GASETA MUNICIPAL SUMARI Disposicions generals Concursos Decrets de l’Alcaldia Rectificar les bases de la convocatòria del Modificar la denominació de la Direcció de concurs de mèrits per a la provisió dels Finançament ......................................... 1902 llocs de treball d’educadors/es d’Escola Denominacions d’espais públics .................. 1902 Bressol de l’IMEB, publicat a la Gaseta Modificacions de crèdit 2011 ....................... 1903 del 20 de maig de 2011, ....................... 1906 Lliures designacions Cartipàs Convocatòria per a la provisió d’un lloc de Designar vocal de la Comissió Executiva del treball de Cap de la Unitat de Contractació 1907 Consorci de l’Auditori i l’Orquestra. .......... 1905 Proposar membre del Consell d’Administra- Nomenaments ció de Catalana d’Iniciatives, SCR. ........... 1905 Funcionaris de carrera. Sotsinspector de la Designar membres del Consell Rector de Guàrdia Urbana de Barcelona ................. 1910 l’Institut Municipal de Persones amb Disca- Concurs 1399/11. Assessor/a Tècnic/a ....... 1910 pacitat ................................................. 1905 Anuncis Personal Altres anuncis .......................................... 1911 Núm. 16 / Any XCVIII 30 de maig de 2011 1902 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 16 30-5-2011 DISPOSICIONS GENERALS Decrets de l’Alcaldia Decret. En ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 21 de la Llei Reguladora de Bases del Règim Local, i l’article 13 de la Carta Municipal, disposo; Primer. Modificar la denominació de la Direcció de Finançament, adscrita a la Gerència de Finances, per la de Direcció de Serveis de Finançament i el nivell de complement de destinació del lloc de treball de Director/a, que passa del nivell 3080H al 2850E, amb efectes 13 de maig de 2011. Segon. Deixar a extingir el lloc de treball de Director/a Adjunt adscrit a la Direcció de Serveis de Finançament. Barcelona, 16 de maig de 2011. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. Exp 11-OR000006) * * * Decret. Vistos el present expedient i l’informe de la Secretaria de la Ponència del Nomenclàtor, i en ús de les facultats conferides a aquesta Alcaldia per l’article 13è. de la Carta de Barcelona, disposo; Aprovar les denominacions de les vies públiques del districte de l’Eixample, que es relacionen a continuació: Jardins de Maria Manonelles, per a l’espai interior d’illa situat entre els carrers de Calàbria, de Tamarit de Manso i de Viladomat. Jardins de Beatriu de Pinós-Milany, per a l’espai interior d’illa situat entre els carrers de Rosselló, d’Urgell, de Villarroel i de Còrsega. Barcelona, 20 de maig de 2011. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 10/11) NÚM. 16 30-5-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1903 TRANSFERÈNCIES Aprovades per decret de l’Alcaldia de data 12 de maig de 2011 Expedient núm.3-034/2011 Ce.Ce. Pos. Pres. Tipus Descripció Altes Baixes Ass. 9901 D/60500/15102 MC7(0) Expropiacions 421.100,00 101 D/62270/15102 MC8(0) Adquisició finca c/ St. 421.100,00 Ramon,6 9901 D/60900/15103 MC7(0) Inversions 550.000,00 9901 D/60003/15102 MC7(0) Nova compra de sòl 300.000,00 101 D/62294/15103 MC8(0) Adquisició local edifici annex 300.000,00 La Seca 101 D/62279/15607 MC8(0) Adquisició finca Jaume 550.000,00 Cascalls,11-15 1.271.100,00 1.271.100,00 Aprovades per decret de l’Alcaldia de data 18 de maig de 2011 Expedient núm.3-074/2011 Ce.Ce. Pos. Pres. Tipus Descripció Altes Baixes Ass. 9901 D/60972/15103 MC7(0) Inversions ProNouBarris 1.613.159,00 9901 D/60972/15603 MC7(0) Inversions ProNouBarris 122.890,00 9901 D/60974/15103 MC7(0) Inversions BIMSA 15.047.469,12 9901 D/60974/15608 MC7(0) Inversions BIMSA 1.282.911,00 9901 