Secretaria General Ref:CG 44/16 ACORDS adoptats per la Comissió de Govern en la sessió ordinària de 29 de desembre de 2016. Aprovació de l'acta de la sessió de 22 de desembre de 2016. Part Decisòria a) Propostes d’acord ALCALDIA 1.- (20154310) APROVAR la modificació del contracte núm. 15004273 que té per objecte la prestació del servei de suport d’atenció telefònica integral per a trucades d’emergència al 092 i 080, les seves centraletes administratives, i gestió de segon nivell al Centre de gestió d’emergències i al telèfon d’atenció per molèsties d´habitatges d’ús turístic, d’acord amb les previsions del plec de prescripcions tècniques, i el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció laboral, adjudicat a Konecta BTO, SL amb NIF B62916077, per un import de 2.686.485,05 euros, IVA inclòs, per acord de la Comissió de Govern, de 4 de febrer de 2016, a l’empara dels articles 106 i 219 del Text refós de la Llei de contractes del sector públic aprovat per Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, per les causes previstes a la clàusula 20.2 del plec de clàusules administratives particulars, la qual cosa representa un increment de la despesa de 53.329,00 euros, IVA inclòs, d’acord amb els informes incorporats a l’expedient. AMPLIAR l'autorització de la despesa del contracte, a favor de l’esmentada empresa, per la quantitat indicada, de la qual 44.073,55 euros corresponen a l’import net i 9.255,45 euros, a l’IVA, al 21%, amb càrrec a la partida 0401 22719 13211 del pressupost de 2016. FIXAR en 2.203,68 euros l'import del reajustament de la garantia definitiva i RETENIR-LO del preu del contracte atesa la declaració de l'adjudicatari d'acollir-se a aquesta modalitat de constitució de garantia. REQUERIR el contractista per tal que en el termini màxim de 15 dies hàbils, a comptar de l’endemà de la notificació d'aquesta resolució, comparegui el dia i hora que se li indiqui per FORMALITZAR la modificació del contracte. 2.- (023/2016 DSAJ) APROVAR el Conveni Model d’adhesió per a l’accés telemàtic, per part dels centres hospitalaris, a les dades bàsiques derivades d’accidents de trànsit, que figuren a l’aplicació de la Guardia Urbana de l’Ajuntament de Barcelona, amb els seus Annexos I i II. FACULTAR el Sr. Jordi Samsó i Huerta, gerent de Seguretat i Prevenció de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura dels convenis específics d’adhesió amb cada centre hospitalari, així com la de tots els documents que se'n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 3.- (393-2016 DSAJ) APROVAR el Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i el Consorci d’Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona per a la realització coordinada de l’enquesta de victimització de Barcelona i la seva Àrea Metropolitana. FACULTAR el Sr. Jordi Samsó i Huerta, gerent de Seguretat i Prevenció de l'Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l’esmentat conveni, així com la de tots els documents que se'n derivin. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 9: 50 ÀREA DE TREBALL, ECONOMIA I PLANIFICACIÓ ESTRATÈGICA 4.- (2016/196 IMEB) AUTORITZAR la compatibilitat sol·licitada de la Sra. Yolanda González Buceta (mat. 804099) entre la seva activitat municipal com a funcionària interina, amb la categoria professional de Professora de Música, amb destinació al Conservatori Municipal de Música i a l’Escola Municipal de Musica de l’Eixample de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona, on ocupa el lloc base de treball de Professora de Música, i l’activitat pública com a Professora de Música a temps parcial a l’Escola Municipal de Música Blai Net de Sant Boi de Llobregat, per al curs acadèmic 2016-2017 des de l'1 de setembre de 2016 fins al 31 d'agost de 2017. Aquesta autorització s’empara en l’article 3 i següents de la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal de les administracions públiques, article 4.8 de la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del Personal al Servei de l’Administració de la Generalitat i en l’acord de la Comissió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona, de 10 de juny de 2015, que declara d’interès públic la segona activitat dels professors de música de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona (Gaseta núm. 20 del 30 de juny de 2015). La suma de les jornades de l’activitat principal i de l’activitat docent desenvolupada segons la declaració d’interès públic de l’esmentat acord, en cap cas, no podrà superar la jornada ordinària de l’Administració incrementada en un 50%. Les necessitats de dedicació de l’activitat municipal no es podran veure afectades per la realització de la segona activitat. La present autorització perdrà vigència per canvi de lloc de treball municipal o per variació de les circumstàncies relatives al mateix. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de Ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 5.- (1102/2016) CONVOCAR 8 places de Sotsinspector/a de la Guàrdia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs–oposició, en torn de promoció interna i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria; DONAR compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 6.- (1103/2016) CONVOCAR 24 places de Sergent/a de la Guàrdia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs–oposició, en torn de promoció interna i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria; DONAR compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 7.- (1104/2016) CONVOCAR 60 places de la categoria de Caporal/a de la Guàrdia Urbana de l'Ajuntament de Barcelona, mitjançant concurs–oposició, en torn de promoció interna i APROVAR les bases que han de regir aquesta convocatòria; DONAR compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació, Seguretat i Prevenció. 8.- (0037/17) AUTORITZAR la despesa del contracte número 16006558, que té per objecte atendre despeses d’accions de comunicació, en virtut de l’acord marc amb contracte núm. 15003230, per a la fixació de condicions per a la contractació dels serveis en assessorament estratègic, planificació, mediació en les negociacions, gestió de la contractació d’espais en tots els mitjans convencionals i no convencionals, i secundàriament, la ideació i/o la creativitat i/o el disseny i/o la producció i/o la implementació d’accions de comunicació i de designació de les empreses per a la utilització comuna i contractació centralitzada per part de l’Ajuntament de Barcelona, els seus organismes autònoms i societats municipals i organismes amb participació municipal majoritària de l’Ajuntament de Barcelona, i la designació de les empreses (proveïdors) amb les quals es podran contractar aquests serveis a mesura que apareguin les necessitats, per un import de 2.500.000,00 euros IVA inclòs, d’acord amb la proposta de la Direcció de Comunicació que obra a l'expedient, amb càrrec al Pressupost i Partida indicats en aquest mateix document; la present Autorització condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s, atès que l'execució d'aquest contracte s'iniciarà l'exercici següent a la seva autorització. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 2 9: 50 9.- (188/16) AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 152.400,00 euros, amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de Consell d'Associacions de Barcelona, amb NIF G64629538, per a Conveni Col·laboració Cogestió de la Torre Jussana per la pròrroga de l'any 2017; PRORROGAR fins al 30 de juny de 2017 el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i Consell d'Associanions de Barcelona, amb NIF G64629538, per a Conveni Col·laboració Cogestió de la Torre Jussana, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 152.400,00 euros; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que presenti en data màxima 30 de setembre de 2017 el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. Aquest haurà de contenir memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe de l’auditor. 10.- (940/16) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i Fundació Barcelonabeta Brain Research Center, amb NIF G65895401, per a l’execució del projecte “Anàlisi comportament APOE4”, per tal d’abordar necessitats socials i de salut que comporta la malaltia de l’Alzheimer mitjançant la investigació de la dinàmica cerebral d'APOE4, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, per un import de 50.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en els informes que consten en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de la Fundació Barcelonabeta Brain Research Center, amb NIF G65895401, la despesa total de 50.000 euros a càrrec de la partida 48903/92011/0101 del pressupost de l’any 2016 del Departament de Salut, import total equivalent al 76,92% del cost total del projecte (65.000 euros). REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior als tres mesos des de la finalització del projecte, a comptar a partir del 31 de desembre de 2016, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte setè del conveni. FACULTAR la Ima. Sra. Laia Ortiz Castellví, Tercera Tinent d'Alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. 