persona de MC Peix, una persona de MC Flor, dos controls fixes a MC Fruita i una persona al Centre de Control. Torn de tarda: Un/a telefonista, dos unitats mòbils, un/a Escorxador, un/a treballador/a de MC Peix, dos treballadors/es de MC Fruita. Mediambient-neteja: Un/a responsable de departament, un/a agent mediambiental, un/a operari/a EDAR, un/a operari/a de bàscula decomís de peix, un/a operari/a per emergències. Barcelona Activa Una persona de seguretat per a cada dependència. (Llacuna, Perú, Marie Curie, Passatge Andalet i Plaça Pons i Clerch). Un/a tècnic/a de manteniment per Llacuna i Perú, un tècnic/a per Marie Curie. La resta d'equipaments comptaran amb el Servei d'Assistència Tècnica de l'empresa encarregada del manteniment Un tècnic informàtic. Quart El personal directiu o responsables de personal, hauran de vetllar per l'estricte compliment de l'obligació d'atendre els serveis essencials i els corresponents serveis mínims per part de qui els hagi de prestar. Per tant, cal que un dia abans de la vaga es demani a la plantilla el personal voluntari per a prestar aquests serveis, i en el cas que no sigui suficient han de designar i notificar qui serà el personal que prestarà els serveis essencials establerts en l'article segon. Cinquè. Tots els responsables dels diferents serveis, coHaboraran amb els responsables de personal per resoldre dificultats i incidències que puguin sorgir en el desenvolupament dels serveis míníms, així com l'aportació de la relació del personal que no assisteixi al lloc de treball el dia 29 de setembre, als efectes dels descomptes corresponents, garantint la prestació dels serveis necessaris per la seguretat de les persones. Sisè. La comprovació del personal que assisteixi a la vaga es farà a posteriori, atès que qui no es presenciï en el seu lloc de treball i no justifiqui aquesta absència amb qualsevol permís o llicència, es considerarà que està exercint el dret a la vaga i no percebrà les retribucions corresponents. Barcelona, 23 de setembre de 201 O L'ALCALDE Jordi Hereu i Boher Aicald1a