D/60974/15611 MC7(0) Inversions BIMSA 611.404,00 9901 D/60985/15103 MC7(0) Inversions BSM 4.200.000,00 9901 D/60986/15301 MC7(0) Inversions PMH 1.127.244,00 9901 D/60987/17101 MC7(0) Inversions Parcs i Jardins 3.602.987,00 9901 D/60900/15103 MC7(0) Inversions 15.472.566,79 9901 D/60004/15103 MC7(0) Compra sostre gestió 2.264.834,59 urbanística 9901 D/60900/32000 MC7(0) Inversions 2.808.045,00 9901 D/60900/92001 MC7(0) Inversions 831.321,93 9901 D/74430/15103 MC8(0) Foment de Ciutat Vella, S.A. 1.451.801,73 9901 D/74440/15103 MC8(0) Pro Eixample, S.A. 171.449,05 9901 D/74441/15103 MC8(0) Pro Nou Barris S.A. 3.078.912,89 9901 D/74441/15603 MC8(0) Pro Nou Barris S.A. 122.890,00 9901 D/71030/92001 MC8(0) Institut Municipal 831.321,93 d'Informàtica 9901 D/74302/33100 MC8(0) Institut de Cultura de 813.545,00 Barcelona 9901 D/74311/17101 MC8(0) Institut Municipal de Parcs i 3.726.437,00 Jardins 9901 D/76730/15103 MC8(0) Agència de Salut Pública 700.000,00 9901 D/74411/15103 MC8(0) Barcelona de Serveis 4.200.000,00 Municipals S.A. 9901 D/74320/15301 MC8(0) Patronat Municipal de 1.166.997,00 l'Habitatge 9901 D/74460/15103 MC8(0) 22@ S.A. 2.942.282,68 9901 D/74451/15103 MC8(0) Barcelona d'Infraestructures 25.890.380,15 Municipals S.A. 1904 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 16 30-5-2011 Ce.Ce. Pos. Pres. Tipus Descripció Altes Baixes Ass. 9901 D/74451/15608 MC8(0) Barcelona d'Infraestructures 1.282.911,00 Municipals S.A. 9901 D/74451/15611 MC8(0) Barcelona d'Infraestructures 611.404,00 Municipals S.A. 801 D/41070/34001 MC8(0) Institut Municipal Barcelona 1.994.500,00 Esports 48.984.832,43 48.984.832,43 Aprovades per decret de l’Alcaldia de data 18 de maig de 2011 Expedient núm.3-078/2011 Ce.Ce. Pos. Pres. Tipus Descripció Altes Baixes Ass. 9901 D/60500/15102 MC7(0) Expropiacions 2.315.255,10 607 D/60602/15102 MC8(0) Exprop.c/Santuari 80-Marsans 47.187,74 Rof 3 i Font Rubià 607 D/60592/15102 MC8(0) Exprop.c/ Dante Alighieri 72 334,92 607 D/60530/15102 MC8(0) Exprop.c/ Pere Pau 26-28 335,7 607 D/60623/15102 MC8(0) c/ Coimbra 9-13 131,43 9901 D/74420/15103 MC8(0) Transferència a BAGURSA 2.239.778,91 9901 D/74430/15103 MC8(0) Transferència a FOCIVESA 7.576,19 9901 D/71010/15103 MC8(0) Transferència a IMU 19.910,21 2.315.255,10 2.315.255,00 Aprovades per decret de l’Alcaldia de data 20 de maig de 2011 Expedient núm.3-080/2011 Ce.Ce. Pos. Pres. Tipus Descripció Altes Baixes Ass. Compra sostre gestió 9901 D/60004/15103 MC7(0) urbanística 1.948.046,10 Adquisició d'habitatges Torre 101 D/62298/15103 MC8(0) baró 1.948.046,10 9901 D/60003/15102 MC7(0) Nova compra de sòl 2.667.052,16 401 D/22120/13311 MC8(0) Energia elèctrica via pública 757.052,16 401 D/22724/13311 MC8(0) Sistemes de control de trànsit 1.910.000,00 Institut Municipal 401 D/41031/92602 MC8(0) d'Informàtica 90.000,00 9901 D/60900/92001 MC7(0) inversions 90.000,00 4.705.098,26 4.705.098,26 NÚM. 16 30-5-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1905 CARTIPÀS Decret. En ús de les facultats atribuïdes a aquesta Alcaldia per l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona, i d’acord amb el que disposa l’article 16 d) dels Estatuts del Consorci de l’Auditori i l’Orquestra, disposo; Designar el Sr. Carles Sala i Marzal vocal de la Comissió Executiva del Consorci de l’Auditori i l’Orquestra. Barcelona, 13 de maig de 2011. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2417/11) * * * Decret. En ús de les facultats atorgades a aquesta Alcaldia per l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona i el que determinen els Estatuts socials de la societat Catalana d’Iniciatives, SCR de Régimen Común, SA, disposo; Proposar a l’òrgan competent de la societat Barcelona de Serveis Municipals, SA com accionista de la societat Catalana d’Iniciatives, SCR de Régimen Común, SA, elevar a la Junta General de la societat Catalana d’Iniciatives, SRC de Régimen Común, SA la proposta de designació del Sr. Salvador Illa i Roca com a membre del Consell d’Administració de Catalana d’Iniciatives, SCR de Régimen Común, SA. Barcelona, 24 de maig de 2011. