Barcelona adapta l’atenció ciutadana a les necessitats de la població i tanca el 2022 amb un 56% dels prop de 4 milions de...

Impact

Altmetric

Export to

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11703/134834

84,38 kB

PDFTXT
Title: Barcelona adapta l’atenció ciutadana a les necessitats de la població i tanca el 2022 amb un 56% dels prop de 4 milions de tràmits fets per Internet
Authors: Direcció Tècnica de Premsa
Gerència de Recursos
Creation date: 12-Mar-2023
Issue Date: 12-Mar-2023
Keywords: Internet in public administration
Citizen help and information offices
Community information services
Spatial coverage: Barcelona
Publisher: Ajuntament de Barcelona
Extent: 1 document
Description: Document transformat de l'original en HTML a PDF
Abstract: El 56% dels prop de 4 milions de tràmits fets a l’Ajuntament de Barcelona durant l’any 2022 ja es van fer per Internet. Entre el 2019 i el 2022, el volum de tràmits fets va créixer un 30% fins a arribar als gairebé 4 milions de gestions efectuades el 2022.
Terms of use: CC-BY
More information about use rights: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.ca
Appears in Collections:Dossiers and Press Releases



This document is licensed under a Creative Commons License Creative Commons
Metadata ruled by