Els eixos comercials metropolitans

Impact

Altmetric

Export to

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11703/90390

Capítol 1. L'evolució del marc legislatiu (30 p.)

8,72 MB

PDFTXT

Capítol 2. El marc demogràfic i social del comerç i del consum de Barcelona (53 p.)

9,31 MB

PDF

Capítol 3. El marc demogràfic i social del comerç i del consum a la regió metropolitana de Barcelona (27 p.)

12,95 MB

PDFTXT

Capítol 4. L'evolució recent de la localització comercial metropolitana (30 p.)

14,06 MB

PDFTXT

Capítol 5. L'evolució general de la localització comercial a Barcelona (56 p.)

29,93 MB

PDFTXT

Capítol 6. L'evolució de la concentració comercial (11 p.)

4,29 MB

PDFTXT

Capítol 7. L'evolució dels centres comercials del barri (22 p.)

9,03 MB

PDFTXT

Capítol 8. Conclusions (12 p.)

3,01 MB

PDFTXT
Title: Els eixos comercials metropolitans
Authors: Carreras Verdaguer, Carles
Martínez Rigol, Sergi
Romero Gil, Jorge
Direcció de Comerç i Consum
Universitat de Barcelona. Grup d'Estudis Territorials i Urbans
Creation date: 1999
Issue Date: 1999
Keywords: Consumption (Economics)
Commerce
Spatial coverage: Barcelona
Publisher: Ajuntament de Barcelona
Terms of use: All rights reserved
Appears in Collections:Municipal monographs



All rights reserved
Metadata ruled by