Núm. 18 / Any XCIV 20 de juny de 2007 SUMARI Disposicions generals Decrets de l’Alcaldia Denominacions d'espais públics ..................... 1045 Facultats en supòstis d'absència dels gerents de Sector i de Districte, i su- plències dels directors de Serveis Tècnics i secretaris tecnicojurídics de Districte .................................................. 1045 Modificacions de crèdit ................................... 1048 Cartipàs Nomenament, amb caràcter accidental, de la tresorera de la Corporació ................ 1050 Delegació provisional de competències dels regidors de Districte .................................... 1050 Nomenament tinents d'alcalde ........................ 1050 Designació membres Comissió de Govern..... 1050 Designació president Comitè Executiu ........... 1051 Designació portaveu Govern Municipal .......... 1051 Constitució Comitè de Govern ........................ 1051 Manteniment provisional de designació i de facultats dels gerents .................................. 1051 Prorrogar interinament les designacions de funcionaris d'ocupació eventual .................. 1051 Delegació als tinents d'alcalde i als presidents dels Grups Polítics Municipals de la facul- tat d'autoritzar matrimoni civil ...................... 1051 Delegació als regidors de Districte de la facultat d'autoritzar matrimoni civil .............. 1052 Personal Concursos Bases generals que han de regir la con- vocatòria de dos concursos per a la provisió de dos llocs de treball ................... 1053 Director/a de Centre de Serveis Socials ......... 1054 Informador-tramitador ..................................... 1055 Anuncis Notificacions .................................................... 1056 Altres anuncis ................................................. 1056 NÚM. 18 a 20-VI-2007a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1045 DISPOSICIONS GENERALS Decrets de l’Alcaldia Decret. Vistos el present expedient i l’informe de la Secretaria de la Ponència de Nomenclàtor, i en ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 13è de la Carta de Barcelona, disposo: Aprovar la denominació de passatge de Montserrat de Andrés, per a l’espai resultant de la nova or- denació urbana de la zona, situat entre els carrers de Sant Pere d’Abanto i de Farell, en el districte de Sants-Montjuïc. Barcelona, 5 de juny de 2007. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2347) * * * Decret. Vistos el present expedient i l’informe de la Secretaria de la Ponència de Nomenclàtor, i en ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 13è de la Carta de Barcelona, disposo: Aprovar la denominació de plaça de la Bella Dorita, per a designar l’espai situat davant del teatre El Moli- no i delimitat per l’avinguda Paral·lel i els carrers de Vila i Vilà, del Roser i de Fontrodona, en el districte de Sants-Montjuïc. Barcelona, 5 de juny de 2007. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2348) * * * Decret. Vistos el present expedient i l’informe de la Secretaria de la Ponència de Nomenclàtor, i en ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 13è de la Carta de Barcelona, disposo: Aprovar la denominació de passatge de Ladislao Kubala, per a designar el passatge interior de l’edifici del carrer de Numància, núm. 85-111, en el districte de Les Corts. Barcelona, 5 de juny de 2007. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2350) * * * Decret. Vistos el present expedient i l’informe de la Secretaria de la Ponència de Nomenclàtor, i en ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 13è de la Carta de Barcelona, disposo: Aprovar les denominacions dels jardins d’interior d’illa del districte de l’Eixample, que s’especifiquen a continuació: – Jardins de Carme Biada, situats entre els carrers de Roger de Llúria, Rosselló, Córsega i Bruc. – Jardins de Maria Matilde Almendros, situats entre els carrers de Calàbria, Sepúlveda, Viladomat i la Gran Via. Barcelona, 5 de juny de 2007. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2352) * * * Decret. En ús de les facultats atribuïdes per l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona i l’article 22 del Reglament orgànic de l’Ajuntament de Barcelona, disposo: Primer. Facultar els/les gerents de Sector que es relacionen en annex adjunt i en els termes que hi consten, per tal que en el supòsit d’absència del ge- rent del sector corresponent, puguin exercir les fa- cultats delegades en els decrets d’Alcaldia de 18 d’abril de 2005 i 24 de maig de 2006, llevat de les facultats específiques del gerent de Serveis Generals en matèria de gestió i administració de personal i de les facultats de la gerent municipal, les quals conti- nuaran essent exercides per ambdós càrrecs, res- pectivament. Segon. Facultar els/les gerents de Districte que es relacionen en annex adjunt i en els termes que hi consten, per tal que en el supòsit d’absència del gerent del districte corresponent, puguin exercir les facultats delegades en els decrets d’Alcaldia de 18 d’abril de 2005, en matèria de gestió econòmica i d’administració de personal, així com les facultats delegades en el decret d’Alcaldia de 15 de desembre de 2003, relatives a la incoació, instrucció i resolució d’expedients sancionadors. Tercer. Establir, en supòsits d’absència, les su- plències dels/de les directors/es de Serveis Tècnics i dels/de les secretaris/àries tecnicojurídics dels Dis- trictes que es relacionen en annex adjunt, i en els ter- mes que hi consten, en les tasques que els són prò- pies per raó del seu càrrec. Barcelona, 12 de juny de 2007. