GASETA MUNICIPAL SUMARI Disposicions generals Cartipàs Decrets de l’Alcaldia Atribuir la representació Institucional de la Fira Assignar llocs de treball, Direcció Tècnica de de Barcelona en favor del Regidor de Pro- Normativa Comunitària /i Normativa Autonò- moció Econòmica. ................................. 32 mica i Estatal ........................................ 21 Nomenar membre del Consell Municipal del Modificar la denominació de la Direcció de .... Districte de Les Corts ............................ 32 Comunicació Corporativa, per la de Direc- Crear la Taula Tècnica de Qualitat de l’Aire, ció de Comunicació i Sistemes d’Informa- designar membres, establir metodologia .. ció i transferir la gestió vinculada als Sistemes de funcionament i, assignar-li funcions .... 33 d’Informació. ........................................ 22 Modificar les funcions de la Direcció de l’Àrea Personal del Règim Jurídic ................................... 24 Concursos Assignar lloc de treball Secretaria Executiva . Modificació bases concurs 1384/10 ............. 35 de la Gerència de Promoció Econòmica .... 28 Nomenaments. Funcionaris de carrera Assignar llocs de Treball d’Assessor/a Tèc- ... Sotsinspector de la GUB ............................ 36 nic/a de la Sindicatura de Greuges de Bar- Nomenaments. Funcionaris en pràctiques celona .................................................. 29 Sotsinspector de la GUB ............................ 36 Assignar lloc de treball d’Assessor/a adscrit .. Auxiliar Pràctic d’Administració Especial ...... al Gabinet de l’Alcaldia ........................... 30 (Branca sociosanitària) .......................... 36 Núm. 2 / Any XCVIII 20 de gener de 2011 20 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 2 20-1-2011 Nomenaments. Concursos de Personal Cap del Departament de Serveis a les Persones 37 Concurs 1372/10. Tècnic/a de Gestió i/o Planifi- cació de Serveis Personals ...................... 36 Anuncis Laudes de la Junta Arbitral de Consum de ... Nomenaments. Lliures designacions Barcelona. DESEMBRE 2010 .................... 38 Cap de l’Oficina d’Atenció a les Gerències ..... 37 Llicències d’obres. DESEMBRE 2010 ............. 41 Cap de l’Oficina d’Atenció al Personal ........... 37 Altres anuncis ........................................... 49 NÚM. 2 20-1-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 21 DISPOSICIONS GENERALS Decrets de l’Alcaldia Decret. En ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21 de la Llei Reguladora de les Bases del Règim Local, i l’article 13 de la Carta Municipal, disposo; Primer. Assignar dos llocs de treball 2850E del vigent catàleg de llocs de treball adscrits a la Gerència Municipal, amb la denominació de Direcció Tècnica de Normativa Comunitària i de Direcció Tècnica de Normativa Autonòmica i Estatal, amb les funcions que s’indiquen en el document annex. Barcelona, 24 de desembre de 2010. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 10-OR000021) ANNEX1: DESCRIPCIÓ DE LES FUNCIONS DELS LLOCS DE TREBALL Direcció Tècnica de Normativa Comunitària Òrgan superior immediat: Gerència Municipal Nivell associat: 2850E Finalitat: Dirigir els assumptes de transposició de la normativa comunitària que afectin a l’Ajuntament de Barcelona, i coordinar la transposició de la normativa estatal i de la Generalitat de Catalunya. Funcions principals: − Dirigir jurídicament la transposició de l’aplicació de normes comunitàries a l’Ajuntament. − Assessorar en els processos de desplegament estatal i/o autonòmic de normes comunitàries que puguin afectar a l’Ajuntament. − Elaborar, supervisar i coordinar la informació que li sigui requerida en relació a la transposició de normativa comunitària. − Participar i impulsar les actuacions necessàries per l’execució dels projectes que li siguin encomanats. − Qualsevol altre funció similar que li sigui encarregada des de la Gerència. Direcció Tècnica de Normativa Autonòmica i Estatal Òrgan superior immediat: Gerència Municipal Nivell associat: 2850E Finalitat: Dirigir la transposició de la normativa generada per l’estat o la comunitat autònoma que afecti a l’Ajuntament de Barcelona, d’acord amb les competències de la Carta Municipal. Funcions principals: − Dirigir jurídicament la transposició sobre l’aplicació de normes autonòmiques i estatals, d’acord amb les directrius establertes per la Carta Municipal. 22 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 2 20-1-2011 − Assessorar en els processos d’aplicació de normes autonòmiques i estatals que puguin afectar a l’Ajuntament de Barcelona. − Elaborar, supervisar i coordinar la informació que li sigui requerida en relació a la transposició de normativa autonòmica i estatal. − Participar i impulsar les actuacions necessàries per l’execució dels projectes que li siguin encomanats. − Coordinar i fer el seguiment dels assumptes relatius a la transposició de la normativa generada per l’estat o la comunitat autònoma que afecti a l’Ajuntament de Barcelona. − Qualsevol altre funció similar que li sigui encarregada des de la Gerència. * * * Decret; en ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21 de la Llei Reguladora de les Bases del Règim Local, i l’article 13 de la Carta Municipal,disposo Primer. Modificar la denominació de la Direcció de Comunicació Corporativa, adscrita a la Gerència de Serveis Generals i Coordinació Territorial, per la de Direcció de Comunicació i Sistemes d’Informació. Segon. Modificar les funcions de la Gerència Municipal per transferir la gestió vinculada als sistemes d’informació i la referència a l’Institut Municipal d’Informàtica a la Direcció de Comunicació i Sistemes d’Informació. Tercer. Adscriure la Direcció Executiva de Processos i Millora de la Gestió, i la Direcció Executiva d’e-Administració a la Direcció de Comunicació i Sistemes d’Informació. Quart. Adscriure els llocs de treball vinculats als sistemes d’informació de la Gerència Municipal a la Direcció de Comunicació i Sistemes d’informació, tal com figura als annexos, mantenint la seva situació administrativa. Barcelona, 24 de desembre de 2010. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 10-OR000022) ANNEX 1: FUNCIONS DELS ÒRGANS AFECTATS Gerència Municipal Òrgan superior immediat: Alcaldia Nivell associat: 30 Finalitat: Exercir la direcció executiva superior de les gerències municipals, així com dels organismes autònoms i empreses que formen el grup municipal de l’Ajuntament de Barcelona. Funcions principals: − És el màxim responsable, dins de l’estructura executiva, de que els serveis prestats per l’Ajuntament de Barcelona als ciutadans siguin eficaços i eficients, i responguin a les necessitats de la ciutat. − Direcció superior de la planificació, organització i prestació dels serveis públics, per garantir l’acompliment dels objectius definits pel Govern Municipal. − Avaluació i seguiment de l’execució dels plans municipals, del desenvolupament dels recursos invertits i de les accions destinades a acomplir amb els objectius de la municipalitat. − Responsable superior de l’execució i supervisió del pressupost i la inversió del grup municipal. − Fixació i avaluació dels objectius de les gerències del grup municipal. Avaluació i control de les operacions i dels resultats obtinguts, per les gerències del grup municipal. − Seguiment de la qualitat i el rendiment en la prestació dels diferents serveis. NÚM. 2 20-1-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 23 − Ocupa la vice-presidència del Comitè Executiu. − Assisteix a les sessions de la Comissió de Govern i del Comitè de Govern. − Totes aquelles que li siguin atribuïdes per l’Alcaldia en el compliment de les funcions. Direcció de Comunicació i Sistemes d’Informació Òrgan superior immediat: Gerència de Serveis Generals i Coordinació Territorial Nivell associat: 30 Finalitat: Liderar l’estratègia de la comunicació i sistemes d’informació municipals. Funcions principals: − Dissenyar i desenvolupar les línies estratègiques de la comunicació municipal. − Dirigir l’estratègia, desenvolupament, implantació i gestió dels sistemes d’informació i tecnologies municipals en matèria de tractament de la informació. − Establir la coordinació amb els diferents