11.- (2016/1363) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona, la Unió General de Treballadors de Catalunya i la Confederació Sindical de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, per a la “Plataforma Sindical Prioritària 2016”, de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d’autorització de l’atorgament de convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions, aprovada per Decret d’Alcaldia de 27 d’abril de 2011. AUTORITZAR la despesa per import de 206.772,00 euros per als projectes de la Plataforma Sindical Prioritària 2016, amb càrrec a la partida D/0701/48597/92011 del Pressupost de l’exercici 2016, a favor de la Unió General de Treballadors de Catalunya. AUTORITZAR la despesa per import de 206.772,00 euros per als projectes de la Plataforma Sindical Prioritària 2016, amb càrrec a la partida D/0701/48598/92011 del Pressupost de l’exercici 2016, a favor de la Confederació Sindical de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya. REQUERIR les entitats beneficiàries per tal que en un termini no superior a tres mesos de la finalització del conveni presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts. FACULTAR el Regidor de Presidència, Aigua i Energia, Im. Sr. Eloi Badia Casas, per a la signatura del conveni. 12.- (265/16) MODIFICAR el contracte que té per objecte la gestió integral, implantació i manteniment d’un sistema de transport individualitzat mitjançant bicicletes en atenció a les raons indicades a l'informe emès per la Direcció de Serveis Generals, de 7 de desembre de 2016, i els informes tècnics que s’incorporen a l’expedient, i segons compareixença signada per l'empresa, i ampliar la vigència del contracte, en virtut de la possibilitat que estableix la clàusula 9 del contracte, per un termini mínim d’un Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 3 9: 50 any i màxim de dos anys, a comptar des de l’1 d’abril de 2017, en el benentès que la seva finalització es produirà una vegada s’iniciï efectivament el servei derivat de l’adjudicació del nou contracte que es licitarà durant el 2017; AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa del contracte a favor de l’empresa Clear Channel España, SLU, amb NIF B-82539867, per un import de 38.138.729,00 euros (IVA inclòs), amb càrrec al Pressupost i Partida indicats en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s; REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, reajusti la garantia definitiva del contracte en 1.567.650,45 euros; i comparegui a formalitzar la modificació del contracte a les dependències de la Direcció de Serveis de Gestió Econòmica de la Gerència de Recursos. DONAR-NE compte a la Comissió de Presidència, Drets de ciutadania, Participació i Seguretat i Prevenció. 13.- INFORMAR favorablement les actuacions d’inversions relacionades en el document de 29 de desembre de 2016. 14.- (E.01.6059.16) ADQUIRIR a la Generalitat de Catalunya (CIF núm. S0811001G), a títol de compravenda, la finca situada al carrer d’Avinyó, núm. 23 (identificada registralment com finca núm. 756 de la secció 2 del Registre de la Propietat núm. 24 dels de Barcelona), en virtut del conveni amb la Generalitat de Catalunya relatiu al finançament del Tram II de la línia 9 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona, APROVAR com a preu de la compravenda l’import de 8.020.614,34 euros; FORMALITZAR la compravenda, prèvia cancel·lació d’aquells gravàmens el manteniment dels quals suposi una càrrega econòmica per a la Corporació municipal; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 15.- (E.03.6045.16) ADQUIRIR a la Generalitat de Catalunya (CIF núm. S0811001G), a títol de compravenda, les finques situades al carrer del Mossèn Amadeu Oller núms. 3-7 (Finca resultant 3 del sector 2 de Can Batlló, e identificada registralment com finca núm. 13614 de la secció 2 del Registre de la Propietat núm. 14 dels de Barcelona) i Mossèn Amadeu Oller núm. 15 (Finca resultant 2 del sector 2 de Can Batlló e identificada registralment com finca núm. 13613 de la secció 2 del Registre de la Propietat núm. 14 dels de Barcelona), en virtut del conveni amb la Generalitat de Catalunya relatiu al finançament del Tram II de la línia 9 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona; APROVAR com a preu de la compravenda l’import global de 12.165.778,61 euros (10.054.362,49, més l’IVA al 21% per import de 2.111.416,12 euros), FORMALITZAR la compravenda, prèvia cancel·lació d’aquells gravàmens el manteniment dels quals suposi una càrrega econòmica per a la Corporació municipal; i INSCRIURE- LA en el Registre de la Propietat. 16.- (E.03.6046.16) ADQUIRIR a la Generalitat de Catalunya (CIF núm. S0811001G), a títol de compravenda, les finques situades a la Gran Via de les Corts Catalanes núm. 247, e identificada registralment com finca núm. 12301 de la secció 2 del Registre de la Propietat núm. 14 dels de Barcelona, i com finca 11795 de la secció 5 del registre de la Propietat núm. 17 dels de Barcelona, carrer de Moianès 19.X, identificada registralment com les finques núm. 4169, i 12051 (secció 2) del Registre de la Propietat núm. 14 dels de Barcelona, i finca del carrer de Gavà 39.I., identificada registralment com finca núm. 8747 de la secció 2 del Registre de la Propietat núm. 14 dels de Barcelona, en virtut del conveni amb la Generalitat de Catalunya relatiu al finançament del Tram II de la línia 9 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona. APROVAR com a preu de la compravenda l’import global de 16.335.000 euros (13.500.000 euros més l’IVA al 21% per import de 2.835.000 euros); RATIFICAR l’adquisició per part del Plenari del Consell Municipal, d’acord amb el que preveu l’article de 11 punt 1 apartat p) de la llei 22/1998, de 30 de desembre, de la carta Municipal i l’article 30, segon punt 22 del reglament orgànic municipal, FORMALITZAR la compravenda, un cop ratificada, prèvia cancel·lació d’aquells gravàmens el manteniment dels quals suposi una càrrega econòmica per a la Corporació municipal; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 4 9: 50 17.- (E.08.6127.16) ADQUIRIR a la Generalitat de Catalunya (CIF núm. S0811001G), a títol de compravenda, la finca situada al carrer de Costa Cuixart núms. 14-22 (identificada registralment com finca núm. 4936 de la secció 2 C del Registre de la Propietat núm. 25 dels de Barcelona), en virtut del conveni amb la Generalitat de Catalunya relatiu al finançament del Tram II de la línia 9 del Ferrocarril Metropolità de Barcelona, APROVAR com a preu de la compravenda l’import global de 9.680.000,00 euros (8.000.000,00 euros més l’IVA al 21% per import d'1.680.000,00 euros) FORMALITZAR la compravenda, prèvia cancel·lació d’aquells gravàmens el manteniment dels quals suposi una càrrega econòmica per a la Corporació municipal; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 18.- (E.02.6023.16) ADQUIRIR, a títol de compravenda, lliure de càrregues i gravàmens, a la societat Vidal Aymerich S.A. (CIF A58318932), el local de la planta baixa del carrer Nàpols 268 (finca 40169 del Registre de la Propietat núm. 22) i el local de la planta baixa del carrer Nàpols 270, (Finca 190 del Registre de la Propietat núm. 22); APROVAR com a preu de la compravenda l’import de 2.509.252,42 euros; AUTORITZAR, DISPOSAR i ABONAR la despesa, amb càrrec a la corresponent partida pressupostària; FORMALITZAR la compravenda, prèvia cancel·lació d’aquells gravàmens el manteniment dels quals suposi una càrrega econòmica per a la Corporació municipal; i INSCRIURE- LA en el Registre de la Propietat. 19.- (E.04.6010.16) ADQUIRIR, a títol de compravenda, lliure de càrregues i gravàmens, a l’Institut Català del Sòl (CIF núm. Q-0840001B), l’edifici situat al carrer d’Entença núm. 292-298, carrer de Morales núm. 4 (parcel·la B1); APROVAR com a preu de la compravenda l’import de 5.551.637,03 euros; més l’IVA corresponent i que ascendeix a l’import total de 5.938.594,01 euros, d’acord amb el següent detall: pel que fa als habitatges: 3.846.687,03 euros més l’IVA (4%) que ascendeix a 153.867,48 euros fent un total de 4.000.554,51euros; pel que fa als aparcaments: 735.000,00 euros més l’IVA (4%) que ascendeix a 29.400,00 euros fent un total de 764.400,00 euros; i pel que fa als locals: 969.950,0 euros més l’IVA (21%) que ascendeix a 203.689,50 euros fent un total d'1.173.639,50 euros; AUTORITZAR, DISPOSAR i ABONAR la despesa, amb càrrec a la corresponent partida pressupostària; FORMALITZAR la compravenda, prèvia cancel·lació d’aquells gravàmens el manteniment dels quals suposi una càrrega econòmica per a la Corporació municipal; i INSCRIURE-LA en el Registre de la Propietat. 