NÚM. 30 20-11-2016 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 6315 La Comissió de Govern, en sessió del dia 3 de novembre de 2016, adoptà el següent acord: Aprovar la modificació de l’organigrama de la Gerència de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència assignant denominacions als òrgans afectats, tal i com es detalla als annexos. Publicar la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. Annex 1. Descripció de les funcions dels òrgans de les Gerències Direcció de Serveis de Drets de Ciutadania i Diversitat Òrgan superior immediat: Gerència de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència Nivell Associat: 28 Missió: x Direcció superior de l’activitat dins l’àmbit dels drets de ciutadania, participació i transparència. Funcions:x Dissenyar i desenvolupar les línies estratègiques sobre les matèries en l’àmbit dels drets de ciutadania, participació i transparència.x Dirigir, planificar i coordinar les actuacions de la Gerència per l'acompliment dels plans d’acció municipals.x Proposar als òrgans de govern municipal l'adopció d'acords en les matèries pròpies de les seves competències.x Exercir la direcció superior dels instituts i empreses municipals que siguin adscrits a la Gerència.x Representar a la Gerència Municipal i a l’Ajuntament, per delegació, en les matèries pròpies de la seva competència.x Totes aquelles que li siguin atribuïdes per la Gerència Municipal en l’acompliment de les seves funcions. Annex 2. Modificació d’òrgans Modificar la denominació de la Direcció de Serveis de Drets de Ciutadania i d’Immigració per la de Direcció de Serveis de Drets de Ciutadania i Diversitat. * * * La Comissió de Govern, en sessió del dia 3 de novembre de 2016, adoptà el següent acord: Aprovar la modificació de l’organigrama de la Gerència d’Ecologia Urbana en l’àmbit de la Direcció de Serveis d’Inspecció assignant denominacions i funcions als òrgans afectats, tal i com es detalla als annexos. Publicar la present resolució en la Gaseta Municipal als efectes pertinents. Donar-ne compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 6316 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 30 20-11-2016 Annex 1. Descripció de les funcions dels òrgans de les Gerències Departament de Coordinació Tècnica de la Inspecció Òrgan superior immediat: Direcció de Serveis d’Inspecció Nivell associat: 26 Missió: x Coordinació, gestió i millora dels processos d’inspecció a nivell de ciutat, impulsant la homogeneïtat de criteris i la coordinació amb els districtes i altres interlocutors. x Funcions:x Planificar, dissenyar, coordinar i implementar els plans d’inspecció de ciutat, donant suport als Districtes i altres instàncies participants. x Coordinar, facilitar i supervisar la implantació dels criteris d’autoritat, de gestió i jurídics relacionats amb l’activitat de policia administrativa (inspecció i via pública) en el conjunt de l’administració municipal.x Dissenyar i elaborar en projectes de formació i de millora de la funció inspectora; així com participar i fer el seguiment dels òrgans de coordinació territorial. x Gestionar, donar suport tècnic i fer el seguiment dels aplicatius tècnics a nivell de ciutat relacionats amb la funció d’inspecció i via pública. x Elaborar informes, resolucions i altra documentació tècnica i jurídica relacionades amb les activitats de la Direcció.x Elaborar i fer el seguiment dels indicadors de control, seguiment i avaluació de les activitats de la Direcció, així com dels Districtes en matèria d’inspecció i via pública.x Totes aquelles que li siguin atribuïdes pel seus superiors en l’acompliment de llurs funcions. Annex 2. Modificació d’òrgans i adscripcions Crear el Departament de Coordinació Tècnica de la Inspecció, adscrit a la Direcció de Serveis d’Inspecció, amb les funcions que es detallen a l’annex 1 i assignar-li una dotació del lloc de Cap de Departament [40.10.GE.10] del vigent Catàleg de Llocs de Treball.