Navegando por Materia Consumers

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Resultados para Materia Consumers

o introduce las primeras letras:  
Mostrando resultados 1 a 20 de 44  Siguiente >
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
oct-2019AREA (Blava, Verda ús forà, Verda ús preferent, Exclusiva Residents) : informe ISC 2019Barcelona de Serveis Municipals, S.A. (BSM); Remarkflex, U.T.E.
1983Cartell del Servei d’informació, orientació i defensa dels consumidor 1983Àrea de Proveïments i Consum
2019Comerç d’impacte positiu : Externalitats positives del comerç físic en vies de desaparició i instruments per a mesurar-les : informeCooperativa Ekona
13-mar-2023Conveni de col·laboració entre la Regidoria de Comerç, Mercats, Consum, Règim Interior i Hisenda i Il·lustre Col·legi de l'Advocacia de BarcelonaRegidoria de Comerç, Mercats, Consum, Règim Interior i Hisenda; Gerència d’Àrea d’Economia, Recursos i Promoció Econòmica; Col·legi d’Advocacia de Barcelona
2019Costumer Experience Journey : AREA : 2019Barcelona de Serveis Municipals, S.A. (BSM); High Remark, S.L.
15-mar-2017Enquesta satisfacció client àreaBarcelona de Serveis Municipals, S.A. (BSM); Gabinet d'Estudis Socials i Opinió Pública, S.L. (GESOP)
2017Estudi amb metodologia del client invisible a la Xarxa d'aparcaments de BSM : primer semestre 2017Barcelona de Serveis Municipals, S.A. (BSM); High Remark, S.L.
2017Estudi amb metodologia del client invisible a la Xarxa d'Aparcaments de BSM : segon semestre 2016Barcelona de Serveis Municipals, S.A. (BSM); High Remark, S.L.
2017Estudi client invisible Park GüellBarcelona de Serveis Municipals, S.A. (BSM); High Remark, S.L.
15-dic-2010Fitxer "Reclamacions de consumidors"Comissió Tècnica de Seguretat en Protecció de Dades de Caràcter Personal
2022Guia bàsica de consum per a les persones gransOficina Municipal d'Informació al Consumidor
abr-2017Informe client invisible als aparcaments municipals de REGESABarcelona de Serveis Municipals, S.A. (BSM); Doymo, S.A.
4-dic-2015L’Ajuntament amplia l’atenció al ciutadà de l’Oficina Municipal d’Informació al ConsumidorGerència de Recursos
1-oct-2018MassMatch : iniciativa per a maximitzar la tecnologia assistencial en mans dels consumidors [versió presentació]Institut Municipal de Persones amb Discapacitat (Barcelona); Navarro Alemany, Maria Elisabet
1986Memòria 1983/1986Oficina Municipal d'Informació al Consumidor; Àrea de Proveïments i Consum
2002Memòria 2001Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
2003Memòria 2002Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
2004Memòria 2003Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
2005Memòria 2004Oficina Municipal d'Informació al Consumidor
2006Memòria 2005Oficina Municipal d'Informació al Consumidor