Browsing by Subject Citizen help and information offices

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Showing results by Subject Citizen help and information offices

or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 61  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2-Jun-2016El 010 serà gratuït a partir del 2017; la síndica va recomanar eliminar-ne el sobrecostSindicatura de Greuges de Barcelona
3-Jun-2016El 010 será gratuito a partir del 2017; la síndica recomendó hace un año eliminar el sobrecosteSindicatura de Greuges de Barcelona
201730 anys de celebració del 010Informació i Comunicació de Barcelona, S.A.; BTV
Jul-2012Aspectes rellevants des del punt de vista jurídic-penal en cas d'agressions al personal de les Oficines d'Atenció al CiutadàDirecció de Serveis Jurídics; Gerència de Recursos
12-Mar-2023Barcelona adapta l’atenció ciutadana a les necessitats de la població i tanca el 2022 amb un 56% dels prop de 4 milions de tràmits fets per InternetDirecció Tècnica de Premsa; Gerència de Recursos
2022Barcelona-Informació : 40 anys de comunicació ciutadanaGasulla Fernández, Armand
Jan-2017Carta de serveis de la Direcció de Serveis d'Informació i Atenció Ciutadana [2016]Direcció de Serveis d'Informació i Atenció Ciutadana; Gerència d'Àrea Agenda 2030, Transició Digital i Esports
May-2017Carta de serveis de la Direcció de Serveis d'Informació i Atenció Ciutadana [2017]Direcció de Serveis d'Informació i Atenció Ciutadana
2023Carta de serveis de la Direcció de Serveis d'Informació i Atenció Ciutadana [2023]Direcció de Serveis d'Informació i Atenció Ciutadana
Mar-2017Carta de servicios de la Dirección de Servicios de Información y Atención Ciudadana [2016]Direcció de Serveis d'Informació i Atenció Ciutadana; Gerència d'Àrea Agenda 2030, Transició Digital i Esports
2023Carta de servicios de la Dirección de Servicios de Información y Atención Ciudadana [2023]Direcció de Serveis d'Informació i Atenció Ciutadana
17-Mar-2023Conveni de col·laboració entre l'Institut Municipal de Serveis Socials i la Gerència d'Àrea Agenda 2030, Transició Digital i Esports referent a atenció telefònicaInstitut Municipal de Serveis Socials (Barcelona); Direcció de Serveis d'Informació i Atenció Ciutadana; Àrea de Drets Socials, Justícia Global, Feminismes i LGTBI; Gerència d’Àrea Agenda 2030, Transició Digital i Esports
23-Mar-2023Conveni de col·laboració entre la Gerència d’Àrea Agenda 2030, Transició Digital i Esports i l'Àrea Metropolitana de BarcelonaGerència d’Àrea Agenda 2030, Transició Digital i Esports; Àrea Metropolitana de Barcelona
17-Jun-2022Conveni entre les institucions de l'Àrea Metropolitana de Barcelona i l'Ajuntament de Barcelona en matèria d'Atenció i Informació CiutadanaTinència d'Alcaldia d’Agenda 2030, Transició Digital, Esports i Coordinació Territorial i Metropolitana; Gerència d'Àrea Agenda 2030, Transició Digital i Esports; Àrea Metropolitana de Barcelona
3-Nov-2023Convocatòries de vaga pel dia 2-11-2023, 9-11-2023, 16-11-2023, 23-11-2023 i 30-11-2023 de l'Institut Municipal d'Habitatge i Rehabilitació de Barcelona : serveis mínims [2023]Alcaldia
2018Intervenció psicosocial per violència ocupacional externa (VOE)Ajuntament de Barcelona; Mutua Universal
May-2021Mesures per aconseguir la seguretat i la defensió del personal de les Oficines d'Atenció CiutadanaDirecció de Serveis d'Informació i Atenció Ciutadana; Direcció de Serveis de Gestió i Relacions Laborals; Gerència de Persones i Desenvolupament Organitzatiu
2022Nova oficina d'atenció al ciutadà al carrer Sicília [reportatge fotogràfic]Direcció de Serveis de Comunicació Digital; Gerència de Recursos; Goroka (Firma); Gil, Mariona
2019Oficina d'Atenció al Client Calàbria : informe ISC 2018Barcelona de Serveis Municipals, S.A. (BSM); Remarkflex, U.T.E.
Oct-2019Oficina d'Atenció al Client Calàbria : informe ISC 2019Barcelona de Serveis Municipals, S.A. (BSM); Psyma Ibérica (Firma)