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2600/11) * * * Decret. Vistos els resultats de les eleccions de persones amb discapacitat celebrades el 2 d’abril d’enguany a la seu de l’Institut Municipal de Persones amb discapacitat i en ús de les atribucions conferides a aquesta Alcaldia per l’article 13 de la Carta Municipal de Barcelona, disposo; Designar membres del Consell Rector de l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat de Barcelona, les persones següents: En representació de les Persones amb Discapacitat: Sra. Ma. Carme Riu Pascual Sr. Josep Ramon Carrillo Yeste Sra. Ma. Pilar Díaz López Sr. Antonio Guillén Martínez Sra. Rosa Ma. Ortolà Pons Sra. Ma. Jesús Peláez Artacho Sr. Albert Ferrer Pinyol Sr. Jordi de Bolós Giralt Sr. Albert Ramon Casellas Garriga Sra. Raquel Díaz Caro. Barcelona, 24 de maig de 2011. L’alcalde, Jordi Hereu i Boher. (Ref. 2604/11) 1906 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 16 30-5-2011 PERSONAL Concursos de personal Anunci de rectificació Rectificar les bases de la convocatòria de concurs de mèrits per a la provisió dels llocs de treball d’educadores i educadors d’Escola Bressol de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona (IMEB) publicades a la Gaseta del 20 de maig de 2011, en el sentit següent: − En l’annex 2, a l’Escola Bressol Manigua, en la columna de vacants, on diu 2 ha de dir 1. NÚM. 16 30-5-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1907 Lliures designacions Lliure designació núm. 01/2011 Convocatòria per a la provisió definitiva per lliure designació d’un lloc de treball de Cap de la Unitat de Contractació. D’acord amb la regulació de l’article 80 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic sobre la lliure designació i d’acord amb l’article 22.3 de l’Acord regulador de les condicions de treball dels empleats públics de l’Ajuntament de Barcelona. Es convoca la provisió per lliure designació d’un lloc de treball de Cap de la Unitat de Contractació, adscrit a la Direcció d’Administració de l’Institut Municipal d’Informàtica. Descripció del lloc convocat Lloc de nivell 26 i específic de responsabilitat mensual de 710,89 euros segons catàleg vigent (codi 2610X).El lloc de treball objecte de la present convocatòria té jornada ordinària. Missió: Coordinació i gestió de la Unitat de Contractació de l’Institut. Funcions: − Impulsar, gestionar, controlar i fer el seguiment econòmic de la contractació, els convenis signats i les subvencions atorgades. − Donar suport en la preparació i materialització dels actes jurídics que corresponguin en els processos de contractació d’obres, béns i serveis, convenis i qualsevol pacte o acord que afecti a l’Institut, responsabilitzant-se del seu correcte encaix en la legislació vigent i en els terminis mes breus possibles que aquesta ofereix. − Assolir els objectius i compromisos adoptats pels plans municipals en l’àmbit de les seves competències. − Informar, detalladament i amb la periodicitat que es determini, de l’estat de la tramitació de tots els assumptes de la seva competència. − Elaborar informes i realitzar el recull d’indicadors de seguiment de l’activitat i resultats del servei. − Elevar propostes per al manteniment i millora dels sistemes d’informació i gestió de la contractació a l’abast de l’Institut. − Gestionar, coordinar i supervisar els recursos humans i