20.- (E.10.6059.16) ACCEPTAR l’atorgament, per part de l’Administrador de Infraestructures Ferroviarias (ADIF) a favor de l’Ajuntament de Barcelona, de la concessió administrativa per a l’ocupació del domini públic ferroviari que afecta a l’espai situat al terme de Barcelona a l’alçada del PK 683/254 de la Línia Madrid- Barcelona (carrer Almogàvers entre els carrers Zamora i Joan d’Àustria), amb caràcter gratuït i un termini de setanta-cinc anys, per tal d’executar les obres incloses al “Projecte de creuament de xarxes de serveis urbans del 22@ pel pont d’Adif al carrer Almogàvers, entre els carrers Zamora i Joan d’Àustria, al Districte de Sant Martí de Barcelona” que permetran la substitució d’una biga del pont d’Adif per una biga de calaix, obres encarregades a la societat municipal BIMSA per resolució de la Gerència d’Ecologia Urbana en data 7 de març de 2016; i en els termes del document administratiu de la concessió que s’annexa; i FORMALITZAR la concessió en document administratiu. 21.- (E.10.6061.16) CEDIR l’ús a favor de l’Associació Hermandad Rociera Andaluza Santo Angel (G- 60545639), mitjançant subarrendament, del local núm. 18 de la finca situada a la rambla Guipúscoa núms. 66-68, per a destinar-los a seu social i realització de les activitats pròpies de l’entitat, d’acord amb les condicions del document annex que s’aprova; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 5 9: 50 22.- (E.10.6062.16) CEDIR l’ús a favor de l’Associació Unió Excursionista Sant Martí de Provençals (G- 59390682), mitjançant subarrendament, del local núm. 2 de la finca situada a la rambla Guipúscoa núm. 52, per a destinar-los a seu social i realització de les activitats pròpies de l’entitat, d’acord amb les condicions del document annex que s’aprova; i FORMALITZAR la cessió en document administratiu. 23.- (2016/1344) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l’Olivera SCCL, amb CIF F25014176 per al projecte “Reforma Masia Can Calopa de Dalt, ampliació fase 2-Part 1” que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 180.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten a l'expedient. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 180.000,00 euros a favor de l’Olivera SCCL càrrec a la partida 0701-78044- 15131. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos, a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte cinquè del conveni. FACULTAR el Primer Tinent d'Alcaldia, Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura del present conveni. 24.- (2016/1361) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i Programme (UNDP) United Nations Development, amb CIF 000000990NY, per al Projecte Lebanon Host Communities Suport, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 120.000,00 euros. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per import de 120.000,00 euros amb càrrec als pressupost/os i partides indicats en aquest mateix document, subjectes a disponibilitat pressupostària en l'exercici corresponent, a favor de Programme (UNDP) United Nations Development, amb CIF 000000990NY, per al Projecte Lebanon Host Communities Suport. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 6 mesos a partir del pagament de la subvenció, presenti el balanç econòmic i la memòria de funcionament d'aquesta i justificació dels fons rebuts. FACULTAR el Primer Tinent d'Alcaldia, Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura del present conveni. 25.- (2016/1443) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i Nacions Unides, amb CIF 000000990NY, per al Projecte “Organització de la Reunió Temàtica de la Conferència sobre Habitatge i Desenvolupament urbà (Habitat III) sobre Espai Urbà”, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 258.138,00 dòlars. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten a l'expedient. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 296.451,10 euros, import resultant de la conversió de l'import de la subvenció en dòlars a euros segons el canvi de moneda del dia 16 de desembre de 2016 (1,0439) més un 10% per a comissions i variacions, amb càrrec a la partida 48903-91223-0701. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos, a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte cinquè del conveni. FACULTAR el Primer Tinent d'Alcaldia, Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura del present conveni. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 6 9: 50 26.- (2016/1428) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l’Administració General de l’Estat (mitjançant el Ministeri d'Afers Exteriors i de Cooperació i del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport) i l’Administració de la Generalitat de Catalunya (mitjançant el Departament d'Empresa i Coneixement i del Departament d'Afers i Relacions Institucionals i Exteriors i Transparència) per al Conveni de col·laboració Interadministratiu relatiu a l'establiment i el finançament de l'Institut de la Universitat de les Nacions Unides per a la Globalització, la Cultura i la Mobilitat (UNU-GCM), per un import de 400.000,00 euros. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 400.000,00 euros: 200.000,00 euros corresponents a l’exercici 2016, i 200.000,00 euros corresponents a l’exercici 2017 amb càrrec al pressupost i partida indicats en aquest mateix document, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient en l’exercici pressupostari corresponent, per a l'establiment i el finançament de l'Institut de la Universitat de les Nacions Unides per a la Globalització, la Cultura i la Mobilitat (UNU-GCM) a favor de United Nations University. FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura del present conveni. 27.- (2016/1413) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i COOP57 SCCL amb CIF F8396524 per al Projecte de Creació d´un Fons Municipal per al Foment de l'Accés al Finançament de Projectes d´Economia Social i Solidaria, que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 190.000,00 euros. Any 1: 100.000,00 euros en concepte de subvenció directa per donar suport i dotar el 50% del Fons. Any 2 i 3: subvenció d’import equivalent al 50% de la part del Fons efectivament utilitzat (al final de l’anualitat corresponent) per atendre la morositat de préstecs afectes al Fons, que en cap cas podrà ser superior a 45.000,00 euros anual. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten a l'expedient. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 190.000,00 euros amb càrrec a la partida 0701-48903- 43351, distribuïts en 100.00,00 euros per a l’any 2016, 45.000,00 euros per a l’any 2017 i 45.000,00 euros per a l’any 2018, condicionat a l’existència de crèdit suficient i adequat, a favor de COOP57 SCCL, amb CIF F8396524. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos, a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte cinquè del conveni. FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura del present conveni. 28.- (2016/1364) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i l'Associació per la Pau i els Drets Humans Taula Colòmbia amb NIF G64760523 per al projecte d’ Enfortiment del suport institucional i social de Barcelona i Catalunya durant l’etapa postconflicte a Colòmbia que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 30.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d'interès públic justificades en els informes que consten a l'expedient. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa de 30.000,00 euros a favor de l’Associació per la Pau i els Drets Humans Taula Colòmbia per al projecte d’ Enfortiment del suport institucional i social de Barcelona i Catalunya durant l’etapa postconflicte a Colòmbia a càrrec de la partida 48903-23291-0701. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos, a comptar des de la finalització de l'activitat realitzada, presenti la justificació de l'aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte cinquè del conveni. FACULTAR el Primer Tinent d’Alcaldia, Im. Sr. Gerardo Pisarello Prados, per a la signatura del present conveni. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 7 9: 50 29.- (155/2016) AUTORITZAR la despesa d'1.969.068,82 euros, en concepte de pagament principal d’execució de sentència relacionat amb el recurs 214/2011 del Jutjat Contenciós Administratiu número 7 de Barcelona, interposat per Midnight Express, SL; DISPOSAR aquesta quantitat amb càrrec a la partida 22611-92011-0703 (PGC 6290900004) del pressupost de 2016, RECONÈIXER l'obligació a favor de Midnight Express, SL i LLIURAR-LA al compte de dipòsits i consignacions del Jutjat Contenciós Administratiu número 7 de Barcelona (X9904066J). ÀREA D'EMPRESA, CULTURA I INNOVACIÓ 31.