actors que intervenen dins l’àmbit metropolità en la definició i execució de l’estratègia de sistemes d’informació. − Impulsar i dirigir els plans generals de comunicació municipal en matèria de publicitat, exposicions, inauguracions i canals propis. − Donar les directrius estratègiques, així com orientar i aprovar els diferents plans de comunicació sectorial i de districte. − Dirigir, planificar i coordinar les actuacions de la direcció. − Dirigir els canals propis de comunicació i atenció municipals. − Dirigir de forma estratègica la presència de l’Ajuntament de Barcelona a Internet. − Establir i dirigir la identitat corporativa municipal. − Definir i dirigir el Pla d'Estudis Sociològics pel coneixement de les necessitats, interessos i percepció dels ciutadans. − Dirigir el pla de comunicació publicitari. − Dirigir el recursos personals, econòmics i materials de la Direcció. ANNEX2: LLOCS DE TREBALL QUE CANVIEN D’ADSCRIPCIÓ A continuació es relacionen les posicions (llocs de treball individuals) i ocupants dels mateixos, adscrits directament a la Gerència Municipal que canvien la seva adscripció a la Direcció de Comunicació i Sistemes d’Informació: Posició Ocupant 07019450 Ricart Ramon, M Isabel 07016778 Alvarado Suñer, Míriam 07022650 González Pastor, Arturo 70325957 Castell Mengual, Manuela 07015447 Hernaiz Alzamora, David 24 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 2 20-1-2011 ANNEX3: ORGANIGRAMES A continuació es detalla gràficament l’organigrama específic de la Direcció de Comunicació i Sistemes d’Informació. Les connexions amb línia contínua indiquen dependència orgànica. Les línies discontinues indiquen dependència funcional. Els valors numèrics encerclats refereixen al nivell de l’òrgan i del seu responsable. Organigrama de la Direcció de Comunicació i Sistemes d’Informació 30 Direcció de Comunicació i Sistemes d’Informació 28 28 28 28 28 28 26 Direcció d’Imatge i Direcció de Serveis de Direcció de Serveis Direcció Executiva de Departament de Serveis Editorials Marketing Públic i Direcció d’Atenció Processos i Millora de la Direcció Executiva al Ciutadà d’e-Administració Coordinació de la Xarxa Qualitat d’Estudis i Avaluació Gestió de Comunicació 26 26 26 26 26 Departament de Departament d’Avaluació Departament Tècnic Departament d’Internet Projectes i Gestió de la Departament d’Atenció Informació al Ciutadà d’Incidències i d’Internet i Nous Canals Reclamacions Dependència Orgànica Dependència Funcional * * * Decret. En ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21 de la Llei Reguladora de les Bases del Règim Local, i l’article 13 de la Carta Municipal, disposo; Primer. Modificar les funcions de la Direcció de l’Àrea del Règim Jurídic per absorbir les funcions de coordinació jurídica, i les funcions de la Direcció de Serveis Jurídics, tal i com es detalla als annexos. Segon. Traslladar els llocs de treball de coordinació de la Sotsdirecció dels Serveis Jurídics a la Direcció de l’Àrea del Règim Jurídic, tal i com es detalla als annexos. Tercer. Integrar la Sotsdirecció dels Serveis Jurídics i la Direcció de l’Àrea del Règim del Contenciós i els seus llocs de treball en una única Direcció denominada Sotsdirecció dels Serveis Jurídics i Direcció de l’Àrea del Contenciós, tal i com es detalla als annexos. Quart. Formalitzar l’estructura i dimensionament dels llocs de treball jurídics de la Direcció de Serveis Jurídics, adscrita a la Gerència de Serveis Generals i Coordinació Territorial, amb un total de 18 posicions de Lletrat Consistorial Especialista (amb un nivell equivalent 2699X de l’actual Catàleg de Llocs de Treball), 2 posicions de Lletrat Consistorial (amb un nivell equivalent 2427X de l’actual Catàleg de Llocs de Treball) i 1 Coordinadors de Serveis Jurídics (amb un nivell equivalent 2699X de l’actual Catàleg de Llocs de Treball), amb la distribució que s’annexa, i deixar sense efectes la formalització aprovada pel decret d’alcaldia S1/D/2009-00381 de data 28/01/2009. Cinquè. Desenvolupar progressivament aquesta estructura de llocs de treball, fins ajustar-se a l’organització formalitzada en aquest decret. Barcelona, 24 de desembre de 2010. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 10-OR000023) NÚM. 2 20-1-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 25 ANNEX1: DESCRIPCIÓ DE FUNCIONS DE LA DIRECCIÓ DE SERVEIS JURÍDICS Direcció dels Serveis Jurídics Òrgan superior immediat: Gerència de Serveis Generals i Coordinació Territorial Nivell associat: 30 Finalitat: Direcció superior dels Serveis Jurídics municipals i assessorament directe a l'Alcaldia i altres òrgans de Govern. Funcions principals: − Representar a l’Ajuntament de Barcelona davant altres administracions en els assumpte relacionats amb l’assessorament i la defensa jurídica. − Exercir funcions d’assessoria i d’emissió d’informes i dictàmens de caire jurídic sol·licitats per l’Alcaldia i altres òrgans de Govern Municipal. − Informar sobre les qüestions de competència entre l’Ajuntament i altres entitats públiques. − Assessorament, en el seu cas, de tots els organismes públics i empreses públiques municipals. − Coordinació dels diferents serveis jurídics municipals descentralitzats (sectors, districtes, organismes autònoms, EPES, societats municipals i d’altres ens municipals). − Dissenyar les línies de prevenció i defensa jurídica de l’Ajuntament en col·laboració amb els Directors de les Àrees del Contenciós i de Règim Jurídic. − Assessorar en els processos de redacció de normes que puguin afectar a l’Ajuntament de Barcelona i participar, en el seu cas, en els processos de negociació sobre el seu contingut. − Definir els criteris d’organització i personal de la Direcció, d’acord amb la Gerència de Serveis Generals i Coordinació Territorial. − Coordinar tots els serveis i dependències de la Direcció. − Impulsar els canvis organitzatius i els programes de formació del personal. − Visar les compareixences davant qualsevol òrgan jurisdiccional. − Dirigir els procediments judicials que, per la seva importància o transcendència, es considerin oportuns. Sotsdirecció dels Serveis Jurídics i Direcció de l’Àrea del Contenciós Òrgan superior immediat: Direcció de Serveis Jurídics Nivell associat: 28 Finalitat: Recolzament a la Direcció de Serveis Jurídics. Representació i defensa de la Corporació Municipal. Funcions principals: − Representar a l’Ajuntament de Barcelona, per delegació de la Direcció, en tots els esdeveniments o reunions de caràcter jurídic que així es consideri. − Substituir a la direcció en els supòsits d’absència del seu titular. − Redactar els informes i dictàmens jurídics per als quals sigui requerit. − Exercir les funcions d’impuls i coordinació dels treballs de documentació que es duguin a terme en al direcció com a recolzament a la resta d’unitats operatives. − Coordinar, sota les directrius de la Direcció, el desenvolupament del programa de gestió del coneixement i, més particularment, la gestió de la Web de Lletrats, l’elaboració de protocols d’actuació, la confecció de materials de 26 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 2 20-1-2011 recolzament a la defensa davant els Tribunals (formularis) i qualsevol altre document de recolzament. − Exercir, sota la supervisió de la Direcció, la política de personal i la gestió dels mitjans materials i infraestructures de la Direcció de Serveis Jurídics. − Realitzar la defensa de l’Ajuntament en els plets de qualsevol ordre jurisdiccional, i especialment en l’ordre contenciós – administratiu, quan així sigui requerit, atesa la importància del tema, per la Direcció. − Coordinar i planificar els treballs als Lletrats/Lletrades quan exerceixin funcions de defensa davant els tribunals. − Fixar estratègies de defensa en col·laboració amb la Direcció. − Supervisar els escrits dels Lletrats abans de que siguin presentats davant un òrgan jurisdiccional en el si d’un procés amb la finalitat de salvaguardar la seva qualitat i adequar-los a les estratègies de defensa prèviament fixades. − Dur a terme un seguiment de totes les fases dels procediments judicials en curs i avaluar les conseqüències que qualsevol plet pugui tenir per l’Ajuntament. − Dur a terme el seguiment de l’execució de les