materials assignats. − Responsabilitzar-se del registre, manteniment i custòdia de tots els documents inherents a la gestió jurídica i la seva presentació davant els Òrgans de control als quals s’hagin de rendir comptes. − Totes aquelles que li siguin atribuïdes en el compliment de les seves funcions. Requisits Personal funcionari de carrera i laboral fix del grup de classificació A (subgrups A1 o A2), de la plantilla de l’Ajuntament de Barcelona o dels organismes o ens instrumentals adherits a de l’Acord regulador de les condicions de treball dels empleats públics de l’Ajuntament de Barcelona. El personal candidat haurà d’acreditar documentalment el requisit d’estar en possessió del certificat de coneixements mitjans de llengua catalana (certificat C) o superior de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura, o equivalent. Restaran exempts d'acreditar els coneixements de llengua catalana en la convocatòria, els/les candidats/tes que es troben en una de les situacions que s'indiquen a continuació i així ho indiquin expressament a l'apartat corresponent de la sol·licitud: 1908 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 16 30-5-2011 − Haver participat i obtingut plaça en un procés selectiu per accedir a l'Ajuntament de Barcelona, en què hi hagués establerta una prova o exercici del mateix nivell o superior. − Disposar dels títols de l’ensenyament reglat no universitari expedits pel Departament d’Ensenyament d’acord amb les equivalències amb els certificats de referència de la Direcció General de Política Lingüística d’acord amb el nivell exigit a la convocatòria. − Haver participat i obtingut destinació en convocatòries anteriors de concurs específic o de lliure designació en la mateixa Administració, en què hi hagués establerta una prova de català del mateix nivell o superior. − Acreditar una titulació d’ensenyament reglat universitari equivalent al certificat de nivell superior de català (D),que es correspon amb les competències lingüístiques del nivell C2 del MECR (Marc comú europeu de referència per a les llengües). Els candidats/tes que no acreditin adequadament aquest requisit, hauran de realitzar una prova de coneixements de llengua catalana equivalent al nivell requerit (certificat C). La no superació d’aquesta prova comportarà l’exclusió del procés. En cap cas no hi poden prendre part el personal funcionari o laboral fix que estigui en suspensió d’ocupació ni els traslladats de llocs de treball com a conseqüència d’un expedient disciplinari, mentre durin els efectes corresponents. Tampoc no hi poden prendre part els funcionaris i laborals fixos en situació diferent de servei actiu que no hagin romàs els temps mínim exigit per reingressar al servei actiu. Els requisits de participació que preveuen les bases s’han de reunir en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds que estableix aquesta convocatòria, i s’han de complir a la data de la presa de possessió. Perfil del lloc: Es valorarà: - L’experiència i els coneixements relatius a les tasques descrites en l’apartat de les funcions. - La formació en les matèries relacionades amb el lloc de treball. . Les característiques personals d’adequació al lloc de treball, especialment la capacitat de coordinació i col·laboració amb altres departaments de l’organització als efectes de les funcions del lloc a proveir, la capacitat d’analitzar i planificar el treball, les habilitats comunicatives i la capacitat de treball en equip. Presentació de sol·licituds Les persones interessades hauran d’adreçar la seva sol·licitud a l ’Institut Municipal d’Informàtica. Es podrà presentar la sol·licitud al Registre General o a qualsevol dels registres desconcentrats, fent servir necessàriament el