- (2016/1401) APROVAR l’encàrrec de gestió a Mercabarna, SA per a la realització d’un estudi sobre el sector de la restauració a Barcelona per l’any 2016 per a la posada en marxa de l’Observatori de la restauració, d’acord amb les prescripcions generals de l’encàrrec que figuren a l’expedient. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 25.000,00 euros corresponents a l’exercici 2016, amb càrrec a la partida 0701/48903/43141 de la Gerència d’Empresa, Cultura i Innovació, a favor de de l’empresa pública Mercados de Abastecimientos de Barcelona Sociedad Anónima (Mercabarna). PUBLICAR aquesta resolució al BOPB. ÀREA DE DRETS SOCIALS 32.- (20150358) APROVAR, per motiu d’interès públic, a l’empara dels articles 105 i 106 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic i la clàusula 20.1 del Plec de clàusules administratives particulars, la modificació del contracte número 15003179 que té per objecte la gestió del servei de Sales d’estudi Nocturnes de Barcelona, de conformitat amb les motivacions de l’informe emès per la Directora de joventut, de 7 de desembre de 2016, consistent en l’ampliació del servei més caps de setmana i en un horari més ajustat a les necessitats, la qual cosa suposa 1.531,20 hores de professional en total, per un total de 696 hores d’apertura a partir del dia 1 de gener de 2017, i un import total de 18.833,76 euros. APROVAR, per motiu d’interès públic, a l’empara dels articles 105 i 106 del Reial Decret Legislatiu 3/2011, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei de contractes del sector públic i la clàusula 20.2 del Plec de clàusules administratives particulars, la modificació del contracte número 15003179 que té per objecte la gestió del servei de Sales d’estudi Nocturnes de Barcelona, per un import de 3.263,21 euros, de conformitat amb les motivacions de l’informe emès per la Directora de joventut, de 15 de novembre de 2016, consistent en la incorporació d’una nova sala d’estudi puntual que estigui ubicada en un espai més cèntric del Districte de les Corts i permeti facilitar l’estudi a tots/es els/les joves del Districte a partir del dia 1 de gener de 2017. AMPLIAR l’autorització i disposició de la despesa de l’esmentat contracte per un import de 22.096,97 euros, IVA exempt a favor de Fundació Pia Pere Tarrés d’Educació en l’Esplai, amb CIF R5800395E, amb càrrec al Pressupost i Partida indicats en el document comptable i condicionada a l’existència de crèdit adequat i suficient en els pressupost corresponent. REQUERIR l’adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d’aquesta notificació, reajusti la garantia definitiva per un import de 1.104,85 euros, i COMPAREGUI per formalitzar la modificació del contracte a les dependències del Departament de Serveis Jurídics de l’Àrea de Drets Socials (passeig de Sant Joan núm. 75 9è). 33.- (2016122- IMPD) APROVAR la pròrroga del Conveni de col·laboració interadministrativa entre el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies (abans Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat de Catalunya), i l'Ajuntament de Barcelona mitjançant l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat, de 31 de gener de 2014, per a la prestació del servei dels Centres de desenvolupament infantil i atenció precoç (CDIAP) als Districtes de Ciutat Vella i de Nou Barris, per a l’exercici comprés entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2017, de conformitat amb la Normativa reguladora dels expedients d’autorització de l’atorgament de Convenis administratius amb altres administracions públiques i institucions aprovada per Decret d’Alcaldia de 27 d’abril de 2011. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 8 9: 50 34.- (20160513) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i Observatori per al compliment de la declaració Universal dels Drets Humans en els drets econòmics, socials i culturals amb NIF G61829198, Plataforma de Afectados por la Hipoteca, amb NIF G65526386, l’Aliança contra la pobresa energètica, i l’Associació catalana d’Enginyeria Sense Fronteres, amb NIF G60910528, per a l’execució del projecte “Dret a l’habitatge i a l’energia: empoderament col·lectiu i assessorament jurídic social”, per atendre els col·lectius que es trobin immersos o ja hagin patit processos de desnonament o bé que es trobin davant d’un risc real de patir-lo, així com aquells que poden perdre els drets al consum d’energia o aigua, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, per un import de 336.259 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en els informes que consten en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de Observatori per al compliment de la declaració Universal dels Drets Humans en els drets econòmics, socials i culturals, amb NIF G61829198, la despesa total de 336.259,00 euros, desglossada de la següent forma: 31.135,00 euros per a l’any 2016, 175.256,00 euros per l’any 2017 i 129.868,00 euros per l’any 2018, a càrrec de la partida 0201 48903 23145 del pressupost de l’any 2016, 2017 i 2018, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient, de la Direcció de Serveis d’Intervenció Social, import total equivalent al 80% del cost total del projecte (420.286,00 euros). REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior als tres mesos, a comptar des del 31 de desembre de 2016, 31 de desembre de 2017 i 31 d’agost de 2018, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte setè del conveni. FACULTAR la Ima. Sra. Laia Ortiz Castellví, Regidora de Drets Socials de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. 35.- (20160583) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona i la Universitat de Barcelona per a la realització d’un projecte de recerca qualitativa “Primer la Llar”. AUTORITZAR I DISPOSAR a favor de la Universitat de Barcelona, amb CIF Q-08180001J, la despesa de 264.875,02 euros, distribuïts de la manera següent: 52.002,46 euros a càrrec de la partida 0201 48903 23145 del pressupost 2016, de 79.990,39 euros per l’any 2017, 78.261,82 euros per a l’any 2018 i 54.620,35 euros per l’any 2019, condicionats en aquests tres últims exercicis a l’existència de crèdit adequat i suficient amb càrrec a la partida 0201 48903 23145 del pressupost corresponent. FACULTAR la Ima. Sra. Laia Ortiz Castellví, Regidora de Drets Socials de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 36.- (20160679) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i Casal dels Infants per a l’Acció Social als barris amb NIF G08828998, per a l’execució del projecte “Servei de transició a l’autonomia”, oferir un allotjament temporal i seguiment socioeducatiu a joves en processos d’inserció social que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, per un import de 60.000,00 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en els informes que consten en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de Casal dels Infants per a l’Acció Social als barris amb NIF G08828998 la despesa total de 60.000,00 euros dels quals 30.000,00 euros del pressupost de l’any 2016 i 30.000,00 euros del pressupost de l’any 2017, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient, import total equivalent al 49,58% del cost total del projecte (121.016,61 euros). REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior als tres mesos, a comptar des del 31 de desembre de cada any, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte setè del conveni. FACULTAR la Ima. Sra. Laia Ortiz Castellví, Regidora de Drets Socials de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 9 9: 50 37.- (20160700) APROVAR el conveni entre l’Ajuntament de Barcelona i la Fundación Privada Instituto de Salud Global Barcelona, amb NIF G65341695, per a l’execució del projecte “Innovació i Salut: Potenciant la ciutat de Barcelona com a referent de salut global” per desenvolupar les activitats previstes en l’àmbit de la innovació i la salut, que instrumenta l’atorgament de la subvenció de concessió directa de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 de la normativa general reguladora de les subvencions, per un import de 175.000 euros. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades en els informes que consten en l’expedient. AUTORITZAR i DISPOSAR a favor de la Fundación Privada Instituto de Salud Global Barcelona, amb NIF GG65341695, la despesa total de 175.000,00 euros, a càrrec de les partides que consten al document comptable del pressupost de l’any 2016, import total equivalent al 50% del cost total del projecte (350.000,00 euros). REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en un termini no superior als tres mesos, a comptar des del 31 de desembre de 2016, presenti la justificació de l’aplicació dels fons rebuts, de conformitat amb el pacte setè del conveni. FACULTAR la Ima. Sra. Laia Ortiz Castellví, Regidora de Drets Socials de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura de l’esmentat Conveni, així com la de tots aquells documents que se’n derivin. ÀREA DE DRETS DE CIUTADANIA, PARTICIPACIÓ I TRANSPARÈNCIA 39.