Turisme 2020 Barcelona : una estratègia col·lectiva per un turisme sostenible

Impact

Altmetric

Export to

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11703/108052

2,82 MB

PDFTXT
Title: Turisme 2020 Barcelona : una estratègia col·lectiva per un turisme sostenible
Authors: Direcció Operativa de Turisme i Esdeveniments
Gerència d'Empresa i Turisme
Arias Sans, Albert
Font Ferrer, Tonet
Moll de Alba Cabot, Jorge Eduardo
Pedret, Aina
Suñol Ferrer, Xavier
Creation date: 2017
Issue Date: Mar-2017
Keywords: Ecotourism
Politics of tourism
Programme: Pla Estratègic de Turisme de la Ciutat de Barcelona 2016-2020
Spatial coverage: Barcelona
Extent: 144 p.
Abstract: Pla estratègic de turisme de la ciutat de Barcelona per els anys 2017 a 2020. S'inclouen 5 àmbits: Governança, Gestió Turística, Estratègia territorial, Treball i empresa i Promoció i màrqueting, que agrupen 80 reptes estratègics. Es defineixen 10 programes estratègics que detallen 30 línies i 100 mesures d’actuació
Terms of use: CC-BY
More information about use rights: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.ca
Appears in Collections:Strategic plans



This document is licensed under a Creative Commons License Creative Commons
Metadata ruled by