Posicionament econòmic global de Barcelona a través de l'estratègia de desenvolupament i promoció de la marca Barcelona:...

Impact

Altmetric

Export to

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11703/86276

1,39 MB

PDFTXT
Title: Posicionament econòmic global de Barcelona a través de l'estratègia de desenvolupament i promoció de la marca Barcelona: mesura de govern
Authors: Àrea d'Hisenda i Promoció Econòmica
Creation date: 28-May-2010
Issue Date: 2010
Keywords: Tourism marketing
Place marketing
Corporate image
Urban development
Programme: Programa Marca Barcelona
Spatial coverage: Barcelona
Publisher: Ajuntament de Barcelona
Extent: 12 p.
Description: Presentada al Plenari del Consell Municipal de 28-05-208
Citada a la Gaseta Municipal núm. 28 (10-10-2010)
Terms of use: CC-BY
More information about use rights: https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.ca
Is format of: Reproducció digital del document en suport original
Appears in Collections:Government measures



This document is licensed under a Creative Commons License Creative Commons
Metadata ruled by