- (5/17) EXCLOURE de la licitació l’empresa Viajes Barceló, SL (actuant sota la marca comercial BCD Travel), amb NIF B07012107, en virtut del que preveu la clàusula 12 del plec de clàusules administratives, en no haver aportat la documentació necessària per adjudicar-li el present Acord Marc en el termini requerit; DESIGNAR l’empresa Snow Travel, S.A. amb NIF A58734872 com a empresa homologada i adjudicatària de l’acord marc, amb núm. de contracte 16004383, que té per objecte la gestió dels tràmits de mediació en relació a la provisió d’establiments d’allotjament de la ciutat de Barcelona i rodalies per cobrir les necessitats d’acolliment urgent i no ajornable de persones o famílies en risc d’exclusió social i vulnerabilitat, pel cost de gestió de 8.995 % ofert per aquesta empresa a la subhasta electrònica; FORMALITZAR l’Acord Marc en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre i quan hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió. 40.- (881/16) AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 144.072,24 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de la Fundación Secretariado General Gitano, amb NIF G83117374, per al desenvolupament del projecte "Intervenció amb la comunitat Gitana a la Ciutat de Barcelona"; APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona i Fundación Secretariado General Gitano, amb NIF G83117374, pel desenvolupament del projecte "Intervenció amb la comunitat Gitana a la Ciutat de Barcelona", que instrumenta l'atorgament d'una subvenció mitjançant concessió directa i amb caràcter excepcional, de conformitat amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions de l'Ajuntament de Barcelona, per un import de 144.072,24 euros; FACULTAR el Quart Tinent d'Alcaldia, l'Il·lm. Sr. Jaume Asens Llodrà, per a la signatura de l'esmentat conveni; REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, presenti el balanç econòmic, memòria de funcionament i justificació dels fons rebuts del primer any 2016 (en data màxima 30 de març de 2017) i, per al segon any 2017 (en data màxima 31 de març de 2018). Aquest haurà de contenir memòria d’actuació amb indicació de les activitats realitzades i resultats obtinguts, memòria econòmica justificativa del cost de les activitats realitzades i informe de l’auditor. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 10 9: 50 Districte de Ciutat Vella 41.- (20145002) PRORROGAR la vigència del contracte número 14C00011 que té per objecte la gestió i explotació del Centre Cívic Barceloneta, des de l’1 de gener al 31 de desembre del 2017, en virtut de la clàusula 3 del plec administratiu particular. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 388.475,84 euros a favor de Progess, Project. Gestió Serveis Socials, NIF B59960526, amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document, i condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Districte de Ciutat Vella. 42.- (20145002) COMPENSAR econòmicament al concessionari per tal de restablir l’equilibri economicofinancer de la gestió de serveis públics en la modalitat de concessió per a la gestió i explotació del Centre Cívic Barceloneta, concessió número 14C00011. AUTORITZAR, DISPOSAR I OBLIGAR la despesa en la quantitat de 1.526,06 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document a Progess, Projec. Gestió Serveis Socials, NIF B59960526, en concepte de pagament a compte, sense perjudici dels posteriors reajustaments o devolucions que corresponguin. Motiu: Compensació al concessionari per donar compliment a la política pública de l’Ajuntament de Barcelona adreçada a persones en situació d’atur. 43.- (20145003) PRORROGAR la vigència del contracte número 14C00007 que té per objecte la concessió per a la dinamització i promoció de la gent gran de Ciutat Vella i per la gestió dels casals municipals de gent gran: Josep Trueta, Pati Llimona, Josep Tarradellas, Casc Antic i Mediterrània, des de l’1 de gener al 31 de desembre del 2017, en virtut de la clàusula 3 del plec administratiu particular. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 555.635,84 euros a favor d'Esport 3 Serveis Alternatives, SL, NIF B62068713, amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Districte de Ciutat Vella. 44.- (20155004) PRORROGAR la vigència del contracte número 14C00031 que té per objecte la gestió i explotació del Centre Cívic Drassanes, des de l’1 de gener al 31 de desembre del 2017, en virtut de la clàusula 3 del plec administratiu particular, AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 435.857,53 euros a favor de Progess, Projec. Gestió Serveis Socials, NIF B59960526, amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document, i condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Districte de Ciutat Vella. 45.- (20155004) COMPENSAR econòmicament al concessionari per tal de restablir l’equilibri economicofinancer de la gestió de serveis públics en la modalitat de concessió per a la gestió i explotació del Centre Cívic Drassanes, concessió número 14C00031. AUTORITZAR, DISPOSAR I OBLIGAR la despesa en la quantitat de 1.032,44 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document a Progess, Projec. Gestió Serveis Socials, NIF: B59960526, en concepte de pagament a compte, sense perjudici dels posteriors reajustaments o devolucions que corresponguin. Motiu: Compensació al concessionari per donar compliment a la política pública de l’Ajuntament de Barcelona adreçada a persones en situació d’atur. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 11 9: 50 46.- (20155005) PRORROGAR la vigència del contracte número 14C00032 que té per objecte la gestió i explotació del Centre Cívic Convent de Sant Agustí, des de l’1 de gener al 31 de desembre del 2017, en virtut de la clàusula 3 del plec administratiu particular. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 388.427,98 euros a favor de Transit Projectes, SL, NIF B59489351, amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Districte de Ciutat Vella. 47.- (20155005) COMPENSAR econòmicament al concessionari per tal de restablir l’equilibri economicofinancer de la gestió de serveis públics en la modalitat de concessió per a la gestió i explotació dels serveis públics de promoció, dinamització i organització de les activitats de caire cultural, artístic i sociocultural en el Centre Cívic Convent de Sant Agustí, concessió número 14C00032. AUTORITZAR, DISPOSAR I OBLIGAR la despesa en la quantitat de 1.047,06 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document a Transit Projectes, SL, NIF B59489351, en concepte de pagament a compte, sense perjudici dels posteriors reajustaments o devolucions que corresponguin. Motiu: Compensació al concessionari per donar compliment a la política pública de l’Ajuntament de Barcelona adreçada a persones en situació d’atur. 48.- (20155006) PRORROGAR la vigència del contracte número 14C00033 que té per objecte la gestió i explotació del Centre Cívic Pati Llimona, des de l’1 de gener al 31 de desembre del 2017, en virtut de la clàusula 3 del plec administratiu particular. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 332.855,31 euros a favor de Transit Projectes, SL, NIF B59489351, amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document, condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os corresponent/s. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció d'aquesta notificació, comparegui per formalitzar la pròrroga del contracte a les dependències del Districte de Ciutat Vella. 49.- (20155006) COMPENSAR econòmicament al concessionari per tal de restablir l’equilibri economicofinancer de la gestió de serveis públics en la modalitat de concessió per a la gestió i explotació dels serveis públics de promoció, dinamització i organització de les activitats de caire cultural, artístic i sociocultural en el Centre Cívic Pati Llimona, concessió número 14C00033. AUTORITZAR, DISPOSAR I OBLIGAR la despesa en la quantitat de 4.167,98 € amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document a Transit Projectes, SL, NIF B59489351, en concepte de pagament a compte, sense perjudici dels posteriors reajustaments o devolucions que corresponguin. Motiu: Compensació al concessionari per donar compliment a la política pública de l’Ajuntament de Barcelona adreçada a persones en situació d’atur. Districte de l'Eixample 50.- (20149202) AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONEIXER l'obligació de la despesa per un import de 4.580,13 euros, amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de Ludic 3,SCCL, amb NIF F60475902, per a cost de les quotes dels tallers realitats per a persones en situació d’atur al CC Urgell durant el segon, tercer i quart trimestre de l’any 2016. 51.