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2521) a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA aa NÚM. 18 a 20-VI-20071046 ANNEX Gerents de Sectors d’Actuació Període del 30 de juliol al 5 d’agost Cobrirà el servei el gerent del Sector de Serveis Generals. Període del 6 al 12 d’agost Cobrirà el servei la gerent del Sector de Serveis Personals. Període del 13 al 19 d’agost Cobrirà el servei el gerent del Sector de Seguretat i Mobilitat. Període del 20 al 23 d’agost Cobrirà el servei la gerent municipal. Període del 23 d’agost al 2 de setembre Cobrirà el servei el gerent del Sector de Serveis Urbans i Medi Ambient. Gerents de Districte Període del 23 al 29 de juliol La gerent del Districte de Gràcia cobrirà la gerència del Districte de Ciutat Vella. La gerent del Districte de Les Corts cobrirà la gerència del Districte de Sants-Montjuïc. El gerent del Districte d’Horta-Guinardó cobrirà la gerència del Districte de l’Eixample. Període del 30 i 31 de juliol El gerent del Districte de Sant Martí cobrirà les gerències dels Districtes de Ciutat Vella, Sarrià-Sant Gervasi, l’Eixample, Sants-Montjuïc, Gràcia i Horta- Guinardó. Període de l’1 al 5 d’agost El gerent del Districte de Sant Martí cobrirà les gerències de la resta de Districtes. Període del 6 al 12 d’agost El gerent del Districte de Ciutat Vella cobrirà les gerències de la resta de Districtes. Període del 13 al 16 d’agost La gerent del Districte de Gràcia cobrirà les ge- rències de la resta de Districtes. Període del 17 al 19 d’agost El gerent del Districte de Sants-Montjuïc cobrirà les gerències dels Districtes de l’Eixample, Les Corts, Ciutat Vella i Sant Martí. La gerent del Districte de Gràcia cobrirà les ge- rències dels Districtes de Nou Barris, Sant Andreu, Sarrià-Sant Gervasi i Horta-Guinardó. Període del 20 al 22 d’agost El gerent del Districte de Sants-Montjuïc cobrirà les gerències dels Districtes de Ciutat Vella, Eixample, Sant Martí i Les Corts. El gerent del Districte de Sarrià-Sant Gervasi cobrirà les gerències dels Districtes d’Horta-Gui- nardó, Nou Barris i Sant Andreu. Període del 23 al 26 d’agost El gerent del Districte de Sants-Montjuïc cobrirà les gerències dels Districtes de Ciutat Vella, Eixample, Sant Martí, Les Corts i Gràcia. El gerent del Districte de Sarrià-Sant Gervasi co- brirà les gerències dels Districtes d’Horta-Guinardó, Nou Barris i Sant Andreu. Període del 27 d’agost al 2 de setembre El gerent del Districte de l’Eixample cobrirà la ge- rència del Districte de Ciutat Vella. El gerent del Districte de Sants-Montjuïc cobrirà la gerència del Districte de Les Corts. El gerent del Districte de Sarrià-Sant Gervasi co- brirà la gerència del Districte de Gràcia. El gerent del Districte d’Horta-Guinardó cobrirà les gerències dels Districtes de Nou Barris i Sant Andreu. Directors de Serveis Tècnics Període del 2 al 16 de juliol La directora de Serveis Tècnics del Districte de Gràcia cobrirà el Districte d’Horta-Guinardó. Període del 16 al 18 de juliol La directora de Serveis Tècnics del Districte de l’Eixample cobrirà el Districte de Sants-Montjuïc. El director de Serveis Tècnics del Districte de Sarrià-Sant Gervasi cobrirà el districte d’Horta-Gui- nardó. El director de Serveis Tècnics del Districte de Nou Barris cobrirà el Districte de Sant Andreu. Període del 19 al 22 de juliol La directora de Serveis Tècnics del Districte de l’Eixample cobrirà el Districte de Sants-Montjuïc. El director de Serveis Tècnics del Districte de Sarrià- Sant Gervasi cobrirà el districte d’Horta-Guinardó. El director de Serveis Tècnics del Districte de Nou Barris cobrirà el Districte de Sant Andreu. El director de Serveis Tècnics del Districte de Sant Martí cobrirà el Districte de Gràcia. Període del 23 al 29 de juliol La directora de Serveis Tècnics del Districte de l’Eixample cobrirà el Districte de Gràcia. El director de Serveis Tècnics del Districte de Nou Barris cobrirà el Districte de Sant Andreu. El director de Serveis Tècnics del Districte de Sarrià- Sant Gervasi cobrirà el Districte d’Horta-Guinardó. Dies 30 i 31 de juliol El director de Serveis Tècnics del Districte de Nou Barris cobrirà els Districtes de Sant Andreu, Les Corts i Horta-Guinardó. El director de Serveis Tècnics del Districte de Sants-Montjuïc cobrirà els Districtes de Gràcia, l’Eixample i Sant Martí. Període de l’1 al 5 d’agost El director de Serveis Tècnics del Districte de Ciutat Vella cobrirà els Districtes de l’Eixample, Sants-Montjuïc, Sarrià-Sant Gervasi i Les Corts. El director de Serveis Tècnics del Districte d’Horta- Guinardó cobrirà els Districtes de Nou Barris, Sant Andreu, Sant Martí i Gràcia. NÚM. 18 a 20-VI-2007a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1047 Període del 6 al 15 d’agost El director de Serveis Tècnics del Districte d’Horta- Guinardó cobrirà la resta dels Districtes. Període del 16 al 19 d’agost El director de Serveis Tècnics del Districte d’Horta- Guinardó cobrirà els Districtes de Ciutat Vella, Eixample, Sants-Montjuïc i Les Corts. El director de Serveis Tècnics del Districte de Sant Andreu cobrirà els Districtes de Sant Martí, Nou Barris, Sarrià-Sant Gervasi i Gràcia. Període del 20 al 24 d’agost El director de Serveis Tècnics del Districte d’Horta- Guinardó cobrirà els Districtes de Sarrià-Sant Gervasi i Les Corts. El director de Serveis Tècnics del Districte de Ciutat Vella cobrirà els Districtes de l’Eixample i Sants-Montjuïc. El director de Serveis Tècnics del Districte de Sant Andreu cobrirà els Districtes de Nou Barris i Sant Martí. Dies 25 i 26 d’agost El director de Serveis Tècnics del Districte d’Horta- Guinardó cobrirà el Districte de Sarrià-Sant Gervasi. El director de Serveis Tècnics del Districte de Sants-Montjuïc cobrirà el Districte de Les Corts. El director de Servei Tècnics del Districte de Ciutat Vella cobrirà el Districte de l’Eixample. El director de Serveis Tècnics del Districte de Sant Andreu cobrirà els Districtes de Nou Barris i Sant Martí. Període del 27 al 29 d’agost El director de Serveis Tècnics del Districte d’Horta- Guinardó cobrirà el Districte de Sarrià-Sant Gervasi. El director de Serveis Tècnics del Districte de Sants-Montjuïc cobrirà el Districte de Les Corts. El director de Serveis Tècnics del Districte de Ciutat Vella cobrirà el Districte de l’Eixample. El director de Serveis Tècnics del Districte de Sant Andreu cobrirà el Districte de Nou Barris. Període del 30 d’agost al 2 de setembre El director de Serveis Tècnics del Districte de Sant Martí cobrirà el Districte de Sarrià-Sant Gervasi. El director de Serveis Tècnics del Districte de Sants-Montjuïc cobrirà el Districte de Les Corts. El director de Serveis Tècnics del Districte de Sant Andreu cobrirà el Districte de Nou Barris. Secretaris tecnicojurídics Període del 16 al 29 de juliol La