sentències i resolucions judicials, així com la percepció o el pagament de costes, en el seu cas. − Gestionar i coordinar, d’acord amb els criteris emanats de la direcció, la defensa jurídics externa. Direcció de l’Àrea del Règim Jurídic Òrgan superior immediat: Direcció de Serveis Jurídics Nivell associat: 28 Finalitat: Assessorament jurídic general i coordinació amb els serveis jurídics centrals i la resta de serveis jurídics municipals descentralitzats. Funcions principals: − Representar a la Direcció dels Serveis Jurídics en aquells òrgans i institucions que li siguin assignats. − Exercir les funcions d’assessoria i informe que requereixin una gran complexitat segons criteri de la Direcció. − Supervisar el treball d’assessoria i informe dels Lletrats i dels Lletrats Coordinadors. − Planificar el treball dels Lletrats als quals s’assignin funcions d’assessoria. − Dissenyar tota la política de prevenció jurídica en coordinació amb els serveis d’assessoria jurídica dels Districtes i dels òrgans gestors. − Participar, quan sigui requerit, en funcions de redacció d’ordenances i disposicions generals, així com elaborar informes sobre el seu contingut. − Gestionar i coordinar els informes jurídics i dictàmens encarregats a persones externes a la institució. − Impulsar les activitats del Programa de Formació Jurídica dels Lletrats. − Coordinar els Serveis Jurídics Centrals amb els Serveis Jurídics descentralitzats (sectors, districtes, organismes autònoms, EPES, societats municipals i d’altres ens municipals). − Promoure la institucionalització d’una Comissió Assessora de propostes de resolució de recursos d’alçada i d’altres recursos administratius i presidir-la per delegació del Director de Serveis Jurídics − Realitzar la defensa de l’Ajuntament en els plets de qualsevol ordre jurisdiccional, i especialment en l’ordre contenciós-administratiu, quan així sigui requerit per la Direcció. NÚM. 2 20-1-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 27 ANNEX2: LLOCS DE TREBALL QUE CANVIEN D’ADSCRIPCIÓ A continuació es relacionen les posicions (llocs de treball individuals) i ocupants dels mateixos, adscrits directament a la Sotsdirecció dels Serveis Jurídics que canvien la seva adscripció a la Direcció de l’Àrea del Règim Jurídic: ID Posició Matrícula Ocupant 07015255 22249 Aguilar Camprubí, Anna 07018795 51005 Cugat Perpinyà, Anna Maria Com a resultat de la integració de la Sotsdirecció dels Serveis Jurídics i la Direcció de l’Àrea del Contenciós, es relacionen les posicions (llocs de treball individuals) i ocupants dels mateixos que canvien la seva adscripció a la Sostdirecció dels Serveis Jurídics i Direcció de l’Àrea del Contenciós: ID Posició Matrícula Ocupant 07014468 25356 Baeza Pastor, Leonor 07015314 26824 Baranda Martín, Natalia 07014592 24407 Barceló Fontanals, Coloma 07016637 17387 Crespo Domínguez, Petra 07015290 25676 Espejo Zahiño, M Ángeles 07015424 25777 Fumanal Selva, Carlos 07012617 09279 Garcia Jiménez, Aurora 07012851 20950 Garriga Barbal, Montserrat 07015199 18899 Gual Pascual, Jose I 07014352 24684 Herruz Pàmies, Lourdes 07029559 25346 Ladrón de Guevara Lahuerta, Jesús 07015530 12449 López Villarreal, Araceli 07013575 11460 López Zea, M Teresa 07014460 20951 Muñoz Rodón, Rosa M 07009028 24919 Orriols Salles, M Àngels 07011891 23031 Padrós Batlló, Teresa 07015291 24408 Peral González, Noemi 07010834 16441 Pérez Hernández, Isidra 07015529 38056 Ribas Cabrera, Rosa M 07015471 25037 Sánchez Sánchez, Rosa M 07008907 22766 Toro del Riera, M Teresa 07009450 25776 Tovar Ramírez, M Carmen 07013730 21455 Trabal Ogazon, Magda 07008774 10419 Herms Belenguer, Nuria 07012109 19340 Solé Benito, Albert ANNEX3: ORGANIGRAMA A continuació es detalla gràficament l’organigrama de la Direcció de Serveis Jurídics. Les connexions amb línia contínua indiquen dependència orgànica. Els valors numèrics encerclats refereixen al nivell de l’òrgan i del seu responsable. 28 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 2 20-1-2011 Organigrama de la Direcció de Serveis Jurídics 30 Direcció Serveis Jurídics 28 28 Sots-Direcció dels Serveis Jurídics i Direcció de Direcció de l’Àrea del l’Àrea del Contenciós Règim Jurídic ANNEX4: DIMENSIONAMENT A continuació es detalla gràficament la proposta de dimensionament de la Direcció respecte els llocs de treball jurídics de Lletrat Especialista 2699X, Coordinador/a de Serveis Jurídics 2699X i Lletrat Consistorial 2427X Direcció de Serveis Jurídics Direcció Serveis Jurídics Sots-Direcció dels Serveis Jurídics i Direcció de l’Àrea del Direcció de l’Àrea del Contenciós Règim Jurídic 13 Lletrats Especialistes N2699X 5 Lletrats Especialistes 2699X 1 Lletrats Consistorial N2427X 1 Coordinador de Serveis Jurídics N2699X 1 Lletrats Consistorials N2427X * * * Decret; en ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21 de la Llei Reguladora de les Bases del Règim Local, i l’article 13 de la Carta Municipal, disposo; Primer. Assignar un lloc de treball 2850E del vigent catàleg de llocs de treball adscrit a la Gerència de Promoció Econòmica, amb la denominació de Secretaria Executiva i les funcions que s’indiquen en el document annex Barcelona, 24 de desembre de 2010, l’Alcalde, Jordi Hereu i Boher (Ref. 10-OR000024) NÚM. 2 20-1-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 29 ANNEX1: DESCRIPCIÓ DE LES FUNCIONS DE LA SECRETARIA EXECUTIVA Secretaria Executiva Òrgan superior immediat: Gerència de Promoció Econòmica Nivell associat: 2850E Funcions principals: − Coordinació i impuls de les diferents activitats de la Gerència. − Interlocutor, com a representant de la Gerència, en les relacions amb altres òrgans, tant de l'organització municipal com d’altres ens, derivades de les funcions que li estan atribuïdes. − Secretaria, excepte designació contrària, de les taules, comissions o òrgans de coordinació establertes per la Gerència. − Control, seguiment i, en el seu cas, suport tècnic en relació amb l'estat d'execució dels acords derivats de les sessions de treball. − Coordinació i, en el seu cas, anàlisi tècnic dels actes administratius que ha de resoldre la Gerència. − Resolució dels assumptes i exercir les facultats que de manera expressa li siguin encarregats per la Gerència. − Exerceix les funcions de supervisió i coordinació que li sol·liciti expressament la Gerència en relació a les àrees i assumptes que a tal efecte determini. * * * Decret. En ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21 de la Llei Reguladora de les Bases del Règim Local, i l’article 13 de la Carta Municipal, disposo Primer. Assignar set llocs de treball 2699Z del vigent catàleg de llocs de treball adscrits a la Sindicatura de Greuges de Barcelona, amb la denominació d’Assessor/a Tècnic/a de la Sindicatura de Greuges i les funcions, tal i com figuren als annexos d’aquest expedient. Segon. Deixar a extingir set llocs de treball de la Sindicatura de Greuges de Barcelona que figuren als annexos d’aquest expedient. Barcelona, 3 de gener de 2011. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 11-OR000001) ANNEX 1: FUNCIONS DELS LLOCS DE TREBALL Assessor/a Tècnic/a de la Sindicatura de Greuges Òrgan superior immediat: Sindicatura de Greuges de Barcelona Nivell associat: 26 Missió: Desenvolupar tots els processos tècnics necessaris per a investigar i obtenir les informacions adequades per atendre i donar resposta a les queixes que els ciutadans presentin a la Sindicatura. Funcions principals: − Proporcionar al ciutadà la informació i l’assessorament necessari respecte a les queixes que aquest presenti relatives a drets fonamentals i llibertats públiques. − Tramitar, investigar, elaborar treballs tècnics i estudis, així com resoldre a nivell de proposta els expedients de queixa presentades a la oficina de la Síndica de Greuges. − Tramitar, investigar i fer proposta de decisió, per encàrrec de la Síndica, en les actuacions d’ofici que es considerin oportunes. 