- (20169203) AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONEIXER l'obligació de la despesa per un import de 3.263,89 euros, amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de Serveis a les persones Encís, SCCL, amb NIF F60137411, per a cost de les quotes dels tallers realitzats per a persones en situació d’atur al CC Sagrada Família, durant el segon, tercer i quart trimestre de 2016. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 12 9: 50 52.- (20169204) AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONEIXER l'obligació de la despesa per un import de 2.262,34 euros, amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de Transit Projectes, SL, amb NIF B-59489351, per a cost de les quotes dels tallers realitats per a persones en situació d’atur al CC Cotxeres Borrell, durant el segon, tercer i quart trimestre de l’any 2016. 53.- (20169205) AUTORITZAR, DISPOSAR I RECONEIXER l'obligació de la despesa per un import de 1.083,12 euros, amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de Ludic 3, SCCL, amb NIF F60475902, per a cost de les quotes dels tallers realitats per a persones en situació d’atur al CC Fort Pienc, durant el tercer i quart trimestre de l’any 2016. Districte de Sants-Montjuïc 54.- (20172005) AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa anual de 133.741,00 euros a favor de l’Associació de Veïns i Veïnes Font de la Guatlla-Magòria, amb NIF G58300963, amb càrrec a les partides del respectiu pressupost de l’exercici 2017 i del 2018 que s’indiquen en el corresponent document comptable, condicionat a l’existència de crèdit adequat i suficient en la partida corresponent dels exercicis 2017 i 2018, per a subvencionar el desenvolupament del projecte que s’indica tot seguit; ATORGAR una subvenció, mitjançant concessió directa a l’Associació de Veïns i Veïnes Font de la Guatlla-Magòria, amb NIF G58300963, per un import anual de 133.741,00 euros, per al desenvolupament del projecte de gestió cívica de l’equipament municipal del Centre Cívic Font de la Guatlla, situat al carrer Rabí Rubén, 22-26, del Districte de Sants-Montjuïc, d’acord amb els art. 22.2.c) i 28, ambdós de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i l’art. 6.2 de la normativa general de subvencions; DECLARAR la no-inclusió en procediment de pública concurrència per les raons justificades a l’informe que consta a l’expedient; APROVAR el conveni adjunt que consta a l’expedient pel qual s’instrumenta l’atorgament de la subvenció; FACULTAR per a la seva signatura la Ima. Sra. Laura Pérez Castaño, Regidora del Districte de Sants-Montjuïc; i REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que en el termini màxim de tres mesos, a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de la subvenció amb informe d’auditoria en els termes fixats al conveni i de conformitat amb l’article 10.3 de la Normativa General de Subvencions d’aquest Ajuntament aprovada el 17 de desembre de 2010. Districte de Sarrià-Sant Gervasi 55.- (50001/2017) ADJUDICAR el contracte núm. 16C00026, que té per objecte Gestió de Serveis Públics, en la modalitat de concessió, per a la gestió i explotació del Centre Cívic Vil·la Florida per als anys 2017 a 2019, per un import de 713.485,00 euros, exempt d'IVA, de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a QSL Serveis Culturals SLU, amb NIF B60641925, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en el/s pressupost/os posterior/s a l'actual. DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a la/es partida/es i al/s pressupost/os que s'indiquen en aquest mateix document. REQUERIR l'adjudicatari per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, comparegui per formalitzar el contracte a les dependències del Districte de Sarrià-Sant Gervasi, al carrer Anglí 31 planta 1ª. ANUL·LAR part de l'autorització de despesa del contracte número 16C00026 que té per objecte Gestió de Serveis Públics, en la modalitat de concessió, per a la gestió i explotació del Centre Cívic Vil·la Florida per als anys 2017 a 2019 per un import de 125.915,00 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document. El motiu de la anul·lació és la baixa en l'adjudicació. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 13 9: 50 Districte de Nou Barris 56.- (16SJ0066) APROVAR el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Barcelona-Districte de Nou Barris, l’Associació Sociocultural El Torrent de la Zona Nord i la Fundació bancària “La Caixa” per a la realització del Projecte d’Intervenció Comunitària Intercultural Zona Nord, i FACULTAR per a la seva signatura la regidora del Districte de Nou Barris, Ima. Sra. Janet Sanz Cid. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 36.000,00 euros amb càrrec a la partida 48903-23281-0608 per l'any 2016, a favor de l’Associació Sociocultural El Torrent de la Zona Nord, amb NIF J63848352 per subvencionar l’execució del projecte esmentat. ATORGAR una subvenció, mitjançant concessió directa a l’Associació Sociocultural El Torrent de la Zona Nord, amb NIF J63848352, per un import de 36.000,00 euros, equivalent al 44,44% del cost total del projecte, (81.000,00 euros), i una durada des de la seva signatura i fins al 31 d’agost de 2017, d’acord amb els articles 22.2.c) i 28.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions i 6.2 i 6.3 de la normativa general reguladora de les subvencions. DECLARAR la no-inclusió en convocatòria pública per raons d’interès públic justificades a l’informe que consta a l’expedient. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 6 mesos a comptar des de la data de la transferència rebuda o 3 mesos a comptar des de la data de finalització del projecte subvencionat, presenti la justificació de la subvenció en els termes fixats al Conveni. Districte de Sant Martí 57.- (10042013) AMPLIAR l'autorització i disposició de la despesa de la gestió cívica de La Farinera, per un import de 533,74 euros amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de la Federació Entitats Clot i Camp de l'Arpa, amb NIF G58293150, per tal que la concessió mantingui el seu equilibri economicofinancer i no es vegi afectada per la subvenció als aturats per a la realització de cursos de formació culturals i esportius als centres cívics corresponent a l'any 2016, d'acord amb l'informe tècnic que consta a l'expedient de l'1 de desembre de 2016. 58.- (20151003) AMPLIAR l'autorització i disposició de despesa del contracte número 14C00020 que té per objecte la Gestió i Explotació del Centre Cívic Besòs, Casal Infantil Vaixell i Punt d’Informació Juvenil per un import de 840,17 euros amb càrrec al Pressupost/os i Partida/es indicades en aquest mateix document, a favor de Tasca Serveis d'Animació, SL, NIF B59533190 per tal que la concessió mantingui el seu equilibri economicofinancer i no es vegi afectada per la subvenció als aturats per a la realització de cursos de formació culturals i esportius als centres cívics corresponent a l’any 2016, d’acord amb l’informe tècnic que consta a l’expedient d'1 de desembre de 2016. 59.- (20174000) ADJUDICAR la gestió cívica del Casal de Barri Besòs a l’associació Enxarxa Pla Comunitari Besòs Maresme, amb NIF G65217093, per haver obtingut la millor puntuació d’acord amb els criteris de valoració establerts a les bases reguladores de l’adjudicació de la gestió cívica, i APROVAR el projecte de gestió presentat, amb la proposta de preus comunicats pel desenvolupament de tallers i activitats; DISPOSAR la despesa en concepte de subvenció prevista a la Base Quarta per un import de 35.000,00 euros, amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document. REQUERIR l’entitat gestora per tal que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per a la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR l’entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos de la data de finalització de l’activitat, presenti la justificació amb un compte justificatiu que haurà d’incloure memòria d’actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 14 9: 50 60.- (SJ-16-102) APROVAR el conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Barcelona-Districte de Sant Martí i la Universitat Politècnica de Catalunya per la realització de pràctiques per part dels seus estudiants en el patrimoni industrial del Districte de Sant Martí; FACULTAR l’Im. Sr. Josep Ma Montaner i Martorell per a la signatura de l'esmentat conveni i la realització de tots els actes necessaris en execució del mateix, i DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. 61.