858 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA De 75.001 a una vegada i mitja el salari mínim interprofessional 4 punts Ingressos superiors a una vegada i mitja el salari mínim interprofessional 0 punts Els imports econòmics corresponents a cada franja de les establertes en la situació econòmica, en les d'una sola persona.o en cas de parella, es modifica- ran automàticament cada any, guardant les mateixes proporcions, en funció de les variacions que experi- mentin les pensions. Situació familiar - Sense fills ni cap tipus d'ajut - Sense fills amb algun tipus d'ajut - Amb un fill Amb dos fills Amb tres fills o més 8 punts 7 punts 6 punts 4 punts 1 punt Si no tenen cap familiar, o els que tenen no el$ presten cap ajut, o es troben en situació d'abandona- ment, es complementarà la puntuació anterior fins als 8 punts. En acabar la valoració de tots els çasos, es confec- cionarà una llista d'aquelles persones aspirants a in- gressar als habitatges que siguin autònomes en base a l'informe mèdic, segons una relació per -ordre de major a menor puntuació, per tal d'atorgar les places lliures. La resta de persones quedaran en llista d'es- pera i quan es produeixin noves vacants en l'equipa- ment, s'actualitzaran les dades d'aquesta llista. ANNEX 11 Model de declaració jurada de béns En/Na ... , nascut/da a ... el dia ... , amb DNI núm. ... i domiciliat/da a ... , Carrer/Av ... núm .... tel. .... Declara sota la seva responsabilitat: 1 r. Que no ha fet cap transmissió' de béns en favor de parents o altres persones en els últims 5 anys. 2n. Que el seu patrimoni i rendes són els següents: Patrimoni Capital immobiliari; Tipus: rústic/urbà Valor cadastral Situació: carrer, localitat Titularitat: Plena propietat, usdefruit, cotitular ... Estat: llogat... Capital mobiliari: Tipus: * Comptes corrents i llibretes d'estalvi Valors mobiliaris {Inversió ' en obligacions, bons, pagarés, lletres del tresor o similars, ac- cions i participacions, fons d'inversió ... ) Assegurances de vida Valor capital actual Entitat dipositària Situació: un sol titular, diversos titulars, benefi- ciaris. - Altres béns Qoies, pells, vehicles, objectes d'art i antiguitats). NÚM. 27 20-X-1995 Descripció Rendes - Rendes anyals dels béns immobles: Exercici Import anyal Entitat pagadora - Rendes del treball: Tipus: pensions, ... Exercici Import anyal Entitat pagadora - Interessos dels comptes i .llibretes d'estalvi: Exercici Import anyal Entitat pagadora - Dividends anyals dels valors mobiliaris: Exercici Import anyal Entitat pagadora Altres: rendes temporals i vitalícies. Import Entitat pagadora 3r. Que queda assabentat/da de l'obligació de co- municar al responsable de l'Ajuntament a través del director/ra de l'equipament, qualsevol variació en les dades dE¡Ciarades que pugui produir-se d'ací enda- vant. .. d de 19 ... PLEC DE TÈCNIQUES PER A L'ELABORACIÓ DELS PROJECTES FI D'OBRA ("AS BUILT") (Aprovat inicialment per acord del Consell Plenari de 30 de setembre de 1995, definitivament el 1 0de març de 1995 i vigent des del dia 8 de juny de 1995) PLEC DE CONDICIONS TÈCNIQUES DELS PROJECTES FI D'OBRA O "AS BUlL T' 1. Objecte del present Plec El present Plec té per objecte definir el contingut i les condicions tècniques que ha de reunir la. docu- mentació que, redactada en forma de document únic com a projecte, defineixi geomètricament i tècnica- ment l'obra executada. 2. Abast Serà obligatòria la redacció dels projectes fi d'obra o "as buift" en totes les infraestructures i equipaments executats totalment o parcialment amb càrrec als pressupostos municipals, sigui directament o sigui pels seus organismes autònoms o societats mercan- tils, i tant si es tracta d'obra nova com si ho és de re- novació o gran reparació. L'exigència de la redacció del projecte fi d'obra també serà d'aplicació a les empreses concessionari- es d'aprofitaments del domini públic municipal que NÚM. 27 20-X-1995 comporti la realització de qualsevol tipus d'obres o instal-lacions de conformitat amb l'establert a la 'dis- posició addicional. També serà d'aplicació a les obres d'urbanització realitzada per iniciativa privada. El projecte fi d'obra ó "as builf' podrà tenir les fun- cions de projecte de liquidació. 3. Encarregat de la redacció La redacció dels projectes fi d'obra o "as builf' la farà la empresa adjudicatària de les obres, i caldrà fer constar això als respectius plecs econòmico-adminis- tratius de les obres. La responsabilitat del compliment de l'esmentada obligació recau sobre el Cap del Servei encarregat de l'execució de l'obra, el qual haurà de donar Ja confor- mitat al projecte, si escau, conjuntament amb el tèc- nic de la seva dependència encarregat de la inspec- ció de l'obra. En aquells casos en què per la complexitat de l'obra existeixi una assistència tècnica exterior als serveis municipals, correspondrà a aquesta el visat de la· documentació elaborada per l'adjudicatari, prè- viament al lliurament a la dependència municipal encarregada de la inspecció de l'obra. 4. Termini de lliurament de la documentació Donat que l'elaboració del projecte fi d'obraïha de realitzar-se de forma continuada al llarg del procés d'execució de les obres, la documentació haurà de lliurar-se en l'acte de recepció provisional de les obres, i haurà de constar expressament a l'acta de recepció, la conformitat de la documentació rebuda o bé de les anomalies detectades, restant, en aquest cas, suspesa la recepció fins que es corregeixin les anomalies, fet que es recollirà en un annex de l'acta de recepció. L'existència per a l'adjudicatari d'una obligació con- tractual d'elaborar el projecte final d'obra, fa. que no pugui signar-se l'acta de recepció dels trebàlls con- tractats sense el previ lliurament del projecte fi d'obra. L'acceptació dels projecte fi d'obra queda, això no obstant, supeditada a l'establert a l'article 5. El plec de condicions particulars de l'actuació po- drà contemplar el lliurament de la documentació al llarg de l'execució dels treballs. 