30 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 2 20-1-2011 − Proposar la no admissió a tràmit d’una queixa en el cas que no sigui de competència de la Síndica o derivar-la, si s’escau, al Síndic de Greuges de Catalunya, altres síndics locals o Defensor del Poble que siguin de la seva competència. − Proposar línies de treball i marcs de referència per la transformació i millora dels serveis i processos de la Sindicatura; − Col·laborar en les relacions institucions i sessions informatives que organitza la Sindicatura i, si s’escau, representar-la tècnicament, tant en l’àmbit estatal com europeu. − Col·laborar en l’elaboració dels informes periòdics pel plenari del Consell Municipal. − Participar en les diferents taules de treball del Consell tècnic col·laborador de la Síndica de Greuges. − Participar en la coordinació i l’enfortiment dels vincles amb al Síndic de Greuges de Catalunya, altres síndics locals o Defensor del Poble. − Assessorar a la Síndica en totes aquelles qüestions de la seva competència. ANNEX 2: LLOCS DE TREBALL A EXTINGIR A continuació, es detalla el llistat de llocs de treball que no es preveuen en la nova estructura organitzativa de la Sindicatura i que seran extingits una vegada romanguin vacants: Posició Nom Cognom1 Cognom2 07009649 M. Ángeles Espinosa Aused 07005128 Amàlia Ganga Viñes 07012624 07018425 Josep M. González Cabré 07010153 M. Mercè Bassedas Ballús 07012933 Carme Ruiz Querol 07012780 Francesca Reyes Pozo * * * Decret. En ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21 de la Llei Reguladora de les Bases del Règim Local, i l’article 13 de la Carta Municipal, disposo; Primer. Assignar un lloc de treball 2850E del vigent catàleg de llocs de treball adscrit al Gabinet de l’Alcaldia, amb la denominació d’Assessor/a i les funcions que s’indiquen en el document annex, amb data d’efectes 3 de gener de 2011. Barcelona, 3 de gener de 2011, L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 11-OR000002) ANNEX1: DESCRIPCIÓ DE LES FUNCIONS D’ASSESSOR/A Assessor/a Òrgan superior immediat: Gabinet de l’Alcaldia Nivell associat: 2850E Missió: Impulsar els projectes que li siguin encomanats. NÚM. 2 20-1-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 31 Funcions principals: − Promoció, organització i impuls de les accions necessàries per a l’execució dels projectes que se li assignin. − Direcció dels treballs relacionats amb els projectes, així com dels grups de treball que siguin designats a tal efecte. − Seguiment de la implantació dels projectes. − Interlocutor, com a representant del Gabinet, en les relacions amb altres òrgans, tant de l'organització municipal com d’altres ens, derivades de les funcions que li estan atribuïdes. − Resolució dels assumptes i exercir les facultats que de manera expressa li siguin encarregats. − Exerceix les funcions de supervisió i coordinació que li sol·liciti expressament el Gabinet en relació a les àrees i assumptes que a tal efecte determini. 32 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 2 20-1-2011 CARTIPÀS Decret. Vist el Conveni institucional entre la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona, de 21 de juliol de 2006, en virtut del qual s’acorda constituir la Comissió Institucional de la Fira de Barcelona com a resposta a les necessitats derivades de la importància del volum d’inversió necessària en el procés d’ampliació del recinte firal i de la transcendència que comporta la Fira de Barcelona com a motor de l’àrea econòmica de Barcelona i de l’economia. Vist que el pacte primer del referit Conveni, referit a la composició de la Comissió Institucional, estableix en el seu apartat g) que també formaran part de la Comissió Institucional els alcaldes dels municipis on es troben els espais firals de la Fira Internacional de Barcelona. Establint-se a continuació que en el cas que una mateixa persona reuneixi dos dels càrrecs que integren la Comissió, únicament tindrà dret a un vot. Atès que l’Alcalde de Barcelona ostenta el càrrec de President del Consell General de la Fira de Barcelona i, en conseqüència, està representat a la Comissió Institucional en virtut del que disposa l’apartat d) del referit pacte primer, i que l’Ajuntament de Barcelona requereix una representació directa i activa en una Comissió directament relacionada amb l’ impuls i la promoció econòmica de la ciutat. Es per això que en ús de les atribucions que em confereix l’art. 13 de la Carta Municipal de Barcelona, aprovada per Llei del Parlament de Catalunya 22/1998, de 30 de desembre,disposo; Atribuir la representació de l’Alcalde de l’Ajuntament de Barcelona a la Comissió Institucional de la Fira de Barcelona, establerta a l’apartat g) del pacte primer del Conveni institucional subscrit entre la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Barcelona i la Cambra Oficial de Comerç, Indústria i Navegació de Barcelona, el 21 de juliol de 2006, en favor del Regidor de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Barcelona, que actuarà en la referida Comissió per delegació de l’Alcalde i en representació del municipi de Barcelona. En compliment de l’esmentat Conveni, aquesta delegació no alterarà la representació institucional de l’Ajuntament a dita Comissió en el sentit de que donada la coincidència de càrrecs entre el President del Consell General de la Fira de Barcelona i el d’Alcalde de l’Ajuntament de Barcelona, l’Ajuntament de Barcelona únicament tindrà dret a un vot en la Comissió Institucional de la Fira de Barcelona. Barcelona, 28 de desembre de 2010. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher (Ref. 6080/10) * * * Decret. Atesa la comunicació de la Portaveu del Grup Municipal Popular de 17 de desembre de 2010 que demana un canvi de conseller al Consell Municipal del Districte de Les Corts, i d'acord amb l'article 16 de les Normes Reguladores del Funcionament dels Districtes, disposo Nomenar membre del Consell Municipal del Districte de Les Corts el Sr. Xavier Cañigueral González en substitució de la Sra. Luisa Ibáñez Boira. Barcelona, 28 de desembre de 2010. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher (Ref. 6081/10/) * * * NÚM. 2 20-1-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 33 Decret. Atès que la publicació del Decret 152/2007, de 10 de juliol, d’aprovació del Pla d’actuació per a la Millora de la Qualitat de l’Aire als municipis declarats zones de protecció especial de l’ambient atmosfèric, va posar en funcionament un seguit de mesures correctores per tal de reduir els nivells de concentració dels contaminants diòxid de nitrogen (NO2) i partícules de diàmetre inferior a 10 micres (PM10). Atès que cada municipi d’aquesta zona de protecció especial s’ha de responsabilitzar de la posada en marxa i del seguiment de les mesures correctores contemplades en el Pla de Millora de la Qualitat de l’Aire i, si s’escau, posar-ne en marxa de noves. Atès que, degut al caràcter transversal de les actuacions contemplades en el Pla, és imprescindible disposar d’un instrument que permeti la interacció de les diferents àrees implicades en un mateix moment i emplaçament. Atesa la necessitat d’establir un òrgan d’interlocució i coordinació amb el Departament de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya que globalitzi i sintetitzi totes les actuacions que es duen a terme a l’Ajuntament de Barcelona des de les diferents àrees relatives a la implementació de les mesures establertes en el Pla de Millora de la Qualitat de l’Aire. Per totes aquestes raons i en ús de les atribucions conferides a aquesta Alcaldia per l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona, disposo; Primer. Crear la Taula Tècnica de Qualitat de l’Aire, que es configura com un instrument de coordinació transversal. Segon. Designar membres de l’esmentada Taula Tècnica de Qualitat de l’Aire, les persones següents: President/a: − Gerent municipal, o persona en qui delegui. Membres: − Director/a de Serveis de Vigilància Ambiental de l’Agència de Salut Pública de Barcelona, o persona en qui delegui. − Director/a de Serveis de Mobilitat del Sector de Prevenció, Seguretat i Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona, o persona en qui delegui. − Director/a d’Infraestructures del Sector d’Urbanisme i Infraestructures de l’Ajuntament de Barcelona, o persona en qui delegui. Secretari/a: − Director/a de Serveis d’Energia i Qualitat Ambiental de l’Àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament de Barcelona, o persona en qui delegui. Tercer. Establir la metodologia de funcionament. La Taula es reunirà, com a mínim, dues vegades l’any, i es coordinarà des de la Direcció de Serveis d’Energia i Qualitat Ambiental/Programa d’Intervenció Ambiental, que en convocarà les reunions. Es podran constituir equips de treball entre membres de la Taula i aquelles persones que, sense ser-ne membres, puguin aportar opinió i proposta sobre els punts de l’ordre del dia. Igualment, sempre que es cregui convenient, es podrà convidar a participar aquelles persones alienes a l’administració municipal, representants d’ens de caràcter públic o privat, que puguin aportar coneixement i opinió als temes que tracta la Taula, en especial els relacionats amb les mesures correctores proposades i la seva avaluació. Quart, Assignar-li les funcions següents: − Analitzar la situació de la qualitat de l’aire de la ciutat en termes de nivells de concentració dels contaminants legislats i anàlisi de tendències. − Recopilar totes les dades necessàries per realitzar el seguiment del Pla de Millora de la Qualitat de l’Aire i conèixer els seus nivells d’implantació. 