secretària del Districte de l’Eixample cobrirà el Districte de Ciutat Vella. El secretari del Districte de Sarrià-Sant Gervasi cobrirà el Districte de Gràcia. Dies 30 i 31 de juliol El secretari del Districte de Sarrià-Sant Gervasi cobrirà els Districtes de Gràcia i Les Corts. La secretària de l’Eixample cobrirà el Districte de Ciutat Vella. Dies 1 i 2 d’agost El secretari del Districte de Sarrià-Sant Gervasi co- brirà els Districtes de Sants-Montjuïc, Les Corts i Gràcia. La secretària de l’Eixample cobrirà els Districtes de Ciutat Vella, Sant Martí i Nou Barris. Dies 3, 4 i 5 d’agost El secretari del Districte de Sarrià-Sant Gervasi cobrirà els Districtes de Sants-Montjuïc, Les Corts i l’Eixample. El secretari del Districte de Sant Andreu cobrirà els Districtes de Nou Barris i Sant Martí. El secretari del Districte d’Horta-Guinardó cobrirà els Districtes de Ciutat Vella i Gràcia. Dia 6 d’agost El secretari del Districte d’Horta-Guinardó cobrirà la resta de Districtes. Període del 7 al 13 d’agost La secretària del Districte de Ciutat Vella cobrirà els Districtes de Sants-Montjuïc, l’Eixample, Gràcia i Les Corts. El secretari del Districte d’Horta-Guinardó cobrirà els Districtes de Sarrià-Sant Gervasi, Nou Barris, Sant Andreu i Sant Martí. Període del 14 al 19 d’agost La secretària del Districte de Ciutat Vella cobrirà els Districtes de l’Eixample, Sants-Montjuïc i Sant Martí. El secretari del Districte d’Horta-Guinardó cobrirà els Districtes de Nou Barris i Sant Andreu. La secretària del Districte de Gràcia cobrirà els Districtes de Les Corts i Sarrià-Sant Gervasi. Període del 20 al 22 d’agost La secretària del Districte de Ciutat Vella cobrirà els Districtes de Sants-Montjuïc i Eixample. El secretari del Districte de Les Corts cobrirà el Districte de Sant Martí. El secretari del Districte d’Horta-Guinardó cobrirà els Districtes de Nou Barris i Sant Andreu. La secretària del Districte de Gràcia cobrirà el Districte de Sarrià-Sant Gervasi. Període del 23 al 26 d’agost La secretària del Districte de Ciutat Vella cobrirà el Districte de l’Eixample. El secretari del Districte de Les Corts cobrirà el Districte de Sant Martí. El secretari del Districte d’Horta-Guinardó cobrirà els Districtes de Nou Barris i Sant Andreu. La secretària del Districte de Gràcia cobrirà el Districte de Sarrià-Sant Gervasi. Període del 27 d’agost al 2 de setembre La secretària del Districte de Ciutat Vella cobrirà el Districte de l’Eixample. El secretari del Districte de Sants-Montjuïc cobrirà el Districte de Sant Martí. El secretari del Districte d’Horta-Guinardó cobrirà el Districte de Nou Barris. La secretària del Districte de Gràcia cobrirà el Districte de Sant Andreu. El secretari del Districte de Les Corts cobrirà els Districtes de Sarrià-Sant Gervasi. a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA aa NÚM. 18 a 20-VI-20071048 MODIFICACIONS DE CRÈDIT DINS EL PRESSUPOST GENERAL DE 2007 (Transferències) (Aprovades per decret de l’Alcaldia de data 6 de juny de 2007) Expedient núm. 3-42/2007 Partida Tipus Descripció Altes Baixes 22719 0201 32330 MC7 Altres contractes de serveis 1.500,00 48101 0201 32330 MC8 Premis, beques i pensions d’estudi 1.500,00 22610 0101 13120 MC7 Compra de serveis 12.450,00 22719 0401 12110 MC8 Altres contractes de serveis 12.450,00 22609 0501 43250 MC7 Altres despeses compra de material 120.000,00 48900 0501 43250 MC8 Altres transferències 120.000,00 48101 0201 46372 MC7 Premis, beques i pensions d’estudi 3.379,66 22706 0201 46372 MC8 Estudis i treballs tècnics 3.379,66 22731 0201 31230 MC7 Contractes de promoció social 11.902,50 22719 0603 31010 MC8 Altres contractes de serveis 11.902,50 48101 0201 32390 MC7 Premis, beques i pensions d’estudi 253.700,00 48101 0601 31250 MC8 Premis, beques i pensions d’estudi 253.700,00 48900 0201 31020 MC7 Altres transferències 42.000,00 22610 0601 31121 MC8 Altres despeses compra de serveis 3.000,00 22610 0602 31121 MC8 Altres despeses compra de serveis 9.000,00 22610 0604 31121 MC8 Altres despeses compra de serveis 3.000,00 22731 0605 32320 MC8 Contractes promoció social 6.000,00 22610 0607 31121 MC8 Altres despeses compra de serveis 3.000,00 48900 0608 31122 MC8 Altres transferències 15.000,00 22610 0610 31121 MC8 Altres despeses compra de serveis 3.000,00 22706 0201 32390 MC7 Estudis i treballs tècnics 25.000,00 22719 0606 31280 MC8 Altres contractes de serveis 25.000,00 22719 0201 32320 MC7 Altres contractes de serveis 172.800,00 22610 0603 32330 MC8 Altres despeses compra de serveis 27.000,00 22610 0604 32330 MC8 Altres despeses compra de serveis 16.800,00 22731 0605 32330 MC8 Contractes promoció social 39.500,00 22610 0606 32330 MC8 Altres despeses compra de serveis 7.700,00 22610 0607 32330 MC8 Altres despeses compra de serveis 13.000,00 22607 0608 32330 MC8 Festes populars 15.000,00 22719 0609 32330 MC8 Altres contractes de serveis 20.000,00 22610 0610 32330 MC8 Altres despeses compra de serveis 20.000,00 22719 0601 32330 MC8 Altres contractes de serveis 13.800,00 642.732,16 642.732,16 Expedient núm. 3-44/2007 Partida Tipus Descripció Altes Baixes 22706 0201 46320 MC7 Estudis i treballs tècnics 20.000,00 22609 0701 46110 MC7 Altres despeses compra de materials 20.000,00 22719 0201 46320 MC7 Altres contractes de serveis 5.280,00 22609 0501 43250 MC7 Altres despeses compra de materials 16.830,00 46701 0201 45210 MC8 Aportacions consorcis 46.560,00 48900 0201 45210 MC8 Altres transferències 15.550,00 62.110,00 62.110,00 NÚM. 18 a 20-VI-2007a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1049 MODIFICACIONS DE CRÈDIT DINS EL PRESSUPOST GENERAL DE 2007 (Transferències) (Aprovades per decret de l’Alcaldia de data 11 de juny de 2007) Expedient núm. 3-45/2007 Partida Tipus Descripció Altes Baixes 60417 0603 43230 MC7 Urb. Poble Sec. Llei de barris 485.000,00 60216 0606 43230 MC7 Urb. jardins Anna Piferrer 350.848,00 65107 0607 46910 MC7 Altres inversions 77.695,00 63285 0101 43230 MC7 Assistència tècnica projectes 181.336,00 63135 0501 43230 MC7 Reforç. estr. dipòsit Catalana Gas 1.227.724,00 60230 0501 43230 MC7 Assist. tècniques modif. PGM 66.000,00 73902 9901 43240 MC8 Transferència Parcs i Jardins (procedent Districte