Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11703/119698
Title: Estimada escola, estimat Infant : carpeta d’aprenentatge i acompanyament emocional en context de pandèmia
Authors: Institut de Cultura de Barcelona
Institut Municipal d'Educació (Barcelona)
Consorci d'Educació de Barcelona
Associació Arae
Direcció de Serveis de Comunicació Digital
Gerència de Recursos
Creation date: Sep-2020
Issue Date: Sep-2020
Keywords: Coronaviruses
Affective education
Schools
Collective memory
Creative activities and seat work
Spatial coverage: Barcelona
Extent: 42 p.
Abstract: This initiative is part of the educational measures established in the context of deconfinement to the emergency caused by COVID-19.
Terms of use: CC-BY
More information about use rights: http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.ca
Is referenced by: Barcelona impulsa l’educació emocional dels nens i nenes de la ciutat en temps de covid a partir de les seves pròpies reflexions durant el confinament [dossier de premsa]
References: Estimat diari: Barcelona des de casa amb ulls d’infants
Appears in Collections:Informes i estudis diversos

Files in This Item:
File Description SizeFormatFile Automatic version
CARPETA D'APRENENTATGE_Estimada escola estimat infant.pdf5,43 MBAdobe PDFTXT


This document is licensed under a Creative Commons License Creative Commons
Metadata ruled by