- (20174003) APROVAR el conveni de gestió cívica del Centre Cultural La Farinera entre l'Ajuntament de Barcelona-Districte de Sant Martí i la Federació d'Entitats del Clot-Camp de l'Arpa (NIF G58293150) d'acord amb el projecte de gestió presentat, fixant la seva entrada en vigor l'1 de gener de 2017 i amb una vigència de quatre anys. AUTORITZAR i DISPOSAR la despesa per un import de 981.400,00 euros, amb càrrec al/s pressupost/os i partida/es indicats en aquest mateix document, a favor de la Federació d'Entitats Clot-Camp de l'Arpa amb NIF G58293150, condicionat a l'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos corresponents; FACULTAR l'Im. Sr. Josep Ma Montaner i Martorell, regidor del Districte de Sant Martí, per a la signatura de l'esmentat conveni així com tots els actes necessaris per a la seva execució, REQUERIR l’entitat gestora per tal que, en el termini de 5 dies hàbils, comparegui a les dependències municipals per a la signatura del conveni de formalització de la gestió cívica. REQUERIR l'entitat beneficiària per tal que, en el termini màxim de 3 mesos de la data de finalització de l’activitat, presenti justificació amb un compte justificatiu que haurà d’incloure la memòria d’actuació i memòria justificativa del cost total del projecte. DONAR-NE compte a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports. ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT 62.- (20160150) DEIXAR parcialment sense efecte l’acord de la Comissió de Govern de 30 de juny de 2016, tot anul·lant l’adjudicació del contracte núm. 16000643 relatiu al manteniment integral dels túnels urbans de Barcelona (2016-2020) a l’empresa SIM Rubatec, SA, anul·lant la disposició de la despesa efectuada a favor d’aquesta mercantil i l’exclusió de l’oferta presentada per Aeronaval Construcciones e Instal., SA, en compliment de la resolució núm. 180/2016 del Tribunal Català de Contractes del Sector Públic, de 25 de novembre de 2016, i mantenint la vigència de la resta de pronunciaments de l’acord; REAJUSTAR la distribució pressupostària del contracte al seu termini d’execució, en el sentit de traslladar la quantitat de 514.189,41 euros de l’anualitat 2016 a les anualitats del 2020 i 2021, amb càrrec al Pressupostos i Partides indicades en aquest mateix document; ADJUDICAR l’esmentat contracte a Aeronaval Construcciones e Instal., SA (ACISA), amb NIF A28526275, per un import de 6.064.761,19 euros, amb una baixa del 37,06% sobre el preu de sortida, i d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l'oferta més avantatjosa, sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: import adjudicació 5.012.199,33 euros; tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA d'1.052.561,86 euros; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part de l'adjudicatari del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a responsable del contracte el Sr. Eduardo Carrasco González, l'Enginyer de Camins del departament de Xarxes Viàries; ANUL·LAR part de l'autorització de despesa de l’esmentat contracte per un import de 705.339,25 euros, corresponent a la diferència entre la baixa sobre el preu de licitació presentada per ACISA, i l’import anul·lat per l’acord de 30 de juny de 2016, amb càrrec als Pressupostos i Partides indicades en aquest mateix document; DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 15 9: 50 63.- (20160443) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 16003212, que té per objecte l’execució de les obres de millora de senyalització horitzontal i el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral 2016-2017, Lot 1, Lot 2, Lot 3 i Lot 4, les proposicions presentades pels següents licitadors, per estimar que no poden ser complertes a conseqüència de la inclusió de valors anormals o desproporcionats, de conformitat amb l’art. 152.04 del RDLeg 3/2007, Text refós de la Llei de contractes del sector públic: Proseñal, SLU en els lots 1, 2 i 4; Agrovial, SA en els lots 2 i 3; Señalizaciones Jica, SA en els lots 3 i 4; Hiez Hornidurak Instalazioak, SA en el lot 2; Ecocivil Electromur GE, SL en el lot 3 i Viabal Manteniment i Conservació, SA en el lot 4; DESESTIMAR la sol·licitud formulada per Señalizaciones Jica, SA el 14 de novembre de 2016, en relació a les ofertes admeses, d’acord amb la proposta de la Mesa recollida a l’acta de la sessió del 17 de novembre de 2016; ADJUDICAR el contracte núm. 16003212 de conformitat amb les propostes de valoració i classificació contingudes en l'expedient i d'acord amb les seves proposicions, en ser considerades les ofertes més avantatjoses a: Lot 1: amb codi de contracte 16006605 a Api Movilidad, SA, NIF A78015880, amb una baixa del 38,12% sobre l’import de licitació, per un import de 257.326,14 euros IVA inclòs, amb el següent desglossament: import net 212.666,23 euros amb tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 44.659,91 euros; Lot 2: amb codi de contracte 16006607 a Señales Girod, SL, NIF B60070505, amb una baixa del 40,00% sobre l’import de licitació, per un import de 279.749,04 euros IVA inclòs, amb el següent desglossament: import net 231.197,55 euros amb tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 48.551,49 euros; Lot 3: amb codi de contracte 16006608 a Imesapi, SA, NIF A28010478, amb una baixa del 39,17% sobre l’import de licitació, per un import de 290.270,77 euros IVA inclòs, amb el següent desglossament: import net 239.893,20 euros amb tipus impositiu del 21 % d'IVA, i import de l'IVA de 50.377,57 euros; Lot 4: amb codi de contracte 16006610 a Temavial, SL, NIF B60736600, amb una baixa del 40,00% sobre l’import de licitació, per un import de 234.690,13 euros IVA inclòs, amb el següent desglossament: import net 193.958,79 euros amb tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 40.731,34 euros; REAJUSTAR la distribució pressupostària del contracte al seu termini d’execució, en el sentit de traslladar la quantitat de 551.606,85 euros de l’anualitat 2016 a l’anualitat 2017, amb càrrec al pressupost i partida indicada en aquest mateix document; DISPOSAR a favor de cadascun dels adjudicataris la quantitat esmentada en el respectiu lot amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document; REQUERIR els adjudicataris per tal que, en el termini màxim de 15 dies hàbils següents a la recepció de la notificació de l'adjudicació, compareguin per formalitzar el contracte a les dependències del Departament d'administració de la Gerència d'Ecologia Urbana; ANUL·LAR part de l'autorització de despesa de l’esmentat contracte, per un import de 688.393,15 euros corresponent a les baixes sobre el preu de licitació presentades pels proposats adjudicataris, amb càrrec als pressupostos i partides indicades en aquest mateix document; DESIGNAR com a responsable del contracte al Sr. Albert Moreno i Álvarez, Cap del servei de pavimentació. DONAR-NE compte a la Comissió d'Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 64.- (20170005 Lot1) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 16006347, que té per objecte la Conservació i el manteniment del Parc Güell, Lot 1, i el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral, la proposició presentada per Comsa Service FM, SAU, per estimar que no pot ser complida com a conseqüència de la inclusió de valors anormals o desproporcionats, de conformitat amb l’art. 152.4 del text refós de la Llei de contractes del sector públic; ADJUDICAR l’esmentat contracte, per un import màxim de 750.000,00 euros, IVA inclòs, amb una baixa del 15,50% sobre els preus unitaris, i de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda a l'expedient a Obres i Contractes Penta, SA, NIF A60514643, d'acord amb la seva proposició en ser considerada l’oferta més avantatjosa; sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual; DISPOSAR a favor de l’adjudicatari l’esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: import net 619.834,71 euros amb tipus Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 16 9: 50 impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 130.165,29 euros; total import d’adjudicació 750.000,00 euros; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part dels adjudicataris del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. María Luisa Aguado Martínez, l'Arquitecta Cap del Departament; DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 65.- (20170005 Lot 2) ADJUDICAR el contracte núm. 16006350 que té per objecte la Conservació i el manteniment dels monuments (2017-2018), Lot 2, i el foment de l'ocupació de persones amb dificultats particulars d'inserció al mercat laboral, per un import màxim de 2.280.000,00 euros, IVA inclòs, amb una baixa del 16,05% sobre els preus unitaris, i de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda a l'expedient a Obres i Contractes Penta, SA, NIF A60514643, d'acord amb la seva proposició en ser considerades l'oferta més avantatjosa; sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual; DISPOSAR a favor de l'adjudicatari l'esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: import net 1.884.297,52 euros amb tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 753.719,01 euros; total import d’adjudicació 2.280.000 euros; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part dels adjudicataris del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. María Luisa Aguado Martínez, l'Arquitecta Cap del Departament; DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. 