Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11703/90390
Title: Els eixos comercials metropolitans
Authors: Carreras Verdaguer, Carles
Martínez Rigol, Sergi
Romero Gil, Jorge
Direcció de Comerç i Consum
Universitat de Barcelona. Grup d'Estudis Territorials i Urbans
Creation date: 1999
Issue Date: 1999
Keywords: Consumption (Economics)
Commerce
Spatial coverage: Barcelona
Publisher: Ajuntament de Barcelona
Terms of use: All rights reserved
Appears in Collections:Monografies municipals

Files in This Item:
File Description SizeFormatFile Automatic version
Evolucio_marc_legislatiu.pdfCapítol 1. L'evolució del marc legislatiu (30 p.)8,72 MBAdobe PDFTXT
3405.pdfCapítol 2. El marc demogràfic i social del comerç i del consum de Barcelona (53 p.)9,31 MBAdobe PDF 
Marc_Demografic_i_Social.pdfCapítol 3. El marc demogràfic i social del comerç i del consum a la regió metropolitana de Barcelona (27 p.)12,95 MBAdobe PDFTXT
Evolucio_localitzacio_metropolitana.pdfCapítol 4. L'evolució recent de la localització comercial metropolitana (30 p.)14,06 MBAdobe PDFTXT
Evolucio_localitzacio_Barcelona.pdfCapítol 5. L'evolució general de la localització comercial a Barcelona (56 p.)29,93 MBAdobe PDFTXT
Evolucio_concentracio_comercial.pdfCapítol 6. L'evolució de la concentració comercial (11 p.)4,29 MBAdobe PDFTXT
Evolucio_barris.pdfCapítol 7. L'evolució dels centres comercials del barri (22 p.)9,03 MBAdobe PDFTXT
Eixos_comercials_Conclusions.pdfCapítol 8. Conclusions (12 p.)3,01 MBAdobe PDFTXT


All rights reserved
Metadata ruled by