Horta-Guinardó) 24.585,00 74925 9901 43230 MC8 Transferència de capital a BSM (procedent Districte Horta-Guinardó) 53.110,00 74925 9901 43230 MC8 Transferència de capital a BSM 2.310.908,00 65107 9901 12110 MC7 Altres inversions 20.859,00 63501 0610 12110 MC8 Reposició mobiliari 20.859,00 2.409.462,00 2.409.462,00 Expedient núm. 3-48/2007 Partida Tipus Descripció Altes Baixes 22110 0606 45110 MC7 Altre material de consum (bestreta) 45.000,00 48926 0606 45110 MC8 Transferències festes populars 45.000,00 45.000,00 45.000,00 MODIFICACIONS DE CRÈDIT DINS EL PRESSUPOST GENERAL DE 2007 (Transferències) (Aprovades per decret de l’Alcaldia de data 12 de juny de 2007) Expedient núm. 3-49/2007 Partida Tipus Descripció Altes Baixes 48906 9901 46520 MC7 Subvencions diverses 479.550,00 44015 9901 43230 MC8 A Foment Ciutat Vella. Llei barris (Santa Caterina) 168.000,00 22750 0603 43230 MC8 Altres despeses corrents. Llei barris (Poble Sec) 166.800,00 22750 0609 43230 MC8 Altres despeses corrents. Llei barris (Trinitat Vella) 144.750,00 479.550,00 479.550,00 a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA aa NÚM. 18 a 20-VI-20071050 Decret. En ús de les atribucions que tinc conferides per l'article 13 de la Carta Municipal de Barcelona, disposo: Nomenar la funcionària d'aquest Ajuntament Sra. Esther Vives i Pujol, amb caràcter accidental, tresorera de la Corporació, tal vom preveu l'article 33 del Reial Decret 1732/1994, de 29 de juliol. Barcelona, 15 de juny de 2007. L'alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2561) * * * Decret. Constituïda en el dia d’avui la nova Cor- poració municipal resultant de les eleccions del dia 27 de maig d’enguany, de conformitat amb l’article 38 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurí- dic de les Entitats locals, i amb la finalitat d’atendre la direcció dels serveis municipals, i interinament fins que es procedeixi als nomenaments corresponents, és convenient procedir a la delegació de les facultats necessàries per al normal desenvolupament de l’ac- tivitat municipal. Conseqüentment, en ús de les facultats atribuïdes a l’Alcaldia pels articles 13 i 24 de la Carta Municipal de Barcelona, disposo: Delegar, amb caràcter provisional, en els Ims. Srs./Imes. Sres. Regidors/es d’aquest Ajuntament que s’indiquen seguidament, les competències que a la fi de l’anterior mandat exercien els regidors de Dis- tricte. – Im. Sr. Carles Martí i Jufresa, Districte de Ciutat Vella. – Ima. Sra. Assumpta Escarp i Gibert, Districtes de l’Eixample i Gràcia. – Ima. Sra. Immaculada Moraleda i Pérez, Districte de Sants-Montjuïc. – Ima. Sra. Montserrat Sánchez i Yuste, Districtes de les Corts i Sàrria-Sant Gervasi. – Ima. Sra. Elsa Blasco i Riera, Districte d’Horta- Guinardó. – Ima. Sra. Sara Jaurrieta i Guarner, Districtes de Nou Barris i Sant Andreu. – Im. Sr. Francesc Narváez i Pazos, Districte de Sant Martí. Barcelona, 16 de juny de 2007. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2578) * * * Decret. D’acord amb el que estableix l’article 14 de la Carta Municipal de Barcelona, disposo: Nomenar tinents/es d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona, els/les regidors/es següents: Im. Sr. Carles Martí i Jufresa, primer tinent d’al- calde. Ima. Sra. Imma Mayol i Beltran, segona tinenta d’alcalde. Im. Sr. Jordi William Carnes i Ayats, tercer tinent d’alcalde. Im. Sr. Ramon García-Bragado i Acín, quart tinent d’alcalde. Im. Sr. Ricard Gomà i Carmona, cinquè tinent d’alcalde. Barcelona, 16 de juny de 2007. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2584) * * * Decret. D’acord amb el que preveu l’article 15 de la Llei 22/1998, de 30 de desembre, de la Carta Munici- pal de Barcelona i vist l’article 1.3 b) de la Llei 1/2006, de 13 de març, que regula el Règim especial del municipi de Barcelona, disposo: Primer. Designar membres de la Comissió de Go- vern de l’Ajuntament de Barcelona els/les regidors/es següents: Im. Sr. Carles Martí i Jufresa Ima. Sra. Imma Mayol i Beltran Im. Sr. Jordi William Carnes i Ayats Im. Sr. Ramon Garcia-Bragado i Acín Im. Sr. Ricard Josep Gomà i Carmona Ima. Sra. Assumpta Escarp i Gibert Ima. Sra. Itziar González i Virós Ima. Sra. Immaculada Moraleda i Pérez Ima. Sra. Montserrat Sánchez i Yuste Ima. Sra. Sara Jaurrieta i Guarner Im. Sr. Guillem Espriu i Avendaño Ima. Sra. Elsa Blasco i Riera Ima. Sra. Carmen Andrés i Añón Ima. Sra. Gemma Mumbrú i Moliné Im. Sr. Francesc Narvaez i Pazos Ima. Sra. Montserrat Ballarín i Espuña Im. Sr. Joaquim Mestre i Garrido Segon. Designar membres no electes de la Co- missió de Govern de l’Ajuntament de Barcelona els delegats sectorials següents: Sr. Pere Alcober i Solanas Sr. Ignasi Cardelús i Fontdevila Sr. Jordi Martí i Grau Sra. Isabel Ribas i Seix Sr. Antoni Sorolla i Edo Tercer. Atribuir a la Comissió de Govern les fun- cions següents: – Aprovació de les línies bàsiques de la política d’inversions i de subvencions. – Examen i informe de les subvencions quan la seva quantia ultrapassi els 30.050,6 euros. – Informe favorable de les actuacions inversores i de transferències de capital, i els seus projectes, qualsevol que en sigui la quantia. CARTIPÀS NÚM. 18 a 20-VI-2007a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1051 – Seguiment de les actuacions incloses en el Pro- grama d’Actuació Municipal i de l’execució de les mesures de govern exposades en el Plenari del Consell Municipal. Barcelona, 16 de juny de 2007. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2585) * * * Decret. En ús de les atribucions que tinc conferides per l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona, disposo: Designar l’Im. Sr. Carles Martí i Jufresa, president del Comitè Executiu. Barcelona, 16 de juny de 2007. L’alcalde, Jordi He- reu i Boher. (Ref. 2587) * * * Decret. D’acord amb el que estableix l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona, disposo: Designar l’Im. Sr. Jordi William Carnes i Ayats, portaveu del Govern Municipal de l’Ajuntament de Barcelona. Barcelona, 16 de juny de 2007. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2588) * * * Decret. En ús de les atribucions que tinc conferides per l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona, disposo: Constituir el Comitè de Govern com a òrgan de coordinació i direcció política, que estarà format pels membres següents: Excm. Sr. Jordi Hereu i Boher, alcalde. Im. Sr. Carles Martí i Jufresa, primer tinent d’al- calde. Ima. Sra. Imma Mayol i Beltran, segona tinenta d’alcalde. Im. Sr. Jordi William Carnes i Ayats, tercer tinent d’alcalde. Im. Sr. Ramon García-Bragado i Acín, quart tinent d’alcalde. Im. Sr. Ricard Gomà i Carmona, cinquè tinent d’al- calde. Barcelona, 16 de juny de 2007. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2589) * * * Decret. Constituïda la nova Corporació municipal resultant de les eleccions del dia 27 de maig d’en- guany, l’Alcaldia ha d’efectuar els nomenaments i les designacions que preveu l’article 38 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats locals i aquells altres que siguin necessaris amb la finalitat d’atendre la direcció dels serveis municipals. Per aquest motiu, es considera convenient prorro- gar interinament les actuals designacions dels ge- rents de Sector i Districte fins que, per aquesta Alcaldia, es procedeixi a efectuar els nous nome- naments. Conseqüentment, en ús de les facultats atribuïdes a l’Alcaldia per l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona, disposo: Mantenir provisionalment la designació i les fa- cultats de la gerent municipal i dels gerents de Sector i Districte, durant el període comprès entre el dia d’avui i el moment que, com a conseqüència de l’aprovació i desenvolupament del nou Cartipàs, es procedeixi a efectuar els corresponents nomena- ments definitius. Barcelona, 16 de juny de 2007. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2590) * * * Decret. Constituïda en el dia d’avui la nova Cor- poració municipal resultant de les eleccions del dia 27 de maig d’enguany, l’Alcaldia ha d’efectuar dins el termini de 30 dies els nomenaments i les desig- nacions que preveu l’article 38 del Reglament d’or- ganització, funcionament i règim jurídic de les Entitats locals, i amb la finalitat d’atendre la direcció dels serveis municipals, es considera convenient prorrogar interinament les actuals designacions dels càrrecs de confiança fins que, per aquesta Alcaldia, es proce- deixi a efectuar els nous nomenaments. Conseqüentment, en ús de les facultats atribuïdes a l’Alcaldia per l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona, disposo: Prorrogar interinament les designacions dels fun- cionaris d’ocupació eventual durant el període entre el dia d’avui i el moment que, com a conseqüència de l’aprovació i desenvolupament del nou Cartipàs, es procedeixi a efectuar els corresponents nomena- ments definitius. Barcelona, 16 de juny de 2007. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2591) * * * Decret. D’acord amb l’article 51.1 del Codi Civil –que, en virtut de la modificació introduïda per la Llei 35/94, faculta l’alcalde o regidor en qui delegui per autoritzar matrimonis civils– i amb l’article 13 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment adminis- tratiu comú, i fent ús de les atribucions que em confereix l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelo- na, disposo: Delegar als tinents d’alcalde i als presidents dels Grups Polítics Municipals la facultat d’autoritzar ma- a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA aa NÚM. 18 a 20-VI-20071052 trimoni civil atribuïda a aquesta Alcaldia per la Llei 35/1994, de 23 de desembre, de modificació del Codi Civil en aquesta matèria, i autoritzar-los a celebrar matrimonis al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barce- lona. Barcelona, 16 de juny de 2007. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2592) * * * Decret. D’acord amb l’article 51.1 del Codi Civil –que, en virtut de la modificació introduïda per la Llei 35/94, faculta l’alcalde o regidor en qui delegui per autoritzar matrimonis civils– i amb l’article 13 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment admi- nistratiu comú, i fent ús de les atribucions que em confereix l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelo- na, disposo: Delegar als regidors de Districte la facultat d’au- toritzar matrimoni civil atribuïda a aquesta Alcaldia per la Llei 35/1994, de 23 de desembre, de modifi- cació del Codi Civil en aquesta matèria. Barcelona, 16 de juny de 2007. L’alcalde, Jordi He- reu i Boher. (Ref. 2593) NÚM. 18 a 20-VI-2007a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1053 PERSONAL Concursos BASES GENERALS QUE HAN DE REGIR LA CON- VOCATÒRIA DE DOS CONCURSOS PER A LA PROVISIÓ DE DOS LLOCS DE TREBALL (Aprovades per decret de l’Alcaldia) BASES GENERALS De conformitat amb les Bases Marc aprovades pel Consell Plenari del dia 22 de juliol de 1988, es convo- quen per a la seva provisió pel personal de plantilla d’aquest Ajuntament els llocs de treball que consten a l’annex, d’acord amb les condicions específiques que s’indiquen en aquest mateix annex per a cadascun d’ells i amb els requisits comuns que es fixen a continuació: REQUISITS COMUNS A TOTS ELS CONCURSOS A part dels requisits addicionals de cada concurs, per a optar a qualsevol convocatòria és necessari: – Trobar-se en servei actiu a l’Ajuntament o a un Institut Municipal, i no pertànyer a les classes de Guàrdia Urbana ni Servei de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS). – Tractar-se de personal funcionari o contractat la- boral fix de l’Ajuntament de Barcelona. El personal funcionari de l’Ajuntament adscrit a un Institut Mu- nicipal i el personal laboral fix de l’Ajuntament posteriorment subrogat a un Institut podrà partici- par igualment en els concursos. També hi podran participar els contractats laborals fixos d’Instituts Municipals que hagin efectuat la corresponent adhesió a l’Acord Marc de Condicions de Treball, d’acord amb la clàusula preliminar cinquena de l’esmentat Acord. – Haver prestat un mínim d’un any de serveis com a funcionari de carrera o amb contracte laboral in- definit a l’Ajuntament o Institut Municipal. – Haver transcorregut un mínim de dos anys des de l’última destinació obtinguda per concurs. MÈRITS COMUNS A TOTS ELS CONCURSOS 1. Antiguitat. Es valorarà per anys complets de serveis, inclosos els serveis anteriors en altres Admi- nistracions Públiques que hagin estat formalment reconeguts, a raó de 0,10 punts i fins a un màxim d’1 punt. 2. Grau personal consolidat. S’avaluarà fins a un màxim d’1 punt segons el barem següent: – Per posseir com a grau un nivell superior al del lloc de treball convocat: 1 punt. – Per posseir com a grau el mateix nivell del lloc de treball convocat: 0,75 punts. – Per posseir com a grau un nivell inferior en dos al del lloc de treball convocat: 0,50 punts. – Per posseir com a grau un nivell inferior en quatre al del lloc de treball convocat: 0,25 punts. 