66.- (20170005 Lot 3) EXCLOURE de la licitació del contracte núm. 16006356, que té per objecte la Conservació i el manteniment dels Edificis, Lot 3, i el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral, la proposició presentada per Comsa Service FM, SAU, per estimar que no pot ser complida com a conseqüència de la inclusió de valors anormals o desproporcionats, de conformitat amb l’art. 152.4 del text refós de la Llei de contractes del sector públic; ADJUDICAR l’esmentat contracte, per un import màxim d’1.520.000,00 euros, IVA inclòs, amb una baixa del 16,55% sobre els preus unitaris, i de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Eurocatalana Obres i Serveis, SA, NIF A08663619, d'acord amb la seva proposició, en ser considerada l’oferta més avantatjosa; sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual; DISPOSAR a favor de l’adjudicatari l’esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: import net 1.256.198,35 euros amb tipus impositiu del 21% d'IVA, i import de l'IVA de 263.801,65 euros; total 1.520.000,00 euros; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part dels adjudicataris del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. María Luisa Aguado Martínez, l’Arquitecta Cap del Departament; DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 17 9: 50 67.- (20170005 Lot 4) ADJUDICAR el contracte núm. 16006357, que té per objecte la Conservació i el manteniment del Monestir de Pedralbes, Lot 4, i el foment de l’ocupació de persones amb dificultats particulars d’inserció al mercat laboral, per un import màxim de 750.000,00 euros, IVA inclòs, amb una baixa del 21,90% sobre els preus unitaris, i de conformitat amb la proposta de valoració i classificació continguda en l'expedient a Comsa Service FM, SAU, NIF A60470127, d'acord amb la seva proposició en ser considerada l’oferta més avantatjoses; sotmès a la condició suspensiva d'existència de crèdit adequat i suficient en els pressupostos posteriors a l'actual; DISPOSAR a favor de l’adjudicatari l’esmentada quantitat amb càrrec a les partides i als pressupostos que s'indiquen en aquest mateix document amb el següent desglossament: import net 619.834,71 euros amb tipus impositiu del 21% d’IVA, i import de l’IVA de 130.165,29 euros; total import d’adjudicació 750.000,00 euros; FORMALITZAR el contracte en el termini màxim de 5 dies naturals a comptar del següent al de la recepció per part dels adjudicataris del requeriment per a la formalització, sempre que hagin transcorregut 15 dies hàbils des de la tramesa de la notificació de l'adjudicació i no s'hagi interposat recurs especial de contractació que impliqui la suspensió de la formalització o s'hagués acordat l'aixecament de la suspensió; DESIGNAR com a responsable del contracte a la Sra. María Luisa Aguado, l'Arquitecta Cap del Departament; DONAR-NE compte a la Comissió d’Ecologia, Urbanisme i Mobilitat. Districte de Ciutat Vella 68.- (1BC 2016/067) APROVAR definitivament el Projecte executiu de millora de l’edifici de “La Fàbrica del Sol”, al Districte de Ciutat Vella de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 906.471,73 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); NOTIFICAR a les parts interessades; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província (BOPB) i en un diari dels de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Sants-Montjuïc 69.- (3BD 2016 153) APROVAR, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya, el Projecte modificat del projecte executiu d’adequació de l’edifici Lleialtat Santsenca per a convertir-lo en un equipament per a l’ús del barri i de les seves entitats i associacions, al Districte de Sants-Montjuïc de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe Tècnic Jurídic de la societat municipal BIMSA, que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 2.954.124,49 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, quantitat derivada de sumar a l’import d’adjudicació a Constructora Calaf, SAU, que era de 2.481.831,85 euros IVA inclòs, l’import de la modificació (consistent en: increments d’amidaments; adequació a nous requeriments municipals; consolidació façana patrimonial; consolidació d’altres elements patrimonials; consolidació fonamentació i façana de la finca veïna) i que puja a 472.292,64 euros IVA inclòs; PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB), a la Gaseta municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 18 9: 50 Districte d'Horta-Guinardó 70.- (20160481 - BIMSA) APROVAR definitivament el Projecte executiu per l'adequació interior de les plantes 3, 2, 1, -1 i -3 de la Residència Assistida per a Gent Gran "Parc del Guinardó" al districte d’Horta-Guinardó de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb l’Informe de Conformitat Tècnica del Projecte que figura a l’expedient administratiu i que a aquests efectes es dóna per reproduït, per un import de 2.320.657,35 euros, el 21% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’article 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya (TRLLMRLC); PUBLICAR aquest acord al Butlletí Oficial de la Província (BOPB), en un diari dels de més circulació de Catalunya, a la Gaseta Municipal i al Tauler d’Anuncis de l’Ajuntament; i ENCARREGAR a la societat municipal BIMSA la gestió de l’actuació. Districte de Sant Andreu 71.- (16JU54) APROVAR la proposta de Primera Addenda al conveni marc de col·laboració per a l’establiment dels termes i condicions que regiran les relacions entre la Societat Municipal de Gestió Urbanística, SA (Bagursa) i Barcelona Sagrera Alta Velocitat, SA per a les actuacions de gestió urbanística i desenvolupament d’actuacions urbanístiques en l’àmbit de Sant Andreu-La Sagrera i llur finançament que va ser signat el 12 de juliol de 2016, per un import màxim de 90.000,00 euros, relativa a l’encàrrec de Bagursa a BSAV per a la redacció i formulació dels Projectes d’Urbanització Fase 1 Àmbit A, Àmbit B, Àmbit C y Àmbit D del PMU Sector Entorn Sagrera PAU 1 i PAU 2 (parcial) i el seu finançament, de conformitat amb els informes que figuren a l’expedient administratiu i que es donen per reproduïts; FACULTAR el Director General de Bagursa per a la formalització de l’esmentada Primera Addenda. 72.- (16JU101) APROVAR la proposta de Segona Addenda al conveni marc de col·laboració per a l’establiment dels termes i condicions que regiran les relacions entre la Societat Municipal de Gestió Urbanística, SA (Bagursa) i Barcelona Sagrera Alta Velocitat, SA per a les actuacions de gestió urbanística i desenvolupament d’actuacions urbanístiques en l’àmbit de Sant Andreu-La Sagrera i llur finançament que va ser signat el 12 de juliol de 2016, per un import màxim de 50.000 euros, relativa a l’execució de les obres d’enderroc de les edificacions situades a Baixada de la Sagrera núm. 7/ Gran de la Sagrera, 18, i local del número 9 Bis de Baixada de la Sagrera de Barcelona, i el seu finançament, d’acord amb els informes que figuren a l’expedient administratiu i que es donen per reproduïts; FACULTAR el Director General de Bagursa per a la formalització de l’esmentada Segona Addenda. b) Mocions ÀREA D'EMPRESA, CULTURA I INNOVACIÓ M1.- (2016/1400) APROVAR l'encàrrec de gestió a la Fundació Barcelona Institute of Technology for the habitat (BIT HABITAT) per a l'assistència tècnica per a crear, impulsar i dinamitzar la Comissió de Coordinació del 22@, d'acord amb les prescripcions generals de l'encàrrec que figuren a l'expedient. AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa per un import de 726.000,00 euros, amb càrrec als pressupostos de la Gerència d'Empresa, Cultura i Innovació dels exercicis 2017 (244.200,00 euros), 2018 (241.200,00 euros) i 2019 (241.200,00 euros), subjectes a l'existència de crèdit adequat i suficient, a favor de la Fundació Barcelona Institute of Technology for the habitat (BIT HABITAT). PUBLICAR aquest acord al BOP i a la Gaseta Municipal. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 19 9: 50 ÀREA D'ECOLOGIA, URBANISME I MOBILITAT M2.- (16PL16444) APROVAR el Protocol d’intencions a subscriure entre l’Ajuntament de Barcelona, d’una part, i la Fundació Sant Josep Oriol, amb domicili al carrer Joan Güell núms. 198-200 de Barcelona, d’altre, que té per objecte reconduir les condicions i determinacions urbanístiques derivades del Pla especial urbanístic integral i de millora urbana per a la concreció de la titularitat, tipus i ordenació de l’equipament del carrer Remei, 18-32 i ajust viari en el front dels carrers Joan Güell i del Remei, legitimades per la llicència d’obres 04-2015LL26171; i FACULTAR la lma Sra. Janet Sanz Cid, Cinquena Tinenta d’Alcalde de l’Ajuntament de Barcelona, per a la signatura del Protocol. Ref:CG 44/16 v. 30- 12- 2016 20 9: 50