34 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 2 20-1-2011 − Proposar i analitzar noves mesures correctores amb l’objectiu de reduir els nivells de contaminants atmosfèrics fins assolir els objectius marcats per la Unió Europea. − Enllaçar l’Ajuntament de Barcelona amb la Generalitat de Catalunya per tal de coordinar mesures i intercanviar informació sobre noves mesures correctores, tecnologies i actuacions. Barcelona, 13 de gener de 2011. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 55/11) NÚM. 2 20-1-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 35 PERSONAL Concursos de Personal Modificació de l’apartat “Requisits” bases concurs 1384/10 El gerent municipal per decret de 14 de gener de 2011 ha adoptat la següent proposta com a resolució i n’ha ordenat el compliment. Modificar l’apartat “Requisits” de les bases del concurs 1384/10 per a la provisió per concurs de mèrits d'un lloc de treball de Cap de l'Oficina d'Atenció als Ciutadans, publicat a la Gaseta Municipal de 10 de gener de 2011, que queda redactat de la manera que seguidament s’esmenta: “Pertànyer al grup C, subgrup C1”. Donar compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Territori i Funció Pública 36 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 2 20-1-2011 Nomenaments Funcionaris de carrera i funcionaris en pràctiques L’Alcaldia, en data 13 de desembre de 2010, ha adoptat la següent resolució: Nomenar de conformitat amb la proposta del Tribunal de Selecció del concurs oposició per a la provisió de 3 places de Sotsinspector de la Guàrdia Urbana de Barcelona com a funcionaris de carrera, els aspirants senyors Fornells Pérez, Eduard (Mat.21881/ S07025831) I Herrera Lozano, Francisco (mat. 21031/ s07025830). Donar compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Territori i Funció Pública. L’Alcaldia, en data 23 de desembre de 2010, ha adoptat la següent resolució: * * * Nomenar de conformitat amb la proposta del Tribunal de Selecció del concurs oposició de 3 places de Sotsinspector de la Guàrdia Urbana de Barcelona en torn de promoció interna, com a funcionaris en pràctiques els aspirants senyors Martínez Vicien, David (mat. 23953/s07008764), Navarro Carrión, Ricardo (mat. 22517/s07022791) i Pastor Valle, Carlos (mat. 23976/s07022787). Donar compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Territori i Funció Pública. * * * Funcionaris de carrera. Auxiliar Pràctic d’Administració Especial. (branca sociosanitaris) L’Alcaldia, en data 10 de gener de 2010, ha adoptat la següent resolució: Nomenar, de conformitat amb la proposta del Tribunal de Selecció del concurs oposició lliure per a la provisió de 5 places d'Auxiliar Pràctic d'Administració Especial (branca sociosanitaris) com a funcionàries de carrera, les aspirants Lagunas Plazas, Montserrat, Portillo Medina, M Nieves i Santos-Olmo Luján, Cristina i Adscriure-les al Consorci de Serveis Socials de Barcelona. Donar compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Territori i Funció Pública. * * * Concursos de Personal Concurs 1372/10 El Gerent de Recursos Humans i Organització, en data 3 de gener de 2011, ha adoptat la següent resolució: Nomenar, de conformitat amb la proposta de la Junta de Valoració del concurs número 1372/10: El senyor Patricio Hernández Claret (Mat. 20325/CL/2820), per a ocupar el lloc de treball de Tècnic/a de Gestió i/o Planificació de Serveis Personals adscrit al NÚM. 2 20-1-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 37 Departament de Persones Vulnerables de la Direcció de Serveis d'Acció Social (Gerència d'Acció Social i Ciutadania), amb complement de destinació de nivell 22 i el complement específic (2239X) corresponent a aquest lloc de treball, segons catàleg vigent (S07006868). Donar compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Territori i Funció Pública. * * * Lliures designacions El Gerent Municipal, en data 4 de gener de 2011, ha adoptat la següent resolució: Nomenar la funcionària de carrera Sra. Virgínia Aira Castro (mat. 38585), amb la categoria de gestor d'administració general, subgrup A2, per haver superat la convocatòria de provisió de lliure designació, Cap de l'Oficina d'Atenció a les Gerències (S: 70325954), adscrit a la Direcció de Serveis de Gestió i Relacions Laborals (Gerència de Recursos Humans i Organització), amb complement de destinació de nivell 26 i específic de responsabilitat corresponent al lloc de treball 2616X, de conformitat amb l’article 22.3 del vigent Acord de Condicions de Treball comunes dels empleats públics de l’Ajuntament de Barcelona; així com als articles 110.1.b) i 120.1 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel que s’aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals. * * * El Gerent Municipal, en data 4 de gener de 2011, ha adoptat la següent resolució: Nomenar la funcionària de carrera Sra. Montserrat Jordà Pallisa (mat. 22043), amb la categoria de gestor d'administració general, subgrup A2, per haver superat la convocatòria de provisió de lliure designació, Cap de l'Oficina d'Atenció al Personal (S:70325956), adscrit a la Direcció de Serveis de Desenvolupament i Atenció al Personal (Gerència de Recursos Humans i Organització), amb complement de destinació de nivell 26 i específic de responsabilitat corresponent al lloc de treball 2616X, de conformitat amb l’article 22.3 del vigent Acord de Condicions de Treball comunes dels empleats públics de l’Ajuntament de Barcelona; així com als articles 110.1.b) i 120.1 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel que s’aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals. * * * El Gerent Municipal, en data 4 de gener de 2011, ha adoptat la següent resolució: Nomenar les Sres. Concepció Sampé Soler (mat. 39913/S07024828), Assumpta Soler Farrás (mat. 20991/S07024833) i el Sr. Lucas Martínez Chito (mat.38824/S07024836), adscrits al Departament de Serveis a les Persones de la Gerència del Districte de Sarrià-Sant Gervasi (S 07024828), Gerència del Districte d'Horta - Guinardó (S 07024833) i Gerència del Districte de Nou Barris (S 07024836), per haver superat la convocatòria de provisió per lliure designació, de Cap de Departament de Serveis a les Persones, amb complement de destinació de nivell 26 i específic de responsabilitat corresponent al lloc de treball 2616X, de conformitat amb l’article 22.3 del vigent Acord de Condicions de Treball comunes dels empleats públics de l’Ajuntament de Barcelona; així com als articles 110.1.b) i 120.1 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel que s’aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals. 38 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 2 20-1-2011 ANUNCIS Laudes de la junta Arbitral de Consum de Barcelona Desembre de 2010 MOBLES Reclamació: Van comprar a l’establiment reclamat dos sofàs. Quan els van lliurar els sofàs estaven en unes condicions pèssimes, els braços bruts i plens d’encenalls solts, els coixins enfonsats. Demana amb urgència una solució. Laude: Es desestima la reclamació per considerar que el sofà adquirit correspon, segons es comprova a les