3. Nivell del lloc de treball actualment ocupat o, si és el cas, l’últim ocupat, fins a un màxim d’1 punt segons el barem següent: – Pel desenvolupament d’un lloc d’igual nivell al del lloc de treball convocat: 1 punt. – Pel desenvolupament d’un lloc de treball inferior en dos nivells al del lloc de treball convocat: 0,50 punts. – Pel desenvolupament d’un lloc de treball de nivell superior al nivell del lloc de treball base de la categoria del concursant: 0,25 punts. A aquests efectes, s’ha d’entendre per nivell del lloc de treball desenvolupat, el nivell de complement de destinació efectivament acreditat en la nòmina corresponent, quan es tracti d’un nivell superior al del grau personal consolidat de cada aspirant, i el nivell del lloc de treball ocupat per adscripció o trasllat quan aquest sigui inferior al grau personal que hagi pogut consolidar a la carrera administrativa. 4. Cursos de formació i perfeccionament. Es valo- raran fins a 2 punts, sempre que tinguin relació direc- ta amb el lloc de treball a cobrir, i es puntuaran, si s’escau, en funció de les matèries, la durada i l’avaluació. JUNTA DE VALORACIÓ Estarà formada pels membres següents: Presidència: El director de Recursos Humans, com a titular. Vocalies: El/la gerent o director/a de Serveis que per a cada concurs s’indiqui expressament a l’annex, que en cas d’absència del president titular, exercirà la presidèn- cia de la Junta. Un cap de Personal de sector d’actuació o districte. Un/a tècnic/a especialista en la matèria objecte del concurs. Un/a tècnic/a de la Direcció de Recursos Humans, qui també tindrà la condició de secretari/ària de la Junta de Valoració. A més, a tots els concursos hi podran assistir, en els termes previstos a les Bases Marc, els repre- sentants designats conjuntament per la Junta de Per- sonal i el Comitè d’Empresa. a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA aa NÚM. 18 a 20-VI-20071054 PROCEDIMENT I NORMES GENERALS Les persones que compleixin les condicions exi- gides hauran de presentar la sol·licitud, a la qual ad- juntaran la relació de mèrits al·legats classificats se- gons l’ordre d’aquesta convocatòria, i els documents acreditatius corresponents, al Registre General o a qualsevol dels registres municipals, en el termini de quinze dies hàbils a comptar de l’endemà de la pu- blicació d’aquesta convocatòria en la Gaseta Munici- pal. Els requisits i mèrits al·legats s’han d’entendre sempre referits a la data d’acabament de l’esmentat termini. Per a cada concurs s’ha de presentar una instància i la documentació separada, per a la qual cosa, es podrà utilitzar l’imprès normalitzat de què es disposa a l’Oficina d’Informació de Personal i a les seus dels districtes. En cas d’empat en la puntuació, per dirimir-lo s’atendrà a l’antiguitat de serveis prestats a la Cor- poració des de la data d’incorporació en la plantilla, amb caràcter indefinit. En els casos en què entre els mèrits comple- mentaris s’estableixi la redacció d’un informe o me- mòria, aquest no podrà excedir de cinc pàgines, excepte en aquells casos en què les bases espe- cífiques del concurs determinin un nombre superior de pàgines, donades les característiques del lloc de treball a cobrir. L’informe s’haurà de presentar con- juntament amb la sol·licitud i el curriculum vitae. Els llocs de treball objecte de la present con- vocatòria tenen com a règim horari el de 37 hores i 30 minuts setmanals. Per a la valoració dels mèrits, la Junta podrà disposar dels sistemes d’acreditació i de com- provació que consideri més escaients en cada cas i per a cada tipus de mèrits, i podrà convocar les per- sones que optin a les places per precisar o ampliar aspectes concrets en relació als mèrits al·legats. Les destinacions adjudicades són irrenunciables un cop s’ha pres possessió del lloc. Malgrat això, quan una persona hagi obtingut una plaça en diferents concursos convocats, haurà d’optar per una d’elles, dins del termini dels tres dies hàbils següents al de l’exposició en el tauler d’anuncis del departament de Personal de la proposta de la Junta de Valoració de l’últim concurs en què hagi obtingut la plaça. Per a tot allò no estipulat expressament en aquesta convocatòria, s’estarà a allò que disposen les Bases Marc aprovades pel Consell Plenari el dia 22 de juliol de 1988 i la normativa legal i reglamentària corres- ponent. ANNEX Concurs 1170. Un lloc de treball de director/a de Centre de Serveis Socials (nivell 20) Concurs 1171. Un lloc de treball d’informador- tramitador (nivell 16) Un lloc de treball de director/a de Centre de Ser- veis Socials Concurs 1170 Lloc de treball de director/a de Centre de Serveis Socials, adscrit a la Divisió de Serveis Personals de Districte. Nivell 20 i específic de responsabilitat mensual de 318,28 euros, segons catàleg vigent (2071X). El lloc de treball objecte de la present convocatòria té com a règim horari el de 37 hores i 30 minuts. Funcions principals – Programació i gestió del Centre de Serveis So- cials. – Gestió i comandament dels recursos humans ads- crits al Centre de Serveis Socials. – Gestió dels recursos econòmics assignats. – Control de gestió. – Avaluació de resultats. Requisits addicionals Personal dels grups A o B. Mèrits complementaris 1. Experiència professional, fins a 5 punts, segons el barem següent: – Treball Social d’Atenció Primària, fins a 3 punts. – Gestió de Centres de Serveis Personals, fins a 1 punt. – En comandament de personal, fins a 1 punt. 2. Altres mèrits que tinguin relació amb el lloc de treball, fins a 1 punt. 3. Prova: la Junta podrà convocar els aspirants a la realització d’una prova tècnica en base a criteris i propostes d’actuació per a la gestió i direcció d’un Centre de Serveis Socials, fins a 5 punts. En cas de convocar-se, tindrà caràcter obligatori. 