L’Ajuntament engega una campanya de comunicació perapropar-se als i les joves de la ciutat

Impact

Altmetric

Export to

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11703/130322

956,17 kB

PDFTXT
Title: L’Ajuntament engega una campanya de comunicació perapropar-se als i les joves de la ciutat
Authors: Direcció Tècnica de Premsa
Gerència de Recursos
Creation date: 20-Mar-2023
Issue Date: 20-Mar-2023
Keywords: Communication in public administration
Digital communications
Youth
Social networks
Spatial coverage: Barcelona
Extent: 3 p.
Abstract: L’Ajuntament de Barcelona ha posat en marxa la nova campanya ‘Joves de Barcelona’ per fer arribar l’oferta de serveis municipals als i les joves de 12 a 35 anys. La nova campanya pretén adequar els canals i la comunicacióal públic més jove amb una nova imatge corporativa, un nou web i més presència a les xarxes socials amb laparticipació d’influencers coneguts entre els més joves.
Terms of use: CC-BY
More information about use rights: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.ca
Appears in Collections:Dossiers and Press Releases



This document is licensed under a Creative Commons License Creative Commons
Metadata ruled by