fotografies aportades, al que estava en exposició a l’establiment reclamat. S’aprova per unanimitat. Barcelona, 20 de desembre de 2010 (Ref. 10/1451) * * * Reclamació: Va donar una paga i senyal de 400 euros per a la compra de dos sofàs. Han transcorregut més de cinc mesos i encara no els hi han subministrat. Demana la devolució de l’import dels 400 euros de la paga i senyal més la quantitat de 400 euros en concepte d’indemnització pels danys soferts. Laude: S’estima en part la reclamació en el sentit que es torna a la reclamant la quantitat abonada en concepte de paga i senyal per incompliment del contracte i se li abonaran 100 euros més pels perjudicis irrogats i no haver-li proporcionat la informació correcta. S’aprova per unanimitat. Barcelona, 20 de desembre de 2010 (Ref. 10/1729) * * * Reclamació: Va comprar una butaca relax elèctrica a l’establiment reclamat, s’ha fet servir molt poc i ja està trencada per dos llocs diferents. Demana una butaca nova del mateix model, mides i color i sense defectes de fabricació. Laude: S’estima la reclamació, havent l’empresa reclamada de procedir a reparar la butaca objecte de la mateixa en el termini més breu possible, deixant a la reclamant mentre tant una butaca que s’adeqüi el màxim possible a les necessitats de la persona que en fa ús, encara que no sigui idèntica a la que tenen. S’aprova per unanimitat. Barcelona, 20 de desembre de 2010 (Ref. 10/1880) * * * Reclamació: Va comprar dos sofàs a la botiga de mobles reclamada. Un d’ells, que és el que fan servir i el més gran, s’ensorra per la part central dels seients i l’escuma ha cedit. No li han donat cap solució al defecte del sofà. Demana la reparació del sofà amb la màxima urgència possible. Laude: S’estima la reclamació en el sentit que s’accepta la proposta de l’establiment reclamat de procedir a retirar el sofà gran del domicili de la reclamant, procedint a reparar-lo en el termini més breu possible, per a que quedi en perfectes condicions. S’aprova per unanimitat. Barcelona, 20 de desembre de 2010 (Ref. 10/1886) NÚM. 2 20-1-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 39 Reclamació: Demana que es solucionin les deficiències que té el sofà que va comprar a l’establiment reclamat o bé la devolució de l’import abonat pel mateix. Laude: S’estima en part la reclamació en el sentit que l’empresa reclamada, a partir del dia 11 de gener de 2011, anirà al domicili de la reclamant per recollir el sofà i dur-lo al fabricant perquè pugui verificar els desperfectes que té i, en el seu cas, reparar-los. Una vegada efectuats els arranjaments corresponents, s’enviarà una comunicació al Col·legi Arbitral per a que aquest ho pugui revisar i comprovar que el sofà està correcte i, en aquest cas, s’entregarà en el domicili del reclamant. S’aprova per unanimitat. Barcelona, 20 de desembre de 2010 (Ref. 10/2569) * * * Reclamació: Demana que li reparin els sofàs que va comprar a l’establiment reclamat, ja que el braç del de tres places està enfonsat i el tècnic que va acudir a comprovar quin era el problema li va dir que les fustes estaven trencades i que no es podia reparar. Laude: Es desestima la reclamació quant al sofà de referència 10085305, no essent procedent el seu canvi ja que han transcorregut més de 15 mesos des de l’entrega i, per tant, no es pot determinar com s’ha produït el trencament de la base de fusta, per això, la reclamant podrà reparar-ho a través de l’empresa reclamada abonant l’import de l’esmentada reparació. S’estima quant al sofà de referència 30085309, havent l’empresa reclamada d’efectuar una valoració dels danys possibles que presenta el mateix i resoldre’ls en el cas que es tractés d’un defecte de fabricació. S’aprova per unanimitat. Barcelona, 20 de desembre de 2010 (Ref. 10/3042) * * * TELÈFON, TELEFONIA MÒBIL I INTERNET Reclamació: Demana que la companyia telefònica reclamada li aboni 60 euros de la factura corresponent a la línia ADSL, ja que ha tingut nombroses incidències. Laude: Es desestima la reclamació atès que les indemnitzacions són matèria exclosa de l’àmbit de l’oferta pública de sotmetiment al sistema arbitral subscrita per la companyia reclamada. No obstant això, el reclamant va rebre una bonificació per part de la reclamada de 71,63 euros, que compensa la demora en instal·lar-li l’ADSL. S’aprova per unanimitat. Barcelona, 1 de desembre de 2010 (Ref. 10/1627) * * * Reclamació: Demana que la companyia telefònica reclamada li torni l’import cobrat en excés, degut a problemes amb la instal·lació del servei d’Internet. Laude: Es desestima la reclamació en el sentit que la companyia reclamada ja ha procedit a la cancel·lació de les factures, atès que el reclamant havia demanat un canvi de titular el febrer de 2009. S’aprova per unanimitat. Barcelona, 1 de desembre de 2010 (Ref. 10/1631) * * * Reclamació: Va canviar de proveïdor d’Internet i telèfon i li van anul·lar l’adreça electrònica sense cap preavís, la qual cosa li ha causat greus perjudicis. Demana una solució satisfactòria en el sentit que pugui recuperar tots els arxius, documents diversos i dades personals que figuraven en el seu correu electrònic. 40 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 2 20-1-2011 Laude: Es desestima la reclamació per considerar que la gestió del correu electrònic correspon a l’usuari el qual, en aquest cas, no tenia cap programa instal·lat al seu ordinador que gestionés el seu correu, sinó que aquest es trobava en el propi servidor i, al donar-se de baixa, desapareix sense que aquest fet sigui responsabilitat de la companyia reclamada. S’aprova per unanimitat. Barcelona, 1 de desembre de 2010 (Ref. 10/1643) * * * Reclamació: Demana no haver d’abonar la quantitat de 189,61 euros, ja que el servei d’Internet i de televisió mai li ha funcionat alhora, per aquest motiu no està conforme amb haver d’abonar l’esmentada quantitat. Laude: S’estima en part la reclamació en el sentit que el reclamant només haurà d’abonar la quantitat de 339,94 euros, una vegada deduït l’import reconvingut de la quota de 25 euros més l’IVA corresponent, atès que la companyia reclamada ja ha procedit a realitzar diverses bonificacions per les avaries en la línia ADSL i per l’adaptador USB, per motius comercials. Aquesta quantitat l’haurà d’abonar el reclamant a la companyia reclamada en tres mensualitats. S’aprova per unanimitat. Barcelona, 1 de desembre de 2010 (Ref. 10/1931) * * * Reclamació: Demana que la companyia telefònica reclamada li repari el router i tornar l’import de la línia ADSL proporcional als dies 5 i 6 de febrer i al període comprès entre el 10 de febrer fins al final del contracte, 26 d’octubre de 2010, ja que no ha funcionat correctament. Laude: Es desestima la reclamació en el sentit que la companyia reclamada no ha incomplert amb les obligacions inherents al contracte subscrit entre les parts i, en tot moment, ha proporcionat el servei acordat. El motiu de que no funcionés la línia ADSL va ser a causa d’alguna incidència a l’interior del domicili, que la companyia reclamada no va poder verificar, no obstant això, la reclamada ja ha efectuat un abonament al reclamant de 55,80 euros més IVA per les possibles molèsties. S’aprova per unanimitat. Barcelona, 1 de desembre de 2010 (Ref. 10/2021) * * * Reclamant: Demana a la companyia telefònica reclamada la devolució dels imports cobrats per un servei d’ADSL, ja que no funciona i no li han donat cap mena de solució. Laude: Es desestima la reclamació per considerar que és l’usuari i no la companyia reclamada el responsable de la configuració de l’equip. S’aprova per unanimitat. Barcelona, 1 de desembre de 2010 (Ref. 10/2023) NÚM. 2 20-1-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 41 Llicències d’obres concedides durant el mes desembre de 2010 Adreça Titular Descripció       Agramunt, 21  Centre l'Alba, Centre Esp.  Canvi  d'us  de  habitatge  unifamiliar  a  centre  Educatiu  i  Terapèutic amb reforma interior  i rehabilitació de la planta baixa,  primera i coberta.    Alt De Pedrell, 25  Comunitat de Propietaris  Instal∙lació de dos ascensors en  edifici plurifamiliar aïllat  Aragó, 543  Promocavi, S.A.  