4. Característiques personals requerides per a l’òp- tim desenvolupament de les funcions del lloc de tre- ball. La Junta de Valoració podrà convocar els/les candidats/tes per a l’avaluació de les seves caracte- rístiques personals. En cas de realitzar-se, aquesta convocatòria tindrà caràcter obligatori. La Junta de Valoració podrà utilitzar els sistemes d’apreciació que consideri més adequats i valorarà fins a un màxim de 5 punts. Puntuació mínima 11 punts. Si no s’avaluen tots els apartats opcionals, la pun- tuació mínima serà en tots els casos la meitat de la puntuació total (mèrits comuns més mèrits comple- mentaris) que poden obtenir els/les candidats/tes. Junta de Valoració President: Sra. Núria Carmona Cardoso, gerent del Districte de les Corts, o persona en qui delegui. Vocals: Sra. Angelica Armas Alvarez, cap de la Divisió de Serveis Personals de les Corts, o persona en qui delegui. Sra. Teresa Parés Santilari, cap del Departament d’Administració del Districte de les Corts, o persona en qui delegui. NÚM. 18 a 20-VI-2007a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1055 Tècnic/a de la Direcció de Recursos Humans, o persona en qui delegui. Representant, titular i suplent, de la Junta de Per- sonal o del Comitè d’Empresa. Un lloc de treball d’informador-tramitador Concurs 1171 Lloc de treball adscrit a les Oficines d’Atenció al Ciutadà. Nivell 16 i específic de responsabilitat mensual de 251,65 euros (1626F). Horari de 37,5 hores setmanals amb jornada parti- da de dues tardes a la setmana, de dilluns a di- vendres, en funció de les necessitats del servei. Funcions principals – Realitzar l’atenció i la informació al ciutadà en les Oficines d’Atenció al Ciutadà, d’acord amb els procediments, les Ordenances municipals i els circuits establerts per aconseguir proporcionar al ciutadà una informació adequada i suficient que permeti facilitar i resoldre els seus tràmits vers l’Administració Municipal. – Realitzar el servei general d’informació al públic sobre les activitats generals del Districte i de la ciutat (agenda d’actes, equipaments, campanyes puntuals, etc.). – Realitzar els tràmits definits en cada moment a la Cartera de Serveis de les OAC, ja siguin mu- nicipals i/o relacionats amb altres administracions. – Participar i complir amb les normes que regulen el Sistema de Qualitat. Aquests processos d’atenció i tramitació impliquen diferents activitats de diversa complexitat d’acord amb les necessitats plantejades. Requisits addicionals Personal dels grups C o D. Mèrits complementaris 1. Experiència professional, fins a 6 punts, segons el barem següent: – En tramitació de tributs municipals, llicències, campanyes municipals i gestió de padrons, fins a 2 punts. – En informació i atenció al públic, fins a 2 punts. – En treball amb col·lectius immigrants, fins a 1 punt. – Experiència en la utilització d’aplicacions informà- tiques, fins a 1 punt. 2. Altres mèrits que tinguin relació amb el lloc de treball, fins a 1 punt. 3. Exercici: la Junta de Valoració podrà convocar els/les candidats/tes per a la realització d’una prova o supòsit pràctic, i valorarà fins a un màxim de 5 punts. En cas de realitzar-se, tindrà caràcter obligatori. 4. Característiques personals requerides per a l’òptim desenvolupament de les funcions del lloc de treball. La Junta de Valoració podrà convocar els aspirants per a l’avaluació d’aquest apartat, mit- jançant els sistemes que consideri més adequats per poder valorar les característiques requerides per a l’òptim desenvolupament de les funcions del lloc de treball, i valorarà fins a 5 punts. En cas de convocar- se aquesta convocatòria, tindrà caràcter obligatori. Puntuació mínima Si s’avaluen tots els apartats opcionals: 11 punts. Si no s’avaluen tots els apartats opcionals, la puntuació mínima serà en tots els casos la meitat de la puntuació total (mèrits comuns més mèrits com- plementaris) que poden obtenir els/les candidats/tes. Junta de Valoració President: Jordi Parayre Soguero, gerent del Districte de Ciutat Vella, o persona en qui delegui. Vocals: Sra. María Gas de Cid, responsable de Comu- nicació i Qualitat del Districte de Ciutat Vella, o perso- na en qui delegui. Sra. Dolors Font Bardia, administradora del Dis- tricte de Ciutat Vella, o persona en qui delegui. Sra. Pilar Roca Viola, cap del Departament de Serveis d’Atenció Presencial, o persona en qui delegui. Assessor/a tècnic/a de la Direcció de Recursos Humans, o persona en qui delegui. Representant de la Junta de Personal o del Comitè d’Empresa. a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA aa NÚM. 18 a 20-VI-20071056 Altres anuncis Ponència del Nomenclàtor dels carrers Ref.: Denominació d’espais públics La Ponència del Nomenclàtor dels carrers de Bar- celona, en la sessió celebrada el dia 1 de desembre de 2006, adoptà l’acord següent: Informar favorablement el canvi de la denominació de l’actual carrer d’Oliva, per carrer de Garcilaso, atesa la reordenació urbanística de la zona, en el districte de Sant Andreu. El Consell Plenari del districte de Sant Andreu, en la sessió celebrada el 23 de gener de 2007, adoptà l’acord següent: Informar favorablement l’acord de la Ponència del Nomenclàtor de canviar la denominació de l’actual carrer d’Oliva per carrer de Garcilaso. En conseqüència, d’acord amb l’article 3 de l’Or- denança sobre l’ús de les vies i espais públics de Bar- celona, els referits acords se sotmeten a informació pública. La qual cosa es comunica als efectes pertinents. Barcelona, 8 de juny de 2007. La secretària, Pilar Serrano. * * * Ponència del Nomenclàtor dels carrers Ref.: Denominació d’espais públics La Ponència del Nomenclàtor dels carrers de Bar- celona, en la sessió celebrada el dia 18 d’octubre de 2006, adoptà l’acord següent: Informar favorablement el canvi de denominació de l’actual carrer del Quarter de Simancas, per carrer de Simancas, vial situat entre els carrers de Jaume Pinent i de l’Artesania, en