Barcelona als ulls del món

Impact

Altmetric

Export to

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11703/89052

(23 p.)

1,09 MB

PDFTXT

Conclusions Fase 1 (93 p.)

2,52 MB

PDFTXT
Title: Barcelona als ulls del món
Authors: Escola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses (ESADE). Centro de la Marca
Havas Digital (Firma)
Collaborabrands (Firma)
Mediapro (Firma)
Creation date: 2011
Issue Date: 2011
Keywords: Corporate image
Public opinion
Place marketing
Spatial coverage: Barcelona
Publisher: ESADE
Ajuntament de Barcelona
Description: Estudi encarregat per l'Ajuntament de Barcelona
Terms of use: All rights reserved
Terms of use details: L'Ajuntament de Barcelona no pot donar autorització sobre l'ús d'aquest document ni facilitar-ne còpies. La utilització i/o reproducció d'aquest document fora de l’àmbit municipal representa l'incompliment de la legislació vigent sobre propietat intel·lectual
Relation: Versió en castellà
Appears in Collections:Municipal monographs



All rights reserved
Metadata ruled by