model d’instància i currículum vitae normalitzat que es poden baixar des del portal informatiu de LLIURES DESIGNACIONS de l’apartat de “Recursos Humans” de la Intranet Municipal. El termini de presentació és de 15 dies hàbils a comptar a partir del dia següent a la publicació a la Gaseta Municipal. Els/les candidats/tes són responsables de comprovar i verificar l'exactitud de la seva sol·licitud i les dades que hi consten. Presa de possessió El personal funcionari i laboral fix que hagi obtingut nova destinació cessarà en el lloc de treball que ocupa en un màxim de 10 dies a partir de l'endemà de la publicació de la resolució de la lliure designació a la Gaseta Municipal. La presa de possessió en la nova destinació es durà a terme l'endemà del cessament. Quan la resolució de la lliure designació comporti el reingrés al servei actiu en la categoria objecte de la convocatòria, la presa de possessió es durà a terme el segon dia hàbil següent a la publicació de la resolució de la lliure designació a la Gaseta Municipal. NÚM. 16 30-5-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1909 En el cas del personal provinent d’un organisme autònom o ens instrumental de l’Ajuntament de Barcelona, la seva presa de possessió es durà a terme a partir del primer dia hàbil del mes següent a la publicació de la resolució de la lliure designació a la Gaseta Municipal. En el cas que la publicació s’efectuï en la darrera Gaseta Municipal del mes, la pressa de possessió es diferirà al primer dia hàbil del segon mes comptat des de la publicació de l’esmentada Gaseta. La destinació adjudicada és irrenunciable, llevat que s'hagi obtingut una altra destinació definitiva mitjançant una convocatòria pública feta en el mateix període de temps, per incapacitat sobrevinguda, per passar a una situació diferent a la d'actiu o per causes excepcionals degudament justificades i apreciades per l'òrgan convocant. 1910 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 16 30-5-2011 Nomenaments Funcionaris de carrera L’Alcaldia, en data 18 de maig de 2011, ha adoptat la següent resolució: Nomenar, amb efectes 4 de maig de 2011, de conformitat amb la proposta del Tribunal de Selecció del concurs oposició de 3 places de Sotsinspector de la Guàrdia Urbana de Barcelona en torn de promoció interna, com a funcionaris de carrera els aspirants senyors Martínez Vicien, David (Mat. 23953/S08002403), Navarro Carrión, Ricardo (Mat. 22517/S08002404) I Pastor Valle, Carlos (Mat. 23976/S08002405). Donar compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Territori i Funció Pública. Concursos El Gerent de Recursos Humans i Organització, en data 18 de maig de 2011, ha adoptat la següent resolució: Nomenar, de conformitat amb la proposta de la Junta de Valoració del concurs número 1399/11: la senyora Elisa Salichs Asturias (Mat. 39923/FN/2510), per a ocupar el lloc de treball d’Assessora Tècnica adscrit al Departament de Selecció i Promoció de Recursos Humans de la Direcció de Serveis de Gestió i Relacions Laborals (Gerència de Recursos Humans i Organització), amb complement de destinació de nivell 22 i el complement específic (2215X) corresponent a aquest lloc de treball, segons catàleg vigent (S07014842). Donar compte de la present resolució a la Comissió de Presidència, Territori i Funció Pública. NÚM. 16 30-5-2011 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA 1911 Anuncis Districte de Ciutat Vella Anunci d’aprovació Exp. 2010/022BIM La Gerent del Districte de Ciutat Vella, en data 2 de maig de 2011, ha adoptat la següent Resolució, Aprovar el projecte bàsic i executiu de reforma de la planta baixa de l’edifici del carrer de Ripoll 25, destinat a equipament sociocultural, al districte de Ciutat Vella de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb la Conformitat Tècnica de Projecte de data 18 d’abril de 2011, emesa per la Direcció de Llicències i Espai Públic del districte, per un import de 710.319,94 euros, el 18% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’art. 