el districte de Nou Barris. El Consell Plenari del districte de Nou Barris, en la sessió celebrada el 25 de gener de 2007, adoptà l’acord següent: ANUNCIS Notificacions En compliment del que disposa l’article 59 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les Administracions públiques i del procediment admi- nistratiu comú, i en relació amb l’expedient seguit sota el núm. EX06001497 pel Departament Jurídic de l’Institut Municipal de Mercats de Barcelona, sobre caducitat dels llocs fixos 081-1 i 080-1 del mercat municipal de Vall d’Hebron, es notifica que en ús de les facultats atorgades per decret de l’Alcaldia de data 2 de setembre de 2003, el president de l’IMMB ha disposat en data 29 de maig de 2007: “Declarar caducades les autoritzacions que empa- ren l’ús dels llocs fixos 081-1 i 080-1 del mercat muni- cipal de Vall d’Hebron, d’acord amb allò que es- tableixen els articles 32 i 42.d) de l’Ordenança municipal de mercats, el titular de les quals, Pedro Ribo Ortodo, va morir sense que hagi estat instada per cap persona la successió en les esmentades titularitats, dins dels terminis previstos legalment, vacants els esmentats llocs; en el termini de deu dies els llocs hauran d’estar a disposició de l’Adminis- tració, lliures, vacus i expedits; dins els vuit dies següents a l’expiració del termini esmentat, i en cas de no haver-se procedit al desallotjament, assenyalar el cinquè dia hàbil a les 9 hores per a la pràctica de la diligència de llançament. Designar el director del mercat i l’auxiliar d’àrea perquè, junts o separats, efectuïn l’expressada diligència amb absoluta indem- nitat per a l’erari municipal, assistits del personal auxi- liar de la Policia Municipal que estimin necessari i amb la facultat de reclamar directament l’auxili de la força pública si així calgués per a l’exacte compliment de la comesa que els ha estat assignada.” Contra aquesta resolució es pot interposar recurs d’alçada davant l’Alcaldia en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la present notificació, L’esmentat recurs s’entendrà desestimat si trans- corren tres mesos des de la seva interposició sense que se’n notifiqui la resolució. Contra la desestimació tàcita del recurs d’alçada es pot interposar recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Barcelona o del que correspongui al seu domicili, en el termini de sis mesos a comptar de l’endemà de la data en què es produeix l’acte presumpte. També es pot utilitzar qualsevol altre recurs que es cregui convenient. Barcelona, 5 de juny de 2007. El secretari general, Jordi Cases i Pallarès. a GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA aa NÚM. 18 a 20-VI-20071057 GASETA MUNICIPAL ISSN en tramitació – Dipòsit legal: B-5.656-2007 Pl. Sant Miquel, s/n Es publica cada deu dies Informar favorablement l’acord de la Ponència del Nomenclàtor de canviar la denominació de l’actual carrer del Quarter de Simancas, per carrer de Si- mancas. En conseqüència, d’acord amb l’article 3 de l’Or- denança sobre l’ús de les vies i espais públics de Bar- celona, els referits acords se sotmeten a informació pública. La qual cosa es comunica als efectes pertinents. Barcelona, 8 de juny de 2007. La secretària, Pilar Serrano. * * * Ponència del Nomenclàtor dels carrers Ref.: Denominació d’espais públics La Ponència del Nomenclàtor dels carrers de Bar- celona, en la sessió celebrada el dia 18 d’octubre de 2006, adoptà l’acord següent: Informar favorablement el canvi de denominació de l’actual carrer de Roses, per carrer de Vila de Roses, vial situat entre el carrer de Siurana i la carretera de les Aigües, en el districte de d’Horta-Guinardó. El Consell Plenari del districte d’Horta-Guinardó, en la sessió celebrada el 23 de gener de 2007, adoptà l’acord següent: Informar favorablement l’acord de la Ponència del Nomenclàtor de canviar la denominació de l’actual carrer de Roses, per carrer de Vila de Roses. En conseqüència, d’acord amb l’article 3 de l’Or- denança sobre l’ús de les vies i espais públics de Bar- celona, els referits acords se sotmeten a informació pública. La qual cosa es comunica als efectes pertinents. Barcelona, 8 de maig de 2007. La secretària, Pilar Serrano. * * * Ponència del Nomenclàtor dels carrers Ref.: Denominació d’espais públics La Ponència del Nomenclàtor dels carrers de Bar- celona, en la sessió celebrada el dia 1 de desembre de 2006, adoptà l’acord següent: Informar favorablement el canvi de tipologia de vial i denominació de l’actual plaça del Doctor Ferrer i Cajigal, per Jardins del Doctor Duran i Reynals, si- tuats entre els carrers de Rosselló, Casanova i Còr- sega, en el districte de l‘Eixample. El Consell Plenari del districte de l’Eixample, en la sessió celebrada el 13 de març de 2007, adoptà l’acord següent: Informar favorablement l’acord de la Ponència del Nomenclàtor de canviar la tipologia de vial i deno- minació de l’actual plaça del Doctor Ferrer i Cajigal, per Jardins del Doctor Duran i Reynals. En conseqüència, d’acord amb l’article 3 de l’Or- denança sobre l’ús de les vies i espais públics de Bar- celona, els referits acords se sotmeten a informació pública. La qual cosa es comunica als efectes pertinents. Barcelona, 8 de juny de 2007. La secretària, Pilar Serrano. * * * Ponència del Nomenclàtor dels carrers Ref.: Denominació d’espais públics. La Ponència del Nomenclàtor dels carrers de Bar- celona, en la sessió celebrada el dia 1 de desembre de 2006, adoptà l’acord següent: Informar favorablement el canvi de tipologia de l’actual carrer de Mollerussa, per passeig de Molle- russa, atesa la reordenació urbanística de la zona, en el districte de Sant Andreu. En Consell Plenari del districte de Sant Andreu, en la sessió celebrada el 23 de gener de 2007, adoptà l’acord següent: Informar favorablement l’acord de la Ponència del Nomenclàtor de canviar la tipologia actual del carrer de Mollerussa, per passeig de Mollerussa. En conseqüència, d’acord amb l’article 3 de l’Or- denança sobre l’ús de les vies i espais públics de Barcelona, els referits acords se sotmeten a infor- mació pública. La qual cosa es comunica als efectes pertinents. Barcelona, 8 de juny de 2007. La secretària, Pilar Serrano.