Turisme 2020 Barcelona : una estratègia col·lectiva per un turisme sostenible

Impacto

Altmetric

Exportar a

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/11703/108052

2,82 MB

PDFTXT
Título : Turisme 2020 Barcelona : una estratègia col·lectiva per un turisme sostenible
Autor: Direcció Operativa de Turisme i Esdeveniments
Gerència d'Empresa i Turisme
Arias Sans, Albert
Font Ferrer, Tonet
Moll de Alba Cabot, Jorge Eduardo
Pedret, Aina
Suñol Ferrer, Xavier
Fecha de aprobación/creación: 2017
Fecha de publicación : mar-2017
Materia : Ecoturismo
Política turística
Plan/programa municipal: Pla Estratègic de Turisme de la Ciutat de Barcelona 2016-2020
Cobertura geográfica: Barcelona
Extensión: 144 p.
Resumen : Pla estratègic de turisme de la ciutat de Barcelona per els anys 2017 a 2020. S'inclouen 5 àmbits: Governança, Gestió Turística, Estratègia territorial, Treball i empresa i Promoció i màrqueting, que agrupen 80 reptes estratègics. Es defineixen 10 programes estratègics que detallen 30 línies i 100 mesures d’actuació
Condiciones de uso: CC-BY
Más información de los derechos de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.ca
Aparece en las colecciones: Planes estratégicos



Este documento está sujeto a una Licencia Creative Commons Creative Commons
Metadatos sujetos a