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei Municipal i de règim local de Catalunya; publicar aquesta Resolució al Butlletí Oficial de la Província; i encarregar a la Societat Municipal BIM/sa la gestió de l’actuació. Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que l’ha adoptat, en el termini d’un mes comptat des del dia següent al de la recepció de la present notificació, o es pot interposar directament recurs contenciós administratiu davant del jutjat del contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de la present notificació. El recurs potestatiu de reposició s’haurà de resoldre i notificar en el termini d’un mes. El termini per interposar recurs contenciós administratiu serà de dos mesos comptats des del dia següent de la recepció de la notificació de l’acte exprés. Contra la desestimació tàcita del recurs potestatiu de reposició, que s’entendrà produïda un cop transcorregut un mes comptat des de l’endemà a la seva interposició sense que s’hagi resolt expressament, es pot interposar recurs contenciós administratiu en el termini de sis mesos a comptar des del dia següent al que s’hagi produït la desestimació tàcita. També, es pot utilitzar qualsevol altre recurs que es cregui convenient. Barcelona, 6 de maig de 2011. La secretària delegada, Ester Solana Grassa. * * * Districte de Ciutat Vella Foment de Ciutat Vella, Sa Anunci d’aprovació Exp. 11/SJS/06 La Gerent del Districte de Ciutat Vella, en data 15 d’abril de 2011, ha resolt: Aprovar el projecte d’arranjament de la plaça del Pedró al districte de Ciutat Vella de Barcelona, d’iniciativa municipal, d’acord amb la Conformitat Tècnica de Projecte de data 17 de desembre de 2010, emesa per la Direcció de Llicències i Espai Públic del districte, per un import de 932.076,34 euros, el 18% de l’impost del valor afegit (IVA) inclòs, d’acord amb allò que preveu l’art. 235.2 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el Text refós de la llei Municipal i de règim local de Catalunya; publicar aquesta Resolució al Butlletí Oficial de la Província; i encarregar a la Societat municipal “Foment de Ciutat Vella, SA” la gestió de l’actuació. Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs potestatiu de reposició davant l’òrgan que l’ha adoptat, en el termini d’un mes comptat des del dia següent al de la recepció de la present notificació, o es pot interposar directament recurs contenciós administratiu davant del jutjat del contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de la present notificació. 1912 GASETA MUNICIPAL DE BARCELONA NÚM. 16 30-5-2011 El recurs potestatiu de reposició s’haurà de resoldre i notificar en el termini d’un mes. El termini per interposar recurs contenciós administratiu serà de dos mesos comptats des del dia següent de la recepció de la notificació de l’acte exprés. Contra la desestimació tàcita del recurs potestatiu de reposició, que s’entendrà produïda un cop transcorregut un mes comptat des de l’endemà a la seva interposició sense que s’hagi resolt expressament, es pot interposar recurs contenciós administratiu en el termini de sis mesos a comptar des del dia següent al que s’hagi produït la desestimació tàcita. També es pot utilitzar qualsevol altre recurs que es cregui convenient. Barcelona, 9 de maig de 2011. La secretària delegada, Ester Solana Grassa. GASETA MUNICIPAL ISSN 1887-357X – Dipòsit legal: B-5.656-2007 Pl. Sant Miquel, s/n Es publica cada deu dies