Edifici de planta baixa, altell i sis  plantes  pis  amb  un  habitatge  cada  dues  plantes  tipus  dúplex  (amb  un  total  d'un  local  comercial i tres habitatges, i una  superfície  construïda  de  422,90  m2)  Aribau, 230  Tuset Dir S.A.  Obres  de  reforma  per  a  ús  esportiu  de  part  de  la  planta  baixa,  planta  primera  i  planta  segona.  Aritjols, 78  Aranda Patrinmo, S.L. Canvi d'ús de local a habitatge, i  totes les obres necessàries.  Balmes, 141  Amci Promoció I Habitatge  Rehabilitació  de  la  façana  principal,  patis,  mitgeres,  coberta,  instal∙lacions  i  elements  comuns  amb  bastida  atubular  instal∙lació  d'ascensor  de  7  parades  segregació  de  les  entitats prl 1ª en 2 habitatges i 1  traster i 1r 1ª en 2 habitatges i 1  traster   Beat Almato, 2  Ana Uchi Sokushin Sl  Divisió  d'un  habitatge  existent  en dos de nous, 2º 1ª A de 40,11  m2 útils,  i 2º 1ª B de 40,36 m2  útils,  a  la  planta  2ª  d'edifici  de  PB+3  respecte al carrer de Beat  Almató.   42 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 2 20-1-2011 Adreça Titular Descripció Bolívia, 45  Patronat Mnpal.Habitatge Bcn  Es  tracta  de  la  segona  fase  i  definitiva per la construcció d'un  conjunt edificatori de  tres blocs  sobre  rasant;  dos  de  planta  baixa  i  sis plantes pis  i un  altre  de  planta  baixa  i  vuit,  connectats per un cos de planta  baixa i pis.   Buïgas,21  Hnas.Francisc.Mision.Nativ.De  (Cantonada  O.  Pl.  Eguilaz  i  c/  Ntra.Sra.  Castellnou  1‐11:  )  ‐  Addició  de  volum  d'11,65  x  12,75  m.  en  Plantes  Segona,  Tercera  i  Quarta,  sense  ús,  amb  terrassa  d'1,50x12,75  m.‐  Construcció  d'escala d'emergència en la part  posterior de l'edifici.  Ca l'Alegre de Dalt,  Xavier, Miranda Molas  Canvi  d'ús  per  la  creació  46  d'habitatge  en  planta  baixa  ,  corresponent  a  la  planta  superior  de  local  existent  en  dúplex  (sense  ús),  amb  accés  a  peu  pla  des  del  carrer  per  la  planta  inferior,  que  té  consideració  de  planta  soterrani.   Camp, 32  Màxim Profit S.L.  Projecte  de  5  habitatges  en  edifici  plurifamiliar  entre  mitgeres  amb  planta  baixa  i  altell habitatge 1 de 145,68 m2,  planta  primera  habitatge  1r  1ª  de 45,95 m2,habitatge 1r 2ª de  45,25  m2,  planta  segona  habitatge    2n  1ª  de  49,95 m2,  habitatge 2n 2ª de 45,  Can Basseda, 9  Alejandro, Aguilar Bonet Habitatge  unifamiliar  de  planta  baixa,  planta  primera  i  planta  segona amb piscina.  Caracas, 13  Luciano, López Bravo  Ampliació d'un edifici  industrial,  existent  al  carrer  de  Caracas,  núm.  13‐15  (nau  7),  consistent  en  la  construcció  d'un  altell  en  l'interior  i  part  posterior  de  la  nau.   NÚM. 2 20-1-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 43 Adreça Titular Descripció Cardenal Reig, 42  Rafael, Bisquerra Alzina  Obres de canvi d'ús a habitatge  del  local  situat  al  carrer  Cardenal  Reig,  42‐46  (Pintor  Tapiró 26‐32), Edifici Polo, Esc D,  EN – G.   Cardenal Reig, 42  María Dolores,Leal del Nozal  Obres de canvi d'ús a habitatge  del  local  situat  al  carrer  Cardenal  Reig,  42‐46  (Pintor  Tapiró 26‐32), Edifici Polo, Esc C,  EN‐09.   Cardenal Reig, 42  Assumpta,Riba Samarra Obres de canvi d'ús a habitatge  del  local  situat  al  carrer  Cardenal  Reig,  42‐46  (Pintor  Tapiró 26‐32), Edifici Polo, Esc D,  BJ C.   Cardenal Reig, 42  M. Candelas, Santamaria  Obres de canvi d'ús a habitatge  Tablado  del  local  situat  al  carrer  Cardenal  Reig,  42‐46  (Pintor  Tapiró 26‐32), Esc D, BJ B.  Consell de Cent,  Biblioteca de Catalunya  Projecte  de  rehabilitació  de  202  l'edifici  de  serveis  tècnics  de  la  Biblioteca de Catalunya.   Domènech, 7  Montserrat, Campins Figueras  Obra  Major  de  canvi  d'ús  en  planta  tercera per  la creació de  2 nous habitatges de superfícies  construïdes: 74,85m2  i 85,17m2  amb  un  vestíbul  exterior  de  12,01m2.   Freser, 5  Arriendos Venferca S.A.  Obra Major pel canvi d'ús de sis  habitatges  en  planta  primera  i  entresol  i  un  local  en  planta  baixa,  a  residencial.  amb  la  instal∙lació d'alberg per a infants  i joves, amb una ocupació de 91  llits.   Ganduxer, 113  Francesc, García Milá  Segregació  d'un  habitatge  existent en dos habitatges sense  afectar  l'estructura  de  l'edifici.  L'habitatge resultant es 3º 2ª 'A'  (de  161,38 m2.  útils  interiors)  i  3º  2ª  'B'  (de  112,41  m2.  útils  interiors).  44 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 2 20-1-2011 Adreça Titular Descripció Ptge. Grèvol, 7  Alejandro, Aparicio  (amb  façana  també  pel  Ptge.  Manceñido  Grèvol  11  )  ‐  Modificació  i  ampliació  de  llicència,  per  l'ampliació en Planta Baixa  (PB‐ PN1), en  la part alineada a vial,  per davant del espai previst com  a Planta Soterrani.  Industria, 317  Corpedificacions Sl  Es  tracta  del  projecte  de  la  primera  fase,  consistent  en  el  moviment  de  terres  i  la  formació  del  mur  pantalla  perimetral  de  contenció  de  terres,  d'un  conjunt  edificatori  entre mitgeres.  Via Laietana, 21  Jaume, Sánchez Martínez  Legalització  del  canvi  d'ús  a  habitatge  de  l'entitat  de  la  planta  tercera  porta  B  de  Via  Laietana  21,  edifici  catalogat  amb nivell C.   Llacuna, 34  Emancon 6, S.L.  El  projecte  presentat  és  per  a  construir un edifici destinat a ús  hoteler  de  cinc‐centes  (500)  places  distribuïdes  en  dues‐ centes  cinquanta  (250)  habitacions,  consistent  en  dues  plantes  soterrani  destinades  a  aparcament,  planta  baixa  i  nou  plantes pis.  Loreto, 54  José Miguel, Navarro Gómez  Legalització  de  la  divisió  d'un  habitatge  existent  en  dos  habitatges,  el  2n‐1a  es  divideix  en 2n‐1a A nou habitatge i el 2n‐ 1a  B  com  habitatge  usat,  dins  d'un  edifici  plurifamiliar  entre  mitgeres.  Madrazo, 82  Cristina, Estévez Villares  Canvi  d'ús  d'un  local  en  habitatge  sense  afectar  l'estructura  de  l'edifici.  L'habitatge  resultant  es  'Àtic'  (de 95,30 m2. útils interiors).  Camí Mas  Raul, Macarron Martínez  Habitatge  unifamiliar  aïllat  de  Guimbau, 42  planta  soterrani,  planta  baixa  i  planta primera amb garatge.  NÚM. 2 20-1-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 45 Adreça Titular Descripció Monges, 24   Julia, Mullet de Arriba  Reforma  i ampliació d'un edifici  existent  entre  mitgeres  d'habitatge  unifamiliar  (habitatge  usat  o  preexistent).  L'edifici  i  habitatge  resultant  d'aquesta  intervenció,  constarà  de planta baixa  (vestíbul, cuina,  menjador  ‐  pati),  planta  primera.  Monistrol, 22  Little Time, S.L  Modificació  de  llicència  atorgada,  consistent  en  l'increment  de  nº  de  places  d'aparcament  del  soterrani,  passant  de  les  11  concedides  a  18,  13  d'elles  de  cotxe  i  5  de  motocicletes  en  edifici  de  PB+3+Àt.  Natzaret, 115  Fundació Privada Cellex El  projecte  presentat  és  per  a  construir  un  edifici  d'equipament  destinat  a  la  investigació biomèdica. Total : 1  equipament  Orellana, 54  Sergio, Tamayo Pérez  Obres  d'ampliació  d'habitatge  existent  amb  enderroc  de  superfície disconforme afectada  per distancia a llindes.   Avda. Pearson, 75  Rosa, Clara Pallarés  Modificació  de  la  llicència  consistent  en: Reajustament de  les  dimensions  del  perímetre  actual de l'habitatge motivat per  causes  tècniques  relacionades  amb  la  posició  de  la  fonamentació pre‐existent.  Portolà, 6  Centre l'Alba, Centre Especi  Canvi d'us d'habitatge a docent  d'un  edifici  catalogat  de  planta  soterrani,  planta  baixa,  planta  primera,  planta  segona  amb  reforma i distribució interior.  Avda.Príncep  Marisa, Bistue Castelló Divisió  d'habitatge  existent  al  d'Astúries, 34  1r‐2a  d'edifici  de  PB+8P,  en  2  habitatges  amb  programes  funcionals  específics  (1r.2A  existent) i ( 1r 2B nova creació).  46 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 2 20-1-2011 Adreça Titular Descripció Pujades, 311  Consorci d'Educació de  El  projecte  presentat  és  per  a  Barcelona  construir  una  escola  d'educació  infantil  i  primària  (CEIP  Fluvià)  de dues línies, consistent en tres  volums  principals,  de  planta  baixa  i  dos  pisos,  que  es  disposen  perpendiculars  al  carrer Fluvià i separats per patis  de joc.  