Browsing by Subject Citizen help and information offices

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Showing results by Subject Citizen help and information offices

or enter first few letters:  
Showing results 21 to 40 of 59 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Protocol d'actuació de Guàrdia Urbana amb la Direcció d'Atenció CiutadanaGuàrdia Urbana de Barcelona; Direcció d'Atenció al Ciutadà
25-May-2023Resolució de la Sindicatura de greuges referent a la queixa relativa al dret a la infància i l´adolescènciaSindicatura de Greuges de Barcelona
21-Sep-2023Resolució de la Sindicatura de Greuges referent a la queixa relativa al dret a l´habitatgeSindicatura de Greuges de Barcelona
19-Dec-2022Resolució de la Sindicatura de greuges referent a la queixa relativa al dret a una bona administracióSindicatura de Greuges de Barcelona
22-Jun-2023Resolució de la Sindicatura de Greuges referent a la queixa relativa al dret a una bona administracióSindicatura de Greuges de Barcelona
12-Jan-2023Resolució de la Sindicatura de greuges referent a la queixa relativa al dret al treballSindicatura de Greuges de Barcelona
22-Jul-2020Resolució de la síndica de greuges referent a l'actuació d'ofici sobre el registre de documents a les OAC en matèria d'atenció al públicSindicatura de Greuges de Barcelona
21-Jan-2021Resolució de la síndica referent a l'actuació d'ofici sobre l'eficàcia de la cita prèvia com a requisit per a la realització de tràmits municipals a les Oficines d'Atenció CiutadanaSindicatura de Greuges de Barcelona
2023Resum del mandat de la tercera tinència : donem forma al futurTinència d'Alcaldia d'Agenda 2030, Transició Digital, Esports i Coordinació Territorial i Metropolitana; Gerència d'Àrea Agenda 2030, Transició Digital i Esports
Jun-2016Sistema d'informació i atenció ciutadana 2016-2018: mesura de governÀrea de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència; Gerència de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència
16-Apr-2018Taula de Coordinació de Serveis d'Atenció i Informació Ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona [2018]Alcaldia
5-May-2020Taula de Coordinació de Serveis d'Atenció i Informació Ciutadana de l'Ajuntament de Barcelona [2018] : modificació [2020-04-28]Alcaldia
1-Jan-2018Tràmits amb cita prèvia [versió en català i francès]Direcció de Comunicació i Atenció Ciutadana; Àrea de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència; Gerència de Drets de Ciutadania, Participació i Transparència
2023Usuaris i usuàries telèfon 010. 2n semestre 2022Departament d'Estudis d'Opinió; Oficina Municipal de Dades; Gerència Municipal; Instituto DYM, S.A.
2016Usuaris de l'Oficina d'Informació al Consumidor. 2016Departament d'Estudis d'Opinió; Gabinet Tècnic de Programació
2023Usuaris i usuàries OAC et truca. 2022Departament d'Estudis d'Opinió; Oficina Municipal de Dades; Gerència Municipal; Instituto DYM, S.A.
2022Usuaris i usuàries d'oficines d'atenció ciutadana. 2n semestre 2021Departament d'Estudis d'Opinió; Oficina Municipal de Dades; Gerència Municipal; I-LabSo, S.C.C.L.; Instituto DYM, S.A.
2022Usuaris i usuàries del telèfon 010. 2n semestre 2021Departament d'Estudis d'Opinió; Oficina Municipal de Dades; Gerència Municipal; I-LabSo, S.C.C.L.; Institut Opinòmetre (Firma)
2023Usuaris i usuàries del telèfon del civisme. 2n semestre 2022Departament d'Estudis d'Opinió; Oficina Municipal de Dades; Gerència Municipal; Instituto DYM, S.A.
2022Usuaris i usuàries Oficina virtual Tràmits. 2n semestre 2021Departament d'Estudis d'Opinió; Oficina Municipal de Dades; Gerència Municipal; Instituto DYM, S.A.