5. Acceptació del projecte fi d'obra 1 . Rebuda Ja documentació pèl Servei o negociat encarregat de l'execució de les obres i visat per aquest de la manera que s'indica a l'article 3, es re- metrà a les dependències municipals responsables de la informació cartogràfica, del patrimoni i del man- teniment i gestió de les obres objecte del projecte fi d'obra. En qualsevol cas, l'Alcalde, mitjançant Decret, po- drà canviar el circuit de la tramitació per adaptar-la a l'organització municipal. 2. Aquestes dependències, en el termini d'un mes, donaran la seva conformitat o disconformitat a la do- cumentació lliurada i comunicaran en qualsevol cas la seva decisió al Servei encarregat de la inspecció de l'obra, el qual, si escau, demanarà al contractista la correcció de les anomalies .detectades en el termini màxim d'un mes. 3; Una vegada sigui acceptada la informació per. les dependències abans esmentades, i comunicat per GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 859 escrit al Servei o Negociat que ha tingut al seu càrrec l'execució de les obres s'aixecarà pel responsable de dita dependència una acta de recepció definitiva del projecte final d'obra Q "as builf', una còpia de la qual serà tràmesa a les dependències abans esmentades i a la Intervenció· de Fons, la qual la incorporarà a l'expedient de les garanties relatives a l'obra de refe- rència. Si l'adjudicatari dels treballs no corregís les anoma- lies detectades, de conformitat amb l'establert a l'arti- cle 115.2 de la Uei de Contractes de l'Estat, l'Ajunta- ment podrà procedir a la correcció d'aquestes anomalies amb càrrec a la fiança dipositada per l'ad- judicatari. 6. Contingut del projecte fi d'obra El projecte fi d'obra inclourà la documentació se- güent: memòria amb els seus annexos (almenys els tres que es descriuen a continuació) - plànols - pressupost de liquidació de les obres a) Memòria: inclourà: Les referències cartogràfiques, que es deta- llaran a l'annex 1 amb el contingut que s'espe- cifica a l'article següent, com també les dades relatives a la informació cadastral i patrimonial. - Una descripció física de les obres, les princi- pals magnituds de les quals es resumiran en forma de fitxa a l'annex 2 de la memòria, amb el contingut que s'estableix a l'article 8, i s'hi destacaran les principals modificacions en re- lació al projecte base. Una relació de les principals incidències sorgi- des en el curs de l'execució de les obres. Una descripció dels materials utilitzats, els seus proveïdors i les seves qualitats, adjun- tant.,se en l'annex 3 de la Memòria els resul- tatsdel control.de quàlitat realitzat. b) Plànols: de conjunt i detall, incloent-hi els de projecte amb les modificacions que s'haguessin pro- duït, més els plànols que s'haguessin produït, més els plànols que s'haguessin generat al llarg de l'obra. e) Pressupost: detallant el cost de les obres i les partides pressupostàries amb càrrec a les quals s'han finançat les obres. 7. Informació cartogràfica La totalitat de projectes municipals es referiran a les coordinades UTM en base a les quals està elabo- rat el SITEB. . En aquest sentit, el Servei·de Cartografia Automàti- ca facilitarà la informació bàsica que, si escau, serà completada pel Servei o Negociat encarregat de la redacció del projecte fins al nivell de detall que calgui. La memòria del projecte fi d'obra inclourà les referèn- cies a les bases que han servit per al replantejament de les obres. 8. Fitxes descriptives de l'obra executada El projecte fi d'obra inclourà unes fitxes resum de les magnituds més representatives de l'obra executa- da. Per Decret d'Alcaldia s'establirà là informació mí- nima que hauran d'incloure les fitxes, sens perjudici que el Plec de condicions particulars de cada actua- ció estableixi el requeriment d'informació. addicional. 860 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 9. Format de presentació Es determinarà en els Plecs particulars de cada ac- tuació seguint les instruccions que s'establiran mitjan- çant decrets d'Alcaldia en funció dels avanços tecno- lògics. Disposicions addicionals 1 a) Allò que es disposa en el present Plec serà d'aplicació a les empreses concessionàries d'apro- fitaments del domini públic municipal que comporti la realització de qualsevol tipus d'obra o instal-lacions. ;Finalitzat el període de la concessió, la conces- NÚM. 27 20-X-1995 sionària (que assumirà les obligacions que en el present Plec s'atribueixen al contractista) lliurarà un projecte que recollirà la situació fidedigna de les obres o instal-lacions en el moment de la ·seva re- versió a l'Ajuntament. El Servei Municipal que hagi ~u- telat l'explotació de la concessió serà el responsable del compliment d'allò disposat en el present Plec. 2a) En qualsevol cas, els corresponents Plecs de condicions particulars ha de respectar les indicacions generals establertes per aquest plec i ajustar-se al que es disposi mitjançant decrets d'Alcaldia pel que fa a les dades a incloure. en les fitxes i el format de presentació.