Navegando por Materia Place marketing

Ir a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z

Resultados para Materia Place marketing

o introduce las primeras letras:  
Mostrando resultados 1 a 19 de 19
Fecha de publicaciónTítuloAutor(es)
200712 sectores estratégicos con marca "Barcelona"Sector de Promoció Econòmica; Borrell, Xavier
200712 sectors estratègics amb marca "Barcelona"Sector de Promoció Econòmica; Borrell, Xavier
30-ene-2019Aliança de ciutat per la identitat i el posicionament de Barcelona al mónDirecció Tècnica de Premsa; Gerència de Recursos
2011Barcelona a los ojos del mundoCollaborabrands (Firma); Havas Digital (Firma); Mediapro (Firma); Escola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses. Centro de la Marca
2011Barcelona als ulls del mónEscola Superior d'Administració i Direcció d'Empreses (ESADE). Centro de la Marca; Havas Digital (Firma); Collaborabrands (Firma); Mediapro (Firma)
jul-2015Barcelona Ciutat de la Literatura: Candidatura per a la Xarxa de Ciutats Creatives UnescoGeneralitat de Catalunya; Consorci de Biblioteques de Barcelona; Institució de les Lletres Catalanes; Institut Ramon Llull; Institut de Cultura de Barcelona; Ajuntament de Barcelona
2003Barcelona comunica [versió en català i castellà]Ajuntament de Barcelona
ene-2019Barcelona in the eyes of the world 2018 : evolution of the international perception and appeal of the city of BarcelonaBarcelona Activa, S.A.; Gerència d'Empresa, Cultura i Innovació; Summa Branding (Firma)
20-ene-2013Delegació en la Comissió de Govern d'atribucions relacionades amb l'ús de la marca "Barcelona" [2013]Alcaldia
oct-2013Encuesta sobre la marca BarcelonaFundació BCD
oct-2013Enquesta sobre la marca BarcelonaFundació BCD
ene-2019Identitat i posicionament de Barcelona. Un relat coral [versió en català, castellà i anglès]Ajuntament de Barcelona; Barcelona Activa, S.A.; Summa Branding (Firma); Clark, Greg; Gerència d'Empresa, Cultura i Innovació; Direcció Operativa de Promoció de la Ciutat
2012Impulsar la marca Barcelona liderada per l'Ajuntament i amb un Consell EmpresarialAjuntament de Barcelona
2014Pla d'activitats 2014 de l'Agència Marca BarcelonaAgència Marca Barcelona
2010Posicionament econòmic global de Barcelona a través de l'estratègia de desenvolupament i promoció de la marca Barcelona: mesura de governÀrea d'Hisenda i Promoció Econòmica
2-mar-2008Reglament d'ús de la marca col·lectiva Barcelona [2012]Ajuntament de Barcelona
2002Sectors estratègics amb marca "Barcelona" [versió en català i castellà]Barcelona Activa, S.A.; Rubert, Mario; Borrell, Xavier
2005Sectors estratègics amb marca BarcelonaSector de Promoció Econòmica; Rubert, Mario; Borrell, Xavier; Esteve, Agustí
oct-2013Survey on the Barcelona city brandFundació BCD