Ramelleres, 32  Roy, Bonet Eggers  Canvi  d'ús  de  local  compost de  planta  entresol  (primera),  primera  (segona)  i  segona  (tercera)  per  destinar‐lo  a  habitatge unifamiliar i únic en la  parcel∙la  qualificada  com  12b,  situada en el Raval.  Ripollès, 79  Jamborie, Sl  Obra  Major  consistent  en  el  canvi  d'ús  d'edifici  existent  de  residencial  a  habitatge  unifamiliar,  incloent  la  legalització de la planta segona.  Sagunt, 8  Concepció, Aisa Guallar Canvi  d'us  d'oficina  a  habitatge  (1ER 2A)  Sant Crist, 13  Francesc, Pedro García  Rehabilitació  parcial  edifici  d'habitatges i façana  Rda. Sant Pau, 80  Escola Pia de Catalunya Ampliació per a ús d'oficines de  les  Escoles  Pies  de  Catalunya  a  l'equipament  docent  administratiu  existent,  consistent  en  remunta  de  232,95m2  distribuïts  en  planta  primera  ,  segona  i  tercera  acabada  amb  terrat  sobre  d'un  dels volums interiors existents.  Sant Pere Més Baix,  Cat Aigües SL  Obres de rehabilitació a  la  finca  38   del carrer Sant Pere més Baix 38  consistents  en  la  redistribució  interior  augmentant  el  nombre  d'habitatges,  instal∙lació  d'ascensor  en  el  forat  de  l'escala,  canvi  d'instal∙lacions,  ampliació dels patis de parcel∙la.  NÚM. 2 20-1-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 47 Adreça Titular Descripció Sardenya, 493  Manuel, Pasquín Comalrena  Legalització d'obres executades i  De Sobregrau  noves  obres  d'adequació,  pel  canvi d'ús d'oficina a habitatge,  de 92,90m2 construïts en total, i  un  espai  vinculat  amb  ús  exclusiu de  traster, de 31,50m2  útils,  en  planta  àtic  d'edifici  existent.   Camí Sta Creu  Ramón, Comerma Olives  Obres de rehabilitació  i reforma  d’Olorda, 79  de dues edificacions aïllades en  cobertes,  façanes  paviments  i  col∙locació d'ascensor.   Tarragona, 129  Comunitat De Propietaris  Modificació  de  la  situació de  la  porta d'aparcament.  Topazi, 29  José María, Bru Sánchez  Canvi  d'ús  de  local  en  planta  baixa  2ª,  a  habitatge  de  87,67  m2  útils,  en  edifici  existent  entre mitgeres que consta de PB  + 3 + Àt.   Torre, 17  Patric Sl  Obra de canvi d' us d' una planta  primera  d'  un  edifici  plurifamiliar  per  assolir  ús  d'habitatge,  en  concret  2  habitatges  de  153,35  m2  útils  inclosa  galeria,  o  espai  intermedi,  de  10,15 m2  útils,  i  de  131,25  m2  útils  inclosa  galeria, o espai intermedi.  Avda.Vallbona, 67  José, Casanovas Rosell  Modificació  de  projecte,  consistent  en  conversió  del  garatge  de  planta  baixa  en  un  local  comercial,  i  un  garatge  resultant  per  a  una  sola  plaça  d'aparcament.  Avda. Vallcarca, 74 Massó Analítica Sa Canvi d'ús de local per la creació  de  2  nous  habitatges,  1  traster  vinculat  a  un  d'ells  o  altra  entitat del mateix edifici  i nous  espais comunitaris per accedir a  les noves entitats.   Valldemossa, 56  Comunitat Propietaris  Obres  d'instal∙lació/modificació  Valldemossa 56   d'ascensors afectant l'estructura  de l'edifici  48 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 2 20-1-2011 Adreça Titular Descripció Vallespir, 69  Solvall 2100, S.A.  Edifici  d'habitatges  de  planta  soterrani  (‐1)  planta  baixa  i  quatre plantes pis amb un  total  de  10  habitatges  i  7  places  d'aparcament  segons  projecte  adjunt.  Vallespir, 163  Vallespir 163, C.B. Edifici  plurifamiliar  entre  mitgeres  compost  per  planta  baixa  amb  entresòl  i  quatre  plantes pis (PB +4PP), destinat a  14  habitatges,  2  d'ells,  amb  altell, més  local  comercial  a  la  planta  baixa  ,  i  els  12  restants  distribuïts en 3 en cadascuna de  les 4 plantes.  Violant d’Hongria  Enric, Catalán Rodríguez  Canvi d'ús  a habitatge, de  local  Reina Aragó, 13  existent  als  baixos  de  l'edifici  i  desenvolupat  en  una  sola  planta.   NÚM. 2 20-1-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 49 Altres anuncis ANUNCI Institut Municipal de Mercats de Barcelona Ex10001758 En compliment del que disposa l'art. 59.4 de la Llei 30/92 de 26 de novembre de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, i en relació amb l'expedient núm. EX10001757 instruït pel Departament Jurídic Administratiu de l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona sobre extinció de l’autorització administrativa que empara l’ús del/s lloc/s a baix indicat/s, es notifica a la persona titular, MANUSHAK SAHAKYAN, que en data 09 de desembre de 2010 el cap del servei de Mercats de l’Institut Municipal de Mercats ha procedit a la signatura del requeriment següent: Segons consta a la Direcció del Mercat, el/s lloc/s a baix esmentat/s, roman/en tancat/s al públic des del dia 01 de setembre de 2010. Aquest comportament està previst a l’article 37 de l'Ordenança de Mercats com a causa d'extinció de la llicència d'ús: "Sense perjudici d'allò que es disposa en altres preceptes d'aquestes Ordenances, les autoritzacions s'extingeixen per: (...) i) no ocupar la parada o tenir-la tancada per a la venda durant un mes, llevat que sigui per causa justificada segons el criteri de l'òrgan que atorgà l'autorització, i allò que es disposa en l'article 47.”Així mateix, l'article 47 de l'Ordenança de Mercats estableix:"1. Es declararà vacant tota parada que no s'ocupi durant un mes consecutiu, llevat que hagués estat obtinguda pel titular una autorització municipal, i amb independència que s'hagi satisfet o no el cànon corresponent. Per tot l'esmentat, el requerim per a que en el termini de DEU DIES comptats des de l'endemà de rebre la present notificació, procedeixi a l'obertura del/s lloc/s de venda, i l'advertim que en cas de no fer-ho es procedirà a iniciar el corresponent expedient administratiu per tal de declarar extingida l'autorització administrativa. Així mateix, dins el termini atorgat podrà presentar les al·legacions que consideri oportunes per a la defensa dels seus drets i interessos.“ Barcelona, 10 de gener de 2011.El secretari delegat de l´IMMB, Manel Armengol i Jornet Mercat: Felip II Lloc/s: Lloc Especial/004-1 i Lloc Especial/005-1 * * * Ex10001758 En compliment del que disposa l'art. 59.4 de la Llei 30/92 de 26 de novembre de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, i en relació amb l'expedient núm. EX10001758 instruït pel Departament Jurídic Administratiu de l'Institut Municipal de Mercats de Barcelona sobre extinció de l’autorització administrativa que empara l’ús del/s lloc/s a baix indicat/s, es notifica a la persona titular, MANUSHAK SAHAKYAN, que en data 09 de desembre de 2010 el cap del servei de Mercats de l’Institut Municipal de Mercats ha procedit a la signatura del requeriment següent: Segons les dades que consten a l'IMMB, vostè no es troba al corrent de pagament dels cànons d'ús corresponents al/s lloc/s de venda dels quals n'ostenta la llicència. Li recordem que d'acord amb l'article 42.i) de l'Ordenança Municipal de Mercats, els titulars dels llocs de venda tenen l'obligació de satisfer el cànon i les altres exaccions que corresponguin, i que aquest incompliment està previst a l'article 37.l) de l'Ordenança esmentada com a causa d'extinció. 50 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 2 20-1-2011 Per a realitzar el pagament pot adreçar-se a l'Institut Municipal de Mercats (Avda. Icària 145-147 P-4 –cantonada Rosa Sensat- ); posteriorment haurà d'aportar els comprovants a les oficines centrals de l'IMMB, o bé pot fer-los arribar a la Direcció del Mercat. Per tot l'esmentat, el requerim per a que en el termini de deu dies comptats de l'endemà de rebre la present notificació, liquidi el deute que manté amb l'IMMB. Així mateix, en el termini indicat, podrà presentar al·legacions per a la defensa dels seus drets i interessos. En el supòsit que el deute no fos liquidat, s'iniciarà la tramitació del corresponent expedient administratiu per declarar extingides les autoritzacions d'ús”. Barcelona, 10 de gener de 2011, El secretari delegat de l´IMMB, Manel Armengol i Jornet Mercat: Felip II Lloc/s: Lloc Especial/004-1 i Lloc Especial/005-1 GASETA MUNICIPAL ISSN 1887-357X – Dipòsit legal: B-5.656-2007 Pl. Sant Miquel, s/n Es publica cada deu dies